un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. maig 02, 2017 8:32 pm

Ja veuràs que en un parell de dies es marca més. Pensa que la hormona es duplica cada 48h aprox, aquests tests marquen diferents intesitats desde 10miu/ml fins a posa-li 200miu/ml o potser més. Els primers dies, entre marcar 10 o 20 la diferència d'intensitat és mínima. Mira de fer el test sempre amb el primer pipi, a la tarda sol marcar menys.

Però enhorabona, estàs embarassada :-)))

Edito per enganxar-te aquest link https://www.google.es/search?q=serie+te ... kOunmQOi5M:
A veure si et tranquil•litza una mica.

Una abraça,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: June87 » dc. maig 03, 2017 12:39 pm

Enhorabona Meerut bonica!! No puc veure la foto però n estic segura que es una bonica panxu!! Jo tinc una nena de 7 i un nen de 5 i fa una setmana que se que espero el tercer! Ens farem companyia reina!

Us faig una pregunta a les trimamis. Quan ho vareu dir als germanets? Estic de 5 setmanes segons les meves comptes i es poc. Primer la meva idea era esperar a les 12 setmanes per si se'ls hi fa molt llarg però el meu home es de la idea de dirho als nens i als demes la setmana que ve que farem la primera eco. A mi em tira enrera per si ho diuen a escola perque es un poble petit i no se si vull sentir comentaris tan aviat... No se que fer perque m agradaria que fossin els primers a saber-ho. Consells? Gracies!
Imatge

Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dc. maig 03, 2017 2:26 pm

Bona tarda!!!

June i Merut, felicitaaaaaats!!!!

June: nosaltres els ho vam dir sobre les 10setmanes perquè el germà gran (no tenia ni tres anys) ho va preguntar un dia que em va veure la panxa, també vivim a un ppble i ens vam arriscar, jeje!

La vida de trimami creia que seria encara pitjor, però en Roc ha sortit tranquil i anem fent. Us llegeixo sempre, però escriure em costa més des del mòbil.

Ànims a les cercadores!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. maig 03, 2017 5:45 pm

Hola Hola
quina alegría veure mes trimamis i futures trimamis
Nosaltres continuem a la cerca , espero que aviat fem diana perque el cami fins a la panxa es desesperant
Nomes volia dir-li a la LauLau que no desesperi. El meu marit era un NO rotund i tancat. Jo mai he perdut l'esperança, fins que un dia em va dir que si.
Li vaig fer veure que ell feia totes les coses que ell tenia ilusio i que es pagaven amb diners, pero la meva ilusio no es pagava amb diners, i que aixo era molt dur. Crec que aixo el va fer recapacitar i aceptar-ho.
També li vaig dir que entre 3 ens pagarien millor la residencia, i que sempre es tindrien entre ells i el dia que nosaltres no hi fossim
Ara estem en plena cerca a veure si fem diana. >.-<:
El tema del rumors i del que diran, de fet mes ben be igual, de fet, el meu segon embaras va ser de bessons pero un no va arribar a fi, i ara de vegades hem pregunto que diría la gent si tornem a fer diana de 2 :-o00m ens plantariem amb 4 nens jajajajaja
Al meu home diu que aquestes coses no es plantjen , pero a mi, fins a tot hem faria gracia, sempre he dit que volia bessons i nenes, a veure que passara :-())
meerut has tornat a fer test ? que ha sortit?
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: meerut » dc. maig 03, 2017 8:37 pm

Hola noies,

Doncs la cosa no ha quallat... Aquest matí m'he fet TE amb l'esperança de veure més ratlleta i he vist el TE blanc. He pensat que potser estava defectuós però mentre estava a la feina, he anat al wc i he començat a tacar. Així que ja m'ha vingut la regla. Entenc que sí que em vaig quedar embarassada però no ha quallat i ja està. El proper mes ho seguirem intentant. Gràcies pels vostres comentaris!!
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. maig 03, 2017 8:41 pm

Ostres Meerut, ho sento molt. Desitjo que aviat ho tornis a aconseguir.

Una abraçada,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: un tercer fill

EntradaAutor: tona » dc. maig 03, 2017 9:06 pm

Meerut entrava pq he vist la foto.... Pr despres he llegit q al final res. Agafa-t'ho en q ja esteu encaminats. Havent vist la ratlleta aixo ja ho teniu per la mà. Un petonarro.

June. Moltissimes felicitats. Els meus tenien 7 i 4 quan va neixer el petit. I els hi vaig dir amb la visita de les 7 setmanes. Més q res pq ja hi havia gent q ho sabia i no volia q s enteressin per ningu altre.

Numa deu seu cosa del nom. Pq el meu tb es un panxa content. No rondina ni plora tot el dia riu, menja i dorm. A veure quan dura je je

Mimi... Bessons seria ideal!! Ja ja

Halley.. M agrada molt el raonament de que siguin tres nens. Molt ben pensat. Per cert quant es portaran??
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dj. maig 04, 2017 8:42 am

Merut: em sap greu, a la propera feu diana!

Tona: m'he perdut ja, quin temps té el teu Roc?
Imatge

ImatgeImatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: petipe » dj. maig 04, 2017 11:03 am

Meerut, molt ànims!!!

June, moltes felicitats!! Nosaltres sí vam esperar a la setmana 12. Més que res pel tema d'explicar-ho al cole i a tothom i que després passés res i que la nena també hagués d'estar donant "explicacions" a cole. Bàsicament pels antecedents, que ja havíem tingut ensurts, i això ens va fer ser prudents. Però costa no dir-ho!!!

Sembla que a tothom li surten els tercer més tranquil·lets... pel que poseu aquí i per la gent que conec! Serà l'experiència o casualitat? Espero no ser jo la que trenqui aquesta norma... jajaja!!

Tinc la sensació que cada cop hi ha més famílies amb 3 nens. No sé si sóc jo que m'hi fixo, o és pel tema que hi ha tanta bessonada... Què creieu?
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dj. maig 04, 2017 1:04 pm

June i Mimi, moltes gràcies pels ànims...
El cas és que ja el teníem el tercer... quan em vaig quedar embarassada es va quedar en shock però després li va fer il·lusió... però quan el vaig perdre crec que es va quedar més descansat... i ara és un NO rotund, super rotund.... també perquè la gran (4 anys) està passant una època MOLT difícil. Té molta ràbia i ens porta al límit constantment.... rabietes de fer-se mal ella i a nosaltres que duren fins a 1hora!! I això li fa pensar que amb un tercer seria un caos....i de vegades jo també ho penso, però em pot més la il·lusió que la por....

Espero poder ser completament feliç amb 2.... i que això no repercuteixi en la relació.
MIMI, el que dius és exactament el que em passa a mi... ell té un munt d'il·lusions i projectes que pot cumplir, però a mi aquests projectes no m'omplen... fins i tot he perdut una mica l'interès en fer-nos una casa...

A veure si es calmen els ànims amb la gran i quan estigui tot més tranquil li torno a plantejar....

Sento no respondre a la resta... Quan tingui una miqueta més de temps em llegeixo la resta de missatges.

Anims amb la cerca Mimi!! Espero que ho aconsegueixis ben aviat.

I a la resta també!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: un tercer fill

EntradaAutor: tona » dj. maig 04, 2017 6:36 pm

Numa... Té cinc mesos ja! A on t'has perdut??
</;-)
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: June87 » dc. maig 10, 2017 7:11 am

Meerut em sap molt greu bonica... T envio anims i una forta abraçada. Ja veuras com aviat tornaras a tenir el teu + i anirà molt be. Petons

Gracies per compartir les vostres experiències de dir-ho als germanets grans. De moment no ho sap ningú però jo per la nit estic amb una panxona inflada i tinc molt malestar tot el dia així que segurament els hi diem despres de la eco de divendres, ja us explicaré. Els hi hem preparat una samarreta per dirli als nens aviam com s'ho prenen :love: Tambe em passa que la setmana que ve tinc un viatge amb ma germana i em fa patir que no sapiga res i que jo alla em trobi malament. Aix perdoneu soc un mar de dubtes!

Laulau el meu segon es molt mogut i va passar fins els 4 anys dormint al nostre llit. Jo crec que aixo feia que el meu home es tires enrera i no volgués el tercer perque pensar en el nen tan dependent i un bebe l agobiava. Potser si deixali un temps i mica en mica que s animi.

Petons maques
Imatge

Imatge

Imatge
Leta86
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. set. 17, 2013 1:32 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Leta86 » dt. maig 16, 2017 5:46 pm

Hola noies! primer de tot felicitar a les trimamis i a les futures trimamis! Em presento: sóc mama de dos nens, el gran farà 3 anys el 27 de maig i el petit ha fet 14 mesos. I fa un temps que amb el meu home li anava fent la brometa de que jo en volia tres, però res de plantejar-m'ho seriosament. Fa una setmana vaig decidir que li plantejaria seriosament a veure q deia i UAU! Sorpresa! Va dir que ja se'n feia pagues de tres perquè a mi em veia molt posada en el tema i que si, que endavant! Però que ell vol que es portin com els altres dos, poquet (21m) i que per tant vol que neixi al 2018...i ara sóc jo qui té mil dubtes i estic ven cagada! Em fa por el que dirà la família (jo sóc filla única i el meu home te 1 germà) i sort en tenim dels avis perquè ens ajuden moltíssim!! Vivim a pagès i tot el dia són aquí (perquè porten el gran a la llar d'infants i al petit el cuiden entre les dues iaies)...em fa por que diguin que ells no ens ajudaran més...si podrem amb tot...vaja que es portin poc és una feinada i 3 ha de ser la bomba!!
Nosé noies...de moment fa 2 setmanes vaig continuar amb el nuvaring i ara crec que em dec haver d'esperar fins a que em toqui treure'l... un mar de dubtes! És com si el cor digues que si i el cap que no... tot i que crec estar més a prop de llençar-me a la piscina ja que avui he comprat per l'Amazon TO per començar a controlar i a veure si arriba la nena que a la família només hi ha homenots! AJjaja
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dg. maig 21, 2017 10:29 pm

Ostres, veig moviment!

Abans de tot, una abraçada a la Meerut.

Em sap greu, noies, però a mi la tercera m'ha sortit, no moguda... huracanada!!!! :content: :content: :content:

Més coses... Totes les que ja en teniu tres, heu tancat barraca? I les vostres parelles? El meu home, no, i em va traient el tema. Sincerament, si fos més jove i, sobretot, si no fos mare soltera a la pràctica, potser m'ho plantejaria, però, ostres, tornar-me a encarregar de la criança d'un altre bebè... se'm fa gros. Sobretot perquè la petita el curs 2018-2019 començarà a escola i jo tindré temps durant el dia per treballar (ara no la porto a la guarde, i ho faig de nit), i esclar, serà un bon canvi tenir els vespres-nits per descansar!

Però esclar... com ja he dit "si fos més jove", "si..." vol dir que encara em ronda algo (encara que sigui molt dèbil. Les que heu fet aquest procés: de renunciar a tornar a ser mares, com ha estat? Va arribar un moment en què vau veure clar que era que no? És que jo em trobo negant-li sense gaire convicció, però en realitat per mi és un desgast molt gran tot això de pujar fills (renuncies personals, laborals, de dormir per treballar), i per ell no tant (quan és a casa, fa el que calgui, però hi és ben poc; de fet els meus fills grans m'han arribat a demanar per què el seu pare no dorm a casa :-:) ).

En fi... menjades de cap.

Una abraçada a totes!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: meerut » dg. juny 11, 2017 2:19 pm

Hola noies!!

Moltes gràcies pels vostres comentaris pel cicle passat. El fet és que aquest cop sí que estic clarament embarassada. Avui al migdia m'he fet dues proves perquè no m'ho creia, i aquest cop la ratlleta no és una ombra, sinó que està molt marcada. Estic cagadíssima de por per la meva situació. Estic divorciada i ja tinc dos fills del meu primer matrimoni. A veure com ho compagino tot, fills, feina, estudis... Tinc molta por, la veritat....

Captura.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: June87 » dl. juny 12, 2017 9:22 am

Meerut enhorabona preciosa!! Quina alegria bonica! Ja veuras com anira be i els germans grans estaran molt contents! Quants anys tenen?

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: petipe » dl. juny 12, 2017 2:46 pm

Meerut moltes felicitats!!! I tant que està marcadíssima!!

Mara, jo em pensava que després d'un tercer, les ganes ja minvaven però vaig llegir per aquí que n'hi ha que encara els en queden! Jo no sé com em sentiré però espero no tenir més ganes perquè tampoc tinc edat ni logística per més... Tampoc em puc imaginar el teu cas!! El meu marit hi és cada dia i s'encarrega d'un munt de coses i jo ja tinc dubtes de com ens ho muntarem amb 3, si estigués jo sola no m'ho puc ni imaginar!!!

I això de que la tercera t'hagi sortit huracanada... espero que siguis una excepció! A mi m'agradaria saber què és això de tenir un nadó d'aquests que diuen "és molt bo i dorm tot el dia", encara no m'ha tocat cap d'aquests...jajaja! i si no, doncs mira, més divertits que estarem!! :content:
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: meerut » dj. juny 15, 2017 8:04 pm

Hola!

June, els meus tenen 7 anys la nena i d'aquí poquet en farà 5 el petit. Ja els ho vam dir i estan molt contents :love:
El dia 6 de juliol tinc la eco i visita, que estaré de 9 setmanes. Se'm fa estrany tornar-ho a viure, la veritat. Quasi que ja no m'hi veia per l'edat, però mira, aquí estem :)

Què tal vosaltres?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Ir26 » dl. juny 26, 2017 8:15 pm

Hola a totes!

Fa un any que no em connecto al SP però he tornat perquè comencem a buscar el tercer! Sembla una bogeria (de fet buscar a la segona ja va ser una mica bogeria). Tenim dos fills, en Gael de 2 anys i set mesos i l'Emma de 1 anyet i 3 mesos.

Sí, tinc un de dos anys i una de un i en volem un altre, es nota que ens agrada la marxa? :content:

Creiem que ara és el moment ja que jo, després de estar a l'atur molt de temps, he tornat a començar a treballar però ara de manera autònoma, des de casa per poder cuidar als peques (tot i que van a la guarde sis hores). A més, tenim a la meva mare vivint amb nosaltres i també seria un cop de mà extra...

A més venim de families grans tots dos, ell son tres germans i nosaltres en som quatre... I que ja em comença a picar el gusanillo de repetir :miko:

La meva última regla va ser el dia 19 de juny i divendres just la vaig acabar. A veure si hi ha sort!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dc. jul. 05, 2017 9:07 pm

Hola a totes!
Aquí una altra trimami, tinc tres nenes, les dues grans de 9 i 7 anys i la petita de 21 mesos.

M'ha fet gràcia llegir-te, Mara, perquè jo tinc un cuc del 4t fill... un no sé què... quan ho penso bé tinc clar que "emocionalment" no dono per més, perquè a mi també m'han sortit totes mogudes i intenses, també la tercera, que encara no ens ha regalat cap nit de dormir seguit...

Però no sé què em passa... que quan penso que ja no em quedaré més embarassada ni hi haurà cap altre bebè a la nostra família, doncs m'agafa un no sé què, una tristor... un dol que encara no he passat.

El meu home té un no més que rotund. I ja dic que jo tampoc no ho veig gens clar, però no sé...

A casa hi ha moments de tot, de tenir la sensació que no arribo a tot, sobretot a nivell emocional, més que físic, i a nivell de temps, de no poder dedicar-me tot el que voldria a cadascuna de les meves filles i, també, de no dedicar-me gens de temps a mi... però també penso que això que he viscut, ser mare 3 vegades, és exactament el que desitjava, el que si em morís estaria més satisfeta d'haver fet. No sé si m'explico...

Res, molts ànims a totes! A veure si puc seguir una mica el post, que vaig ben perduda ;-)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::