un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

dv. gen. 14, 2011 8:40 pm

Nima, abans de tot, disculpes, no sabia que ja havies obert un fil amb aquest tema.

I encantada, una més al club!!! em sap greu els teus 2 avortaments. Però vaig que ja mires endavant com totes i a veure si al final anem aconseguint el que volem.

Per ara estem totes desitjant-ho, i espero que de mica en mica puguem anar escrivint que la cosa tira endavant.
Imatge
Imatge
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

ds. gen. 15, 2011 9:38 pm

Nenes!

Nosaltres al Juny- Juliol anirem pel segon fill! Quina enveja sana em feu... per ara... nosaltres no ens podem permetre un tercer fill. M'encantaría pero nomes tenim 2 habitacions i la veritat es que es justeta ja per 2!

Però mai se sap....

Petonets!
sònia-2

dl. abr. 11, 2011 9:35 pm

Molt bones a totes!!!

Com esteu? Alguna novetat?...

.... jo segueixo pensant-hi cada dia, com veig que els dies passen... però intento no treure el tema al meu home, primer per no ser pesada, i segon per evitar que em digui que no.

Segueixo pensant i estant convençuda que passat l'estiu ja estaré esperant el tercer. Estic fatal, me'n portaré una patacada!!!!... perquè a vegades intento pensar-ho fredament, entre les notícies diàries de la crisi, que també m'agradaria fer un any d'excedència... i buff, realment la cosa està xunga.

Penseu que m'havia plantejat el mes vinent començar a prendre ja l'àcid fòlic. Aix... si m'hauria de centrar i gaudir del que tinc i no pensar amb el que no tinc, sempre faig igual.

Intento pensar-hi però sense obsessionar-me, però costa.

I vosaltres, com esteu?
Imatge
Imatge
llumer
:: dofí
Ubicació: el vallès occidental
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm

dl. abr. 25, 2011 8:12 pm

Doncs... jo ja prenc acid folic fa un meset, i ja no prenem cap tipus de precaucio... pero com que desde que va neixer la nena, nomes he tingut una 1/2 regla i ara sembla que la primera seria... doncs ja vindra quan vulgui!!!
angelina
:: dinosaure
Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm

dl. abr. 25, 2011 9:06 pm

llumer! no ho sabia que ja hi anaveu en serio!!! :content: :content: Aviam si no es fà esperar gaire!!! :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

dl. abr. 25, 2011 9:55 pm

Ostres, llumer, que animada!

Jo, per una banda, també m'hi posaria aviat, però el meu marit diu que fins que la petita no tingui, almenys, 3 anys, segur que no... que si no sóc conscient de lo atabalats que anem ja amb les dues...

I, la veritat, és que em dóna per pensar, perquè certament en tenir la segona, m'he sentit molt culpable de no poder estar al 100 per cent per la primera i tinc la sensació que hem perdo coses de les dues, i que encara la gran no era prou autònoma, que si m'hagués esperat una mica més, hagués anat millor...

Aix, no sé, estic feta un embolic... perquè, a més, encara no hem dormit una nit seguida des que ha nascut la petitona i només pensar en tornar a començar... em fa una bona mandra! :-:)

Però m'imagino de nou amb panxa, i amb un bebè-bebè en braços i m'encanta la imatge! ;-)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Nima
Ubicació: Girona
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am

dt. abr. 26, 2011 8:55 am

Doncs jo encara estic igual... hi penso taaaant sovint que fins i tot em fa mal :-:)

A moment em dic a mi mateixa... apa apa no t'emboliquis que ja vas bé amb els dos i d'altres veig a un bebe i uiiiiiii quines ganes :-()) :-())

En fi que entre la crisis maleïda i el meu caparró atabalat no sé pas que pensar :-D :-D :-D

Sort :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
sònia-2

dc. abr. 27, 2011 2:08 pm

Molt bones a totes!

Llumer, molts ànims! Ets la primera decidida. Encara me'n fas venir més ganes!

Nima sembla que em llegeixis el pensament. Em sento com tu. Amb constant contradicció.

M'he plantejat no tornar treure tema fins passat aniversari Aran que és el dia 7. Després parlar-ho ja més seriosament amb l'home. I començar l'àcid fòlic per si de cas.

Ara quan veig la gran amb tanta dedicació amb la petita i que cada vegada interactuen més, ho trobo tan bonic, que penso: "en vull més!"

Cada dia hi penso... Ara noto com si fós un compte enrere passat l'aniversari...

Llumer ja informaràs si hi ha novetats. ;-)
Imatge
Imatge
llumer

dc. abr. 27, 2011 8:22 pm

us mantindre informades... de moment tenim aqui la warry!!!
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

dj. abr. 28, 2011 5:34 am

Aix noies, jo també n'he volgut sempre tres, però de moment he de fabricar primer el segon!!! Molta sort a les que el busqueu i a les que heu de convencer marits!!!!
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

dj. abr. 28, 2011 1:53 pm

Marones!!!

Quina enveja que em feu les que aneu ja pel 3!!! nosaltres encara estem a la recerca del 2... no se pas si serem a temps pel 3 pq una té una edat :content: i una cessària :ufs:
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
llumer

dj. abr. 28, 2011 8:31 pm

martabv, jo ja en tinc 2 de cessaries!!!
lereika76
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

dv. abr. 29, 2011 11:35 pm

Un altre que en un futur li agradaria tenir un tercer fill i si soc sincera a mi m'agradaria molt que em vingués la nena després de 2 patufos jejejjej.

LLumer: jo tb he tingut 2 cesàrees, i pel que veig la teva encara es ben petita, només 10 mesos, i ja esteu a lio jejej. A mi em van dir que millor esperar 2 anyets a que tot cicatricés bé!!. No t'han dit res?
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
llumer

ds. abr. 30, 2011 8:55 pm

si, em van dir que un any entre "cesaria" i "cesaria" era suficient (tenint en compte que jo cicatritzava molt bé, eh!) Pero si, estem al lio pq de la primera a la segona vam tardar un any, i quan ja menjava sola, ja no portava bolquer, dormiem TOTA la nit... el tornar a començar "ha esta durillo". Millor si no perdem el fil dels bebes...
martabv
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

dl. maig 02, 2011 11:46 am

A mi em van dir que millor esperar 24 mesos entre part i part de cessària :ufs: així que fa poquet que ens hem pogut posar a pel 2! el <:-< encara no dorm les nits senceres així que posats a passar son doncs ja no en ve d'un!! jijiji
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Nima
Ubicació: Girona
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am

dc. maig 04, 2011 8:53 am

Jo crec que ja vaig tard jajajaja... aquest any faré 38 i la petita de casa ja té 4 anys.
De totes maneres ès increible com aquest instint maternal em crida i crida :-D :-D :-D

Sort a totes :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
sònia-2

dj. maig 05, 2011 9:32 pm

Molt bones a totes!!!

Veig que totes seguim amb els nostres desitjos i alguna amb intents ja!!! jeje

Dissabte la petita gran ja farà 3 anyets, i és la data que m'he "marcat" per "contraatacar" al meu marit en el tema.

Tinc tantes ganes de xerrar-ho i que em digui SÍ!!! A més, la meva cunyada està de 7 mesos i cada vegada que li veig la panxolina snif snif

Però també em trobo tan cansada que potser no sóc conscient del què implicaria un tercer.
Ara amb la Núria anem caminant de les manetes tot el dia passadís amunt i passadís avall, i no paro, i penso: "un tercer?"
I la petita gran que li dedico tant poc temps per a ella....

Però penso; SIIIIIIII vuuuuuulll

Ja us informaré com va el tema. ,,,,

I vosaltres també informeu eh!!!
Imatge
Imatge
llumer

dj. maig 05, 2011 10:03 pm

i tant sonia!!! Ens mantindrem informades!!!
sònia-2

dj. maig 12, 2011 10:23 pm

Molt bones a totes!!!

Noies estic fatal!!! Com ja ha passat l'aniversari de la Aran, aquests dies em rondava pel cap treure-li el tema al meu home i buscava el vespre més oportú.

I just l'altre dia dinant em diu que els estalvis estan justets per arribar a l'Octubre que és quan em reincorporo a la feina.
Ara estic d'excedència.

I és clar, em va agafar un baixon, evidentment encara no li he tret el tema.
Primer l'intento pair jo.

Per tant ho veig xunguíssim. Perquè tinc clar que si tinc un altre fill m'agradaria fer una nova excedència. No el vull tenir per haver de reincorporar-me a les 16 setmanes.

També penso, millor dues i poder gastar més tranquils en cosetes per a elles que 3 i haver-nos-ho de mirar tot i renunciar a coses per a ells.
Però llavors quan penso que això implica ja mai més embaràs i un nou fill, m'entristeixo molt.

Tant una cosa com l'altre m'agafa peneta.

Em sento egoista pel fet de voler un altre embaràs per experimentar-lo i un altre fill, tenint ja dues nenes que necessiten molt i que si tenim un tercer potser no oferiríem tantes coses com si només fossin dues.

Noies vull parlar-ho amb el meu home. Però ara em sento trista, desilusionada... no sé...

I com esteu vosaltres? No us vull donar mal rotllo eh?
Imatge
Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

ds. maig 14, 2011 9:58 pm

Ei, sònia, els ànims ben amunt!

Jo, la veritat, és que tinc força clar que en vull tenir un altra (o altre), la veritat és que no hi penso massa en els diners... simplement perquè és evident que si tenim un altre fill tindrem algunes despeses més, però no sé, jo trobo que el que aportarà a la família mereixerà les "pèrdues" que tindrem a nivell econòmic i a nivell del temps que podrem dedicar a cada fill en concret... no sé, per mi té molt de sentit donar "germans" als meus fills, que ens hagin de compartir a nosaltres, els seus pares, i que ho hagin de compartir tot, que les coses s'hagin de repartir entre tres...

Aix, serà que jo estic en una temporada optimista (i això que seguim dormint fatal i la petitona no allarga més de tres hores...), però el meu marit té claríssim que fins que la petita no tingui almenys un parell d'anys, res de res...

També t'haig de dir que jo al final no em vaig atrevir a demanar excedència ni reducció de jornada a la feina, però també tinc clar que si finalment arriba la tercera, agafaré excedència o reducció de jornada fins que em pugui entrar a llar pública, ja que amb aquesta segona l'he hagut de deixar amb 5 mesos amb ma mare tots els dies laborables una pila d'hora i em sento fatal... això sí que ho tinc claríssim... i si l'economia ho permet, un cop comencés la llar, llavors voldria demanar jornada reduida almenys un parell de tardes a la setmana.

Aix, quin rotllo i quants plans, semblen castells a la sorra... no faig més que pensar en si em costarà de quedar-m'hi, després de tan planificar... és que amb la gran vam estar més d'un any fins que no m'hi vaig quedar...

Res, que molts ànims i no et sentis gens egoista, tenir fills és un acte d'amor, un regal...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::