·· Fotopacte de panxulina ··
·· Fotopacte de panxulina ··
L'abril és el mes de les roses, i per aquest motiu unes quantes cercadores del mes d'abril hem posat en marxa aquest pacte: hem decidit fer-nos una foto amb la nostra panxeta i una rosa quan ens estiguem embarassades d'uns 5-6 mesos i penjar-la en aquest post!
La idea ha anat més enllà i hem decidit fer una foto de les nostres panxes en estat normal, sense estar embarassades, i així veurem l'evolució!

Funcionament del post:
· Envieu-me una foto de la panxa amb una rosa sense estar embarassada per privat. Les penjarem totes juntes, així fa més gràcia!
· Quan ens anem quedant embarassades ho anirem posant en aquesta primera entrada al costat dels nostres noms, què us sembla fer una foto del TE amb una rosa també??? Ja que hi som....
· Quan tinguem la suficient panxeta ens farem una foto artística amb la rosa i la panxulina i les penjarem també totes juntes (me l'envieu per privat i fem igual!)
La idea ha anat més enllà i hem decidit fer una foto de les nostres panxes en estat normal, sense estar embarassades, i així veurem l'evolució!

Funcionament del post:
· Envieu-me una foto de la panxa amb una rosa sense estar embarassada per privat. Les penjarem totes juntes, així fa més gràcia!
· Quan ens anem quedant embarassades ho anirem posant en aquesta primera entrada al costat dels nostres noms, què us sembla fer una foto del TE amb una rosa també??? Ja que hi som....
· Quan tinguem la suficient panxeta ens farem una foto artística amb la rosa i la panxulina i les penjarem també totes juntes (me l'envieu per privat i fem igual!)
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2011 12:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: ·· Fotopacte de panxulina ··
LES PACTERES
martabv
Naiff
tonamar
nuit
campanilla
maneta
xuxe
aRaSal
Mof
nacristai
Hawi
Laida
Ninetaa
solet2
peke25
ada82
Ania
Cris20
soleilua
martabv
Naiff
tonamar
nuit
campanilla
maneta
xuxe
aRaSal
Mof
nacristai
Hawi
Laida
Ninetaa
solet2
peke25
ada82
Ania
Cris20
soleilua

soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2013 11:54 am, en total s’ha editat 15 vegades.
LES NOSTRES PANXES EN ESTAT NORMAL (I)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 05, 2011 9:10 am, en total s’ha editat 10 vegades.
LES NOSTRES PANXES EN ESTAT NORMAL (II)
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2011 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
EL NOSTRE POSITIU (I)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 24, 2013 12:43 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
EL NOSTRE POSITIU (II)
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2011 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LES SÚPER PANXULINES (I)
soleilua l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 24, 2013 12:47 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
LES SÚPER PANXULINES (II)
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
SOleilua, em sembla molt bona idea i molt bonic!
Espero que tingueu molta sort molt aviat i de seguida l'ompliu de panxes ben grosses!
Espero que tingueu molta sort molt aviat i de seguida l'ompliu de panxes ben grosses!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
gràcies petitaemma és una idea que va tenir una de les buscadores! ens hi hem animat moltes!!
ja tenim la primera panxetaa!!! tonamar quina foto més xulaaaa!!!!
Ei genial el post! a vere si aquest finde em compro una roseta i em faig la foto corresponent! 
jo també tinc ganes de fer-me la foto jaa!!!

bueno.. maca...maca... se me sale la tripilla!!!
jaja 
jaja 
Ohh!!! no puc veure la foto!!!! clar, no hi pensava, encara no tinc els 100 msg!!!! uiii, m'he de posar a escriu-re com una cotorreta!!!

no es veu la fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo i jo si que tinc 100 missatges!

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
com és que no la veus???? les demés la veieu??? tonamar, tu la veus????
ostres... nosé...
ostres... nosé...

tonamar ha escrit:bueno.. maca...maca... se me sale la tripilla!!!![]()
![]()
jaja
si a tu se te sale la tripilla, ja veuràs la meva... jajajjajajaja
Jo si que la veig!!! jajaja .. i vull dir que la veig pel PC ... no al natural!!! jaja ( es un chist) jajaja!! una mica dolent!

soleilua ha escrit:com és que no la veus???? les demés la veieu??? tonamar, tu la veus????
ostres... nosé...
la del primer post? si jo si la veig...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |