✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dc. gen. 03, 2018 11:05 am

Airuni que bé!! Això sí que ja està aquí!! >.-<:
Amotisonrisa espero que et vingui la regla aviat doncs i així ja pots començar la cerca també!!

Jo tinc la sensació que el moment no m’acaba d’arribar mai!! :ufs: Aquest any l’Erugo estarà uns mesos fora (pocs per sort) i d’aquí un any i mig ens mudem segur! Però encara no està clar a on! I a mi amb tot això no sé quan ens hi hem de ficar! Hem pensat que estaria bé començar a buscar uns mesos abans de la mudança, així si tot va bé podríem marxar que jo estaria embarassada. Però també em preocupa la meva feina, perquè allà on anem vull buscar feina, però si estic embarassada... bfff val més que no hi pensi i ja ho anirem veient a poc a poc...

:-o00m intento prendre’m-ho amb calma, però costa, em fa ràbia perquè veig que van passant els anys i mai no és el moment encara...

En fi, que aquest nou any us porti moltes panxes a totes! :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: RedBerry » dj. gen. 04, 2018 11:19 am

Bon dia i bon any!

Aqui una que si vol apuntar a la banqueta. :content: :content: :content: Us explico una mica sobre mi.
La idea inicial es començar a cercar per la primavera, pero no esta molt clar quan. Ara tinc un nen de 6 mesos i la idea era esperarse a que fes l'any, pero m'estic trobant a gent al voltant que li esta costant anys quedar-si o que directament ja no hi poden i son molt joves. Aixi que ho volem anar a buscar abans. Al febrer tinc hora amb el metge de capçalera i li damanare el acid folic. En l'altre embaras tambe em va donar la presa i nomes el vaig prendre 1 mes i mitg abans de buscar-ho i al primer cicle vaig tenir sort. A vegades tinc moltes ganes i en els dies mes dirillos m'entra el panic pero es tan bonic que crec que mereix molt la pena <:-< <:-<

Ens anem llegint!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dj. gen. 04, 2018 2:19 pm

Hola boniques!
Eruga el moment ideal no el trobaràs mai, fins que vagi al cole no ho veig complicat els canvis i les mudances i per buscar feina ho veig més fàcil amb un fill que embarassada o just trobar feina i quedarte embarassada. A veure si poc a poc es va posant tot a puesto.
Redberry benvinguda! Us vaig seguint a julioleres, sou molt actives i a més em fa gràcia perquè jo també vaig ser mare juliolera. Jo tinc una amiga que els seus peques es porten menys de dos anys i es durillo però es molt bonic.
Ens anem llegint!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 09, 2018 12:18 pm

Hola wapes

He estat desconnectadíssima...
Benvingudes a les noves banqueteres.

Després de més d'1 any i mig a la banqueta crec que oficialment puc dir que he passat a cercadora... aquesta semana ja hem començat a treure barreres :ok: I ara em vénen totes les pors, jajajajaja. És un sentiment extrany, per una banda em moro de ganes de tenir un segon fill però per l'altra em fa tanta pena que el meu fill deixi de ser el rei de la casa, com s'ho prendrà, etc... aixxxxx. A més ara podem començar a fer una vida ja més o menys normal, l'Aran farà 4 anys i ja comença a ser més independent. Però weno, per fi ha arribat el momento i a veure ara què tardem (quan mé stemps passa més mandra em fa tornar a l'etapa dels bolquers, etc...)...
Al final vaig començar a prendre l'àcid fòlic al desembre, així que només porto 1 capsa d'Acfol...

A les que esteu esperat que vingui la warry per començar, ànims, potser ens trobem en algún grup de futures mamis :-())

Trobar el momento ideal és complicat, s'ha de pensar una mica però arriba un momento que has de fer el salt sense pensar molt en el futur pk sinó, jo crec que el momento ideal no arriba.

Ànims a les que us toca esperar fins els 2019, però el temps passa volant!
Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
Amotusonrisa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 27, 2017 7:58 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Amotusonrisa » dc. feb. 07, 2018 11:43 pm

Hola banqueteras, pues comentar que este mes pasado por fin hizo aparición lo que parecer una warry y hemos hecho deberes y sí, ya estamos en la búsqueda, ahora toca esperar unas semanas a ver que pasa, que ilu :love: siento entrar así rápido y casi sin contestar pero es que ahora es el poco tiempo que puedo... nos vamos leyendo zz:-)
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dj. feb. 08, 2018 8:35 am

Hola banqueteres!!

Que bé amotusonrisa! A veure si us quedeu embarassats aviat!
Airuni ja has començat la cerca?
RedBerry ja heu decidit quan començareu la búsqueda?
Arigalma vosaltres ja heu començat la cerca oi? Espero que vagi molt bé!!

No sè si em deixo alguna banquetera...

Doncs jo esperant com sempre, cada dia amb més ganes, però fins l’any que ve em sembla que res de res! Però em fa moltíssima il•lusió. Us havia dit que estava buscant feina, doncs ho vaig deixar de banda perquè la feina a l’empresa on estic ara havia augmentat molt i a part em vaig apuntar a mil cursos on-line i no tenia el temps, però ara sí que m’hi he començat a ficar en sèrio. M’encantaria poder trobar una nova feina aviat, crec que això facilitaria que ens hi poguéssim ficar abans del que havíem pensat, però encara ho tenim tot molt incert!

En fi, que molta sort a totes i ànims a les que esteu com jo!
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dl. març 05, 2018 2:07 pm

Hola boniques!
Com va?

Arigalma no se si continues per aquí, com va la cerca? Espero que no ens hi trobem al post de cercadores perquè ja tinguis la teva panxeta.

Eruga. Ànims amb la feina, com ho portes?

Jo estic amb la warry i la propera que em vingui a l'abril ja hauria de ser la última :p-) d'aquí un mes en principi comencem la cerca!! quines ganes i quina por.
Que tingueu un bon dilluns i bona setmana! Aquesta com a mínim el temps sembla que està més tranquil neujor:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: RedBerry » ds. març 10, 2018 11:40 pm

Bona nit noies!!

Buff feia mooolt temps que no em ficava pero es que no m'ha donat temps!

airuni Oooh que guai juliolera tambe! L'abril es ja a tocar i amb la primavera els pinxitos venen amb moltes mes ganes. :love: :love: Ja veures que l'espera es fara molt curta.

Eurga Que be la cerca de treball segur que al trobes aviat. Com diuen les companyes mai trobem el bon moment, pero crec que es una cosa que tenim que tenir molt clara. A mes fa dos dies que ha começat el 2018 i ja estem al març aixi que el 2019 esta a tocar!

Amotusonrisa&Arigalma Que be!! Et desitjo una cerca ben curteta! i pasau d'hora a l'altra banda del forum.

Doncs fa com mes i mig que prenc l'àcid folic, al final vaig adelantar la visita el metge de capçalera, la data exacta de quan começarem no la tenim molt concreta, pero crec que sera el mes vinent o l'altre quan començi a fer mes caloreta. Ara amb el petit costa molt mes trobar els nostres moments, i estem en ello. Ens estem possant una rutina de moments per nosaltres, perque entre el fred i el peque la cosa havia decaigut molt. No se si un dia la barrera sens oblidara per la emocio del moment o que pero encara no tenim la intencio. :miko:

Bueno no us entretinc mes!
Ens anem llegint :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. març 14, 2018 1:24 pm

Hola banqueteres

Per aquí estic, de tant en tant vaig mirant si hi ha moviment per aquí....
Jo ja veig que seré una eterna cercadora... :ufs: Ens costa molt fer els deures quan toca pk anem rebentats, i quan no estem cansats passa algo que no permet fer tot el que voldria... així que les que vindreu a cercadores en breu allà em trobareu. Abril està a tocar, així que quan feu el salt allà ens veiem! Segur que encara hi soc.... :-o00m
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 02, 2018 3:58 pm

Hola boniques!!

Jo ja he fet mig pas, ha arribat l'abril i estic esperant que baixi la warry per començar la cerca, de moment ja estic al post de les cercadores escalfant motors :b-))) :b-)))
Què tal vosaltres? Eruga com va la cerca de feina? Redberry us heu decidit ja? Arigalma, malauradament veig que coincidirem a cercadores, espero que per poc temps.
Continuaré pendent de vosaltres a veure si poc a poc totes tenim la nostra panxu! :-())
Ens anem llegint!!
Imatge
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eruga » dt. abr. 03, 2018 12:06 pm

Hola!!

Quants dies que no passava per aquí, vaig decidir desconnectar una mica ja que al final encara ens queda tant.....! Però m'ha anat bé per pensar-hi menys i estar més relaxada sobre el tema! Aquests dies l'Erugo ha estat força estressat amb la feina i no hem parlat massa d'això, ara per sort ja comença a estar millor.

La cerca de feina va lenta, la veritat és que hi estic ficada a mitges perquè com que de moment ja tinc feina m'ho prenc en calma i al saber que d'aquí un any i mig o dos segurament traslladaràn l'Erugo fora del país doncs no sé si val molt la pena. Amb paciència i bon humor! :-o00m :ok:

Com heu dit per aquí un any passa molt ràpid, de moment intento no desesperar-me jajaja De moment ens queda aclarir a on el traslladaran, i si hi volem anar amb panxa o esperar-nos, i a veure si jo puc trobar feina allí o no... a mesura que passi el temps s'aniràn aclarint les coses.

Sembla que aquest mes sou unes quantes que us sumeu a la cerca!! Que bé! Espero que tingueu molta sort i que trobeu aquesta panxa ben ràpid!! I a les que encara ens queda doncs molts ànims que tot arriba (espero >.-<: )!!! :ok: :ok: :ok: :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: RedBerry » dt. abr. 03, 2018 3:06 pm

Bona tarda!

Ja hem començat l'abril. :content: El principi de la primavera ha sigut una mica abrupte pero ja despres de la setmana santa es comença a notar mes la caloreta. :***:

Eruga Ja veuras que en no res estas a la cerca de panxu. Traslladar-se a un altre pais a mi personalement em faria una mica de respecte, pero bueno anar o no amb panxu es molt personal. Segur que el que escolliu sera el millor per volsatres. :ok:

Aruni Ja te vist al post de trobadoraes! Et desitjo una cerca ven corteta. Ja ens veurem per alla!

Nosaltres fent calculs ens posarem lo mes segur al finals d'abril principis de maig, per si les mosques encertesim a la primera cosa que ho veig suuuper dificil ja fos de l'any vinent! JA se que es algo incalculable, es podria adelantar i sortir abans etc.

Petons :-()-)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 22, 2018 2:07 am

Bon dia/tarda/nit!

Aqui una boja que s'atreveix a escriure de nou en aquesta banda del forum, pero de moment, em quedo a la banqueta!
Tenim un bebé preciós que en un parell de dies fara 9 mesos (enserio!¿? com pot passar tant depressa¿?) i ja fa uns dies que el meu xicot comença a dir bogeries i curiosament, ambdos sentim ganes de tornar a passar per tot el proces de l'embaras, tenir un altre bebe petitet... semblem una mica bojos!

Aixi doncs, avui n'hem parlat molt formalment. I tot i que ell m'ha dit que ja s'hi possaria ara mateix, esperarem que el nostre mini, tingui un anyet i mig per començar la cerca (cap al febrer 2019), sobretot fonamentanos en que no volem que es portin molt de temps, i que vam trigar gairebe 2 anys en aconseguir un embaras (productiu).

Total, que com que necessito exterioritzar-ho, m'apunto amb vosaltres! Aixi l'espera , els dubtes i les ilusions, no son ''en solitari''.

L'unica cosa que em ronda pel cap i que em podria fer tirar enrera, es una coseta que ha escrit una companya de... destronar el rei. Em mata de pena pensar en que el meu nen ens haura de compartir, i m'alegro d'haver llegit, que no soc l'unica!

Petons boniques
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. maig 24, 2018 3:33 pm

Hola a totes!!!!! :miko:

Aissss... quant de temps fa que vaig obrir aquest fil!!!! Sóc tan feliç de veure que han sigut 43 pàgines (de moment) de compartir aquesta banqueta maleïda que a vegades es fa taaaaan pesada!

Ara ja sóc a l'altra banda!! Sóc mami d'una princesa de 15 mesos!!! I escric aqui pq si, estem a la banqueta, però per molt de temps!!!! Però SI, VOLEM UN SEGON NEN/A!!!! >.-<: En principi i si tot va bé, volem començar a cercar a l'abril de 2020! Queden 2 anys encara!!!!! :content:

Pensava jo que cercariem per l'abril de 2019, amb la nena ja de 27mesos, mès autònoma etc... però just fa 1 setmana que em vaig operar per arreglar-me les cicatrius del super desgarro que vaig patir al part, i la veritat crec que en 1 any no estaré preparada per a un nou embaràs, encara no tinc les ganes ni res... i l'Emma es super petita encara, vull donar-li més exclusivitat i en fi, que ni de broma estem preparats per un bebè! Tot i que es a 9 mesos vista (que pot passar de tot!) si tinc un embaràs com l'anterior, ufffff... va ser de molts vòmits, malestar, nàusees, no tolerar CAP olor ni la de la meva pròpia casa... I això amb una nena podria ser una bogeria.......

En fi, que m'agrada estar per aqui i parlar si em deixeu!!!!

Vannion què valents!!! Me n'alegro de que ho tingueu tot pensat i segur que no serà un rei destronat, serà sempre el teu rei, i el que vingui el príncep/princesa!! L'amor es multiplica, segur!!!! Molts ànims en la nova cerca, us desitjo tot lo millor del món :-()-)

Petonets a totes!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. maig 24, 2018 4:23 pm

Hola

Ostres Náyade 15 mesos ja l'Emma??? Com passa el temps deu meu!! Ben tornada a la banqueta, encara falta molt pel 2020 però no ens adonarem i ja estarà aquí. :ok:

Vannion que vagi bé l'espera a la banqueta i que quan saltis a cercadores sigui curteta la cerca.

Jo a fa mesos que vaig fer el salt a cercadores i de momento hi segueixo, i em temo que encara hi estaré una bona época... fins ara tampoc hem fet gaire bé els deures, així que miracles a Lourdes...

Jo sóc una de les que pateix per destronar al rei de la casa... I més perquè le meu peque no té gaires ganes de germanet/a... no ens vol compartir amb ningú.

Que vagi molt bé.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dt. maig 29, 2018 7:08 pm

Hola!!

Encara que ja estigui a l'altra banda, us vaig seguint.

Vannion el temps passa volant, segur que compartint la ilusió per aqui encara va més ràpid. La diferencia d'edat tot té la seva part bona i la dolenta, en el meu cas es portaran molt temps, a mi no em pasarà lo del rei destronat, però amb la diferencia d'edat no podran disfrutar com a germans igual que en el teu cas, tot té els seus avantatges i inconvenients...

Nayade m'alegro de tornar a llegir-te, ja veus aquest fils ens ha servit a moltes per passar els mesos esperant i desesperant. Quina mala sort amb les cicatrius però ara ja està pasat, espero que t'acabis de recuperar aviat i que pasin volant aquests dos anys.

Aquest és el meu segon cicle de cerca i crec que encara em queda un temps...

Petonets!
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 29, 2018 9:58 pm

Hola noies!!!! Em passo a saludar i crec que jo tb fitxo per aqui a la banqueta...
El meu nen té 10 mesos, i vull repetir experiència, però més endavant. Però és algo que hi penso molt. Abans he estat guardant la roba que li va petita, i ho etiqueto i ho guardo pensant en tornar a utilitAr-la per un altre petit :globus:
És algo que tinc molt clar des del principi, al mateix paritori ja vaig pensar "vull repetir l'experiència". I tot i que la maternitat és dura és molt bonica també, i sé que si no tinc un 2n fill, em quedarà l'espineta clavada.

Jo tb penso en començar la cerca al 2019, que el nen estigui al voltants dels 2 anys i amb tot, que es portessin uns 3 anys. A part em situaria a mi amb 34-35 anys.

El tema que comenteu del rei destronat no hi penso. Jo ho enfoco que donar un germà al meu fill, pot ser algo molt enriquidor i positiu, per ell i per nosaltres, està clar. I és l'únic que penso, i tots els possibles següents conflictes, ja es veurien i ja els solucionariem. No ho sé, de moment penso així.

No us passa que us fixeu molt en les parelles q tenen 2 fills??? En quina edat es porten entre ells, en si és nen-nena o nen-nen, en l'edat dels pares, etc. Jo m'hi fixo molt :miko:

Anem parlant :-()-)
Imatge

Imatge
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: PereLlull » dt. maig 29, 2018 10:51 pm

Vannion ha escrit:Bon dia/tarda/nit!
L'unica cosa que em ronda pel cap i que em podria fer tirar enrera, es una coseta que ha escrit una companya de... destronar el rei. Em mata de pena pensar en que el meu nen ens haura de compartir, i m'alegro d'haver llegit, que no soc l'unica!

Petons boniques


Doncs Vannion tens tota la raó amb el que has dit. Per això no és recomanable tenir els fills seguits, ja que és al fill gran qui més afecta el canvi. Antigament com no hi havia planificació familiar, els fills venien quan venien. Però, avui dia com es pot majoritàriament decidir quan es vol ser pare/mare, i hi ha més informació a l'abast, és lògic tenir dubtes i contradiccions. I em sembla responsable i assenyat prendre decisions amb tota la informació i coneixement que es disposa.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: RedBerry » dj. maig 31, 2018 10:24 am

Bon dia noies!

Encare que vaig ser molt poc temps a la banqueta i ja soc a l'altre banda la vaig seguint desde l'ombra :miko:

Ma fet molta ilusio llegir a la Vanion perquè jo no crec que estiguis boja, ni molt menys! Vaig començar la cerca quan el peque tenia 9 mesos, i tant contenta. La panxu no es una cosa que es pugui controlar sino que ve quan toca. Estar clar que sempre tens la possibilitat de que sigui al primer mes de cerca, pero realment no es lo mes comu. Aixi que em sembles una valenta no una boja, espero que la estada a la banqueta sigui curta y a cercadores mes :ok:

D'altra banda aixo que diu pereLlul em sembla una mica drastic, perque les persones que conec que els petits es porten poc temps estan encants, que aixo no vol dir que no hagi sigut dur ni dificil. Crec que cada moment te els seus pros i els seus contres, no que a X edadt sigui mes o menys recomanable.

Crunchi Penso com tu, no crec que es destroni al rei, si no que li dones dones una personeta que el complementi, i un amic, un confident. Ma fet molta ilusio verte per aqui!! Ja veuras que la banqueta passa volant i mes amb els nostres petits que no paren!!! Passa el temps volant <:-< :-)(-: <:-<

Aixo que dire ara pot-ser es un debat apart pero bueno... Quan esta tan clar que es vol un fill o un segon o el tercer etc, avui dia que es retrasa tant la maternitat, crec que hi ha moltisiima desinformacio respecte la fertilitat, i a vegades deixar pasar x anys pot fer que allo que tenies clarisim no pogui ser, i crec que es una cosa que la tens que tenir en compte. Aixo no vol dir que dones amb 40 o mes anys no siguin mares, pero tambe les hi ha de menys de 30 que no poden.

Molts petons :-()-)
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Dafneta27 » dj. maig 31, 2018 10:38 am

Hola noies!!

Vaig estar per aqui al 2013 quan em vaig quedar embarasada del meu fill, que ara té 4 anys i 2 mesos.
I bueno... encara estem rumiant si anar a buscar el segon o no... ens hem proposat prendre la decisió a l'agost... i no paro de cercar informació a google, a forums, a les amigues... però estic igual.
Amb el primer, els primers mesos va ser molt dificils, ens va canviar tant la vida... què us tinc que dir a vosaltres, ja ho sabeu...
A més, estavem sols, sense ajuda de ningú i crec que ho hem fet força bé, la veritat.
I el que hem tira enrera és aixó, lo dur que es va fer al principi, les energies esgotades, la paciència perduda, l'esgotament fisic i mental, i a sobre ara que tenim ja un altre i tens que estar 100% també per ell...
Però després neix aquest sentiment dins meu que no puc controlar i que hem demana a crits que tiri endavant, que ens sortirem...
Alguna més així? :-o00m
Petonets guapes!
Imatge


Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::