Mare de lloguer

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
terva
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:27 pm

Mare de lloguer

dt. gen. 29, 2013 3:39 pm

Bona tarda, a continuació us deixo un enllaç del llibre que ha escrit la meva dona per a donar a conèixer i poder ajudar a aquelles parelles que com nosaltres tenen problemes per tenir un fill.
Nosaltres varem escollir aquesta via ja que les esperances posades en la adopció sens van esfumar al saber que eren molts els anys i els problemes per a dur-la a terme.
Espero sigui d'ajuda.

Mare de lloguer, un estel d'esperança.
Massa sovint tenir fills es converteix en un impossible per a moltes parelles. Els problemes de fertilitat, cada vegada més estesos a la nostra societat, provoquen un patiment profund i desestabilitzador. En el cas de la Iolanda, l'endometriosi -una malaltia força desconeguda malgrat que la pateixen moltes dones- va ser la causa de la seva infertilitat. Després d'anys d'intents frustrats de ser pa...res i a punt d'emprendre el camí de l'adopció, ella i el Xavi van aventurar-se a seguir una ruta alternativa i gens usual: la maternitat per subrogació, coneguda popularment com maternitat o ventre de lloguer.

Un llibre valent sobre el desig de ser mare, que explica un procés pràcticament inèdit a casa nostra.

+ info a facebook: mare de lloguer un estel d'esperança
Mtuki
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm

Re: Mare de lloguer

dt. gen. 29, 2013 3:49 pm

Hola terva,
Ahir a la tarda vaig sentir a la Iolanda per la radio.
Aquesta opció és força desconeguda, i ahir en escoltar tot el procès em vaig emocionar...
Felicitats! pel llibre i per la nena.
terva

dt. gen. 29, 2013 3:52 pm

Mtuki ha escrit:Hola terva,
Ahir a la tarda vaig sentir a la Iolanda per la radio.
Aquesta opció és força desconeguda, i ahir en escoltar tot el procès em vaig emocionar...
Felicitats! pel llibre i per la nena.

Doncs moltes gràcies ens alegrem que la nostre historia emocioni al ser escoltada i si al llegir el llibre doncs ajuda a persones doncs millor que millor.
Gràcies pel teu comentari
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

dt. gen. 29, 2013 5:14 pm

Hola Terva (Xavi)

Reconec que (com moltes altres del fòrum, segur) en un primer moment quan he vist el títol del post ho he mirat amb recel o desconfiança... Però acabo de llegir l'entrevista de la Iolanda a La Vanguàrdia.com i us he de dir que, m'ha encantat la història amb final feliç, que moltes gràcies per compartir la vostra experiència i que crec que és un tema de plena actualitat i més amb els temps que corren, en que moltes parelles han d'endarrerir poder ser pares i això té conseqüències tan frustrants com las que explicau.

Us desitjo molta sort (requetemerescuda) i felicitats per la vostra princesa.

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

dt. gen. 29, 2013 5:44 pm

Acabo de llegir l'entrevista a La Vanguardia i només dir-vos que m'he emocionat moltissim. Em sembla fascinant la vostra història i em sembleu molt valents per haver superat els obstacles de la infertilitat i seguir aquest procès que deu haver estat tant dur.
Moltes felicitats per la vostra filla!! Em sembla realment digne d'amiració tant la vostra experiència com la de la mare de lloguer.

Molta sort amb el llibre :ok:
Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

dt. gen. 29, 2013 9:56 pm

Algú pot posar el link de l'article de La vanguardia a on es fa l'entrevista? Moltes gràcies.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

dt. gen. 29, 2013 10:24 pm

Jo vaig llegir l'entrevista l'altre dia, no sé si era a al Vanguardia o a on era. A mi tots els procesos epr arribar a tenir un fill o filla em semblen molt emocionants. Conec molta gent que critica molt la subrrogació però la puc entendre... El que no em va agradar de l'entrevista i realment m'agradaria que canvieu el discurs per la pròxima entrevista és el tema de la adopció i desl pares adoptius que som tant bones persones que de vegades fins hi tot acceptem nens amb problemes... no som una ONG, som una familia, com qualsevol altre... com la vostra.... i tenim fills pel mateix motiu qeu volsaltres, pq volem ser mares i pares.... igual que vosaltres...
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

dt. gen. 29, 2013 10:41 pm

iuia ha escrit:Algú pot posar el link de l'article de La vanguardia a on es fa l'entrevista? Moltes gràcies.

Hola, afegeixo el link

http://www.lavanguardia.com/fotos/20130 ... uiler.html

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

dc. gen. 30, 2013 9:57 am

Vaig sentir l'entrevista a la Tribu de Catalunya Radio, em va sorprendre, però crec que es una opció més perquè tots i totes poguem ser pares!!
Imatge
Imatge
terva

dc. gen. 30, 2013 9:59 am

Bon dia, gràcies a tots pels vostres comentaris. Dir-vos que totes les entrevistes que li van fent a la Iolanda estan posades a:
https://www.facebook.com/pages/Mare-de-lloguer-un-estel-desperan%C3%A7a/116972848467807?sk=likes#!/pages/Mare-de-lloguer-un-estel-desperan%C3%A7a/116972848467807

GRÀCIES
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

dc. gen. 30, 2013 10:15 am

Moltes gràcies!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Coloma32
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

dc. gen. 30, 2013 12:04 pm

Hola!

Vaig llegir fa uns dies l'entrevista de la vanguardia i justament la vaig penjar a un post del soc petit, la vaig trobar molt i molt emocionant. Moltes gràcies per compartir la vostra història.
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

dc. gen. 30, 2013 7:31 pm

terva ha escrit:Bona tarda, a continuació us deixo un enllaç del llibre que ha escrit la meva dona per a donar a conèixer i poder ajudar a aquelles parelles que com nosaltres tenen problemes per tenir un fill.
Nosaltres varem escollir aquesta via ja que les esperances posades en la adopció sens van esfumar al saber que eren molts els anys i els problemes per a dur-la a terme.
Espero sigui d'ajuda.

Mare de lloguer, un estel d'esperança.
Massa sovint tenir fills es converteix en un impossible per a moltes parelles. Els problemes de fertilitat, cada vegada més estesos a la nostra societat, provoquen un patiment profund i desestabilitzador. En el cas de la Iolanda, l'endometriosi -una malaltia força desconeguda malgrat que la pateixen moltes dones- va ser la causa de la seva infertilitat. Després d'anys d'intents frustrats de ser pa...res i a punt d'emprendre el camí de l'adopció, ella i el Xavi van aventurar-se a seguir una ruta alternativa i gens usual: la maternitat per subrogació, coneguda popularment com maternitat o ventre de lloguer.

Un llibre valent sobre el desig de ser mare, que explica un procés pràcticament inèdit a casa nostra.

+ info a facebook: mare de lloguer un estel d'esperança

Ets en Xavi???? Avui he escrit a la teva dona, m'heu emocionat moltíssim, la vostra història és la de tants de nosaltres...i heu tingut molt de valor, de debò, us admiro.

Maleïda endometriosis i el que ens fa, que no es només causar una infertilitat...

Teniu una nena preciosa, gràcies per voler entrar aquí i compartir la vostra vida amb nosaltres. Si no fos, perquè és increïble el cost que suposa una maternitat subrrogada, amb els ulls tancats me'n anava als Estats Units en el següent vol!!!

Una abraçada gegant!
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

dj. gen. 31, 2013 2:52 pm

Impressionant historia: valentia per part vostra d'atrevir-vos a tirar endavant un proces tan desconegut en aquest pais i felicitar a la irene per haver-vos donat aquesta oportunitat!
ImatgeImatge
terva

dv. feb. 01, 2013 10:59 am

Nes, avui he llegit l'escrit que li vas enviar a la meva dona, moltissimes gràcies i a tots pels vostres comentaris.
Aina74
Entrades: 14
Membre des de: dt. ago. 28, 2012 8:15 pm

dg. feb. 03, 2013 4:15 pm

Terva

Ahir vaig comprar el llibre de la Iolanda i ja el tinc acabat. Jo com la teva dona tinc també endometriosi i bona part del llibre m'hi he sentit molt identificada. Entenc tot el seu sentiment tot i que a mi encara em queda camí a recòrrer ja que el mes vinent començo FIV.

El vostre pas ha estat molt valent, ja estava algo informada sobre aquesta via i jo no descarto com vosaltres, si les altres opcions no surten bé de endinsar-me cap a la maternitat subrogada.

Enhorabona per l'Estel i gaudiu d'aquesta felicitat que tan hi heu lluitat i tant merescuda la teniu. Estic segura que quan ella sigui gran es sentirà molt orgullosa de tenir un pare i una mare com vosaltres.

sort!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5570
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

dl. feb. 04, 2013 9:10 am

felicitats per haver assolit el vostre somni. He llegit l'entrevista i no m'ha quedat del tot clar per què vau optar per aquesta via en comptes de l'adopció. Perquè el procés us va semblar massa llarg? I quant de temps es va allargar en total el procés de la mare de lloguer?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
terva

dl. feb. 04, 2013 4:16 pm

Bones Aina74 primer de tot desitjar-te molta sort en la FIV del mes vinent. Moltes gràcies per els teus comentaris, ens alegrem que t'hagi agradat el llibre. Molta molta sort en aquest camí tant desitjat.
Xavi
terva

dl. feb. 04, 2013 4:20 pm

Bones cositina moltes gràcies, dir-te que totes aquestes preguntes que formules i que no acabes d'entendre trobaràs les respostes en el llibre, ja que igual que tu, nosaltres també ens les varem formular una i altre vegada abans d'emprendre el camí.

Xavi
terva

dl. feb. 04, 2013 4:22 pm

"Per la vostre informació demà la Iolanda serà a la Cadena Ser al programa de la Gemma Nierga Hoy por Hoy sobre les 11:30 del matí per parlar sobre el llibre i el procés".

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::