un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dg. maig 15, 2011 1:22 pm

Lila moltes gràcies pels ànims.

Al final ahir vespre li vaig treure el tema al meu home. I em va dir que no podia ser. Que si no tinguéssim hipoteca doncs que sí, ell li encantaria tenir-ne 4 o 5 (ara ja fem tard), però tal i com estem ara res.
Que com a molt si al Setembre del 2012 haguéssim normalitzat una mica l'economia doncs podríem plantejar-nos començar a buscar.

Nooooo!!! No vull que sigui tant tard ni per les petitones ni per mi.

Per tant, ara per un cantó em sento superxafada per sentir el que ja sabia que em diria però per l'altre estic negant-ho i penso que sí que serà quan jo volia (quan la Núria fes l'anyet).
Penso que mai se sap i potser canvien les coses i es pot fer realitat el meu desig.

O sigui que segueixo en dilema com sempre.
Fins i tot m'he plantejat prendre l'àcid fólic per si de cas. Mare meva!!! imagineu-vos.....

I vosaltres com esteu? Com va el tema?
Imatge
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dv. maig 27, 2011 10:31 am

Hola sònia :-)

T'entenc perfectament amb tot el que dius. Diguem que jo ja he passat per aquí i ara estic a la fase d'intentar acceptar que tenir un altre fill per mí doncs no serà possible. A casa ja anem justets i fa més d'un any que en Nimo no cobra quan ho hauria de fer així que no ès cosa de jugar-nos-la i tirar-nos a la piscina sense tenir assegurat el necessari per la mainada.

Em considero afortunada de tenir dos nens i sostre per viure, sé que ès un tòpic però tal i com estan les coses ara doncs ja n'hi ha prou, no creieu?

De totes maneres la vida dona mooooltes voltes i no se sap mai... qui m'ho havia de dir que em quedaria embarassada d'un tercer i que no aniria bé. Va ser llavors quan es va despertar aquest instint jajaja...

En fi que intenta assimilar-ho però sense forçar les coses, no?

Records i molta sort a totes :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dv. maig 27, 2011 12:20 pm

Hola Nima. Em sap molt de greu l' experiència que has passat.

Gràcies pels consells. Per ara vaig rumiant.

I les altres con esteu?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dv. maig 27, 2011 1:39 pm

hola noies! jo acabo de tenir el segon ja!! però espero que un tercer sigui possible, quan quardo la robeta peke dels nens penso això per si en ve un altre...m'he hagut de treure molta toba de sobre me'n havien donat molta i encara me'n han donat mes i no cabem a casaaaa i em sabia ggreu gdonar-ho... però m'he guardat coses xules de nen i nena per si de cas :-D sino son coses q com q els nens han portat tb em fa ilu guardar!! :content:
De moment el meu home no en vol ni sentir parlar... no es q no en vulgui mes però esclar encara no però com q hem coneix em diu... esperarem uns anyets mentres ni me'n parlis jajaj esq tinc una força de persuasió... :content: q li fa por
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dg. juny 05, 2011 7:40 pm

Hola! M'uneixo al post. Jo tinc un nadó de dos mesos i mig i ja estic pensant en el tercer.... m'hauré demenciat amb les hormones?
No ara, però a la llarga sí que em faria il.lusió ser família nombrosa, però és que sembla que siguis un bitxo raro quan dius que no et plantes. Com que tinc dos nois, anar a buscar la nena és l'excusa perfecte per anar pel tercer fill/@...
Ja ens anirem explicant a mida que ens anem animant...
Petons!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dg. juny 05, 2011 11:43 pm

Dana a mi tb em miren una mica raro quan dic quardo això pel proxim XD
Una pregunta es teva la foto del avatar?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dl. juny 06, 2011 8:14 am

Hola noies,

Naltres tampoc ens volem plantar. Fa no res que hem tingut el segon petitó, i hem de deixar passar una mica el temps per adaptar-nos tots 4, però tant aviat com la logística domèstica ens ho permeti (altrament dit, ens haguem canviat el cotxe per un 7 places) ens posarem a la feina.

En Xasevo es fill únic i diu que això és molt avorrit, que vol que a casa sempre hi hagi gresca, per tant 3 millor que 2... i a mi em sembla genial.

Nima, és cert, el fet de tenir dos nens et fa animar encara més perquè penses i si ara bé la nena?? El que està clar és que si no vingues aleshores si que ens plantaríem!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dl. juny 06, 2011 10:33 am

Noies!
Jo no sé per què però tinc el presentiment que la tercera ve la nena.... :cnena: ....
A veure si les que en tenen dos ens expliquen com s'ho han fet!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dl. juny 06, 2011 10:37 am

angelina ha escrit:Dana a mi tb em miren una mica raro quan dic quardo això pel proxim XD
Una pregunta es teva la foto del avatar?


Hola Angelina, guapa. Com estas?
No és meva és d'una fotògrafa que em sembla genial! Adele Enersen.
http://objetivofotogenico.blogspot.com/ ... ativa.html

Espero que t'agradi i que t'animis amb el Walid i l'Inès a fer-lis fotos xules com aquestes!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dl. juny 06, 2011 11:30 am

Dana es que les havia vist en algun lloc però sense saber d qui eren i dic calla aviam si la tenim al SP!!! jajaja uf s'ha de ser molt creatiu pr fer aixo!

Xasevi!!!!!!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dl. juny 06, 2011 1:24 pm

Hola noies!!

Carai que xules aquestes fotos!!!

Angelina :-D . jejeje, a veure si tornarem a coincidir amb el tercer.... en xasevo em diu, anem ja pel tercer... i jo li dic que esperem una miqueta que vull gaudir dels petitons almenys un anyet!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dl. juny 06, 2011 1:33 pm

Xasevi, Angelina i noies, a mi el que més em frena, més que el temps i l'economia és lo malament que s'ha près el gran tenir que compartir la mama i el papa. Ens monta unes rabietes que no vegis.... jo estic esgotada de "negociar" tot el dia, de sentir el NO com a única resposta, que monti numerets cada dos per tres. En fi, esperem que sigui una etapa, el que els anglesos diuen "terrible two"!
Paciència. :-o00m
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dl. juny 06, 2011 3:18 pm

Dana nosaltres no hi som als terrible two, va ja quasi hi som per edat però segueix molt docil, no es gens gelos, be de tant en tant te una debilitat i vol coll quan tinc la inès però res de greu la veritat es q ho portem molt i molt be!! de moment tampoc ens posarem amb el tercer pq volem esperar que els grans siguin autonoms, amb 2 bebes es bastant dificil ja... 2 bolquers, dos nens a peixar una temporada, dos a vestir... 3 seria molt! així que al menys esperarem que el Walid sigui autònom i suposo q en aquell moment la Inès ja ho serà una mic tb!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dl. juny 06, 2011 6:30 pm

Dana81 ha escrit:Noies!
Jo no sé per què però tinc el presentiment que la tercera ve la nena.... :cnena: ....


Ostres, quina gràcia, Dana, perquè jo tinc el presentiment que a la tercera vindrà el nen! :r)

Jo també en tinc moltes ganes, de posar-me a pel tercer, però reconec que portant-se 2 anys i dos mesos ja és una feina, i els3 primers mesos em vaig sentir superculpable per totes dues, per no poder estar per cap de les dues al 100 per cent...

El que passa és que com en tots dos embarassos em va costar tant de quedar-m'hi... (la primera 13 mesos i la segona, com que vaig tenir un abort entremig, també se'm va fer llarg, tot plegat...) doncs, clar, penso que més val posar-nos-hi ja...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dl. juny 06, 2011 7:19 pm

Noies, doncs jo tinc el presentiment que el tercer tornarà a ser nen!!!I el que em fa més cangueli és que em vinguin bessona (la meva àvia era bessona!!)... això si que em desbordaria!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dl. juny 06, 2011 7:50 pm

lila ha escrit:
Dana81 ha escrit:Noies!
Jo no sé per què però tinc el presentiment que la tercera ve la nena.... :cnena: ....


Ostres, quina gràcia, Dana, perquè jo tinc el presentiment que a la tercera vindrà el nen! :r)

Jo també en tinc moltes ganes, de posar-me a pel tercer, però reconec que portant-se 2 anys i dos mesos ja és una feina, i els3 primers mesos em vaig sentir superculpable per totes dues, per no poder estar per cap de les dues al 100 per cent...

El que passa és que com en tots dos embarassos em va costar tant de quedar-m'hi... (la primera 13 mesos i la segona, com que vaig tenir un abort entremig, també se'm va fer llarg, tot plegat...) doncs, clar, penso que més val posar-nos-hi ja...


LILA! doncs a veure si és veritat. I si repetim ens els canviem i ja està! T'avanço que a mi els nens em surten molt guapos! :content:

Jo vaig passar un postpart bastant dolent, també em sentia fatal pel gran (que només té dos anyets) però fem el que podem, i si no arribem a tot doncs no hi arribem. Els hem donat la vida i germans amb qui compartir-la, així que menys pensar en el que no fem i més valorar-nos i acceptar fins on podem arribar. Ara que m'ho prenc una mica més "zen" estic gaudint més de la maternitat... jo de mena sóc molt perfeccionista i no és una bona combinació amb dos nens petits.
Molts ànims, som unes mares estupendes i valentes!!!!!!!!!

>.-<:

Xasevi!!! :-D No et vull desanimar però conec casos propers d'anar a buscar el tercer i trobar-se el quart pel camí. El jefe del Danao i el pediatra dels nens els va passar! Jajajajaaj, osti només de pensar-ho no sé que m'agafa :-) :-)
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dl. juny 06, 2011 8:08 pm

Xasevi el meu sogre te unes germanes q son bessones! aviam si la farem grossa!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dl. juny 06, 2011 10:29 pm

Ostres, noies, doncs a mi no em faria res tenir bessons (el meu pare té un germà bessó i per la part del meu marit també hi ha hagut bessons...)... No sé, segurament parlo des de la il·lusió i no des de la racionalitat...

Dana, gràcies per les teves paraules... sovint sóc més aviat pessimista que no optimista, i tendeixo a valorar més el negatiu que no el positiu... a veure si aconsegueixo canviar això de la meva personalita: segur que seré més feliç!

I les que ja esteu en "caça i captura" del tercer fill, com aneu??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: un tercer fill

EntradaAutor: angelina » dt. juny 07, 2011 1:39 pm

Lila a mi sempre m0han fet ilusions els bessons i segur q si em diguessin que son besson estaria contentissima però quan t'ho mires amb fred dius ostres.... 2 i 2 mes!? de cop ajjaja de fet quan vaig anar per la primera eco dels dos tenia la ilusio q em diguessin dos jajja fins i tot hi somniava!! Home de probavilitats n'hi ha, el meu sogre q te dues germanes bessones (univitalines) i jo es veu que a la primera eco erem 2, però només un era viable, l'altre es va reabsorbir (em sembla que debia ser allò que operen ara pq els nutrients no es reparteixen igual als dos bessons! o sigui q sempre m'he plantejat l'"i si...")
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: thankyou78 » dc. juny 08, 2011 4:58 pm

Doncs a mi sempre m'havia fet gràcia un tercer fill, i de fet la meva idea era posar-nos a cercar en un parell d'anyets ...però el meu home diu que es vol plantar amb dos i com aquestes coses han de ser de mutu acord, no veig clar que tinguem un tercer...Deixarem passar el temps, perque l'últim té 3 mesos només i a veure com evolucionen els pensaments...
Petons noies!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::