EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: StopFinning » dc. des. 23, 2015 9:54 am

Bones!!!

Embarassats el primer mes de cerca després de que la ginecòloga ens donés llum verda (ens va fer esperar dos warrys). Seguía prenent àcid fòlic (yodocefol) i un gotet d'aquàrius diari (diuen que va bé per la implantació). Pinxitus gairebé cada dia, però aquest cicle durant la ovulació vaig tenir al Finnu fora, així que ho son d'uns dies abans, o de després...

Ànims a totes les que cerqueu!! :love: i molt bones festes!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 13, 2016 10:13 am

Per fi puf posar la meva experiència!! Fa una ilusió enoooorme!!! :b-))) :b-)))

NOM: Lleona
Temps buscant: 27 cicles, els últims 6 amb medicació d'omifin i progesterona. Era l'últim cicle abans de passar a IA. Tots els cicles amb Àcid Fòlic.
Intents setm. clau: com feia TO, quan va sotir el positiu vem fer pinxitu i després dia si i 2 dies no, però sense estrés.
Temps test: jo sempre he tingut els cycles de 24 dies clavats, però amb la medicació es van allargar als 28, però sempre amb tacadets previs al DNW. Aquest cicle vaig tenir un tacadet molt petit i molt rosadet una setmana abans de la DNW i jo ja vaig perdre la esperança, però els dies seguënts no va apareixer cap més i em va fer posar la mosca al nas. Vaig arribar al dia de DNW i no baixava (un divendres) i vem decidir esperar un dies més per si de cas era cosa de la medicació. El diumenge (3 dies després de DNW) em vaig aixecar a les 5h de cop i vaig treure la nostra gossa a passejar i en tornar vaig pensar en aprofitar l'últim TE de tira de Amazon i si sortia + donar-li una sorpresa al meu marit, però quan ho estava fent es va aixecar. Acabava de sucar el TE a la orina i els dos allà mirant i de cop començo a veure una segona ratlleta i li pregunto al meu marit si també la veu i em diu: si sense ulleres la veig, deu ser que és positiu no? :ok: I en aquest moment ens ho vem creure. no va trigar ni un minut en sortir.
Truquis: després del pinxitu sempre he aixecat cames i aquet últim cicle vaig tornar a beure aquarius. Pinxitus dia si i 2 dies no per recuperar els soldadets i 10 minuts mínims estirada al llit.
Símptomes: Sincerament, si n'he tingut, no m'he adonat, perque després de tants mesos de cerca, ja ignorava el meu cos. L'únic va ser un petit tacat rosadet en eixugar-me al wc una setmana aprox abans de la DNW i el més evident, en el meu cas, cap sagnadet previ als dies de warry.

Espero que serveixi d'ajuda!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: cris1986 » dv. gen. 15, 2016 10:17 am

Noies m'encanta aquest fil! porto una bona estona mirant i em dona molt bon rotllo i ànims.
Felicitats a les creadores i gràcies a les que hi col·laboreu!
M'encantaria algún dia poder escriure la meva experiència. >.-<: >.-<:
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: olotina » dt. feb. 02, 2016 3:01 pm

Que guai poder escriure aquí! He llegit aquest fil milers de vegades!

Temps buscant: 4 cicles: 2 sense mirar res i 2 controlant tempes i fent TOs

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja) : dia de l'ovulació, dos dies abans i dos dies després. El que he fet diferent ha sigut el consell del cercadores: després del pinxitu, cames tancades i a dormir.

Regularitat cicle: entre 30 i 34 dies aprox

Dia del test: el primer positiu a DPO14, amb TE de one step. Crec que una mica tard, però els dies abans sortia blanc nuclear.

Simptomes: és un tòpic, però mal de regla. Però ha sigut diferent perquè em va venir el dolor 7 dies abans de la DNW i durant tota la setmana, i això no era normal. També, dos o tres dies abans em vaig notar els pits més grossos. Res més. Bueno, el síndrome premenstrual no hi ha sigut. Totes les coses que em passen abans de la regla, no m'han passat: ganes de menjar xocolata, ganes de plorar, mal de ronyons. Però d'això me n'he adonat després.

Com he dit m'he ajudat dels TO per detectar l'ovulació, perquè amb els ovaris poliquístics és tota una aventura. He pres ovusitol els dos últims cicles (2 sobres al dia). He begut suc de pomelo però en el meu cas no he notat res diferent en el flux.
El cicle que ho hem aconseguit no ens hem agobiat però ho hem planificat. O sigui, tranquils però amb un ull posat en el calendari.

Espero poder ajudar :)
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Ari_RG » dj. març 10, 2016 1:15 pm

Hola guapes!!!

Molt bo el fil! A veure us explico el meu cas:

temps buscant: Vaig deixar la pildora a l'octubre de 2014 i vaig tenir el positiu a finals d'agost de 2015 (9 cicles vaja) just quan vaig fer els primers TO. La mateixa aplicació que feia servir per la regla em servia per saber els dies d'ovulació, regles MEGA regulars (no se'm retrasa mai), mioma utería de gaire bé 5 cm i quistes als ovaris.

intens setmana clau: doncs des que començaba el dia d'ovulació fins que acabava un no parar vaja... XD. Intentavem postures que no anessin contra la gravetat i intentava estar una estona estirada però no aguantava molt...

regularitat cicle: 28 dies clavats.

dia del test: doncs em vaig fer 5 en total perque el mes d'agost la meva parella va estar fora deu dies per feina, quan va tornar vaig començar amb els TO seguin les indicacions del meu calendari menstrual, dos negatius i els dos unics dies que vem poder tenir relacions perque a la nit del segon dia estava amb una infeccio d'orina de cavall... El primer test el vaig fer 5 dies abans de la relga i negatiu, la resta els vem repetir a partir del 4 dia de falta i tots + pujant en intensitat.

simptomes: MOLTA gana, algo exagerat, pits enormes i sooon molta sooooon. Alguns m'han dit que al infeccio d'orina podria ser un simptoma pero la gine no ho creu perque en un dia seria molt extrany que es fecundes, s'implantes etc...

Com he comentat tinc un mioma uteri, quistes als ovaris i tot el positivisme de la gine que em va dir que fins que no t'hi poses no saps que pot passar estava molt agobiada pensant que no podria quedar-me... (inevitable pero poc recomanable rallar-se), en el meu cas els TO no em va ser molt fiables perque el dia que em van donar positiu (15 agost, regla prevista pel 28/08) estava amb la meva infeccio d'orina i no vem tenir mes relacions sexuals (i ja estava preñi :-()) ). Crec que el millor es oblidar-se una mica de que estas buscant i practicar molt XD! Val a dir que la meva parella i jo portaven 10 dies sense veure'ns i ens vem agafar amb moltes ganes >.-<: !

Espero haver ajudat una miquetona!!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. juny 12, 2016 8:47 am

HOla! Havia de baixarme la regla el divendres i ni rastre! Només tinc dolors.... peeero he fet TE i em surt blanc nuclear. Els meus cicles eren de 24 dies, però ultimament estsven sent de26. Aqust ultim vaig veure que vaig ovular a dia 16 i la meva fase lutea és de 10 dies, per tant divendres hauria d'haver baixat.
Necessito experiències iguals. He llegit una noia que tb li va passar, però no posa com va acabar el tema.

Moltes gràcies :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. jul. 25, 2016 9:09 pm

Aquest post esta molt parat, no???
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: crunchi » ds. ago. 27, 2016 11:21 am

Noies, tinc un dubteeee!!
Avui és el meu dia 26 de cicle, la regla m'hauria de baixar dilluns... i tinc dolor d'ovaris i he tacat una mica, marró suau, però de moment no em baixa res mes.... creieu que podria ser simptoma d'embaràs o m'estic flipant???
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: crunchi » ds. ago. 27, 2016 12:28 pm

Re noies, torno a ser jo!!! Falsa alarma, al final era regla. M'havia flipat doncs.
Aquest mes ho teniem dificil...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mimi6
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 10:28 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: mimi6 » dl. set. 05, 2016 2:42 pm

Hola noies!!
Con mi primera hija nos tiramos 4 años para conseguirlo. Ahora que vamos por el segundo llevamos 2 años.... Esto es desesperante, un agobio, un rollo....
He ido leyendo por aquí lo de tomar MACA, no tenía ni idea de que era eso. Y también lo del acuarios, vamos que ya estamos tomando maca los dos y a ver si hay suerte.
Cómo estáis el resto?
Un beso
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Galey » dc. juny 07, 2017 8:13 pm

Subo el post !!

Que es interesante!!!

Alguna ha notado cambios en el flujo tras la acertar en la SW antes de la fecha de NW?
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: June87 » dj. juny 08, 2017 6:46 am

Hola galey!

Yo en mis anteriores embarazos desde la sw hasta el test tuve flujo bastante liquido transparente/blanco. Esta vez cuando acabe la sw tuve nada de flujo estaba seca y unos 4 dias antes del test me empezo flujo blanco como mas espeso. Por eso pensaba que no estaba preñi pero el test me dio +! Asi que cada embarazo es un mundo al menos en mi caso. Que cambios has notado en el flujo? Espero que tengas tu positivo!
Imatge

Imatge

Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Galey » dj. juny 08, 2017 9:38 am

Yo es que con el embarazo de mi pequeña me ponía progesterona y claro... ahí ya provocaba flujo espeso y blanco..... y noté calambre en la implantación..... Y ayer noté uno....a los 6 días de ovular y ya me entraron los nervios jajajajaja

Pero son chorradas del desespero.. :content: :content: :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: NinaDina » dv. set. 13, 2019 5:52 pm

Que interessant aquest post!! A veure si més mares ens expliqueu com va ser la vostra espera fins el +. Moltissimes gràcies!! :)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Blue Moon » dg. set. 29, 2019 5:25 pm

Hola! No havia vist aquest post fins ara jeje, apunto la meva experiencia, a veure si ho recordo tot qie ja fa 2 anys des que vam començar...
La nostra cerca va durar 7 cicles
Abans de començar la cerca vaig prendre acid folic, durant la cerca vaig prendre pastilles de maca i el marit Gestagyn men durant 2 mesos i mig fins el positiu,aixo recomanat per l'uroleg ja que els espermatozoos eren movils i abundants pero no eren excelents... Al 6e mes em vaig prendre vitamina D ja que la tenia baixa. Tambe em vaig apuntar a tai txi i chi kung, un dia em van fer acupuntura tambe punxant-me als genolls nomes, no se per que pero mira, no se que es el que va ajudar exactament. A mes estava anant a una dietista per aprendre a menjar millor, mes vegetals i menys preparats i carns, etc. Jo posava tot el que podia per la nostra part, mes no podia fer. La doctora m'havia donat un limit de 6 cicles abans d'anar a repro assistida i jo anava collada amb aquest tema, pero despres va donar-nos 3 mesos mes perque en teoria estavem be tots 2 i aixo em va treure mooolta pressio.
Els 2 primers mesos vam estar practicant dia si i dia no, despres ja vam tornar de les vacances i ens centravem en la SW... De fet quan vam encertar va ser jo amb un nivell d'angoixa elevat (m'acabaven d'avisar que la meva plaça sortia a concurs despres de 14 anys, encara estem esperant) i ell amb una grip superforta que li va fastidiar els dinars de Nadal, amb febre alta i fet caldo durant dies, 2 dies vam practicar en aquest estat, el cicle menys aprofitat de tota la cerca!
Em vaig fer test 4 dies abans de la DNW i blanc nuclear, despres em vaig oblidar fins la tarda anterior a la dnw i el vaig fer, basicament per esperar-la tranquila ja que no notava res fora del normal i tenia els meus tipics dolors pre-menstruals... M'agradava fer-los el dia anterior perque si surt negatiu ja no estas en tensio esperant amb risc de retardar-la i aprofitava per esterilitzar la copa i ficar-la al bolso, etc. El vaig fer que devien ser les 7 de la tarda i pam! Ombreta suuuper tenue, pero ombreta!!! Jo supernerviosa preguntant-li al marit si ell la veia i si si, al mati seguent vaig comprar test de farmacia i clarissim : lasito :

Se que se'm va fer llarg pero ara es una epoca superdolça de recordar, gaudiu-la tot el possible i pensaments positius, aixo es important!
Molts anims i molta sort a totes en la cerca!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: NinaDina » dg. des. 29, 2019 7:55 pm

Gràcies Bluemoon!! Sempre serveixen les experiencies de les que heu tingut el positiu!!
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: peke25 » dj. set. 30, 2021 9:15 pm

Hola noies us explico el tercer positiu...pq tots han sigut diferents ... però amb el primer com q va ser per inseminació doncs més pendent dels símptomes... Tot i q el primer i la últim vaig notar una forta punxada com de quan et ve la regla...amb aquest últim molt bèstia pq em vaig tindre q assentar i tot...jo vaig pensar segur q em baixa la regla i abans de posar-me al llit li vaig dir a ell ..dic crec q em vindrà o potser me ha baixat..i baix anar al bany pq tenia fluxe i res de res així q vàrem fer-nos mimitos ....estàvem motivats jejejej i com q no sóc regular i tampoc buscàvem a part q el ginecòleg m havia descartat q pogués tenir cap més embaràs doncs anàvem tranquils.... I quan em vaig fer el test ja estava de 8 setmanes i en xoc....el q si vaig notar poc com el primer el pit com una pedra com quan et puja la llet i un puntet com un granet amb la punta blanca al costat del mugró q això amb el primer tmb m hi havia trobat... I a diferència dels dos nens q vaig tenir vòmits i nàusees fins als 3 mesos ara res...i apartir de les 12 setmanes fatal mal estar mareig etc....
B espero q us serveixi.... ànims boniques q quan arriba s oblida tot el patir...desitjo q tingueu el positiu ben aviat!
PD: en el segon després de la IA negativa el ginecòleg em va aconsellar una aspirina cada dia i no sé si va ser això però la pròxima regla ja no va venir....
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
chukahu
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 19, 2022 8:47 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: chukahu » dt. jul. 19, 2022 8:58 am

Guapes quina idea més bona, ens anirà molt bè a les q estem en busca del nostre cigronet :ok: :ok:

[url="https://get-vidmateapp.com/home/"]get-vidmateapp.com[/url] [url="https://get-mobdroapk.com"]mobdro download[/url]
Bec
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 07, 2022 12:02 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Bec » dj. maig 25, 2023 7:35 am

Dies test: 3 dies abans de la falta amb un clearblue ultrasensible

Trucs: em vaig quedar una estona asseguda després de la IA, però segurament no hi tingui res a veure.

Símptomes:
- dolor i punxades a les genives
- el 7e dia després de la IA, uns filets vermells molt petits i prims a l'eixugar-me (perquè m'hi fixava, si no potser ni ho hagués vist)
- dolor als pits, sobretot als laterals
- sensació d'estómac buit poques hores després de menjar
Heliona
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 09, 2024 10:20 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Heliona » ds. març 09, 2024 5:33 pm

Temps buscant: 10 mesos (12 cicles). Tenim un fill del 2020 que va venir a la primera. Aquesta vegada ens hi vam posar a l’abril, al veure que no arribava al juliol em vaig fer una antimulleriana i em va sortir de 0,95. És baixa, tenint en compte que tinc 35 anys. La meva parella, 35 anys també, seminograma perfecte. La gine em va dir que ho seguíssim intentant durant 6 mesos i sinó que miréssim alguna clínica de RA.

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja)
Durant aquests mesos vaig provar moltes coses. Vaig començar amb suplementació (oli d’onagra, maca, omega 3 i l-arginina). La maca la vaig deixar perquè em donava palpitacions. També vaig estar fent Acupuntura. A més, de testos d’ovulació per enganxar bé els dies fèrtils. De tant en tant prenia fertibiotic mujer que porta inositol. Soc metge, al novembre em vaig prendre progyluton per intentar retrassar l’ovulació aviam si hi havia sort, no em va funcionar. Al desembre vaig estar força relaxada, vaig tenir molts dies de vacances. Vaig deixar tots els suplements previs, només seguia amb l’omega 3 i vaig estar prenent supradyn energy. En el cicle en el que em vaig quedar embarassada (gener) seguia amb el supradyn i l’omega 3 i també vaig prendre etinilestradiol 2mg entre els dies 7 i 10 del cicle (per retrassar l’ovulació) però només això, sense protestagen a la fase lútea. A més, vaig fer Acupuntura uns dies abans de l’ovulació. Vam fer intents el dia 10 i 13 del cicle (diria que em vaig quedar embarassada el dia 13, el 10 no crec que hagués ovulat perquè prenia l’estradiol). Vaig prendre, casualment, aquarius els dies que calculo es va implantar.

Regularitat cicle: cada 25-26 dies. El meu primer fill va fer pit i la regla em va tornar als 16 mesos de tenir-lo. Quan em va tornar els cicles se m’havien escurçat (abans eren cada 32 dies), suposo que relacionat amb la baixa reserva ovàrica.

Dia del test: el dia 28 del cicle (3 dies després del dia que m’havia de venir). No m’esperava gens estar embarassada però em mosquejava a el retard i em veia els mugrons una mica més grans (altres cicles ja m’havia passat lo dels mugrons), el dia abans haviem estat a una clínica de repro. Va ser un positiu claríssim.

Simptomes: amb el meu primer fill, vaig tenir símptomes força clars (se’m va treure la gana i mugrons sensibles) des dels 6-7dpo. Amb aquest, no han sigut tan evidents. A posteriori si que he relacionar un mareig que vaig tenir una setmana abans del positiu i que em va durar un matí, em vaig mirar la tensió i estava 90/60mmHg. He tingut les genives sensibles. Per la resta, dolor als pits intens però com altres mesos, no he tingut la sensibilitat als mugrons del primer embaràs.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::