✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. des. 31, 2018 6:02 pm

Hola boniquetes què tal esteu?

Últim dia de l'any! Son les 18:24 i estic treballant, però tinc 0 feina i he aprofitat per mirar-me bé el SP i veig que no havia contestar a tot això, ni ho havia llegit! Quin cap el meu!

Primer de tot, BON ANY 2019, sé de bona tinta que el 2018 ha estat un any intens i de criar, molt dur, i ple de moments boníssims també. Només us vull desitjar el millor el 2019 i moltes panxolines desitjades i molts bebitos! I donar-vos les gràcies a totes per ser-hi, simplement, per llegir-me i contestar-me. Aquesta tribu no està pagada! GRÀCIES.

Capseta me n'alegro tantíssim de la teva súper tornada a la feina! Et va anar, i li va anar genial, i és el millor que podia passar! Ho tens super ben organitzat fins l'any que ve! Que segur que cau un altre bebè jejeje jo et veig en breus prenyi again! (o al menys això comentaves!).

Crunchi t'entenc perfectament, l'Emma fins l'any no es va posar MAI malalta, va ser fer 1 anyet i el mateix dia va agafar una pneumònia! Després va agafar algun refredat i ja després de l'estiu al començar l'escoleta, pam! Cada 2-3 setmanes n'agafava alguna, que si passa de gastroenteritis, que si refredats, que si febres sense res aparent (virus)... una bogeria! Però penso que cada dia és una mica més forta i aquests bitxos ja els té dominats! (pensarem en positiu!).

Vannion com va la no-si-no-cerca? Espero que vent en popa i que tot vagi sorgint mica en mica! Ja ens explicaràs el tema feina!

Tema Banqueta i Segon bebè... doncs estem igual. La veritat que ara parlo bé pq ahir vam tenir xerradeta amb el marit, el tenia des de fa 1 mes molt angoixat pq no tenia sexe, estava super trist, i jo amb 0 ganes de fer-ho, li estava afectant massa.. bé, ja us ho he explicat diverses vegades el problema que tenim ell i jo. Doncs bueno, després de la xerrada em vaig alliberar tant, i ell, que ja ho hem arreglat amb sexe i estic super contenta!
Sembla que l'Emma està a un altra època, ara ja es mig nena gran, ha fet un canvi bestial i tot i que munta moltíssimes rabietes i té un caràcter super heavy, ara entèn una miiiica més, i no sé, sembla que ja no es tan bebè.
De moment no busquem 2on encara que el plantejem de tant en tant, en un plaç de 1-2-3 anys. Jo li estic donant moltes voltes com la Crunchi, al tema de "quant es portaràn?", penso que seria potser ideal que em quedés a l'estiu i tenir-lo al 2020 que ella ja tindria 3 anys i pico... però després m'agobio i penso en què coll.... estic pensant, complicant-me la vida. Veig la vida de la meva amiga amb 2 filles i m'estresso sola. I tot i així, som masoques, pq sabem que ens fiquem al merder més gran del món però, i lo que mola? Jajajaja, vull tornar a estar embarassada però psicològicament no estic gens preparada. L'altre dia vaig somiar que em feia un test +, i tot se'm venia a sobre però sentia tantes ganes i tant amor per aquell boletó dins meu... que em vaig depepcionar i tot quan em vaig llevar. Això significa algo, segur, mica en mica fem pasos cap endavant. Si no haguèssim de treballar tant tots dos per mantenir-nos, si visquèssim d'una manera més senzilla, segur que no m'ho pensava tant. Però només penso en gestionar-ho tot quan el petit/a creixi i s'acabi la baixa maternal, recordo lo malament q ho vaig passar al començar a treballar, i tot lo malament q he viscut el ficar a l'Emma a l'escoleta, i encara ho passo malament quan hi penso pq em sento culpable. Però quan penso "en bonic" i tot de color de rosa, m'encantaria tenir 3 fills i que es relacionin entre ells, i que visquin un munt d'aventures i nosaltres ho poguem gaudir amb ells i ells de nosaltres... no sé, idea romàntica. Suposo que avui es cap d'any i faig la reflexió.

Així que Crunchi, t'entenc al 200%, també he tingut converses així amb el marit, i ell amb mi, així que estem "curados de espanto", i al final sempre seguim lluitant i tirant endavant, i ara amb la nena, que som una familia, més que mai. I volem aumentar la família però ell està 0 convençut i jo a ratxes. Ara estic ovulant així que tinc fins i tot ganes i m'ho plantejo més seriosament ... penso, pel juny comencem la cerca! I després quan se'm passa l'ovulació, dic, ostres estic boja o què?????? Que vull acabar desquiciada, divorciada, o què em passa?

A totes: FELIÇ 2019, i que visqui el Sóc Petit!!!!
Imatge Imatge
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dj. gen. 03, 2019 1:41 am

Bona nit a totes! Feliç any 2019! Desitjo que sigui un any ple d'amor i salut.
Em presento, tinc 2 fills de 5 i 18 mesos. Hi estic a l'espera per començar a buscar el tercer. Sempre havia volgut tenir 3 fills mínim i que es portessin poc temps. El primer no va dormir més de 1 hora seguida fins que va fer els 3 anys, i un avortament buscant el segon han fet que estigui on sóc. Jo tinc clar que en vull un altre però per experiència encara que en tingui moltes ganes vull q es portin mínim 3 anys. Els meus es porten 4 anys i és el millor que em podia passar, hi ha moments durs amb 2 perquè el cap i el cos hi ha moments que no donen per més. Però els moments d*)"estrès passen i queden tants moments preciosos que s'oblida ràpid. Els més feliços veure els germans agafant-se de la mà, rient junts, estimant-se... És màgic!! Amb aquest rotllo vull dir que és igual si es porten 2,3, O 10 anys. Seràn germans igual i cada edat i cada nen té coses especials i avantatges! El més important no és els anys que es portin sinó q sigui el moment q la família sent. El temps que s'acabin portant serà el que havia de ser. Nosaltres no comencem la cerca encara, mínim fins l'estiu, vam tenir una conversa amb el company i és el que creiem millor per tots,sobretot per mi i també pel germà gran que li costen molt els canvis! Us vaig seguint i volia explicar una mica el que sento. gràcies!
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. gen. 04, 2019 10:22 am

Hola a totes!!!!

Em peto de riure!!! Llegint un missatge de la Vannion, li he seguit una mica el fil per saber com li va la vida i vaig a petar a aquesta part del foro... i em trobo amb un munt de cares conegudes, jajaja! M'ha fet molta il·lusió llegir-vos a totes!

Doncs no sé si em recordareu, del cercadores de fa mil anys... vaig estar-hi un munt de temps, després al grafiqueres, Omifin, i finalment a Reproducció Asistida (IAs, FIV....) en fi, un llarg recorregut pel SP amb molt bons records de totes les persones que he anat coneixent pel cami, i que tants ànims m'heu donat, que m'heu recolzat quan m'he sentit molt sola i desesperada, quan semblava que mai arrivaria a ser mare...

No us ho creureu però estic embarassada del segon (OMG!!!). Tinc un nen de 6 mesos i mig i estic prenyi de 7 setmanes... aixi que, si tot va bé, els meus fills es portaran la friolera d'1 any i 2 mesos (quina por!). Però ha vingut així! Resulta que després de mil tractaments i de quedar-nos embarassats del Guille (va ser com un miracle) resulta que a la primera fornicació que fotem postpart (a dia 20 de cicle després de la meva 2a regla) em quedo prenyada. Toca't els ous!!! No ens ho podiem ni creure.

Total, que ara estic assimilant. El Boleto està on fire perque tenia molt clar que volia un segon (el G és nen-trampa, un solet) i el meu home és molt ninyero. El problema és que estem tot el dia discutint, estic bastant cremada, i de fet jo li havia comentat que abans de tenir un segon teniem que solucionar el tema entre nosaltres... per altra banda, tinc una feina de molta responsabilitat, viatjo... i m'han fet bastant "bullying" amb la meva baixa, ho he passat força malament, i ara no m'atreveixo a dir que torno a estar prenyi....

En fi, dimecres vinent tenim la primera eco y només reso perque sigui UN... que no sigui que d'infèrtil he passat a fertilator...

Després d'aquest supermodo EGO, us envio molts petons a totes, i us desitjo el millor per aquest nou any!

Vinga vaaaaaaaaaaaa, poseu-me al dia de les vostres vides!!! Quina ilusió llegir-vos, de veritat!

Petonarros

B.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 04, 2019 3:05 pm

:b-))) uala boletaaaa!! Enhorabona abans de res!! Quina historia la teva!!!! Em sona el teu nick però no recordo si haviem arribat a parlar pel SP, però pot ser!!!! Em sembla un miracle de la vida que ara pim pam, embarassada de nou jejeje Et vindrà molta feina a sobre (pels nens dic) però i lo bonic que serà??? Jejeje aishhh : lasito : a disfrutar-ho molt que prou que us ho heu guanyat!!! Després de tot!!! :-()-)
Suposo que és el que parlem sempre, q tot no es pot controlar, que les coses venen quan venen, etc. El tema feina em sembla molt trist que et facin bullying, i és una merda la conciliació laboral i blablabla però personalment ho tinc clarissim, lo primer és lo primer. Que el tema de la feina no et tregui el somriure pel teu embaras boleta!!! El tema parella és complicat, si, què t'he de dir. Parleu-ho molt i molt, aviam si teniu sort.

Seiba merci per les teves paraules i per participar en aquest raconet. Ens agradarà que ens vagis explicant com et va!!!! Entenc el que vols dir, al final serà el que hagi de ser, sí. Però m'és inevitable donar-li voltes a aquest tema.... bueno, a aquest o un altre tema, a mi tb em costen els canvis jejejje Ens anem llegint!!

Per aqui doncs anem fent. De moment no hem tingut grans bronques amb la parella, de moment seguim sent un bon equip. Em sembla que un proposit per aquest any haurà de ser cuidar més de la parella, trobar moments per nosaltres a soles i aquestes coses.

Un altre tema que em ve al cap en la búsqueda del segon és el tema pit. Nosaltres seguim fent LM i només de pensar en el destet m'entren ganes de plorar, em fa molta pena deixar-ho. Ell també hi està molt viciat i a sobre ja sap dir "teta" quan vol mamar. La idea de fer tandem m'espanta. Aixi que no sé, és un tema que aquests dies hi penso.


Que tal la resta noies, com va??? Anem llegint-nos!!

\o.o/
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 15, 2019 5:48 pm

Hola maquíssimes! Què tal aneu?

Seiba maca no et coneixia! Felicitats pels teus dos petits i esperant per cercar el 3er, què guai! Moltes gràcies per explicar-nos la teva experiència i per ser-hi aquí! Espero anar xerrant una mica per aquí que ho trobo molt a faltar! Molta sort en la cerca a l'estiu!

boleta-BCN felicitats per la teva super panxu! Me n'alegro molt per tu! No sé si hem coincidit per alguna banda de l'SP, però sigui com sigui, Felicitats!! La teva història es per flipar, la veritat!!!!! Espero que tot vagi bé, sé que tenies ECO aquesta setmana passada, ja ens mantindràs informades! Un petonarro molt gran i ànims! Això de que discuteixes i tal, és normal, crec que a tothom... us ensortireu d'aquesta i de més! Ànims!

crunchi com anem? pensem en el 2on? jejeje. tema destete i tàndem ja us vaig dir que a mi em feia molta por, no crec que m'agradès... la veritat. Però bueno, també vaig dir que no seguiria LM més enllà de l'any i aqui estem, avui 23 mesos de teta non-stop! Realment m'agradaria destetar abans de tenir o pensar en un 2on fill, pq gestionar les dues tetes no ho veig gens clar!!!

modo ego. Doncs estem igual. L'últim post parlava de cercar el 2on, ara estic en fase pre-warry i penso que ni de conya i que abans em tallo les venes! Aquest diumenge va ser d'escàndol, vam anar a Splau i l'Emma ho va donar tot, al sortir el marit no sabia si anar a fer-se una vasectomia d'urgència, o vendre la nena al Wallapop o tallar-se les venes amb mi... Està a full, caminar pel carrer o on sigui es per còrrer a amagar-se, tot és un joc, no tolera cotxet i motxilla molt rarament (només per anar a l'escoleta i poc més), no vol anar de la mà... en fi, que no podem anar a cap lloc. Està on fire i nosaltres esgotats. No tenim temps per a res. Tot el dia treballant, recollint, fent dinars i sopars, dutxes... i només ens queden ganes per anar a dormir i santornemhi...
Dèiem de començar a l'estiu però o canvia molt la cosa, o ens esperem 1 anyet més, i es portaràn 4 anys. No ho veig tan descabellat. (Com sabeu ens agradaria que fos de ppis any , de gener a juny, per demanar que no sigui jajaja)
També he de dir que m'està picant molt el tema de tonar a viure-ho tot, la cerca, el positiu, l'embaràs,... reviure aquells moments que encara que no seràn iguals... Ais, no sé. Estic toveta. Segueixo a la Happy Ohana (mig mig) i si alguna la segueix, acaba de parir el 2on i m'ha tocat la sensibilitat...
Però no. No pot ser. Acabaria amb el nostre matrimoni. Amb l'Emma... en fi. Suposo que seguiré en aquesta fase bipolar fins que em vinguin les ganes de veritat i ja no hi hauràn excuses! Ah i altre cosa que em té una mica condicionada és que com ara he canviat de treball, no sé com ho faré... penso en que si em quedo aquest any potser perdo el tren de seguir aqui al CAP, o potser no, o potser ho perdria igual?¿ Sé que el treball és algo secundari (al menys al meu cas), i que si no és una cosa, és un altre. Ara seria no cobrar durant l'embaràs, i no tenir garanties de poder seguir un cop acabés la baixa maternal. Em ve de gust estar pels meus nens/es, tenir una temporadeta tranquila a casa, però no sé...... A això se li sumen les oposicions al Maig (sé que no hi haurà plaça per mi, pero ojalà sumi punts), incertesa laboral total...
(Tema laboral estic una mica així, no sé si us enrecordeu que jo treballava/treballo al PSSJD de Sant Boi... al desembre 2017 em van fer la pua després de 4 anys treballant fent una excedència, de cop i volta convoquen aquesta plaça sense ni avisar-me , i li donen a una altra noia, a mi em "foten" al carrer al març. Llavors vaig trucar a la jefa i li vaig dir que estava a la porta de l'atur, que em digués si em donava algo o no. Llavors em van donar 1 baixa, que va durar d'Abril a Juliol. A l'agost em van donar a escollir 2 contractes super petits (21%) i amb això vaig anar fent, i s'acaba demà el contracte. No sé res, i el poc que sé es que em volen fotre fora, treure'm aquest contrate pq es tancat i no permet fer dies extres i a més no puc fer-los pq estic a jornada complerta al CAP.... en fi.... que no sé ni per on tirar ni què fer...... penso explotar al màxim el CAP però això pot se rque d'un dia per l'altre ja no em puguin contractar i em quedi al carrer...)

Aleeee ja us he fotut el rotllo!!!!!

Una abraçada gegant super mamis!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. gen. 16, 2019 6:05 pm

Hola noies!!!!

Molt bon any nou!! Esepro que hagueu tingut uns dies genials en família i ar auna tranquila tornada a la rutina.


Tinc delicte... eh? Vaig escriure i ja no havia pogut tornar a entrar! He anat a tope entre coses de la feina (he hagut de fer moooolta paperassa) i temps en família.
He decidit anar-vos llegint i contestant perquè si ho llegeixo tot i després contesto no recordo res

Crunchi, com va ara el nen? Quin rotllo que es vagi posant malaltó, pobret!!
Sonre la relació de parella m’has fet pensar en nosaltres, a vegades tmbé rribem a faltes de respecte (ell ignorar i dir excuses i mentides i jo cridar i parlar malament :ufs: ) me n’alegro de que parlar-ho us hagi anar bé!!
Sobre el temps de diferencia entre germans.... cadascú diu que és millor menys o mes diferencia depen de la seva experiencia, feu el que creieu millor i au, no hi ha res millor.
El teu propòsit d’any nou m’agrada, ens ho vam proposar però de moment no ho estem complint gaire.... :ufs: :ufs: estem en modo papis i no amants.
Sonre la LM, jo no m’amoinaria abans de temps, a vegades es desteten amb l’embaràs, o prenent poquet i el tàndem no és tant terrible... no sé, que tampoc vulguis avançar esdeveniments ni agobiar-te.

Vannion, clar, amb la teva experiencia com a filla i el repos de l’anterior embaràs és normal que et plantegis bé el tema del segon embaràs. Teniu ajuda de familiars? Jo penso que si hagués de tornar al repòs, clar que amb un peque és complicat, però per sort podriem tenir ajuda de la família, tot i que no visquin al mateix poble.
Què, El vannionet ha tornat a la ofi? Ja et dic si va bé tenir els maromos per casa!!!! Per mi és :ok:
Jo també tinc curiositst pel que dius de la feina....

Nayade, tens una nena molt intensa i ara en plena etapa de rebequeries, normal que us doni per pensar-ho molt, el tema d’un segon bebé. M’agrada veure que heu estat parlant de tema bebe i sexe i que arribeu a acords, tot i que la disincronia amb el tema sexe la porteu arrossegant un temps, simplement si no coincidiu doncs clar... heu d’anar cedint tots dos, està clar que el cansament, hormones i tot plegat no ajuden a tenir ganes de sexe! Molts homes no ho acaben d’acceptar.
Sobre el bebé, fa gràcia que a un sol post teu es veu perfecte que no tens gens clar quan tenir un altre bebé! De cop el vols ja i de cop penses en d’aquí més anys! Al llegir l’ultim post ja veig que de moment nanai!! Tot i que la happy ohana t’ha tocat la fibra!!! Jo vaig emocionar-me ahir al matí mentre esmorzava, que mirava el video del seu part, elnsant en que els meus no els vaig gaudir i vull treure’m l’espineta.
El tema feina és un rotllo!!! Que sí, és secundari, però una angoixa afegida!! No sé si he entès bé el tema de la feina (21% a l’hospital + jornada sencera al CAP??), però deu ni no la pua que et van fer, sí!!

Seiba, benvinguda a la banqueta!! Que bé, pensant en el tercer, tot i que dius que encara vols esperar. Ens anirem veient per aquí, doncs!

Boleta, quina ilusió llegir-te!!!! Jo si et recordo molt de grafiqueres, quantes estones allà! Bogesamb les tempes i els tests... enhorabona per l’embaràs!! Al final en portes un o dos? Jejeje que bé que en aguille sigui nen trampa!!! I sobre la feina.... que el donin pel sac!!! Clar aue és xungo estar a la feina amb mooving o com es digui, però pensa també que hi ha situacions denunciables. I què coi! Que la feina és una franja de la nostrs vida, la família es mes important!!

EGO...
Recordo que jo pensava que tenia una nena molt intensa i bla bla bla... ara no ho crec! Quasi no dorm de dia, no vol cotxet, el bressol i moises li costen.... però aguanta estonetes sola jugant a terra, les nits es desperta per mamar però no la lia molt (tot i que no vol tornar al seu bressol, clar), ara durant el dia pot estar unes 3 horetes sense mamar i fa preses de 20 minuts, a vegades 5 (i altres hi està 2 hores si vull que dormi!). És molt riallera, està bé amb tothom.... odia el cotxe i hi plora quasi sempre. Però no sé, realment em veig amb ganes d’acollir un nou bebé a la família!
Clar que ho destoroten tot, ens hem de reorganitzar, l’embaràs no sé com serà.... però sí sí!! Tot i que ara estic en una etapa molt maca de la Greta (i tot el que queda!!!!!), però penso que un germà és un regal.
En fi, reflexions.....

Perdoneu faltes... escrivia estirada amb la Greta al pit, a veure si així dormia una mica i ara s’ha despertat queixant-se per tot (i jo que deia que és un solete, jajaja, té els seus moments!!).

Una abraçada grossa guapes!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dj. gen. 17, 2019 4:12 pm

Hola noies!
boletamoltes felicitats!!! :-())
crunchi tema lactància no cal que ho decideixis ara. Pots anar fent i en funció de com et sentis decidir. El que diu la nayade a vegades ells mateixos es destetan O potser et sents a gust i decideixes fer en tàndem. Però la qüestió és que no cal destetar per un nou embaràs. Pots anar fent sobre la marxa.
nayade tema feina és complicat, sé que és molt fàcil dir-ho però a vegades quedar-se sense feina t'obre noves oportunitats. Vull dir que si passa serà per millor, potser perquè trobes una altra cosa O potser perquè et permet està a casa amb el bebè més temps. En fi, si no ho podem cobtrolar més val no preocupar-se.. una gran dona em va dir una vegada que pre- ocupar-se és ocupar-se d'algo que no ha passat i per tant no té cap sentit. El meu consell és que si passa en aquell moment ja t'en ocuparàs. Jo intento aplicar això sempre que puc perquè tinc tendència a preocupar-me per tot i anticipar totes les situacions possibles i sempre dolentes clar! I gasto molta energia... ho intento... Però no sempre ho aconsegueixo...

Jo estic una mica mosca perquè el meu company ja m'ha deixat anar un parell de vegades que no vol cap més fill que es molta feina i precisament això ha fet que jo en tingui ganes ja!! S'em està fent llarg esperar-me fins l'estiu.. no paro de mirar coses, noms, llits... i donar voltes al moment... Em moro de ganes!! Però el Seibo, no està per la labor... diu que el gran encara ens dóna molta feina, i és així ens dóna més feina que el petit, és molt intens, però a mi no em treu les ganes... En fi no sé... Tinc revisió d'aquí 2 setmanes i si tot està bé començare amb l'àcid fòlic i aniré fent pressió... però em fa por que ell acabi no vulguent el 3r... Ara comencem a fer coses sols, algun sopar, algun concert... I li fa mandra tornar a començare..
Perdoneu el toston...avui me deixat anar...
Gràcies per està aquí guapes!
Lau_01
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 10:15 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Lau_01 » dj. gen. 17, 2019 10:25 pm

Hola noies!

és el meu primer escrit a aquest fòrum!
us he de dir que des de que l'he descobert que no puc parar de llegir tot el què heu anat escrivint, i ha estat una gran alegria i alliberament veure que no sóc la única que li ha entrat una por estranya al pensar que ja arriba el moment esperat de decidir que volem ser pares! quina sort haver descobert aquest lloc!
amb la meva parella tenim moltes ganes de començar a buscar, però hem esperat a poder fer un bon viatge plegats, i ara esperem a l'abril perquè neixi com a minim a partir del febrer.
En tinc moltes ganes pero m'han sortit tot de pors de si ho sabré fer bé, de si haurem d'esperar per poder tornar a viatjar lluny,...però sé que me'n moro de ganes i que ho farem estupendament i el millor que sabrem! quina bogeria de pensaments oi...?
i per altra banda, penso que pot ser és una tonteria, però l'any vinent és any de traspas i hi ha 29 de febrer... us tira enrere aquest mes per si neix aquell dia...???

un plaer haver-vos descobert!!! :b-)))
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 19, 2019 4:36 pm

Hola precioses!!! Modo soso móvil total.

Capseta ..... Prenyi fijo en no molt temps!! Se't llegeix amb moltes ganes de donar més germanets a la Greta i l'Eyra! ;)

Lau_01 benvinguda!! Segur que l'espera es fa més Amena aquí! També pot ser q et vinguin més ganes jejejeje. No em tira gens cap endarrere que hi hagi 29 de febrer 2020, de fet la meva amiga tenia aquesta dpp al 2016 i el va tenir el 28 després d'una semana de pródroms! La dpp es taaaaan relativa, i també el fet de prenyar-se, qui sap si serà a la primera o a la vuitena?
Això és com allò que deia jo de... Si no em quedo d'abril a octubre... Segueixo cercant tot i saber q em tocaria a l'estiu (ho sento no puc pensar res pitjor per a mí, per a les meves circumstàncies, odio el calor i prenyada de 7-9 mesos ha de ser el pitjor....)????? I això ho dic jo, q vull buscar a partir de maig pq sigui de febrer a juny jajaja. Ja em va sortir bé una vegada, i dues?

Seiba... Crec que és normal q el seibo estigui així. El meu està igual. Vol però li fa por. Esta com jo. Però ells es tanquen més en banda i prefereixen el que ja tenen controlat i no complicar-se massa... Quan hi vas parlar amb ell sí que volia no? El fet de tenir un 2on, no de fer-ho ja. Pq és important això. Puntualitzar si en vol en algun moment o mai!
I també entenc q contra més obstacles et posin més ganes tindràs , es natural! Desitjo que el Seibo s'aclareixi ben aviat!!!

Modo ego... Estic feta un mar de dubtes. Que si, que no. Que és una bogeria que just ara que aixequem una mica el cap... Que just ara no és el millor moment de parella... Que ja anem de cul que no vull perdre l'oportunitat del treball... Estaré llesta psíquicament per l'estiu cercar??
I a l'altra banda tinc un dimoni dins que em diu, vina si tens ganes d'estar embarassada, d'un altre bebè, de tornar a reviure tot, de donar-li germans a LEmma! D'ampliar la família! De fer un parón al treball i estar X la família al 100%!! D'aprofitar que som joves!

Sincerament.. si no es aquest estiu serà l'altre. Quan arribi el juny m'ho pensaré seriosament i ho parlarem, si no doncs l'any que ve segur!!!

I la resta com aneu?? Crunchi??

Petons gegants!!! Perdoneu les faltes.
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 19, 2019 4:44 pm

Ah i se m'oblidava! Segueixo a la Clarisse i a la Happy Ohana a YouTube i veig com tan bonic i tan fàcil tenir fills (obvi, només veiem el bonic i no és el millor exemple) però les veig i penso ostres pim-pam, vull un fill doncs pam! I tindran els seus millors i pitjors dies però quan ho veus sembla més fàcil, i jo donant-li 800 voltes i encara no em decideixo!!

També és cert q el seu treball és casolà i poden estar a casa, no dic q no tinguin treball però és diferent a nosaltres, no han de donar explicacions, no has d'agafar la baixa, no tens permis maternal que s'acaba en 16 setmanes i a veure q fas.. tot això a mi em treu les ganes...

En fi! Les seguiu també? A Verdeliss no la segueixo pq em sembla ja nivell màxim, total pro,... I altres youtubers q no puc amb ells... Com els justcoco...

Petons
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. gen. 19, 2019 7:22 pm

Hola boniques!!

Si, jo segueixo a Happy Ohana, Estoreta, mamazanahora o mamaingeniera que han tingut el seu 2n fa mes o menys poc, i clar, veus un bebé i et venen ganes de repetir tu també. Però clar, aqui després tothom te la seva propia vida i tothom se sap lo seu: feina, economia, parella.... llençar-se a la piscina per segon cop depen de mil factors. Verdeliss em sembla que et venen la moto del paraís de tenir fills, però és un univers paralel. Aquesta gent son youtubers que viuen de la publicitat dels seus canala, i d'aqui poden tenir tants fills. Però té un puntet una mica excentric crec jo tenir taaaaants crios, no ho sé, és la meva opinió. Realment tens la necessitat de tenir 8 crios??? No ho se, aixo donaria per un debat apart.

Nosaltres anem fent. Ara venen canvis importants en la vida professional de la meva parella que m'aporten esperança per pensar q les coses aniran millor i podré tenir un 2n fill sense patir economicament. Però encara estem en una etapa de canvis.

Personalment aquests dies no hi he pensat massa en un 2n fill. He tingut al minicrunchi malaltet i he anat de cul amb la feina. Clar que hi penso quan veig una familia de 4, però bueno, sense obsessionar-me. Sé que ho vull, això ho tinc clar, però mes endavant. Lo que no sé si voldria panxu pel 2020 o 2021.

Què feu la resta??
Lau01 això del 29 d febrer que comentes no en tenia ni idea, però no m'importa gens. Ja seria casualitat parir aqueat dia, pero si aixi fos doncs lo important és tenir una criatura sana. El que comentes de pors i dubtes ja veus que és el que mes abunda quan es té en memt cercar bebé, és normal per moltes dones. La maternitat és un gran canvi a les nostres vides i a algunes ens costa fer-nos a la idea.

Seiba anims amb lo de la parella. És complicat perque si ell no està per la labor.... no sé fins a quin punt jo voldria tenir un 3r. Penso en les crisis personals i crisis del petit bebé, i si no tens recolzament de la parella.... uff pot ser una guerra de recriminacions i coses d'aquestes en un moment donat. Parleu-ho molt bé.

Nayade caray amb l'Emma esta onfire!! neujor:-) bueno, és el que ens toca... anar al radera d'aquests bebes que cada cop son mes nens/es i volen dir la seva. Paciencia. Realment és una etapa dura però bonica. La feina doncs vaja nena, quin rollo. Quina incertesa. Hi ha novetats???

Capseta com va? Jo crec que lo important és detectar el nostre punt feble i treballar per millorar-ho. Pas a pas. Me n'alegro que la Greta estigui tan maca. :-()-)

Parlem noies :ok:
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. gen. 19, 2019 7:22 pm

Hola boniques!!

Si, jo segueixo a Happy Ohana, Estoreta, mamazanahoria o mamaingeniera que han tingut el seu 2n fa mes o menys poc, i clar, veus un bebé i et venen ganes de repetir tu també. Però clar, aqui després tothom te la seva propia vida i tothom se sap lo seu: feina, economia, parella.... llençar-se a la piscina per cercar un altre fill no pot dependre nomes del que veiem a les xarxes socials, ja m'enteneu.
Tema Verdeliss... M'agrada ella ojo, però ha convertit la seva vida en un negoci... en fi, em callo per no desvirtuar. He editat tot el que habia escrit abans sobre aquest tema :-)(-:

Nosaltres anem fent. Ara venen canvis importants en la vida professional de la meva parella que m'aporten esperança per pensar q les coses aniran millor i podré tenir un 2n fill sense patir economicament. Però encara estem en una etapa de canvis.

Personalment aquests dies no hi he pensat massa en un 2n fill. He tingut al minicrunchi malaltet i he anat de cul amb la feina. Clar que hi penso quan veig una familia de 4, però bueno, sense obsessionar-me. Sé que ho vull, això ho tinc clar, però mes endavant. Lo que no sé si voldria panxu pel 2020 o 2021.

Què feu la resta??
Lau01 això del 29 d febrer que comentes no en tenia ni idea, però no m'importa gens. Ja seria casualitat parir aqueat dia, pero si aixi fos doncs lo important és tenir una criatura sana. El que comentes de pors i dubtes ja veus que és el que mes abunda quan es té en memt cercar bebé, és normal per moltes dones. La maternitat és un gran canvi a les nostres vides i a algunes ens costa fer-nos a la idea.

Seiba anims amb lo de la parella. És complicat perque si ell no està per la labor.... no sé fins a quin punt jo voldria tenir un 3r. Penso en les crisis personals i crisis del petit bebé, i si no tens recolzament de la parella.... uff pot ser una guerra de recriminacions i coses d'aquestes en un moment donat. Parleu-ho molt bé.

Nayade caray amb l'Emma esta onfire!! neujor:-) bueno, és el que ens toca... anar al radera d'aquests bebes que cada cop son mes nens/es i volen dir la seva. Paciencia. Realment és una etapa dura però bonica. La feina doncs vaja nena, quin rollo. Quina incertesa. Hi ha novetats???

Capseta com va? Jo crec que lo important és detectar el nostre punt feble i treballar per millorar-ho. Pas a pas. Me n'alegro que la Greta estigui tan maca. :-()-)

Parlem noies :ok:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 22, 2019 4:25 pm

Bona tarda boniques!!

Crunchi que bé lo del treball del teu home!!! Me n'alegro molt! Segur que us ho facilita moltíssim a l'hora del 2on :b-)))

La resta què tal??

Ostres pobra Verdeliss, l'altre dia parlant d'ella i està ingressada a Madrid per amenaça de part, ha trencat aigües i està de 30s... Haurà de quedarse mínim fins a les 34s, esperant que aguanti!

Per aquí seguim igual un dia ens ve de gust i al següent no, ara LEmma malaltona i flipes per encaixar-ho tot i poder anar a treballar , és una bogeria, no m'ho imagino amb 2... Però bueno també vull que tingui un germà i tornar a ser mare!

Petonarros gegants
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 22, 2019 7:35 pm

Hola!

Escric des del llit... perdoneu si resumeixo molt.

He quedat sorpresa amb lo de la verdeliss! Pobra.... tot i que amb 30s és un fetus ben viable,a veure com els va.

Crunchi, doncs a mi m’encantaria tenir tropecientos fills!! Sempre ho he dit que m’encantaria però serà el meu somni frustrat. Jijijijiji
Que bé lod e la feina del teu home!!! Una preocupació menys, no?

Nayade, ja et veig, ja! Jo seré el dimoniet que t’animaré a un nou embaràs aquest estiu perquè siguem compiprenyis!

Sonre les youtubers, jo en miro varies però de tant en tant, em cansen força els vídeos aquests que es porten ara, els trobo que hi ha poc contingut (quin interès tinc en veure uns nens jugant al parque??). Però m’agrada a vegsdes quan expliquen coses de criança o organització familiar. Sí és cert que a vegades és tot molt idíl·lic!!!


Per cert, m’agrada veure que moltes parleu de com heu tornat a tenir vida de parella! Nosaltres..... pffffff!!!! I ho englobo tot, eh? No només parlo de nyaca nyaca. Entre pitos i flautes no fem gaire res junts (i de fet amb la nena tenim una vida força rutinària). Ara haviem pensat en deixar la peque un cop a la setmana o cada 15 dies 2-3 horetes al matí o migdia amb avis o tiets (que en tenen gsnes) perquè la veiem que ho pot portar bé i ens serà bo a nosaltres.
Vosaltres quan vau començar a fer coses parejiles i deixar els nens? Per mi fa uns mesos era impensable i em semblava egoista, però la veig gran, que gaudeix amb els familiars i que ja no depen de mi durant el dia i ho veig diferent.

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dc. gen. 23, 2019 10:23 am

Bon dia de gel i fred! x*x*x

Vinga capseta aquest estiu ens convençem luna a l'altre jajajajaja no ho tinc gens clar!!!!

Crec que vaig començar a deixar a LEmma a la.vora de l'anyet. Als 7m vaig començar a treballar i tal, ja es quedava amb els avis, però deixar-la en plan per gust per gaudir de parella, diria que a l'any. Però és que LEmma es un velcro amb potes, viuria pegada a mi tot el dia!!!! I li costava. Mireu la guarde, gairebé 3 mesos per adaptar-se...

Però si la Greta es queda tan i tan bé jo no m'ho pensava!!! La trobaràs a faltar pero saps q és una estona i les dues us ho passeu bé!

Tema parella nosaltres estem tocats, tenim 0 temps, quan el marit arriba a les 20 i pico fem sopar , dutxa i amb sort una estona de TV a soles, pero sol ser amb LEmma al voltant i anem tan cansats que anem a dormir i així dia tras día, no tenim temps X res. Després arriba el cap de i com q ara treballem tots dos jornada complerta, em sento fatal de deixar-la amb avis, pq no la veig durant la setmana! Penso ostres fem plans familiars! Però mai arriba el moment parella... És dur...

Molts petonets!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 23, 2019 7:20 pm

Hola boniques,

Tema parejiles és complicat, si. Em sembla que des de que tenim al minicrunchi hem anat 3 cops sols al cine, i això és lo maxim que hem fet sols, nar al cine o anar a comprar neujor:-) . Crec que la 1a vegada, el nen tenia 7 mesos.
No sé, a mi em fa mandra deixar el nen amb els meus pares per sortir nosaltres sols. Es com que mentalment penso "si home, i el minicrunchi?". Es com que penso que ara som 3 i hem de fer coses per 3. Plans familiars i aquestes coses. I sé que és un error pq se li ha de dedicar temps a la parella en exclusivitat... pero em costa. Suposo que amb el temps millorarem aixo i sera mes normal i mes facil per mi deixar el nen als meus pares per sortir a sopar sols... però mira, ara mateix no em ve de gust deixar el nen per fer això. També es que nosaltres ja feia anys que no sortiem sols a sopar, si no era amb amics ens quedavem a sopar a casa. neu:-D no sé jo crec que depen molt de cada parella. Nosaltres som mes aviat caseros però ens agrada voltar els caps se setmana. I clar, ara els caps de setmana ja penses en fer coses adaptades al nen. No sé es complicat.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. gen. 23, 2019 8:35 pm

Gràcies per explicar-me les vostres vivències.
Doncs sí que en part penso com la crunchi de “si no és amb la peque no vull fer plans” (m’ha passat quan grups d’amics han preguntat si aniriem amb la nena o no, perquè uns de la colla deixen el seu fill des de ben petit amb avis tot el dia per anar sols), però de veritat que em sento que a nivell parella ho necessitem, perquè no fem res junts a part de mirar algun capítol d’una sèrie (i jo sempre m’adormo).

Potser aquest dilluns o l’altre ens estrenem deixant -la unes horetes per anar a ikea (al cotxe plora mooooolt i passem de fer-la fer viatges de més) i mira... serà una prova de foc en algo que hem de fer de fa temps (necessitem vàries cosetes d’allà) però així tindrem la nostra estona... anar en cotxe tranquils, estar per allà, xerrar.... ja veurem com va!! Potser és fiasco total i no la volem deixar mai més
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 24, 2019 1:37 pm

neujor:-) anirà genial Capseta ja ho veuràs!!! Nosaltres si que hem aprofitat algun matí que no treballavem i el nen era a l'escola bressol per anar al Ikea o carrefour... fa gracia perque no és cap pla romantic però és el que hi ha... i va bé, si, anar sols, també s'agraeix. Ni que sigui per fer la compra setmanal. Mica en mica :ok:
Imatge

Imatge
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dj. gen. 24, 2019 9:46 pm

Bona nit boniques! Seguint el tema, jo amb el primer em va costar més deixar-lo per fer coses lúdiques, per tema metges , enterris, etc... Si. Però per fer algo amb parella sols em va costar molt. Potser fins els 2 anys crec que vam sortir unes hores sols per la festa major. A partir d'aquí potser uns 3 cops l'any per algun sopar o concert. Amb el 2n fins l'any, ara té 19 mesos i l'he deixat 2 cops unes horetes. Però es queda amb el germà i sembla que sigui diferent. Precisament aquest dissabte anem amb el Seibo de concert. Estararan unes horetes amb els avis. La veritat és que amb el primer em sentia culpable però ara ho faig disfrutant, i ho necessito com a persona i com a parella. A més jo estic d'excedència... No marxo a treballar, no marxo en lloc mai sense ells, i ho necessito...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 25, 2019 6:39 pm

Doncs ben fet que feu Seiba!!!

Nosaltres es que no som de concerts.... ja us dic, som molt caseros. Anar a la platja, a la muntanya, anar a caminar.... abans del nen feiem això. Feia molts anys que no sortiem ni a ballar ni a sopar. Vist així semblem uns avorrits neujor:-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::