OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

OMIFIN

EntradaAutor: lenny » dl. juny 04, 2007 9:07 am

Hola noies!

Obro aquest tema perquè des de la setmana passada que la meva gine m'ha recomanat que prengui Omifin i em fa una mica de por prendre'l. Alguna de vosaltres en sap alguna cosa? em podeu explicar les vostres experiències amb aquest medicament?

Moltes gràcies guapes!
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dl. juny 04, 2007 12:04 pm

HOla Lenny ,a mi tb ma receptat aquestes pastilles y começo aquest mes!!son per ovular molt mes,en el meu cas fa mesos que estic buscant l´embaràs i no ens quedavem i tot era pq tinc ovaris poliquistics i no ovulen amb normalitat...per aquí al foro hi ha noies que s´han quedat embarassades amb aquestes pastilles!!!sort i animsssssssss :-)(-: <:-<
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dl. juny 04, 2007 12:05 pm

HOla Lenny ,a mi tb ma receptat aquestes pastilles y começo aquest mes!!son per ovular molt mes,en el meu cas fa mesos que estic buscant l´embaràs i no ens quedavem i tot era pq tinc ovaris poliquistics i no ovulen amb normalitat...per aquí al foro hi ha noies que s´han quedat embarassades amb aquestes pastilles!!!sort i animsssssssss :-)(-: <:-<
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dl. juny 04, 2007 12:13 pm

Moltes gràcies betzi per la teva resposta! maleïts ovaris poliquístics!! a mí també em porten pel camí de l'amargura...a veure què tal ens va? el que passa és que a mí m'han receptat Progeffik durant 10 dies per "provocar" la regla i a partir del 5è dia de regla que em prengui fins al dia 10è l'omifin. Tu també ho tens així?

ai senyor quants experiments!!! ;-)

Ja ens anirem posant al dia de tot plegat guapa! i sort!
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 04, 2007 5:21 pm

noies, us comento que a mi l'OMIFIN em va donar debilitat emocional.... que plorava com una magdalena, vaia.....
no us espanteu si us passa.... a mi només m'ho va fer el primer dia, i el gine em va dir que pot pasar....
així que si us dona per plorar, ploreu sense buscar-hi el perque i sobretot, sense espantar-vos....

petonets!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dl. juny 04, 2007 5:22 pm

lenny a mi em van anar molt bè aquestes dues pastilles, les Omifin i les Progeffik i em vaig quedar embarassada al segon mes.........
No et preocupis, perque si les recepten es perque no son dolentes ni contraproduents...... al contrari, son perque funcionen de debò......

Molts ànims i ja veureu com ho aconseguiu!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dt. juny 05, 2007 7:49 am

Ostres he duplicat el missatge..snif snif...HOla Lenny el metge me va dir que quan em vingues la regla aquest mes a partir del primer dia he de contar 5 dies aleshores el cinquè dia comensar a prendre les pastilles que son una capsa on van justament les 10 pastilles son 2 per dia....i ja ta però aixo si me va remarcar que tenia que ser apartir del 5e dia de regla!!! i despres a treballarrrrrrrrrrrrrrrr ajajjajajajajaa :: orrr:: ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· jejej Petons !ja contaras que tal va Lenny jo de moment encara no he comensat a veure si me be o potser noooooo jijijij (massa sort seria)!!! <:-<
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dt. juny 05, 2007 7:51 am

Buscantabril tinc por a que m´agafi el bajon o la plorera....que comenta variaaaaaaaaa gentttttttttttt!!!!...a veure si tenimmm sort AQUALATA!!!ja veig que a tu et van anar molt be wapa!! <:-<
Petons ja anirem comentan el temaa!! :-)(-:
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dt. juny 05, 2007 9:09 am

Hola guapes!!

Moltes gràcies pels vostres ànims...

Buscantabril: ai senyor! si ja sóc ploranera habitualment em veig com una megamagdalena tot el dia...pobre del meu marit! ja,jaja Tu fa molt que les vas provar? i no t'han donat resultats? o encara les prens?

Aqualata! com ja he dit a un altre post: m'encanta el nom de la teva filla! Abril és la meva clara elecció si finalment m'hi quedo i és nena. Moltes gràcies pels teus ànims
per cert, què tal es comporta la nina? deus estar súper encantada amb ella a casa aquests primers dies oi?

Betzi, a mí de moment només m'ha dit que m'en prengui una per dia. Ja vaig llegir ahir al prospecte que si cal es pot pujar la dosi però suposo que d'inici ha volgut ser suau...

alguna de vosaltres saps si aquestes pastilles són d'aquelles que t'inflamen com una bola o que t'engreixen molt? és que tampoc és plan en plena operacion bikini tenir aquestes traicions, no .-)
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. juny 05, 2007 11:05 am

GUAPIS... no pasa res per la debilitat emocional, sabent-ho que pot pasar no hi ha problema.... us he avisat perquè a mi no m'ho van dir i quan comences a plorar sense motiu si que t'espantes...
no patiu perquè ja us dic que a mi només em va durar un dels 5 dies

en quant a l'efectivitat de les pastilles, dir-vos que les vaig pendre un sol mes, després, com que els resultats del meu marit no estaven del tot be, vem deixar-les i ara, que ell comença a estar be, el ginecòleg em diu que estic millor que mai, que no em dona res (he estat fent unes terapies naturals de reflexoterapia i de herbes i minerals per ajudar al sistema hormonal)

petonets!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dt. juny 05, 2007 1:29 pm

Moltes gràcies per la info guapa! com tu dius millor saber-ho que després no saber per què estem tovetes....

Ja us diré què tal em va!
Avatar de l’usuari
litrina2006
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm

EntradaAutor: litrina2006 » dt. juny 12, 2007 10:45 pm

hoy he ido al gine y me ha dado unos oulos para que me baje la regla, y luego el omifin. sabeis cuando es el mejor momento para atacar desde que tomas las pastillas?
Imatge
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dc. juny 13, 2007 4:24 pm

hola! creo que si tienes una regla "normal" es el día 14 contando como 1 el día de la ovulación

Te ha comentado si el omifin suele dar buenos resultados? yo es que tengo reglas súperirregulares y justo hoy acabo con la progesterona para que me baje la regla y luego se supone que me ha de venir...si lo hace del día 5 al 10 he de tomar omifín

No sé como me irá....

A ti que te ha comentado la gine de omifin? la mía es que es de pocas explicaciones y ando frita para saber algo de esta dichosa pastillita.... ;-)

ya me dirás!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/Dozbp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
litrina2006
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm

EntradaAutor: litrina2006 » dc. juny 13, 2007 9:53 pm

hola leny! yo siempre habia tenido ciclos regulares,el gine me dijo que tenia ovarios microquisticos. me comento que me los tomara durante 3 meses, me dijo que eran efectivas, a mi tb me ha recetado unos ovulos durante 10 dias para que me baje y luego el 5 día de ciclo hasta el 9, 2 pastillas al día- espero que den resultado
Imatge
Avatar de l’usuari
litrina2006
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm

EntradaAutor: litrina2006 » dg. jul. 08, 2007 7:57 pm

chicas os queria hacer una pregunta? me han recetado el utrogestan durante 10 dias para que me bajara la regla,y lo acabe el jueves,cuanto tarda en bajar? una vez has dejado de tomar la progesterona?
y cuando me baje empezar con el omifin. gracias
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dg. jul. 15, 2007 3:17 pm

Ep, m'afegeixo al club de l'Omifin!!!!!!

Vaig començar ahir a la nit (les pràctiques i les pastilles ;-))

De moment no noto res.....
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dl. jul. 16, 2007 3:28 pm

Ei pukeko!!! ara feia dies que no em conectava però ja veig que al final t'ha tocat anar al privat. Déu n'hi do quin canvi de diagnòstic, no? millor!!

jo també estic amb l'omifin. El vaig prendre el mes passat per primer cop i just avui m'acaba de baixar la regla. Per primera vegada des de fa molt però molt de temps una regla amb condicions!!! això sí, amb els seus dolors en estat pur!!!

Ara a tornar a prendre-les i ja veurem com va el mes que ve....la meva gine em posa dels nervis: li he dit que m'ha vingut als 30 dies i que de cara al setembre en parlem i em diu "això ja veurem a qui li posem l'espelma perquè si ni així..."

M'he quedat feta caldo...a tu et van dir si hi havia força possibilitats d'èxit amb l'omifin? nena, és que ara començo a agobiar-me quan em ve la regla perquè clar, això només es pot prendre 6 mesos i si no fas diana, després ja no sé qué fan...a tu et va comentar alguna cosa més en detall el teu gine?

ja em diràs!! ah!! sobre els efectes omifin t'he de dir que a mí no em va afectar gens ni mica! vaja que ni m'en vaig enterar, me la prenia per sopar i cap problema!

ànims, que ja debem estar al bon camí!! ;-)
<a><img src="http://tt.lilypie.com/Dozbp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. jul. 16, 2007 8:20 pm

Hola Lennyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs si filla, ja veus com estem. Però com a mínim anem fent coses.
Efectes: de moment, només me l'he pres 3 dies, i no noto res de res (creuem els dits...) També faré un cicle de 6 mesos: el dia 24 tinc hor per fer-me una eco per veure l'efecte que ha fet i ajustar la dosi, però després res de res.
Èxit: a mi el gine em va parlar molt bé de l'Omifin, i em va dir que era molt efectiu. Encara que jo a qui m'escolto més és a ma cosina: ella es va quedar embarassada el 3er mes de prendre'l. Tampoc va tenir cap efecte secundari ni res de res, i està encantada de la vida. No para de dir-me que això ja ho tinc.... I per aquí hi ha algú que també se l'ha pres i èxit total....

Però no creguis, em fa una por que no vagi bé... encara que el gine em va tranquilitzar molt, i em va dir que si aquest no anava bé aniriem per un altre tratament i ala.....
Avatar de l’usuari
litrina2006
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm

EntradaAutor: litrina2006 » dl. jul. 16, 2007 10:19 pm

hola guapisimas! a mi me dijo que me las tomara 3 meses, pero me tomo una por la mañana y una por la noche.
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. jul. 17, 2007 9:26 pm

Jo només 1 cada dia......

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::