✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
floretta
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: floretta » dc. ago. 30, 2017 1:14 pm

Genial Eruga, a veure si tens sort i trobes ràpid una feina millor :ok: i aixi ja pots començar a pensar en la búsqueda de :-())

Anem parlant!!
airuni
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dc. ago. 30, 2017 4:15 pm

Hola!!

Eruga jo aniria al departament de treball i que t'informin de tot bé. Sort a veure si trobes una altra feina aviat, jo també estic que no veig compatible el meu horari amb altre fill, però he pensat que aguantaré i un cop estigui amb situació ja els hi demanaré que em redueixin la jornada i si no que m'arreglin els papers de l'atur i ja trobaré alguna cosa compatible, però no em vull posar a buscar ara feina perquè el que tampoc em sembla correcte és començar una feina i quedarme embarassada de seguida, per això prefereixo aguantar ara i després ja veurem.

Arigalma Que vagin bé les vacances. Al final quan marxes cap a cercadores? al gener?

Aquesta vegada em sembla que es farà més llarga la espera però una de les coses que haviem de fer es canviar de pis abans de quedarme embarassada i encara no l'hem trobata veure si aquests mesos ens serveixen per fer la mudansa i enllestir-ho tot.

Ens anem llegint!!
Eruga
Entrades: 15
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

EntradaAutor: Eruga » dj. ago. 31, 2017 8:36 am

Hola a totes!!

Gràcies Airuni :ok: aniré al departament de treball a preguntar. A mi ara mateix m'és impossible tenir un nen amb la feina, està tan lluny de casa que només puc estar amb l'Erugo quatre dies a la setmana, o sigui que realment necessito alguna cosa millor.

No em fa sentir malament començar una feina i quedar-me embrassada :-()) , perquè crec que a aquesta edat he de ser egoista, i no faig cap mal a ningú. És més important la meva família (la família de cada u) que una feina (al meu parer). A més ja tinc la intenció d'esperar-me estar al lloc de feina 3 mesos abans de començar-me a ficar a buscar, més els mesos que puc tardar a quedar-me embrassada, al final estaria de baixa al cap d'un any d'estar a l'empresa, no ho veig tan malament. I amb la ridiculesa de la llargada de baixes maternals en aquest país... :ufs: el que convé, tant des de l'Estat com a nivell d'empresa, és recolzar a la dona per a que es pugui compaginar tot bé.

Sé que com a dones la majoria tenim aquest gran sentit de l'empatia, i ens sap greu les coses, però jo amb els anys me n'he adonat de que em sento més malament quan faig les coses per a algú altre, i desprès me n'adono de que no calia. Abans tenia una feina que no m'agradava, pagaven molt bé però treballava una infinitat d'hores i a molta pressió. Però em costava deixar-la perquè el meu jefe depeneia molt de mi. I al final vaig aprendre que ell ja tenia la seva vida feta, que allò tot era negocis, i que havia de pensar més amb mi. I ho vaig deixar, i simplement van ficar a una altra persona al meu lloc, i tot segueix igual i bé. >.-<:
El meu consell és que has de fer el que et vingui de gust a tu, sense fer mal a ningú, vull dir sense fer-te tampoc mal a tu mateixa, perquè en el meu cas, per no fer-li mal al jefe (o a l'empresa) m'estava fent mal a mi, i això tampoc és bo. :ufs:

Vaya rollo he fotut, però res, que a la fi i al cap, hem de ser més poderoses, com a sexe femení, i poder tenir dret a decidir quan volem tenir un fill, sense que estiguem jutjades, o culpabilitzades a l'empresa.

Arigalma espero que les vacances t'hagin anat molt bé, els mesos passen molt ràpid, aviat t'hi podràs tornar a ficar.

Floretta espero que els resultats hagin sortit tots bé!

A mi de moment m'han contactat per una feina, a veure si em seleccionen per l'entrevista... però crec que en els temps que córren no serà fàcil! :-o00m

Ànims a totes, molts petons! :-()-) :-()-)
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dj. set. 07, 2017 6:48 am

Hola!!!

Com va la espera?
Eruga al final ha sortit be lo de la empresa amb la que havies contactat?
Tenim el post molt parat a veure si ho animem.
Eruga

EntradaAutor: Eruga » dj. set. 07, 2017 11:47 am

Hola!!
Sí que ho teníem una mica abandonat!
A mi em van fer una entrevista per telèfon i va anar bé, però crec que el meu tema de treball és una mica diferent al d'ells, i amb el gruix de gent que hi ha que busca feina crec que trobaran a algú que s'acosta més al que demanen. Avui faré noves sol•licituds de feina.
Ho vam parlar amb l'Erugo i vam dir que estaria bé començar a buscar a partir de l'Abri! >.-<: M'emociona molt! :love: Però fins que no trobi feina no ho veuré real! Espero trobar alguna cosa abans de que acabi l'any :-o00m
He tingut sempre tantes ganes de ser mare que em costa de creure que potser d'aquí poc serà possible!! Això si tot va bé quan ens hi fiquem...

Com esteu vosaltres? Alguna novetat? Ganes de compartir sentiments?? Ànims que poc a poc tot arribarà!
Imatge
Eruga

EntradaAutor: Eruga » dc. set. 13, 2017 8:50 am

Banqueteres com esteu?? Alguna novetat? Alguna banquetera nova?

Cada dia que passa estem un dia més a prop del nostre desitg! :ou:

Jo de mentres intento anar treballant :-.:·:: i agafar les coses en calma :--=-)
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dc. set. 13, 2017 5:13 pm

Hola!!
Eruga sembla que ens hem quedat tu i jo soles. Nosaltres en principi també començarem a l'abril així que compartirem la espera juntes.
Com va la feina? T'han trucat d'algun altre lloc?
Una abraçada
Eruga

EntradaAutor: Eruga » dj. set. 14, 2017 8:19 am

Bon dia!

Doncs sí, sembla que no hi ha massa banqueteres, me n'alegro per les que han pogut deixar ja la banqueta >.-<:

D'aquella feina no m'han dit res i crec que ja no em diràn res, ahir vaig fer dues sol·licituds de feina més i aseguiré així a veure si puc fer sol·licituds cada dia. Espero que d'aquí al desembre alguna cosa sortirà! :ok:
Tot i que això de ficar-me a buscar a l'Abril ja no ho veig tan clar... tot depèn de quina feina trobi, tipus de contracte etc, i a veure si l'Erugo veu les coses factibles llavos. Però bueno, pas a pas ja s'anirà veient, el futur està per escriure. I hi ha dies que estic més optimista que altres, perquè encara que haguem dit de començar a l'Abril, si en aquell moment la situació no ha millorat, doncs ens haurem d'esperar una altra vegada. Suposo que la final tot arriba :***:

Airuni pensava que no et volies esperar tants mesos, almenys podrem anar compartint les ànsies! :-o00m
Imatge
Arigalma
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. set. 14, 2017 2:30 pm

Ei hola wapes!!

Jo també estic per aquí encara.... Entre la tornada de vacances, tornada a la feina i l'inici del cole (P3) anem una mica estressats....

Eruga sort amb lo de la feina, a veure si com tu dius d'aquí a desembre trobes alguna cosa!

Vinga noies, que el temps passa volant i enseguida farem el salt!!! En res ens plantem a Nadal i després ja comencem a sortir de la banqueta amb calma.... Abril en res arriba!! Ànims noies!
Jo ben bé fins gener estaré per aquí esperant :-o00m Ja porto 16 mesos a la banqueta... ja no vindrà d'aquí.... :-:) Però en prinicpi ara a l'octubre començaré a prendre l'àcid fòlic, així per gener ja portaré 3 mesos amb ell. Quina emoció!! >.-<: Aquest petit pas em fa vèrtig jajajajaja, ja ho veig tant a prop que començo a tenir els dubtes típics de si podrem amb 2... tenint en compte que el que tenim ara val per 4..... logísitica, economía.... aix, però aquestes coses si les penses molt al final no ens decidiriem mai.

Weno, noietes, anem parlant per aquí, a veure si puc anar entrant més ara que ja comencem a agafar una altra vegada les rutines :ok:
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dv. set. 15, 2017 12:50 pm

Hola!!!
Com va? Per aquí amb molta pluja.

Eruga en principi volia esperar al desembre-gener pero com que voldriem que fos de principi d'any segurament esperarem a l'abril.
A veure si et truquen d'alguna altra feina molta sort!!
Arigalma pensava que ja havies marxat, quan comences amb l'àcid folic sembla que ja està mes a prop, fa ilusio. Ja queda menys!

Jo he quedat amb una amiga que esta embarassada,si m'hagués quedat embarassada aquests messos que he estat cercant es portarien molt poc temps aixi que ja us podeu imaginar. Pero bueno al final no va ser i es la meva decisio esperar.
Perdoneu totes les faltes escric amb el mòbil.
Eruga

EntradaAutor: Eruga » dl. set. 18, 2017 10:16 am

Bon dia banqueteres! :***:
A començar el dilluns amb ànims, que cada dia falta un dia menys!

Arigalma que bé començar a prendre àcid fòlic aviat! Ara ja sí que es veu més clar el compte enrera! Això de tenir dubtes sobre si podreu amb dos sempre ho he sentit, però veig que molts van repetint i de tot se'n surten. Jo crec que si se'n té ganes tot és possible :ok:

Airuni a l'abril hi serem d'aquí res! >.-<: Jo també me'n vaig assabentar la setmana passada d'una amiga que està esperant el segon ja, i em fa molta il·lusió, però recordo que abans de que es quedés embarassada del primer ja comentàvem que les dues voliem tenir fills aviat. M'han passat els anys volant i encara no en tinc cap jajajaja. Suposo que a cada u li arriba al seu moment. I ara que m'ho veig cada dia més a prop penso que no sé si estic preparada, de ganes no me'n falten, però saber trobar el moment exacte és més complicat, això de la feina m'està estressant una mica, i cada dia veig menys clar que m'hi pugui ficar a l'abril. Però suposo que si no diem "ens hi fiquem ja!" no ens hi ficarem mai.

Que tingueu un bon començament de setmana!! I a disfrutar d'aquesta fresqueta que fa! x*x*x
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dg. set. 24, 2017 4:37 pm

Hola!!
Eruga el moment no arriba mai, t'ho dic jo que no paro de donar-li voltes :-D
Sempre trobaràs un pero, sempre tindràs por, així que al final si tens ganes a por ello i sense pensar gaire.

jo estic mirant el tema de les mutues, ja ho havia mirat abans de començar la cerca l'altra vegada però no trobo cap mutua que cobreixi el part a l'hospital que jo vull, al final hauré de mirar preus i agafar alguna que estigui bé i escollir un altre hospital o per la seguretat social que tampoc ho descarto.

Que tingueu una bona setmana!
airuni

EntradaAutor: airuni » dj. oct. 12, 2017 8:43 am

Hola boniques!!!
Ho tenim molt parat això Arigalma, Eruga com va?
Jo ja tinc mutua! Una cosa menys
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 03, 2017 3:25 pm

Hola wapes

Doncs aquí segueixo a la banqueta... Estic molt desconnectada i es que usan agafo el telf és per mirar el que està passant a Catalunya... Per primera vegada a la vida la política o la falta de política em té ben entretinguda :ufs:
Quina mútua has agafat al final?
Anem parlant!
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » ds. nov. 04, 2017 4:34 pm

Hola!! Doncs si amb tot el que està passant també estic molt més pendent de les noticies i la política.
M'he fet l'assegurança per sanitas, volia esperar al gener,però em van trucar i ja ho vaig aprofitar així també he pogut aclarir dubtes.
Ens anem llegint!
carlotad2323
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dt. nov. 07, 2017 7:42 am

Hola noies!
M'apunto al post, tenim dues nenes petites i ens agradaria donar-lis un germanet o germaneta d'aqui poc perque preferim que no es portin massa, tenim pensat començar a buscar de cara a principis d'any però ens ho prenem amb calma :-o00m
Quan pugui us llegeixo a totes :-()-) Quines ganes >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 07, 2017 8:11 pm

Benvinguda Carlota! Que valenta tant petits, pero es millor així ja que estas posada, tots de cop, si no fa mandra.
Ens anem llegint!
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dc. nov. 08, 2017 2:10 pm

Benvinguda Carlota!
Què valents! :ok:
Ja falta póquer per principis d'any
Imatge
Eruga

EntradaAutor: Eruga » dt. nov. 14, 2017 10:22 pm

Hola a totes! I benvinguda Carlota!!

Jo també he estat bastant desconnectada del post. Últimament he estat a tope amb la feina i força entretinguda. Com esteu d'ànims??

Nosaltres haurem d'aplaçar el nen/nena uns mesos més, perquè l'any vinent segurament l'Erugo haurà d'estar a fora durant una temporada per feina. I potser amb la possibilitat de quedar-se fora... llavors hauriem de valorar mudar-nos o què fem.. de moment encara falta una mica per a tot això, però no em veig motivada per a quedar-me embarassada amb tota la moguda aquesta. :-o00m

Espero que la resta estigueu molt bé!!! >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: