✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dj. oct. 04, 2018 10:32 am

Bon dia noies!

Buffff ! La veritat és que no se que dir-vos, com amb tot, sempre hi ha dies millors que altres, però aquí no hem arribat mai al nivell "conflictiu/angoixant.." que em dóna la impressió que teniu i viviu vosaltres. Amb el Vannionet, la relació sempre ha estat molt fàcil, i crec que en gran part és perquè parlem intentant mantenir el to i el respecte ( a ell us puc assegurar que li costa molt més), i no intentem buscar culpables, si no, orígens i solucions. Entenc que dit així, pot sonar facilíssim, però reconec que no ho és. I menys imagino, quan el conflicte ja està establert, la gent està cansada i la redundància dels assumptes es important.
Tema sexe, a mes a mes es "peliagudo". La lactància, al menys a mi, em va anul·lar completament la libido, i clar, a ells no els passa. Amb això vull dir, evidentment, no que pareu de lactar, si no que potser els podeu fer entendre. Hi ha varis articles per internet, referents al tema. I jo li vaig passar una bona mata de bibliografia, quan estàvem en ones diferents. També trobo , que pot ser important, imaginar-nos a l'altra banda. En realitat és genial que ells encara ens desitgin! Imagino que es podrien pactar alternatives, però evidentment al gust dels dos. No s'ha de fer res, a contracor. A vegades el Vannionet em proposa tema, i jo estic més aviat moribunda, i si no em ve de gust, evidentment tampoc em forço, (com bé sabem totes, una experiència sexual bona, et fa venir ganes de més, i una fatídica, fa que costi molt voler-ne una següent), però a vegades trobem alternatives que als dos ens van bé. Per exemple, ell es toca i jo li dic coses i l'acarono (a vegades, amb inicis tant tontos, potser al final ens animem els dos)... Imaginació al poder. També m'atreveixo a dir, que contra menys sexe tenim, menys en volem.
Si no, hi ha professionals, que fan de mediadors en aquests temes de parella (sexòlegs i psicòlegs, crec) i tampoc ho veig descabellat.
Si us estimeu, imagino que trobareu la solució i passareu aquest "sotrac"

Tema regla, crunchi , tot torna a Lloc, invertint més O menys temps.

M'alegro que les adaptacions a la guarde vagin bé. És molt important tenir temps per un mateix!

I jo avui poca novetat. Ahir vam anar a visitar de nou als amics amb bessons, que ja tenen un mes. I quan en vaig tenir un en braços, al principi al meu nen li semblava ok. Però quan es va allargar la cosa, delicadament i dissimuladament va dir... Deixeu-me lloc que en aquesta falda m'assec jo jaja
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. oct. 05, 2018 2:54 pm

Hola noies

Entro per donar-vos una mica d'a`nims amb el tema crisi de parella.
NOsaltres he passat molt males èpoques també des de que va néixer el nen, el fet de no dormir fins els 4 anys és matador, és un nen mooooooooooooolt mogut, mooooolt cap quadrat, vamos, que ens treia tota l'energia... això que implicava, males cares, baralles, poca paciència, i de sexe... millor ni en parlo... És a dir, he passat pel mateix...

Durant aquests anys ens hem plantejat de tot, fin i tot ha sortit la paraula divorci en algunes converses però, al final, ens estimem i sempre ens "posavem d'acord" en que els 2 sabiem que era una època que haviem de passar degut a l'existència del nostre fill i que amb el tmps passaria, lo que no sabiem molt bé era com arribariem els 2 al final d'aquesta època més fluixa...

Doncs bé, amb quasi 5 anys del peque puc dir que hem començat a veure la llum, dormim, estem més relaxats, el peque està més tranquil i sembla que tenim més moments per nosaltres, tant com a parella com individualment... tant és així que estem buscant germanet (si, sóna massoca...)

Amb tot aixi què us vull dir... els fills ens absorveixen molt, ens donen moltes coses bones però tb de dolentes, però tot passa, amb el temps les coses es calmen. El que heu d'intentar durant aquesta època de crisi és no deixar perdre del tot la parella tot i que hi haurà dies que serà impossible aguantar.

Espero donar-vos una mica de llum amb la meva experiència. :ok: :ok:

Molts pepos!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 05, 2018 9:20 pm

Hola boniques, si, una mica de llum la veig jeje merci pels ànims!!! :-()-) entenc el que voleu dir i entenc que tot això és passatger (i això espero).

El que comentes Vannion del respecte, tens tota la raó del món i en sóc conscient, em sé la teoria però a la pràctica no ho compleixo. Quan m'emprenyo sóc desagradable i no el respecto. Dono per fet que quan més "borde" sigui jo més mal li faré. I realment no sé perque vaig a fer mal, ho penso en fred i no li trobo sentit, no és la meva intenció... però en calent em perd molt la boca. He perdut el respecte. Això és un error meu gros i important. A més sóc molt extremista, o tot o res, i m'escalfo enseguida. Després se'm passa, però m'encenc ràpid. Tot això, més el cansament i l'agotament, és una bomba explosiva a vegades.

El que més greu em sap és que no vull discutir davant del nen. No vull aquest estil de vida. Jo ho passava molt malament quan veia als meus pares discutir, i tot i que el nen és molt petit, no vull agafar aquest mal habit.

El que comenteu que esteu en ones diferents, també em passa. Ell va cansat també però té estones de ganes de gresca, i jo en canvi, sempre estic cansada. Sé que és injust i sé que no s'ha de descuidar a la parella (no parlo només de sexe), però la realitat és que ens veiem poc i quan ens veiem aprofito per retreure-li coses i descarrego amb ell.

No sé, és complicat. Detecto el meus errors i en fred penso "no li diré mes això o allò" però en calent, la torno a cagar.

Ara mes que mai entenc allo de que s'ha de cuidar a la parella.... pensava que lo pitjor era quan tenies el fill, però no ho sé, el nen ja té 1 any i també hem passat epoca de crisis de parella. Ara estem bé, però no és el que era abans.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » ds. oct. 06, 2018 2:12 pm

Hola!!

Entro no se si per donar-vos ànims o al revés, em sento una mica com vosaltres (Crunchi i Nayade).

Tema sexe és molt complicat, nosaltres ara comencem a estar una mica millor, però amb el nen petit jo tenia gens de ganes, podia estar un mes sencer sense res al final ho haviem de fer una mica per obligació perquè "tocava". I el mateix ell em deia que ja no m'agradava, que no el desitjava, que no podiem continuar així...i jo ho entenc però si no tens ganes no en tens.
És cert el que diuen que quan més sexe hi ha més ganes tens. Podeu provar de fer coses noves, comprar alguna cosa per animar la situació.
Podeu deixar la nena alguna nit amb algú, ja se que fa peneta, però perquè un dediqueu una nit al mes a vosaltres amb ella no li passarà res i també és important per ella la vostra relació, que estigueu tranquils i a gust.

Sobre les discusions, nosaltres també discutim bastant i discutim només pel nen, per la seva educació, per la responsabilitat... però és un continu, sobre la educació pensem diferent i sobre la responsabilitat, tota és meva, de tant en tant ell ajuda, però només ajuda i jo no vull que ajudi jo vull que siguem els dos, està molt bé que et diguin fes això fes allò, a mi m'estressa molt haver de pensar avui he de posar la rentadora perquè demà necessito allò net, demà he d'anar al super perquè s'ha acabat allò altre i així amb tot.

Amb tot això vull dir que estem buscant el segon però hi ha dies que em venen un munt de dubtes, per una part amb el tema sexe, ara que veiem la llum, només de tornar a començar em fa un pal impressionant perquè ho hem passat molt malament.
I per l'altra si ja discutim amb un, amb dos, no se que pot passar, precissament perquè seria tornar a començar amb la educació i el doble de responsabilitat (evidentment per mi)
Amb el fons seguim buscant perquè en tenim moltes ganes i perquè al final ens esitmem i sempre ho arreglem i quan estem bé estem molt bé, però hi ha dies que soc un mar de dubtes.
Ja us dic que no se si us pot animar saber que hi ha mes gent com vosaltres o encara us faig sentir pitjor.

Molts ànims! una abraçada! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » ds. oct. 06, 2018 7:17 pm

Hola noies!

Us llegeixo i em veig súper reflexada, sobre tot pel que diu la crunchi. Jo sóc una bomba i se m’ha de parar els peus, cosa que no fa, i llavors ve quan m’enfilo i les queixes/retrets passen a la falta de respecte. Però vaja, que jo li falto el respecte posant- me com una moto i deixant anar foc i ell no participant mai en la discussió. Total, que són bronques.
Però en realitat com deia algú, quan estem bé estem molt bé, i tot i que em senti desbordada molts cops ell s’encarrega de més coses de la casa que jo, tot i que jo porto el desgast de ser el cap pensant.

Quan pugui segueixo...
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 06, 2018 10:00 pm

És el que penso jo airuni.... amb un segon fill com anirà la cosa??? Perque penso si ara ja vaig cansada, amb 2 el doble. Si ara ja acabo dels nervis, amb 2 encara més.

El que comenteu és una de les meves queixes: jo soc el cap pensant. No fa massa vam discutir perque era diumenge nit, erem al llit tots 3 esperant que el nen s'adormís, i li vaig retreure que la que s'havia de preocupar de preparar la motxilla del nen amb tot lo que necessites per la guarderia els dilluns, era jo. Va anar a preparar-ho ell perque clar, li vaig dir jo enfadada. Em va molestar que ell ni ho pensés, ni s'ho plantegés "ja ho farà la crunchi". No sé. És el detall.

Imagino que ell tb va cansat i també a vegades em fot unes contestacions que me les prenc malament. I au, bronca. Jo m'ofenc, m'enfado i no respiro. o-o:) :r) Després fem les paus, i em busca però jo ja no en tinc ganes.

No sé, és tot molt complicat. Molts cops no sé ni com solucionar-ho, perque no vull cedir i perdonar, però altres cops penso que no val la pena estar enfadats, que és una tonteria i oblido. Però clar, encara que ho solucionem, és com que tb em desgasta molt discutir per tonteries.

:-)(-:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 08, 2018 11:15 am

Hola boniques! Ja plou aqui on visc! Que visqui la tardor! :r)

Doncs bueno, crec que estem vàries una mica així. Jo després de parlar-ho i parlar-ho amb una amiga que es psicòloga, m'ha ajudat moltíssim a veure-ho des d'un altre perspectiva... Aviam, hem de passar temps en parella i intentar fugir de la rutina i de l'avorriment, i de ser "companys de pis", però el dia a dia ens ensenya, i el nivell d'estrés que portem (que no es normal :ufs: ) que es força difícil trobar moments a soles amb la parella. Tot i això, s'ha d'intentar... perquè és important. Nosaltres les dones portem una motxilla adicional que ells no porten, o al menys no es tan gran i pesada com la nostra, que es la criança. Si, perquè ells també crien, i son pares, però nosaltres som les que preparaem tot el que han de portar a l'escola, nosaltres ens preocupem de comprar-lis roba o sabates o el que els fa falta, les que més ens preocupem per si menjen allò o lo altre, en definitiva.. que no deixem de donar-li voltes al cap al tema dels fills, i som les "dolentes" pq posem normes a casa, o rutines, cosa que ells son més laxes i tenen una motxilla molt més petita. I en el cas de les que donem pit, doncs un altre pes adicional.

També em va anar bé que em digués que NO es culpa meva, que si no tinc líbido ara mateix, doncs no tinc i punt. Que no m'ha de fer pensar que tinc algun transtorn sexual ni res per l'estil, es només que el meu nivell de demanda de sexe es baix, i el seu es alt, i no ens posem d'acord. Jo estic bé, feliç, amb els meus dies millors i pitjors però soc feliç amb la vida que tinc, amb la meva filla, la meva casa, el meu treball i òbviament el meu marit, el meu millor amic, el meu confident i la persona que més em coneix del món i en qui confio 100%. Per mi ell es el millor company de vida, i li faig saber, m'estima i l'estimo, i per mi això es gairebé suficient, amb alguns episodis de sexe esporàdic, però a mi m'enriqueix molt més una forta abraçada, unes paraules d'anim, que tenir sexe... i més tenint en compte que sempre son amb l'emma adormida i apunt de despertar-se en qualsevol moment (no seria la primera vegada que ens enxampa en mitja feina).

Total, que estic molt mes relaxada i sabent que es un problema SUPER COMÚ i que a tothom més o menys li ha passat algo semblant, que ell té el problema, que ell es qui vol més, pq jo sóc feliç aixi, és ell, llavors hem de fer algo? doncs si, clar, arribar a un termini mig o alguna cosa així, posar mes de la meva part per passar ratets amb ell ( que no sigui exclusivament sexuals)... i en fi, que jo estic més relaxada, ell no... però bueno, anirem veient com va. Crec que tot té solució i més si els dos sabem que ens estimem i en tota la resta d'esferes de la vida ens complementem perfectament.

I quan veig dones amb 2-3 fills penso... OLE! Em fan enveja. Es van llençar a la piscina tot i portar-ho millor o pitjor però ja tenen la seva familia... vaig passant duna fase a un altre en tema 2on fill, sé que avui NO, i demà tampoc, però potser l'any que ve... després mestresso i penso que l'Emma es petita, que millor que es portin 4-5 anys... i no 2-3... m'encantaria tornar a repetir embaràs però amb ella mai serà igual pq aniré cansada, estare ratllada amb la maleida culpa que ens dona quan ens prenyem del 2on (pensant en que li fem una putad* a la nostra filla gran). En fi... el meu marit no està por la labor així que haurem d'esperar!

En fi, m'encantaria seguir explicant més coses, però he d'anar a buscar l'Emma a lescoleta! Uffff que rapid passen aquestes 3h, no em donen gairebé per a res! però ho he notat moltissim!

Molts petonets a totes... espero seguir explicant-vos coses relacionades amb això molt aviat!!

<:-) <:-) <:-)
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 16, 2018 10:46 am

Hola maques! :content:

Ha passat una setmana i no heu dit res! Com esteu? Com aneu? Espero que tot bé >.-<:

Per la meva part, tot OK, gaudint de ser 3 i no pensant en el futur. Ara mateix no ens entra el ser 4. Així que tot controlat! I dubto molt que en pocs mesos ens posem a cercar així que... la banqueta serà llarga!!! :miko:

Molts petons a totes!!!! :-()-)
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. oct. 16, 2018 9:35 pm

Eiii béeee! Per aqui sembla que les aigües tornen a "su cauce" :-D em va agradar molt la reflexió que vas fer Nayade, lo que et va comentar la teva amiga doncs té raó també. Jo vaig voler deixar passar el temps per refredar una mica, deixar estar el tema per no veure-ho com 1 problema.... i ja se m'havia passat contestar-te, perdona.... però si, és un tema que dona per molt i és complicat alhora. Nosaltres hem seguit discutint no us mentiré però mes light, hem tingut els nostres moments per estar junts i bueno, mica en mica.

Suposo que és inevitable pensar en un possble futur 2n fill quan tens clar que en vols un, i que a vegades voldriem saber què i on ens portarà la vida, però hem de saber esperar i estar tranquil.les i com bé dius, gaudir del present. Tot aixo és facil de dir i dificil de fer a vegades, ojo. :ok:

I náyade no la deixes a dinar a la nena? Nomes 3 hores entenc q no et dongui per a res. .. :camio: jo les 2 primeres setmanea tb el deixava només al mati, i ara que ja es queda a dinar, quan tinc festa a la feina aprofito per netejar la casa, i ho aprofito molt....

Ktal la reata noies, com va?
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 26, 2018 10:14 am

Hola mamis boniques! :content:

Per aqui tot segueix bé! Ara en un moment d'estrés bastant heavy pq dimarts em van trucar de l'ICS per treballar als CAPs del meu poble! Estic super contenta >.-<: però clar de la nit al dia vaig haber de muntar-m'ho per deixar a l'Emma sempre amb algú... Un estrès molt heavy que em va fer ratllar-me molt. A sobre, ara hem fet un retrocès a la guarde, pq va estar malalta i pegada a mi 72h seguids i clar, dilluns vam flipar a la guarde. I això sumat a que ara a vegades la recull un avi, o un altre, o el pare,... la pobre ho porta fatal. Això es el que pitjor porto, que ella estigui així malament... hi han tardes que l'haig de deixar amb l'avi que es gran, te 73 anys i el pobre fa tot el que pot però no em quedo tranquila...

En fi, que com veieu, el 2on ni apareix en escena, així que res... jo crec que fins que no tingui 3-4 anys no m'ho podré pensar seriosament. Sino em suicido. El problema de tot això es que avui en dia es necessita treballar els 2 i batant per arribar a final de mes i això implica guarderia mil hores i avis i mil mandangues que la veritat no tinc ganes de fer... fins ara m'ho havia muntat bé i ara de cop s'ha anat tot en orris...

A això se li sumen els comentaris d'alguns de l'estil "es q està molt enmarada per culpa de la teta, treu-li ja, es per això que li has creat massa dependència". I m'ho passo pel forro però em fa mal sentir això!!!!! pq hi ha un 0,0000001% que fa que m'ho cregui :ufs:

En fi noies, com aneu vosaltres???? Gaudiu del capde!!! que a sobre a mi em toca pringar-ho tottttt al treball :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 18, 2018 10:39 pm

Ei banqueteres!!! Com esteu?? Com aneu??!? :camio:

Per aqui be, nar fent. Vaig pillar gastroentiritis!!!! El minicrunchi se'n ha lliurat de moment, però hi ha passa a la guarderia.... :ufs:

Nayade enhorabona per la feina!!!! >.-<: com va?? Tranqui que la cosa mica en mica s'anira posant a lloc, ja veuràs. No facis cas dels comentaris de la gent, ni cas!!! Si sapiguessin tots els beneficis que li aporta la llet a la nena, no dirien ni piu!!!! I dic això en plan que si, sabem els beneficis que te la LM peromsegur que no sabem ni la meitat!!! Deixa'ls estar de si la nena esta enmarada o no, és normal, no té ni 2 anys encara!!! I com si en té 5!!!! Son nens molt petits encara!!!!!

I jo molts cops em miro al meu minicrunchi enganchat a la teta i penso "crunchi aprofita, que aixo no durarà sempre". I aixo que hi ha cops que és dur i pesat i penses "un altre cop teta???", però després penso aixo, que s'ha d'aprofitar el present, pq arribarà el dia que es faran grans i no voldran ni teta ni mama.....aishhh

Aixi que ni cas als comentaris nena!!! :-D :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. nov. 20, 2018 3:42 am

Molt bones precioses banqueteres!

Veig que hi ha poc moviment per aqui, però ho dic amb la boca petita, per què jo també he estat una mica desapareguda <:-)

Nayade! El primer de tot! Enhorabona per aquest contracte! Que bé! Es un canvi super-radical, entenc, perque si no recordo malament estaves al comarcal de Sant Boi (?) i l'atenció primaria, sense dubte es un altre món! Els horaris també son una altra cosa, i tot i que imagino que ara començar de nou amb el ritme d'una jornada completa, deu haver estat ben be complicat. Com porteu els canvis? I l'Emma?

De les tetis, que diguin el que vulguin, que jo us llegeixo i penso... quina enveja aquestes lactancies tant perllongades! Aqui la vam abandonar als 8 mesos i mig (perquè el petit va decidir començar a mossegar perque volia exclusivitat, i va ser impossible reeducar el comportament), i he de dir que a dia d'avui, que ja roça els 15 mesos, encara hi ha moments que em fa pena infinita (a ell, us asseguro que gens :-:)
A més a més, si en teniu la possibilitat... Perque han de prendre llet d'un mamifer diferent? No se si m'enteneu., si la materna esta feta exclusivament per ells!

Crunchi, ja estas recuperada de la gastro doncs? Son ben fumuts depen de quins virus! Jo amb el nen a la guarderia, tot i ser sanitaria, estic ''pillant'' per totes bandes, i coses que a ell li duren dos dies a mi em duren un horror, i com 30 vegades pitjor (o potser simplement, es perque soc gran)

A mode ego, he de dir que aqui estem molt be. Hem estat de vacances un parell de setmanes, a finals d'octubre, i vam anar al sur i vam triomfar de bon temps i platgeta :***: A més a més, m'encanta estar en familia. L'unic que em costa despres es tornar a la rutina... jo mai havia tingut sindrome post-vacacional... pero crec que ara si que en pateixo!
Per altra banda... comença a apropar-se la data de la sortida a de la banqueta, i la veritat, es que tal i com fa un mes em sentia apatica amb el tema... he de dir que em comença a fer il.lusió (i por a la vegada!). Anirem a poc a poc perque ara al gener, comencem epoca de canvis, primerament perque paso de treballar el 50% de la jornada al 100% i haurem de veure com ens organitzem. Despres perque he demanat canvi d'hospitalització a centres de salut (si Nayade, et segueixo els passos sense saber-ho!), sobretot perque els horaris son mes conciliadors familiarment. I aprofitaré per fer la revisió a la gine i dir-li que es prepari, que amb una mica de sort em comença a veure sovint (vaja, revisió i visita ''pre-concepcional'').

Ai noies, us he de confessar, que alguna nit de passió el Vannionet i jo hem tontejat una miqueta, en quan a metodes barrera (pero massa miqueta sincerament, com perquè el risc sigui real ... aixi que m'ho prenc com que la naturalesa ja m'esta començant a activar el rellotge novament )

Un peto molt gran a totes!
Aviam quines novetats teniu :)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 29, 2018 10:48 am

:***: :***: Bon dia!!!! :***: :***:

Molt de temps sense poder entrar des del pc :-.:·:: tranquilament per parlar!! Ahir vaig veure que la Coaner està :-()) i em vaig firar i vaig entrar a varis subforums de mesos i tal... ostres quins records i quina nostàlgia!!!! <:-<

Gràcies per tot noies! :globus: Estic molt contenta amb el nou treball, super feliç només son 5h i super compatibles amb el nostre horari amb la nena, i em va genial >.-<:
Abans estava al comarcal de sant boi, si (Es parc sanitari sant joan de deu), però estic una mica cremada pq porto 8 anys i encara no tinc res fixe i fent capdes i festius estic cansada... ja se que es el meu treball però amb una nena tot canvia! I ara de dilluns a divendres horari mati o tarda estic super feliç de veritat!!!! :b-)))

L'Emma al ppi ho portava una mica aixi aixi pq hi ha dies que s'ha de quedar amb avis, quan vaig de tarda, i es passava moltes hores sense veure'm (acostumada a veure'm tot el dia practicament). Però ara ho ha acceptat super bé, entra a l'escoleta contenta, surt contenta, sho passa molt bé allà dins i jo tinc el meu espai encara que estigui treballant, no només soc mami, sóc infermera i sóc professional i això magrada (+:-)

El tema teta, ho portem molt millor, com que ja no estem tot el dia juntes no fa tantes preses, durant la nit ja dorm batant seguit nomes fa 1 despertar poder com a molt... exceptuant dies "raros" que té molts despertars. Ara fins i tot dorm gran part de la nit al seu bressol que es fica ella sola (esta modo colecho) i la veritat en aquest sentit un super canvi! Si estem juntes per la tarda poder si que fa alguna presa extra però sino la de la migdiada, la d'anar a dormir i alguna mes extra i prou! aixo es un altre cosa! aixi si vull seguir donant teta! t-t:-

Vannion quan comenceu la cerca???? ..::·· ..::·· ..::··

Nosaltres fa 2 setmanes vam tontejar moltissim i vam ferho sense protecció, al dia seguent em tocava la regla però tot i això em vaig fer un TO ràpid per veure, i sortia blanc nuclear aixi que l'ovul ja estava a Cuenca espero, despres em va baixar la regla als 3-4 dies i ara ja l'he acabat, no estic prenyi i em feia pànic que per un casual em pogues quedar (ja se que es impossible pracitcmanet però en serio em vaig espantar moltissim), aixi que em reafirmo que ARA NO. Que veig panxolines i bebes per tot arreu i que em fa nostàlgia, que vull tornar a ser prenyi en algun moment, doncs si, pero penso en l'Emma i se'm passa.

Avui just pensava que al febrer ja fa 2 anys i ostres tampoc volia que es portessin molt molt (en plan mes de 3-4 anys) i clar si vull aixo m'hauria de prenyar al 2019 i tinc 0 ganes, em fa pànic! crec que si al final anem a buscar el 2on, viure tot lembaras cagada de por, de culpabilitat... :ufs: això em fa estar mes negativa!!!

Crunchi com esteu????

Petonets per tots!!!!!!!!!!! Demà divendres jaaaaa :mu::
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dc. des. 12, 2018 4:08 am

Boneeees!!

Nayade! Quin missatge mes superpositiu que llegeixo! Com mola! M'alegro molt que els canvis us sentin tant be , i que l'Emma s'hagi adaptat genialment! Si es que al final, no ens deixen de sorprendre :)
Entenc tambe lo de que estaves cremada a l'hospital, jo vaig estar gairebe 5 anys a Sant Joan de Deu d'Esplugues, i tinc companyes que van entrar amb mi, i encara segueixen essent suplents.

He alucinat que encara tingueu TO! Aqui els vaig regalar amb l'embaras, i justament avui he tirat un TE clearblue, que ha caducat fa 2 mesos (mecaxis!)

I les demes? Com aneu? Crunchi??

Elantris i Capseta, també havieu passat per aqui... oi?


Nosaltres hem seguit fent el tonto, i la veritat es que em tapo els ulls avergonyida, perque recordo periodes d'haver ''cotillejat''la banqueta i dir... pero com poden dir que fan el tonto? Si ja saben com funciona la cosa... Doncs ale, jo hi he caigut de 4 potes tambe (sentit literal noies, res de malspensaments! )... i hem fet alguna arriscada marxa enrera, terriblement en dies probablement molt fertils... pero bueno tenint en compte la nostra historia de nula punteria, molt seria....

Per altra banda tambe m'ho prenc com un... declaradament, estem preparats per donar el pas i començar la cerca. Tot i aixo, ara al gener demanare la revisió anual amb la gine, i la cerca oficial, començara despres d'aquesta. Ja us aniré informant, el que si que volem evitar per damunt de tot, es entrar en aquell cercle vicios de... on es el meu embaras? Aviam si o aconseguim !

He de dir però, que a vegades miro el petit i penso... de veritat li faras aixo? o... de veritat seras capaç de portar un embaras i cuidar un nen de menys de 2 anys? Imagino pero, que es normal dubtar... i cvom sempre dic, si analitzessim molt, ningu tindria ni un fill.

Anims noies! Que tingueu una bona setmana!
Ja tinc ganes de llegir-vos!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. des. 12, 2018 8:51 pm

Hola!!!

Estic una mica desapareguda del forum però ara he vist alguna actualització per aquí i mira... us escric amb “algo” de temps.

Nayade, m’encanta llegir-te així d’animada, veure que tot va millor (relació, feina, criança...). Em feia molta peneta saber que a l’Emma li estava costant tenir tants canvis, així que mira, al final és això, una mica de temps i ja està! I siiii, al febrer ja 2 anys, quina nena gran (i preciosa!!!!) que tens.

Vannion, així que aneu fent el tonto..... jejeje res, això ja ho teniu aquí! Les ganes hi són. M’agrada el que dius de la nova cerca sense “obsessions”. Suposo que amb un petit és més fàcil que quan no en tens cap (que tens més temps per donar voltes al tema). Jo penso sovint en un nou embaràs, em fa mooooolt pal tot el tema mèdic (vaig per alt risc, medicacions, controls.... puajjj!!).



Per aquí anem bé, la mini té 4 mesos i mig, divendres torno a treballar i buffffff!!!! Em fa mandra (aquest curs m’han d’avaluar, un pal! I ja porto més d’un any sense treballar, de fet en els últims 19 mesos n’he treballat menys de dos, entre permisos de maternitat i embaràs). I peneta per ella, que ni xumets ni biberons, i segurament ho passarà malament!

Ostres, no sé què més volia comentar, que en mig de redactar la resposta he hagut de tornar al llit que la Greta s’ha despertat volent el ressopó i ara m’he quedat en blanc.

En fi, que veig que esteu totes millor i m’alegra molt.

Petonets!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dj. des. 13, 2018 3:06 pm

Boneees!

La Greta ja te 4 mesos???!!! Mare meva! M'ha passat exageradament rapid! Pero en general, el temps des de que esta el petit aqui, passa volant...
Ja comences a treballar? Com ho portes? Com us organitzareu? Faras jornada completa? Molts anims Capseta, que no sempre es facil, pero en res, ja tens les vacances de nadal per donar-t'he oxigen (eres profe?).

Aqui cada vegada em sento mes reflexiva, pensant com seria tenir un segon... les repercusions pel petit... creuant els dits per no haver de fer repos ni res durant l'embaras (per aquesta banda capseta, t'entenc infinit). Ma mare va estar ingressada dos mesos per risc de part prematur, quan jo tenia 5 anys, i ho recordo fatal i no voldria fer-li passar aixo a la meva familia.

Un peto enoooorme!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. des. 14, 2018 4:08 pm

Hola!!

Doncs sí vannion, pensar en un embaràs té tela, però quan ja tens un peque i un historial obstètric complicat.... :-o00m quines són les teves reflexions? Tu vas haver de fer repòs en el teu embaràs? (Perdona, que no ho recordo)


Sobre la tornada: ha anat be!!! Ha agafat bibi per prendre 50ml i ha dormit molt, li a posat fàcil al papa!! A veure els altres dies...

Organització? Sí, sóc mestra, tinc reducció 1/3 de jornada i la hora diària de lactància, treballo 4 matins.
I el capseto és autonom i normalment treballa desde casa. Ara casualment està en un impàs entre projectes i fins gener no torna a treballar, així que ho tenim genial, després mentre jo treballi ell anirà a treballar a casa la seva mare per poder fer feina i que ella se’n cuidi, la cunyada també s’ha ofert a cuidar-la alguns dies (tot i que ara s’ha posat a estudiar opos així que ja veurem) i la meva mare també s’ha ofert.
Com veieu sobren mans!! Ja va bé, així entre pitos i flautes ja no ens n’adonarem que serà juny i acabarà el curs. El curs vinent ja tenim ensat que vagi a la llar.


En fi, us deixo que me’n torno amb ella a jugar, jiji.

Abraçades!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 26, 2018 10:46 am

Hola boniques, com esteu? Bones festes a totes!!!

Feia dies que no entrava, he estat liada amb la feina ara que és època forta de ventes i el nen, que cada 2 x 3 l'he tingut malalt. Que si les dents, que si la gastro, que si mocs, que si febre sense aparent explicació... i ja lo últim que va pillar, la conjuntivitis. :ufs: estavem acostumats a tenir un nen super sa, l'any passat no va tenir apenes mocs (1 setmana maxim) i aquest any... ja lo de la conjuntivitis m'ha rematat. Les les baralles per donar-li el xarop, els plors i les rabietes que agafa per netejar-li els ulls. .. en fi, que m'ha pillat de nou i ara entenc el que és tenir un nen malalt. I això que no és res de l'altre mon, son "malelties" banals.

Me n'alegro de veureu's tan animades jejeje :content:

Vannion el tema de no posar mètodes ho entenc perfectament. Si esteu en moments de pre-cerca, no t'has de justificar per a res. Una altee cosa seria que tinguessiu mega clar que NO voleu mes fills i estiguessiu jugant al gat i a la rata. No se, jo ho veig així.

Capesta que gran la Greta!! :oset:

Nayade me n'alegro que l'Emma hagi acceptat tots els ultims canvis...

La relació de parella doncs aqui estem, aguantant el xaparrón neujor:-) No sé si us vaig explicar que un dia vaig fer tope. Li vaig explicar com em sentia, que o cambiavem tots dos o millor seria separar-nos. Jo ja no podia mes, sempre males contestacions, males cares, sempre barallant-nos, no ens enteniem mai... em cansava. Li vaig dir plorant, que em feia molta pena, però jo així no era feliç i no podia mes. Que ens faltavem el respecte, que haviem arribat a un nivell molt tòxic, i bueno, suposo que es va donar compte de lo que ens estavem cremant i desgastant, tots dos. Vam parlar les coses, què ens molestava, com ho veiem... ell no ho veia tan negre, clar, però no se sentia valorat em va dir. Com si ell no fes res pel nen, la casa, per mi.... i bueno, ens va anar bé parlar-ho. Hem seguit discutint per tonteries, clar, però mes light. No sé, mica en mica. I clar, ha hagut moments que he pensat que fariem amb un 2n fill, acabar d'embogir!?!?! xx:-D Però és el que diem, ens estimem i estem be. Però un fill et capgira tot. Així que també em fa por com ens afectaria un 2n fill. En plan que ara que comencem a recuperar la pau, a entendre'ns, a adaptar-nos a tots els canvis... pam, seria començar de nou. I em fa por. Però el desitg d'un segon fill el tinc.

Avui m'he despertat pensant en això. En que potser per l'estiu ens hi hauriem de posar per donar un germanet al mini crunchi per el 2020, que ell ja tindria 3 anys. I he estat pensant si 3 anys de diferencia és una bona diferencia, o si millor 4 o... en fi, donant voltes al tema. neujor:-) He pensat que si amb 3 anys el minicrunchi haura de deixar el bolquer, que si sera quan entri a P3 (la búsqueda de nova escola, pq serà nova escola....quants canvis!!! Que jo al 2020 ja tindré 35 anys....
Tot això no ho he parlat amb el crunchi. Ho hauria de fer. En fi, coses típiques de noies que li donem voltes a tot, no?

Perdó per la chapa jejeje

Què us expliqueu vosaltres? Com va?

Anem parlant!!!

Espero que passeu unes bones festes noies!!! Cuideu-vos!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dv. des. 28, 2018 5:12 am

Bones festes banqueteres! Com esteu boniques?

Capseta, a la teva pregunta, el meu embaràs va anar bastant be, vaig començar amb contraccions a la setmana 28, i vaig haver de fer repos absolut uns dies, fins que la cosa va millorar, a la 32 em reincorporava a la feina, i evidentment, tornaven les contraccions, aixi que ja em vaig posar de baixa, i simplement amb una vida una mica contemplativa en vaig tenir prou per arribar a la setmana 38. Pero clar, amb un nen petit, on queda la vida contemplativa i el repos absolut? La veritat es que si que em fa una mica de por aixo, perque jo tenia 5 anys quan ma mare va haver d'estar ingressada durant dos mesos per una amenaça de part, i recordo la sensació d'abandonament que tenia. Pero clar, era mes gran que el meu petitet. Lameva mare mai m'havia deixat (no treballava....). Pero bueno, es un ''ai'' que em queda al cos.
També he de dir, que el meu problema mes aviat, va ser el postpart... amb uns baixos que feien por, i amb una indicació de repos relatiu (sofa-wc-llit) durant un mes, si no volia quedar-m'he amb una incontinencia important.
Per cert! QUe be l'organitzacio familiar! Ara el Vannionet, fa uns dies que treballa des de casa, i la veritat, tot i que l'adaptacio inicial va ser durilla, ara mola bastant que si el nen es posa malalt, vagi ell a casa de ma mare, a treballar, i si cal a donar-li un cop de ma. Aixo si, la nostra, es una situació temporal, aviat tornara a la ofi .

Crunchi, mare meva, quina muntanya russa de sentiments deus tenir. Crec, i es una evidencia, que vas fer perfecte en parlar amb el cruncho. A vegades em sorpren moltissim com els dos integrants de la parella poden tenir percepcions tant diferents de la situació, i si no es verbalitza, l'altre no es endeví. Segur que li va caure com una jerra d'aigua freda. Pero es molt important que aneu a la una, i que els dos veieu i entengueu que necessita l'altre. Aixi que punt superpositiu per la valentia, encara que fos ''inspirada'' per l'esgotament total. Espero que aquests dies les coses nomes hagin que millorat.
Sobre quina es l'edat ideal? Crec que cadascú et dira una cosa, i que ve a ser el mateix que pensar en tenir el primer. Cal un petit acte de bogeria en tot plegat. Si no, no en tindriem ni un! Deixa que les coses es vagin encaminant. Jo en general soc poc de ''programar'' i controlar, pero puc entendre que pot arribar a costar no fer-ho. Pas a pas i tot anirà arribant.

I bueno, la veritat es que m'he enrotllat com una persiana.
Per cert! Ja se que es 28 de desembre, pero prometo que no es una inocentada. Sona a marujeo, pero no ho es, us ho dic perque m'ha fet molta ilusió. No se si recordeu a la Boleta, pero va compartir bastant temps de cerca amb algunes de nosaltres (si no m'equivoco)... doncs si passeu pel post d'agost 2019, podreu felicitar-la, que esta esperant... el segon! (s'ha saltat el moment de banqueteres!)

I amb aixo plego, que he aprofitat un momentet a la feina (un altre dia us faig un monoleg de la decepcio que tinc sobre aquest tema...) i ara cal seguir donant el callo.

Un peto molt gran a totes, i per si no ens llegim fins l'any que ve... que el 2019 sigui un any genial per totes!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 29, 2018 2:58 pm

E ntrada mega flashhhhh!!!que em reclamem!!


:p-) vannion em deixes super intrigada amb lo de la decepció d la feina jejeje

Doncs si.... les coses en la parella s'han de parlar, perque aixo encara és pitjor. Acabem fent una muntanya del que podia haver sigut nomes un granet de sorra. El que comentes de controlar jo soc molt de voler programar i controlar i per aixo a vegades li dono masses voltes. El tema de la maternitat vaig estar 1 any mentalitzant-me per embarassar-nos per 1r cop, perque vegis :b-))) pero és el que dius, si no ens llancessim a la piscina mai fariem res.

Despres segueixo!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::