un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dg. gen. 21, 2018 7:21 pm

Si,cada any me la fan xk tinc un endometrioma. Quan em vaig kedar embarassada del nen el tenia de 9cm i lany passat de 4'5. Ara a finals de mes em toca un altre cop revisio.
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dg. gen. 21, 2018 8:30 pm

On et visiten? Jo vaig al clínic. Ara torno a tenir mini endometriomes. La meva endo és molt punyetera, sempre torna a sortir. Ja diràs com ha anat la revisió.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dg. gen. 21, 2018 9:12 pm

Jo vaig al st joan de deu. I com et controlen el tema de la endometriosi? A mi em fan una simple eco pero nomes em miren el endometrioma si creix o no. No em miren com esta x dins tot
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dl. gen. 22, 2018 12:16 pm

Al clínic hi ha la unitat especialitzada. Fan ecos amb preparació intestinal amb què veuen tota la zona pelvica. És que no hi ha gaire a fer: anticonceptives i operacions. Jo em vaig passar fa anys a la vida saludable i és el millor que he fet. I el que em queda per recórrer, encara.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Rossinyola » dt. gen. 23, 2018 2:04 pm

Hola noies,

M'uneixo a aquest fil. Feia temps que el 3r fill rondava per l'aire però no ens atrevíem, ara sí hem pres la decisió i estem molt il.lusionats. Tenim una nena de 5 anys i un nen de 3. Por no en tenim, però sí que ens fa una mica de mandra els comentaris de la gent, de la família, ja que jo estic sense feina fa temps i anem justíssims, a part que la meva família considera que estic llençant la meva carrera laboral a les escombraires, en fi, això un altre tema. El cas és que tinc 39 anys i això òbviament em condiciona. Potser econòmicament és gairebé el pitjor moment de la nostra vida, però en tenim ganes i ja sabem el que és, i sabem que ho tirarem endavant i que passa molt depressa. Ara bé, els comentaris a vegades fan mal... algú s'hi ha trobat amb això? com ho porteu? jo la veritat intento sempre que no m'afectin però la família directa afecta molt...
Imatge

Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. gen. 23, 2018 9:31 pm

Rossinyola ha escrit:Hola noies,

M'uneixo a aquest fil. Feia temps que el 3r fill rondava per l'aire però no ens atrevíem, ara sí hem pres la decisió i estem molt il.lusionats. Tenim una nena de 5 anys i un nen de 3. Por no en tenim, però sí que ens fa una mica de mandra els comentaris de la gent, de la família, ja que jo estic sense feina fa temps i anem justíssims, a part que la meva família considera que estic llençant la meva carrera laboral a les escombraires, en fi, això un altre tema. El cas és que tinc 39 anys i això òbviament em condiciona. Potser econòmicament és gairebé el pitjor moment de la nostra vida, però en tenim ganes i ja sabem el que és, i sabem que ho tirarem endavant i que passa molt depressa. Ara bé, els comentaris a vegades fan mal... algú s'hi ha trobat amb això? com ho porteu? jo la veritat intento sempre que no m'afectin però la família directa afecta molt...
Jo estic igual que tu....jo nomes treballo 3horetes i cada fi de mes anem justissims ....i jo penso k els del meu voltant hem diran k estem bojos..segur...pero es el k sentim realment i el fill sera meu i sere jo qui el criara. K anirem mes justos segurs, pero de tot se surt i sabrem per on retallar!! Aixi k no tafecti el k et poden dir i a buscar el 3r fill >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dj. gen. 25, 2018 1:04 pm

Ui, sí, hauríeu de passar del que la gent digui. Jo conec força gent amb tres fills, no em sembla pas estrany, la veritat, i suposo que ara també hi haurà un retorn a tenir més fills que aquests últims anys. A l'escola on porto els nens, no som pas els únics (a cada classe hi ha com a mínim tres famílies que en tenim tres, i fins i tot més!).

Sort!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. gen. 26, 2018 1:38 pm

Hola, noies, vaig estar en aquest fil però com que al desembre vaig perdre l'embaràs no vaig dir res més.

Sobre això dels comentaris, jo no vaig rebre comentaris negatius quan vam dir que estàvem embarassats (ho va saber la família propera i mitja escola de mon fill gran —i per tant, mig poble—), però quan el vam perdre sí que em van molestar els comentaris de "bé, ja tens dos fills ben macos, ara a fer-los créixer", com si la decisió d'un tercer fos perquè els dos fills que ja tenim "no fossin prou", o com si haguéssim deixat de banda fer-los créixer per donar pas a un tercer. Ja sé que la gent no ho diu amb mala intenció, però que tinguéssim ja dos fills no treia que en volguéssim un altre, i la pèrdua d'acord que si ja en tens dos no és tan terrible (tenint en compte que jo vaig tenir quatre avortaments abans del primer fill), però igualment és una pèrdua d'un fill que desitjaves.

Ara no estem posant barreres a res, jo tinc 43 anys i no pensem dir que no hem tancat les portes, perquè jo sé que en els comentaris aquests de que ens dediquem als dos fills que tenim es guarden el "i ja sou massa grans".

I econòmicament nosaltres sempre sempre anem justos, però això del tercer fill ho veiem com una inversió de futur, no econòmica, sinó en una família gran que —esperem— estarà unida per sempre.

Bé, felicitats a les que heu fet el pas! Nosaltres no tenim clar encara si tancarem l'aixeta o no, i de moment anem fent… :-:)
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dv. gen. 26, 2018 2:53 pm

Jo estic una mica xoff...se'm ha adelantat la regla 1 setmana! I no se si es degut al deixar les anticonceptives o causa de la endometriosi...total k els deures k he fet a la setmana fantastica no han servit per res! :-o00m Crec doncs k tocara començar a fer deures mes aviat x si un cas...
Imatge
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. gen. 30, 2018 1:02 pm

Cucafera82, jo sempre he tingut regles una mica irregulars i tant se'm poden avançar 1 setmana com endarrerir 1 setmana, cosa que vol dir que és l'ovulació la que s'avança o s'endarrereix. Quan buscàvem el primer i el segon fill vaig fer servir tests d'ovulació des del dia 6 de la regla, primer cada dos dies i després cada dia a mesura que m'acostava al dia 14, quan se suposa que ovules si tens regles estàndard. Amb el tercer com que no el buscàvem tan activament no vam fer servir tests, però és que des que dono el pit que noto moltíssim l'ovulació (em fan moooolt de mal els mugrons), i ja tinc la pista que buscava.

Potser et pots plantejar de fer servir aquests tests, a mi sempre m'han anat molt bé.

Jo espero endur-me una sorpresa positiva d'aquí a uns dies! No busquem activament i per tant no ens centrem en els dies d'ovulació, però sé que he ovulat fa uns dies i els vam enganxar, una altra cosa és que es trobin els bitxets i l'òvul. Tan de bo fos així, perquè com més temps passi més mandra ens farà tenir el tercer.
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dc. gen. 31, 2018 1:16 pm

Virolai doncs crec k aixo es el millor k es pot fer. En el sentit de no estar tan pendent de l'ovulacio xk no thi capfiques tan i potser aixi abans hi ha el positiu.... Habiam si ens dones la sorpresa aviat jeje. Kins TO feies servir? Xk veig moltes noies k fan servir akests de tires i no s'aclaren, xk un dia es clar,laltre fosc ,laltre clar i un altre cop fosc.....i jo crec k m'enguxaria mes.
Imatge
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: alivipa » dv. feb. 09, 2018 10:41 am

Hola marones,
Només entro un moment perquè he vist que la Cucafera i la Mara tenen endometriosi. Jo també en tinc: tinc un focus d'endometriosi profunda a l'úter i un altre al darrera (i algun endometrioma petit als ovaris). He entrat al fòrum a fer el xafarder, perquè sempre he pensat que em faria gràcia tenir 3 fills, però de moment anem pel segon. Tinc un fill de 18 mesos i anem pel sisè cicle de cerca. Amb l'altre ens va costar sis mesos, i em començo a posar nerviosa perquè pensava que seria més fàcil i, de moment, ja portem el mateix temps.
Per cert, Virolai, la gent parla per parlar. Sobretot en situacions així, no sap què dir i diu el primer que li ve al cap. Molts ànims a totes! Que el tercer vingui ben aviat!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. feb. 14, 2018 2:01 pm

Cucafera82 ha escrit:Kins TO feies servir? Xk veig moltes noies k fan servir akests de tires i no s'aclaren, xk un dia es clar,laltre fosc ,laltre clar i un altre cop fosc.....i jo crec k m'enguxaria mes.


Doncs sempre els he comprat a Vidatest, te'ls envien superràpid en un sobre discretíssim. Entra al seu web, hi ha molts packs de tests d'ovulació + embaràs. Són els de palet que se suca a l'orina, no sé, jo sempre m'hi he aclarit. De vegades em sortia fluix i això volia dir que no estava ovulant però poc hi faltava (o m'havia passat de llarg), i quan em sortia la ratlla ben forta era quan estava ovulant. En teoria encara que la ratlla surti fluixa és que no estàs ovulant, i fins que no surt igual o més forta que la ratlla de control no estàs ovulant, però jo vaig anar aprenent la mecànica i quan em sortia la ratlla fluixeta començava a fer el test cada dia per enganxar l'ovulació.
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dl. feb. 26, 2018 9:21 pm

Hola a totes!

Doncs feia molt, però molt i molt que no escrivia al fòrum... vaig escriure quan era cercadora, hem va anar molt bé trobar aquest fòrum i la comunitat que en formava part, jo venia d'un embaràs ectòpic que no tenia idea de què era, i el soc petit em va ajudar a entendre-ho i acceptar-ho, i després amb les grafiqueres vam acompanyar-nos en la cerca i res que no m'enrotllo més...

Bé, el fet és que sempre hem volgut tenir tres fills, tan la meva parella com jo teníem dos germans i per nosaltres aquest seria el número ideal de fills; la veritat és que no ho tenia gaire clar, perquè em van fer fora de la feina després de l'embaràs ectòpic, i al cap de mig any em vaig quedar embarassada de la meva primera filla, com aquí on vivim no tenim avis ni ajuda, i en aquell moment estava estudiant una segona carrera, vam decidir que jo no treballaria durant un temps, i així ho hem fet durant sis anys, en aquest temps he tingut una altre nena, tenim una nena de 5 anys i una de 3 tres anys, i bé, ara fa sis mesos que torno a tenir feina, faig poques hores, però a final de mes tot ajuda, i a més a l'abril començaré el que abans era l'antic CAP i ara és un màster per ser professora, així que tenim més perspectives de sortir-nos-en econòmicament; l'únic que em tirava enrere és que entre una cosa i l'altre acabo de fer 41 anys... però bé, cada vegada més gent del meu voltant té fills a partir dels 40 anys, així que en principi i perquè no em coincideix amb les pràctiques del màster, a partir d'aquest estiu ens hi posarem! >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: claudia31 » dc. feb. 28, 2018 11:36 am

Hola!!
Feia molt temps que no escribia al forum....

Nosaltres també ens estem plantejar anar a buscar el tercer fill ... Ara tenim un nen de 4,5 anys i una nena que aviat farà 3,...

En quant a maternitat està essent de les decisions més difícils que he hagut de pendre. El primer no ens va costar (teniem clar que voliem un fill) i el segon tampoc ( teniem clar que no volíem un fill únic), però la decissió del tercer m'està costant molt ( A mi, el meu home té clar que vol 3 fills, tot i que enten que jo tingui dubtes i diu que si finalment ens quedem en dos també serà feliç...)

La nostre situació actual és còmode, els petits ja comencen a ser més autònoms,... podem fer moltes coses amb ells,...

Li dono voltes i voltes. Els meus dubtes són principalment emocionals i d'atenció. Si podré estar per les necessitats de tots tres,... tindré prou paciencia per fer-ho bé? ,,,,...És dels temes que més em neguiteixen...
També com s'ho pendrà la familia (tenim molt recolzament, però no sé com es pendrien la noticia de un nou embaràs, entenc que bé,... però tan ells com a la feina penso que tenint la parejita pensen que tenim el tema tancat)
A la feina on estic ara no porto gaire (una mica més d'un any). Els altres dos els vaig tenir a una altre feina

Temà tornar als bolquers, nits sense dormir no em preocupa i tema econòmic, ara per ara podem ( Cotxe ja vam comprar un 7 places per si de cas venia un tercer, a casa compartint habitació ens podriem apanyar,..) i si més endavant alguna cosa es torça ja pordrem fer de menys i de menys, entenc que ens en sortiríem
Ajuda familiar també en tenim i després del xoc inicial de saber que tindríem un tercer crec que estarien contents

Tinc molts dubtes, però penso que si li dono voltes i voltes és perquè el dubte el tinc

Ara mateix treballo a jornada parcial, això o podré mantenir dos anys més segur, després ja no ho tinc tan clar. Per això (que amb el meu horari actual puc convinar bé el tema feina-famlia) i per l'edat (faré 36) no vull posposar molt la decissió si ha de ser que si...

Us va costar molt la decissió de tenir un tercer?
Les que ja ho teniu com ho porteu?
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dc. feb. 28, 2018 11:47 am

Noies!! Noticia!!! Estic embarassada!!!!! Encara no mho crec!!!!!! .....i sent el 3r embaras potser tinc mes por k abans....xk pateixo de endometriosis i nomes he trigat 2 mesos.....i nomes em venen pensaments dolents pel cap de k sino va be...o el temps k trigare per quedarmi ...i un llarg etc....pero bueno amb els altres dos embarassos tb em venien akests pensaments pel cap jeje. Fins a les 12 setmanes no estare tranquila crec! Pero mentre es el que hi ha haure de disfrutarho ja k no tinc cap sintoma de moment jijiji
Imatge
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: petipe » dv. març 02, 2018 1:44 pm

Hola noies!

Fa força temps que no escric i sempre és una alegria veure que hi ha més mares que pensen en un tercer! : )))
Jo ja en tinc 3 i tinc clar que és el millor que he fet!

Claudia 31, jo ho tenia molt clar que en volia un altre. I el meu marit també així que en el meu cas va ser fàcil. Els dubtes venien per la por de si podríem organitzar-nos, per l'economia, la logística... però estava claríssim que ho volíem. Sí que és més difícil trobar el temps per cada fill però crec que també aprecio més cada moment que tinc.

L'enhorabona Cucafera! La por sempre hi és. Per sort, com que ja en tens 2, estaràs ben ocupada i tindràs menys temps pels pensament dolents! ; ) Que passin ràpid aquestes setmanetes!

Pecunia, en el meu cas, la cerca més ràpida va ser la tercera i per edat hauria d'haver estat al revés. Així que mai se sap!!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: claudia31 » dl. març 05, 2018 11:05 am

Petipe, Gràcies per la resposta!!!
Que bé que tots dos ho tinguessiu tan clar i que diguis que tot i que és més difícil trobar el temps per cada fill aprecieu més cada moment que teniu!
L'altre dia al escriure em vaig donar compte, que tot i els dubtes que tinc, les ganes són i moltes!!! Crec que m'acabaré animant! :-())

Cucafera82, moltes felicitats!! DIsfruta molt aquest nou embaràs!!!
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dc. març 07, 2018 9:49 pm

Hola mares!
Ara ja fa un mes que som familia nombrosa! Estem encantats, els germans (nen de 4 i nena de 2 anys) estan enamorats del peque i es una passada la complicitat que tenen, com el cuiden i es preocupen per ell.
Qui tingui dubtes només puc dir que endevant! L'amor que es sent pels fills és infinit i no canvia amb el tercer.

El final de l'embaràs se'm va fer mooolt dur, tot em costava moltíssim, no dormia i amb els nens acabava esgotada. Ha estat l'embaràs més llarg (41+3 setmanes) i un part natural de 9h amb un expulsiu llarg... però molt maco i respectat a st joan de deu.

Veig que moltes esteu buscant el tercer amb problemes (endometriosi, aborts...), molts ànims i no defalliu, el camí pot ser més llarg però podeu aconseguir-ho!

Respecte els comentaris la veritat és que mai m'han afectat, però és cert que ara la gent em va dient 'i ja pareu oi???'. Nosaltres sempre diem que no, no pararem jeje així la gent ja sap el que hi ha i no es sorprendrà si ve un quart. Això si, crec que no tant seguits, trobo que dos anys és justet, potser tres anys ens anirà millor perquè amb la nena encara anem amb cotxet, porta bolquers...

Us vaig seguint!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. abr. 04, 2018 10:07 am

Bon dia noies!

Feia molt que no entrava, veig que el fil està una mica aturat.

Enhorabona Abril_86! A disfrutar dels tres! :p-)

LauLau, he vist que finalment tot va seguir bé i seràs mare aviat >.-<: >.-<: >.-<:

I moltes felicitats també a les que teniu un positiu recent, vaig una mica perduda amb el fil ara.

Jo després de la darrera pèrdua vaig abandonar la cerca. El meu home es va desil·lusionar molt, li fa molta por una altra pèrdua, aquest cop va estar molt dur per ell. A més a més li han diagnosticat dues hèrnies discals i està una mica fotut. Però sobretot perque al notre fill petit li han diagnosticat una malaltia crònica i això ens té permanentment pendents d'ell, i sembla que seguirà així durant un llarg temps. Ho estem passant força malament, això ens ha canviat la vida.

Em sap molt greu perque la meva filla gran no hi ha dia que no demani un germanet o germaneta, fins i tot ha fet ja la carta als Reis i al Pare Noel demanant només un germà i cosetes per ell, diu que segur que si no demana joguines això li han de portar sí o sí entre tots dos, pobreta... Plora molt per aquest tema perque no li diem que sí. Però el meu home està tancat en un no rotund, tot i que abans portava un any apretant-me a mi fins que em va convèncer. Segur que si ara l'apreto jo em diria que sí, però la veritat, no estic segura de voler fer-ho, penso que això és cosa de dos i cal desitjar-ho de veritat tots dos. I jo tampoc ho tinc clar. Crec que seria una inconsciència tenint en compte la malaltia del petit, però d'altra banda em costa molt acceptar que tanquem xiringuito, que no li donaré a la meva filla aquest germà o germana que tant la il·lusiona, que no tornaré a estar embarassada, que no tindrem un altre nadó a casa mai més... jo que ja m'havia fet a la idea amb el darrer embaràs i ho teniem tot preparat: canvis d'habitacions dels grans, robeta i cosetes guardades, etc. Jo ja soc gran i si no és ara ja no serà, amb el nostre historial podem estar tranquil·lament dos o tres anys fins a aconseguir-ho i jo ja em pllantaré quasi als 40.

Bé, sento el rollo, portava molt sense escriure i ho he deixat anar tot de cop ;-)))

Petons a totes,
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::