un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dl. gen. 03, 2011 10:31 pm

Molt bones a totes!!!

No em decidia si escriure o no, perquè encara és aviat, però cada dia hi penso i a més em feia cosa escriure-ho aquí, però no sabia a on.

Fa 5 mesos he tingut a la meva segona filla, i estic encantadíssima. El fet és que ja penso en que m'agradaria tenir un altre fill.
Ara no, primer perquè crec que és aviat i la Núria necessita dedicació i segon sobretot, perquè al donar pit tampoc no tinc la regla, per tant encara no dec ovular o sigui que tampoc podria.

M'agradaria posar-m'hi quan tingui ella més o menys un anyet, que suposo que deixaré de donar-li pit i es portaran, si tot va bé, 2 anyets, més o menys igual que les meves dues filles, trobo que està bé així.

Però hi penso, i el meu home que és el que toca de peus a terra, diu que ara com estem que no pot ser un altre fill, i me'ntristeixo molt, perquè pensar que ja no podré passar de nou per l'experiència de l'embaràs, i el part mai més, ufff... s'em fa molt difícil.

Els dos parts van ser provocats per ruptura de la bossa, en el primer amb oxitocina i espàtules i epidural i episio de 10 punts més uns 8 punts d'interns més hematoma perineal, i el segon amb gel de prostaglandines però sense epidural i amb desgarro de 3punts però 1 setmana nena a intermitjos ingressada per sospita estreptococus, vull expetimentar un altre embaràs, i un altre part, vull un altre fill.

Però també prefereixo tenir només dos i poder-lis donar moltes coses, que tres i mirar-m'ho tot sempre.
El meu home sempre diu que si no tinguéssim hipoteca ell també voldria 3 o 4 fills.
A més amb les dues nenes estic fent una excedència d'un any.
Ja sé que potser sóc inconscient o ho vull tenir tot. Però realment se'm fa difícil pensar que mai més tornaré a passar per un embaràs i un part.
Potser penseu que si no és l'any vinent que m'esperi, que pot ser més endavant, però no vull esperar-me molt de temps, primer per la diferència d'edat entre germans i després per la meva edat, enguany ja faré 34anys.

Alguna noia es planteja el tercer fill o se sent com jo?

Podríem compartir les experiències i sentiments...

*******************************************************************************************************************
edito de nou....

TRIMAMIS :-)(-: :-)(-: :-)(-:

NIENNA
Edat: 28 anys
Fills: :cnen: Setembre 2007, :cnena: Desembre 2010, :cnena: Octure 2013
Estat: Feliçment enamorada dels meus tresors :love: :love: :love:

NIMA
Edat: 40 anys
Fills: :cnen: 2004, :cnena: 2007 i :cnena: 2012


KINE
Edat: 34 anys
Fills: :cnen: Juliol 2010, :cnen: Abril 2012, :cnen: Maig 2014

DEVO
Edat: 34 anys
Fills: :cnen: Setembre 2007, :cnen: Maig 2010, :cnena: Maig 2014

MAFALDA1325
Edat: 33 anys
Filla: :cnen: 2007, :cnena: 2010, :cnena: Maig 2014


PANXULINES :-())

GINGIS
Edat:
Fills: :cnena: 2009, :cnena: 2012
Estat: :-()) DPP 31/07/29014

XUXU
Edat: 37 anys
Fills: :cnen: Octubre 2006, :cnena: Març 2009
Estat: :-()) DPP 3/9/2014

LAIA
Edat: 35 anys
Fills: :cnen: Març 2006, :cnena: Octubre 2008
Estat: :cnena: DPP 3/9/2014

PIULA
Edat:
Fills: :cnen: 2009, :cnena: 2011
Estat: :-())


BUSCANT ..::·· :love:

LILA
Edat: 34 anys
Fills: :cnena: 2008, :cnena: 2010
Estat: Desembre comencem la cerca :: orrr::

MARA
Edat: 36 anys
Fills: :cnen: :cnena: 2012
Estat: buscant des de l'Agost 2013 :: orrr::

Aidín
Edat:
Fills: :cnena: 2005, :cnena: 2009
Estat: a la cerca :: orrr::


A LA BANQUETA ::upi:

DANIELA 3
Edat: 36 anys
Fills: :cnen: 2008, :cnen: 2011
Estat: esperant al Març per la llum VERDA

ZURIA
Edat:
Fills: :cnena: 2009, :cnen: 2011
Estat: superar quist per la nova cerca

MIRLAMA
Edat: 36 anys
Fills: :cnena: 2009, :cnena: 2011
Estat: buscarem a partir del Gener

SÒNIA
Edat: 36 anys
Fills: :cnena: Maig 2008, :cnena: Juliol 2010
Estat: esperant millora situació

TONA
Edat: 32 anys
Fills: :cnen: Abril 2009, :cnena: Abril 2012
Estat: esperant que passi la crisi
sònia-2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 16, 2014 8:55 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: MaCeNe » dl. gen. 03, 2011 10:42 pm

Aquí una altra que es planteja tenir un 3r fill i supós que si tot va bé ens posarem a l'estiu. Les meves nenes es porten quasi 26 mesos; la gran ara aquest mes farà els 4 anys i la petitona en farà 2 al març.
Jo sempre vaig tenir clar que en tendria 3 i que els volia juntets però el primer any de la meva petita va ser una mica feixuc així que vaig decidir que entre la segona i el tercer/a hi hagués un anyet més.
La meva parella sempre em va dir que estava boja però ara sembla que li fa també una mica de il·lusió; evidentement, si no està decidit no ens llançarem.


Per cert, això de que fas pit i no tens la regla no vol dir que no et puguis quedar embarassada, eh? Així que si no vols un embaràs no-buscat; aneu alerta.

m'aniré passejant per aquest post.
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dl. gen. 03, 2011 10:43 pm

doncs aqui una altra que es planteja el tercer... el meu marit ho te clarissim, i jo... gairebé!
Amb la primera tot va ser una mica mes complicat. Tenia problemes de deglucio i li costava el pit i el bibi, va neixer amb poc pes i va estar ingressada... etc.etc...
Amb la segona, l'embaras ha estat fantastic (com el primer), pero el part i la maternitat, molt diferent, M'ha omplert tot el que no em va omplir la primera... el pit perfecte, menja bé, dorm regulin... pero... ho he disfrutat tot molt més, i m'ha quedat bon sabor de boca!!!!
El meu marit ja "m'apreta", i jo li dic que potser quan la peque faci l'any (ara ha fer 7 mesos)...

Pero no em plantejo el tema economic. penso que podem (encara que sigui amb alguna restriccio!), i que on mengen 2 mengen 3, i que ja ho fariem d'alguna manera!!!! jeje!
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dl. gen. 03, 2011 11:16 pm

Ai noies!!! gràcies per contestar.

Però és que encara m'heu posat més mel a la boca!!!! Us veig tan engrescades que ja m'hi posaria!!! jeje

El que comento de la regla i pit ho dic per l'experiència que vaig tenir amb la primera que li vaig donar pit fins els 13 mesos i al deixar-ho va ser quan em va venir la regla, i crec que anirem pel mateix camí.

I tema pis com ho porteu? Nosaltres tenim 3 habitacions, aviat dormiran les dues en una habitació i l'altre des del dia de Nadal hem fet que sigui l'habitació de jugar, amb tauleta, pissarra, caixes per guardar joguines, cuineta... i penso: "i si ve un tercer, què farem?"

Aix!!! tinc una matxacada mental per coses encara llunyanes i potser impossibles....

M'agradaria que seguíssim comentant les nostres il·lusions, preocupacions.... m'encanta que hagueu contestat, gràcies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dl. gen. 03, 2011 11:17 pm

ui!! a més veig que totes 3 tenim nenes, el tercer trencarà l'estadística????
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: MaCeNe » dl. gen. 03, 2011 11:37 pm

Abans de tenir la segona (no vaig saber el sexe fins que va néixer) vaig dir a tothom que tant si era nin como si era nina en tendria un altre; encara així em deien que no passava res que dues nenes es portarien molt bé. jeje qui va dir que volia un nen? tampoc vaig dir en cap moment que volia nena!! ara em diuen que en vull un altre perquè m'he quedat amb les ganes de nen.

Respecte a la vivenda, no tinc problema. Quan vam començar a cercar (abans de casar-nos) ja teníem clar que volíem 3 fills així que ens vam decidir per un duplex de 4 habitacions. Les nenes tenen cada una la seva habitació i després l'altra que ens queda la tenim d'estudi; no sé què farem si en juntarem 2 a una habitació o buidarem. Encara queda molt! jeje

Pel que fa a la regla i el pit, no saps quina sort. Amb la primera em va venir als 3 mesos i amb la segona fent tàndem als 5 mesos de néixer la menuda. Encara així et torno a dir, que que no tinguis la regla no vol dir que no et puguis quedar embarassada; que en conec alguns casos.

Les meves pors respecte a tenir un tercer fill? la primera és que les meves nenes van néixer per cessària i tinc molt clar que en cas de quedar-me embarassada vull intentar un pvd2c i sé que és difícil, pocs gines decidits a intentar-ho. Tinc l'opció d'un part a casa però també sóc conscient de que després de 2 cesàries el perill és més gros i no el vull córrer per una "irresponsabilitat" La primera fou una in-necesària i la segona ho vaig decidir quan vaig trencar les aigües, la nena es va posar en transversa i treia el colze :ufs:
Més pors? no poder dedicar a les meves filles el temps que realment necessiten; sé que és molt maco poder compartir però també crec important poder dedicar uns moments exclusius als teus fills; el primer any la meva menuda es va posar molt malaltona i vos puc assegurar que patia de veure que no podia dedicar tot el temps que volia a la gran,

No sé, ja aniré posant cosetes que ara ja són hores d'anar a dormir.
Avatar de l’usuari
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 04, 2011 12:02 am

sònia-2 perquè no fas una cosa: de moment gaudeix de les teves nenes i quan pensis que podria ser el moment t'ho tornes a plantejar en sèrio. Jo sempre dic que a la vida està molt bé tenir plans i il·lusions, però després la vida et posa el teu lloc, de vegades és el que vols, de vegades no exactament. Però el més important de tot és gaudir del que tens de bo ara. Aixíq ue gaudeix del que tens ara i més endavant potser sí que us podreu plantejar el tercer fills sense tants miraments, o pensareu, encara que anem una mica apretadets, o no, o el que sigui, però no t'amoïnis per endavant!!! Jo ara tinc una bitxeta de 3mesos que "hauria" d'haver sigut la segona, però com et dic, jo tenia els meus plans i la vida tenia els seus propis per a mi. Ja veurem si en tenim un altre, no per tema diners, sinó per si "vol" venir solet, a aquesta la vam haver "d'encarregar". Però després del que ens va costar, jo em dono per satisfeta amb una de sola. Potser l'any vinent em preguntes i et dic que no, que vull un altre sí o sí!! x*x*x
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: NidiaGi » dt. gen. 04, 2011 7:45 am

Bones

donar el pit NO es un metode anticonceptiu... penseu que la regla ve després d'un cicle per tant vol dir que ja et pots haver quedat embraçada i entremig poden haver ovulacions sense regla.

Si es vol deixar passar un temps utilitzeu sempre algun anticonceptiu (o no coneixeu gent que es porta menys d'un any amb el seu germà????.... )
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dt. gen. 04, 2011 8:23 am

Compte SONIA que jo em vaig quedar de la nena donant pit al primer i a tota hora eh! havia deixat les anticonceptives aptes per a lactancia però res de regla... em pensava que em costaria molt més però en un parell de mesos ja vaig tenir un positiu sense tenir cap regla al mig... vam enganxar la primera ovulada!! Així que si no n'esteu del tot segurs aneu amb compte!
Jo espero el segon, bé LA segona i penso que si tot va bé en vull més. Sempre m'he delit d'una familia numerosa, però esclar encara no he tingut la segona no em puc pas plantejar un tercer... però com diu la llumer, si em d'estrenyer una mica més la cintura així ho farem i no crec que els nens siguin menys feliços per això, esclar també depen de l'estat actual econòmic en el que et trobes, però si no us priveu de res penso que a nivell economic un tercer es pot plantejar!
Jo em sembla que des que tenim el nen els diners ens cundeixen més... i això que em sembla que fem el mateix tipus de gasto, no sóm gaire d'anar a restaurant, i al cine ens agradava però els preus han pujat pels núvols i anar el cine 2 persones ens puja uns 20€ quasi.... o sigui que la per orgull ni que en ho poguessim permetre no ho fariem, quina jeta tenen (!!!! bé això no vé a compte) però vull dir que sempre hi ha un costat per on estalviar, i com menys abundancia innecessaria tenen els nens més aprenen a apreciar les coses.

COm et diu la Sílvia si de moment no penseu posar-vos-hi, la petita es petitota, doncs d'aqui unt emps et replantejes el tema, que el teu home et digui que ara no estan les coses per un tercer fill no vol dir que no us ho pogueu replantejar d'aqui un temps i que estigui completament perdut!
ânims i disfruta molt de les dues baldufes!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Lídia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
Ubicació: Catalunya Central

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Lídia » dt. gen. 04, 2011 9:54 am

Nosaltres sempre haviem dit que voliem tres fills i en " ello" estem. El dos grans es porten 26 mesos, i pel tercer ens vem voler esperar una miqueta més.
ja us diré que tal, de moment l'embaraç molt bé, els nens estan encantats, s'ho han agafat amb moltes ganes.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Sita81 » dt. gen. 04, 2011 10:42 am

Que valentes noies!!! Jo també sempre he dit que en voldré tres, però el cas és que encara ha d'arribar el primer, així que ja tindré temps per veure com va i decidir-ho, però a vegades em faig calendaris mentals per veure quan aniré a pel segon i a pel tercer! jejejeje
NGM
:: pantera
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: NGM » dt. gen. 04, 2011 11:03 am

Ei, jo tinc dos nens, el gran 2 anys i mig i el petit de 8 mesos, i també ens agradaria anar pel tercer!!ì no pq tinc dos nens i vulgui la nena (que clar que em faria ilu una nena, no ens enganyem) si no pq ens fa ilu ser pares un altre vegada, pq ens encantaria tenir tres fills!! (i quatre, pero aixo ja veurem...) El meu home diu que es portin dos anys amb el peque, pero jo penso, que millor tres.. pero bueno, que aixó ja ho discutirem quan arribi el moment!!!
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: towanda » dt. gen. 04, 2011 11:15 am

hola guapes :content:

Aqui una mare que ja té 3 fills , nosaltres sempre habiem dit que voliem com a mínim tres fills , de fet tant en Towando com jo venim de families numbroses , nosaltres soms tres a casa i en la casa del meu home son 4 , peró com ja ha dit alguna de vosaltres una cosa es fer plans de futur i una altre és el poder-los fer realitat , quan vaig tenir la gran jo era molt jove , tenia 23 anys , i clar hem vaig pendre el meu temps per tenir la segona , també perque volia esperar a tenir la feina estable i etc .. total que quan hem vaig possar van passar 5 anys !! i un cop vaig tenir la segona vam deixar la posibilitat de tenir un tercer , de fet encara erem joves , així que no hens vam possar a la feina fins que la petita no va tenir els tres anys , peró per circunstáncies vaig trigar en quedarme embaraçada i a les 10 setmanes l'embaraç es va aturar , va ser un cop molt dur , peró deseguida que hens vam donar llum verda vam tornar a intentar-ho , i aquest cop hem vaig quedar embaraçada a la primera , aquest cop tot semblaba anar molt bé , estabem esperant una altra nena , peró estabem encantats , tot i que molta gent es pensaben que voliem aquest tarcer per tenir el nen , i la veritat es que el sexe era el de menys , peró mira que la gent digui el que vulgui , en fi que malauradament a les 33 setmanes el cor de la nostra petita va deixar de bategar , ho vam passar molt malament , va haber uns mesos horribles , en els quals ja habiem renunciat definitivament a tenir un tercer fill , de fet la gent del nostre entorn ens machacaven amb que ja teníem dos filles sanes i precioses , per que voliem més ? , que no valia la pena tant de sufriment , peró quan definitivament hens van donar els resultats de la necropsia de la petita i les proves que hem van fer , van trobar una causa posible als avortaments , un problema de coagulació que no tenia abans , perque evidentment ja habia tingut uns embaraços perfectes amb les meves filles i els parts igualment perfectes i sense cap problema, hens van animar a tornar a buscar un nou embaraç , que seria molt més controlat i que tindria que punxarme heparina i pendre aspirina infantil durant tot l'embaraç, jo en aqueslls moments també vaig pensar que tenint dues filles no sé si valdria la pena passar per un embaraç que desde el principi seria difícil , peró finalment va ser més fort el desitg de tornar a ser mare que la raó , i així que vam tornar a intentar-ho
aquest cop vaig trigar 9 mesos en quedarme i ha sigut un embaraç molt difícil , pel fet que no hem estat tranquils fins que no hem tingut el nostre petit en braços , ara estem molt feliços tot i que evidentment entre unes coses i altres els nostres fills tenen una diferència d'edat més gran del que hens agradaria , de fet la gran amb el petit es porten 12 anys i amb la mitjana 7 anys ,i jo sempre deia que com a máxim fins els 35 , i he tingut el petit amb 36,
el que vull dir smb tot aixó es que tot i que et plantejis fer les coses d'una manera , a vegades no et surten com tú voldries peró que si tens un somni d'una menera o altre si t´ho proposes en serio ho acabes fent realitat, nosaltres en tot aquest temps hem tingut que sentir de tot que si som valents , fins-hi tot que si estem boijos, tant de bó totes les boigeries fóssin com aquestes:
IMG_3347.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dt. gen. 04, 2011 11:42 am

Aix towanda quina història, ben bé que no es pot planificar res! La foto es preciosa i les nenes amb el peque deuen estar que no poden! es veuen tan feliços!!! i al final si deies fins els 35 i l'has tingut a 36 no heu marxat tant dels vostres calculs!!! xxkiss::
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Lídia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
Ubicació: Catalunya Central

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Lídia » dt. gen. 04, 2011 1:20 pm

Ostres Towanga, la teva història m'ha ben emocionat...
jo vaig tenir un avort abans d'aquest últim embaraç, és un cop molt dur. Els meus , es portarian 7 anys amb el gran i quasi 5 amb la nena.
I encara l'altre dia, el meu home em deia, i perque 3 i no 4? . Uff, no se si ho va dir en serio o què? , però jo ara en tinc 33 i l'embaraç es diferent amb els altres que en tinguin 26- 28... temps al temps,,no sabem que ens depara en futur.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: MaCeNe » dt. gen. 04, 2011 1:46 pm

Towanda, quina història!!! Llàstima que quedassin dos embarassos a mitjan camí sobretot el de les 33 setmanes perquè suposo que ha de ser molt dur, totes les pèrdues ho són però tan avançat... Però bé, has aconseguit el teu somni! enhorabona!!!!

Per cert, no puc veure la foto? me diu que no tinc permisos

La meva petita ens ha sortit molt malaltona (el primers 15 mesos) i això ens va fer refredar moltíssim però ara quan les veus que juguen tan bé juntetes, com s'entenen i com es barallen, es clar... doncs et planteges les coses de bellnou. A més, tinc la gran (ara farà 4 anys) que no fa més que demanar-nos un germanet neujor:-) i entre ella i jo estem aconseguint que el papi també s'animi. Però ja us dic, les meves es porten 26 mesos i si en tenc un altre intentaré que amb la menuda es porti mínim 3 anyets.
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dt. gen. 04, 2011 3:23 pm

Molt bones a totes.

Moltes gràcies per participar en el fil.
Ostres towanda, em sap greu les experiències tan dures que has passat.Però al final te n'has sortit, gràcies pel consell.
Jo també m'ha posat com a data límit de l'últim fill els 35 anys, ja no es té la mateix energia que amb 30, i després quan siguin grans m'agradaria encara està mitjanament en forma per ajudar-les i si tenen fills, poder jugar i agafar-los.

M'agradaria que també es portessin uns 2 anys (mes amunt - mes avall). Crec que és més fàcil per a que juguin juntes.

Anirem pensant en positiu per enviar energies positives per a que sigui possible!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dt. gen. 04, 2011 10:25 pm

Ostres, Sònia, jo també hi penso, ja, en la tercera filla! (... o tercer fill...)

Tothom em diu que estic "fatal" i, en part, tenen raó perquè sembla que no pugui gaudir i prou de les filles que ja tinc... que ja haig d'estar pensant en un altre quan, de fet, pràcticament no tinc temps per totes dues... aquesta és la por que més tinc: no poder dedicar prou temps a cada filla, anant sempre de bòlit... i és que ara mateix em reclamen tanta atenció totes dues! La petitona perquè és petitona i necessita molts bracets per tot, per menjar del pit, per dormir, per passar l'estona... i la gran perquè tinc ganes de no perdrem cap moment amb ella, jugar i dibuixar juntes, banyar-la, menjar plegades...

Pel tema de l'espai, nosaltres vivim en un pis molt petitet, de tres habitacions petitetes, però ja he pensat que farem fer l'habitació a mida, amb tres llits en lliteres, capiculats... imaginat com estic! Pensant ja això!!! Si fins i tot n'he fet un dibuix!

Aix, no sé... també em fa una mica de pal tornar a pensar en si tardaríem molt a quedar-me embarassada (amb la gran vam estar un any buscant!! i va ser desesperant...) i totes les pors de després, de que vagi bé, de que el bebè estigui sa... (vaig tenir un abort entre la primera i la segona i ho vam passar força malament...).

Però quan m'imagino de nou amb panxeta se'm dibuixa un somriure a la cara!

M'encantarà anar compartint aquest post! (a veure si trobo temps, perquè ara mateix estic escribint de pressa i corrents i no puc acabar d'expressar ben bé totes les idees que em bullen al cap)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 05, 2011 9:51 pm

Ostres lila!!!, quina alegria llegir-te per aquí!!!

Com estàs? I les petitones? De bòlit oi?

Portem vides paral·leles: tenim dues nenes, entre la primera i la segona vam tenir les dues malauradament un avort, i em sembla que alguna de les nostres petites són més o menys de la mateixa època.

I ara també penses amb un tercer!!! I a més, ets de les meves, de les que es monten ja tota la pel·lícula, jo ja he mirat també combinacions de llits per posar les/els tres, a la mateixa habitació, com adaptar l'altre habitació... bé, de tot he pensat ja.
Jo també penso que mentre m'imagino tot això, perdo el temps sense gaudir de les meves filles, que mai em conformo amb el que tinc que sempre vull més... estic encantada de les meves filles però em matxaco amb això, per això som dones oi? neujor:-) suposo sobretot perquè com el meu home m'ho pinta xungo, encara hi penso més perquè el meu cap no accepta aquesta negativa de no tenir més fills. Uff... quina ratllada mental...


El fet d'anar de bòlit amb les petitones, és cert, i ara ja ens perdem coses de les dues que quan en teníem una era impensable. I amb tres... però penso que sobretot deuen ser els 2 o 3 primers anys que és quan totes 3 són força petitones.
Una companya de feina que té 3 fills em va dir un dia que entre tenir 1 o 2 es nota molt el canvi i creus que no arribes, però entre el 2on i el 3er ja no ho notes. Per tant, podrem!!! jeje
Crec que el fet de tenir ja només dos, ja fa que no estiguem mai més al 100% exclusiu per cadascuna, però ho intentem.

M'ha agradat molt trobar-te per aquí i espero que anem llegint-nos i explicant-nos els nostres plans virtuals jeje.
Imatge
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dj. gen. 13, 2011 9:07 pm

Hola :-) Jo estic com vosaltres. De fet ja vaig obrir un post sobre el tercer fill.
Ara en tinc dos i també vaig perdre un a les 11 setmanes entre mitg i ara ha fet un any que he perdut un altre de 9 setmanes. Aquest últim va ser una sorpresa i em feia taaaanta il·lusió, pero no va poder ser...

Total que sempre habia dit que m'agradaria tenir tres fills i ara el sentiment de no poder tornar a sentir la panxolina i tot el que comporta m'entristeix.
Ep! Que estic molt contenta amb els meus fills eh! pero no deixa de que pensi encara en augmentar la familia.

Al final despres de pensar i pensar i deixar d'auto-enganyarme us puc dir que SI que desitjo tenir un tercer fill, ara falta convençer a en Nimo neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Towanda m'analegro molt que ja tinguis al teu petit entre els teus braços :-()-) :-()-)

Tema econòmic millor no donar-li moltes voltes :-P i el d'espai doncs ocupen en funció del que hi ha no creieu?

Gràcies per ser-hi :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::