✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dc. des. 18, 2019 11:18 am

Hola guapes!!

Crunchi notición!!!! Enhorabona!!!! Que guay!!!! Per l’agost llavors!!! Aiixxx quina emoció!

Nayade com vas? Ja quedes tu només!!

Capseta com va l’embaràs? Com ho porta la G??

Jo ja de 35 setmanes, a punt, a punt!! Faig un panxot de vertig, i la veritat que tinc ganes però no m’importaria que neixes a les 41 setmanes, el que espero és passar Nadals i Reis disfrutant de la peque que era esta per menjarsela! X cert no se si és gràcies al meu humor d’embarassada feliç xo he apres a gestionar les seves rabietes perfectament i les hem reduït casi casi a 0!! A més dorm de una tirada 12 hores i aquesta setmana la passarem a la seva habitació!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. des. 23, 2019 11:30 am

Hola maques!!

Primer de tot, ENHORABONA CRUNCHI!!!!
Quina alegria, no us ha costat tampoc gaie aquest segon, eh? Què bé!! Espero que tot vagi rodat!!


Ally, ostres, ja a la recta final!!!
També amb rabietes? Perquè comencen tant aviat??!!! A casa fem la broma de que com pels 2 anys tindran les germanetes per casa avancen feina, jajaja. Nosaltres hem tingut dies complicats però certament cada cop les portem millor, però vaja, que pel que tinc entès cap als 2 anys arribaran les xungues de debó! Això és una preparació

Nayade, vaig escriure un missatge fa com 2 setmanes i amb una de les rabietes de la G vaig haver de deixar la tablet i es va esborrar sol tot el pedazo de missatge. Et comentava la situació laboral, que ha de ser raro el tenir tantes opcions però res clar ni segur del tot. Pas a pas i anar fent. Sobre la decisió presa... genial! Així doncs us hi posareu quan arribi la F, no? (Març-abril) ja queda poc!
Ahhhh, i em va encantar la idea de que enganxis totes les entrades sobre l’embaras de l’E!!!

Vannion, quina casualitat! Doncs mira, quan vam anunciar el nom em van dir dos persones diferents que coneixien noies prenyis que els hi anaven a posar... i indagant no semblaven ser la mateixa prenyi!! De moment n’hi ha 36 a tot catalunya, igual hi haurà un boom entre el 2019-2021.


EGO, doncs per aquí “bé”. Jajaja, tot per no dir que malament! Començo a notar-me amb l’humor molt uraño com estava durant l’embaràs de la G (sobre tot en tolerar la sogra i tolerar la meva mare amb unes nebodes).
Jo... em trobo regular, estic esgotadíssima (no saben si anemia o tiroides alterades, pero en comptes de fer analitica abans em donen multivitaminic...), amb mal de cocsis/lumbars/ciàtica (van variant, quan no és un és l’altre, per sort poca intensitat, o no em veig taaaant incapacitada).
I a la F li van trobar arrítmies la setmana passada i ara ens han de fer controls, demà anem a fer ecografia cardiaca fetal, espero que confirmin que només son arrítmies però estructural i funcionalment està tot bé. Nosaltres que estavem feliços perquè a la morfo tot hvia sortit bé!!! I ens van voler fer una eco extra a les 23s i patapam... ens troben algo. :ufs: Per sort com us dic em van dir que sol ser inmaduresa i que no patissim, que només és anar controlant.
La G molt bé, cada dia més espavilada i maca, amb el seu caràcter fort però alegre.

En fi, us deixo que me’n vaig a fer matronatació, sort en tinc de la piscina!!!!


Una abraçada i que tingueu molt bones festes!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Eyra
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 25, 2019 9:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eyra » dc. des. 25, 2019 9:35 pm

Bona nit!! M'apunto a la banqueta, ja havia participat al fòrum però m'he canviat el nom perquè ningú que em conegui en persona em pugui relacionar.
Us explico una mica, no se ben bé si estic a la banqueta o si marxaré algún dia, tenim 2 nens i no descartem el tercer, em fa molta pena pensar que no tornaré a estar embarassada i segons va creixent el petit, pensar que mai més tindre un bebe, però alhora un tercer fa molt vertig, si ha es difícil decidir un segon, un tercer... Ens hem donat de termini 2 anys per decidir si ens convertim en familia nombrosa o tanquem el xiringuito. Així que si m'accepteu aquí estaré a la eterna banqueta, no tenim ni data ni res, només el plaç de 2 anys màxim per decidir.
Una abraçada
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. des. 27, 2019 7:07 pm

Si ja fa temps que corres pel fòrum el teu nick em sembla una mica creepy.

Ho havia de dir...
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Eyra
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 25, 2019 9:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Eyra » ds. des. 28, 2019 9:53 am

capseta ha escrit:Si ja fa temps que corres pel fòrum el teu nick em sembla una mica creepy.

Ho havia de dir...

He estat a la banqueta, uns quants mesos de cerca, més l'embaràs, però em sembla que no he estat el temps suficient perquè no entenc que vols dir, simplement és un nom que vaig escoltar fa temps i em va agradar, per gustos els colors...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dg. des. 29, 2019 1:09 pm

Eyra ha escrit:
capseta ha escrit:Si ja fa temps que corres pel fòrum el teu nick em sembla una mica creepy.

Ho havia de dir...

He estat a la banqueta, uns quants mesos de cerca, més l'embaràs, però em sembla que no he estat el temps suficient perquè no entenc que vols dir, simplement és un nom que vaig escoltar fa temps i em va agradar, per gustos els colors...


Doncs és el nom de la meva primera filla que va morir a les 31 setmanes de gestació, crec que qui més qui menys del fòrum sap de la meva història ja que vaig ser molt activa a cecadores i grafiqueres el 2016, a julioleres de 2017 també, i després amb el post que vaig fer dedicat a la mort de la meva filla.
Després he seguit sent minimament activa en diferents apartats entre ells la banqueta. I el nom de la meva filla sempre ha estat present.

Sabent això, no et sembla creepy que hagis escollit aquest nick per participar en aquest post on jo encara sóc activa, quan ni tant sols és el teu nom ni de cap de les teves filles? (Que llavors hauria estat una casualitat desafortunada i m’hauria disculpat pel comentari)

:-o00m
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Clara1986
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 01, 2020 10:45 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Clara1986 » dc. gen. 01, 2020 11:02 am

:***:
Hola boniques!

Hem vull presentar.

Em dic Clara, estic totalment en la banqueta, pero sóc d'aquelles que si la vida fos tan fàcil, faria 9 anys que ja hagués sigut mare.

La cosa es, que amb 33 anys, encara no ha arribat el moment de posar-s'hi, degut a feines inestables (encara ho pateixo tant jo, com la meva parella). El casament pot ser l'hem de aplaçar per motius econòmics, i el pis el tenim sense cuina ni gas (els del gas no venen i estic per denunciar).

Avui buscant informació, he entrat en pànic i he agafat consciència de que vaig cap a caiguda... En realitat ja ho sabia, però al aprofundir en llegir noticies, la cosa es acollonant...

Per el que portem temps pensant pot ser que per a finals d'any ens hi posem, tot depèn de com evolucionarà la nostre economia i el ditxos gas jaja.

Realment tinc molta por, treballo amb canalla des de fa molts anys, i se de sobres tot lo bo i lo dolent que ofereix la maternitat, però el que li tinc por de veritat, és que fa temps que estic de cap a caiguda a l'hora de buscar un embaràs, i sóc conscient de que pot ser que trigui molt en succeir l'embaràs (cosa que em posa trista)...

Però tinc ganes de entrar en tota aquesta il·lusió, i tinc ganes de que compartiu les vostres amb mi.

Si teniu quelcom dubte en quant a infants i escoles, us puc donar la meva visió.

Un peto valentes!
||*||
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » dc. gen. 01, 2020 11:40 pm

Hola noies, bon any!!

Com esteu? Com es presenta aquest any 2020?

Nayade aquest es el vostre any, d’aquí res inmersa en la cerca!

Crunchi moltes felicitats a gaudir de l’embaras :-()-)

Capseta com et trobes?

I la resta que us expliqueu?

Per part nostra sembla que això ja comença a ser una realitat, tenim ganes ja d’iniciar la cerca :love: peroooooo.... :-o00m keep calm
Penso que de cara a l’abril o així començarem. Aquest mes vull demanar hora a la llevadora per demanar tota la parafernalia pre prenyi :content: i així anirem fent temps

Bueno guapes ens anem llegint :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. gen. 03, 2020 7:14 pm

Molt bon any 2020 a totes!!!! xxsta::

Benvinguda Eyra. Com ja t'ha dit la capseta, és un nom força curiós per escollir com usuari, si ja portaves temps aqui...a vegades les casualitats existeixen però Bueno, ves a saber!

Crunchi altre com moltíssimes felicitats!!!! Com estàs? Com va l'embaràs? I el minicruncho? Mooooolts ànims volem notícies teves!!!!

Ally com va??? Sanima a sortit la petita ja???? Quines ganes d tenir notícies teves!!!!

Capseta espero que la F estigui tan estupenda com la G, una forta abraçada bonica!!!

Clara, benvinguda!!! Com diuen aquí, ànims amunt i calces avall!!! Quan prenguis la decisió aqui estarem per fer-te molt d suport!!! I mentre et poses i no, la banqueta és un bon lloc per parlar!!! Que interessant q siguis educadora, just aquest any la meva peque entrará a p3 i encara no sé ni a quina escola apuntarla!!!! Potser necessito assessoria! Jejejeje.

Pink flower aaaaiii que a tu també t'arriba ja l'hora de saltar de la banqueta!!! Que beeeee quines ganes!!!


Ego. Doncs aquestes vacancetes de Nadal ens han anat d conya en parella i estem encara millor, tant que tots els dubtes de tenir un altre bebè s'han esfumat, tot i així encara no ens hi posem.
M'agradaria posar-m'hi però ja sabeu les meves paranoies amb els mesos i demés, així que total ens queden 3 mesos més i ja serem a primavera abril maig juny ... El temps passa molt ràpid i així em poso a prendre ja el folidoce i vaig fent TO Que em caduquen ja i així controlo ovulació q no sé ni on la tinc jajaja. Creieu que aquests tests de onestep són fiables caducats per poc? Es q passo de comprar-ne més crec, aviam com va la cerca.

A mes a mes parlantlo amb una amiga ella té un nen de 4 anys, tmb es posarà aquest 2020 a cercar i molaria mil compartir embaràs!!!! Quina iluuuuu!!!!
Tinc moltíssima il·lusió ara, ho tenim clar i volem fer-ho, doncs tiraaaaaa!!!
Saben quèe ens fiquem a la hola del llop però com volem més fills, pq esperar? Serà pitjor!!!

Petons per totes i un 2020 ple de bebès, cerques i bones notícies!!!!!! Brindo x Ello!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 09, 2020 9:37 am

Bones boniques! Com esteu? :miko:

Espero que els nadals i els Reis s'hagin portat mooooolt bé! xxsta::

Per aquí tot segueix igual i com veig que no hi ha moviment, entro novament a posar-vos al dia.

Em queden 3 setmanes i pico de treball i encara no sé ben bé que fer. Tinc sentiments extranys i diferents envers el mateix. No sé qué fer... bueno, sé qué he de fer però no tinc ganes. No sé explicar-me.
Aquest 2020 tenim clar que volem aconseguir :-()) llavors ara canviar de treball, es com que em ve 0 de gust pq sé que en uns mesos (potser final d'any) no em renovaràn pq estaré prenyi, i fins llavors em fa molt de pal tornar a currarme amistats, companys, feina, etc... quan marxaré i qui sap si tornaré al mateix lloc :-o00m

Sé que he de fer-ho pq no vull agafar atur i petar-lo, pq m'aniria bé si al 2021 tenim bebè z2:-) però ostres quina pua!!! Quines poques ganes de tornar a començar!!! De debó se'm fa una muntanya.
Es com que tinc el propòsit de tenir panxu i no hi veig més enllà, només em cega això i tot lo demés em sobra. No sé si m'enteneu. I tenir aquesta situació de finalitzar contracte i haver de rogar per un altre, que a sobre no se sap ni com serà ni si el podré acabar... doncs em té en vil totalment :-o00m

En fi perdo per la xapa!!!!

Com esteu totes????

Petons gegants xxkiss::
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 10, 2020 12:41 pm

Bones banqueteres!! com va?

pink flower oleeeeee aixi que ja ho teniu clar que voleu anar a pel 4t?? oléeee!! >.-<:

Nayade el minicruncho doncs bueno, en parte bé perque és molt carinyós i està molt espavilat, i si no fos perque encara fem teta, és practicament un nen ja. Pero per altra banda pega i trenca coses i tenim dies de molta bogería a casa. Estava més tranquil, però durant aquestes vacances se'ns ha tornat a asalvatjar. neujor:-) En fi... santa paciencia. Encara fa teta i hi ha un pit que quan s'enganxa veig les estrelles. Pero em sap greu deslletar, aixi que ho pateixo en silenci. Només és quan s'enganxa, després ja em marxa el dolor. I fer tandem em fa molta mandra, pero destetar no ho contemplo. Aixi que visc en aquesta dicotomia i de moment em deixaré portar pel vent i que sigui el que ell vulgui. Que tal la teva? està igual de guerrera o què? :miko:

Aixi que, ho teniu mes clar? el tema de la feina, bueno, sempre fan mandra els canvis. A mi m'agradaria canviar de feina i també em fa un palaco tornar a començar de zero... però sé que és un pas que acabaré fent. En el teu cas que el canvi sembla ser inevitable, pq forma part del teu sector, doncs bueno, intenta mirar-tho de forma positiva. Nova feina, nous companys, nous aprenentatges. Lo de pensar en la panxu és normal, quan vols una cosa no pares de pensar en allò. Però bueno, en aquest cas la teva "obsessió" és per una causa major, que és ampliar la familia, que és lo més important i és una decisió transcedental de la vida. Feines n'hi ha moltes, però fills/families, no.

Capseta com vas? quan et queda?? :-())
Imatge

Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dg. gen. 12, 2020 10:12 pm

Bon any nou a totes!!!
Fa mil que no escrivia, es molt dificil trobar una estona prou llarga sense la peque :content:
Ostres, totes les que ja havieu saltat esteu ja embarassades, que guai! Moltes felicitats!
Nayade, eyra, clara, pink flower... Molta sort quan comenceu la cerca!
Nosaltres ens hi voliem posar aquest any pero ho veig complicat, la nena te nomes 16 mesos i encara fa molt pit, a mi no m'ha tornat la W encara, estic esperant que es resolgui el tema judicial dels interinatges i tocara pagar un bon pic a l'advocat, el moono esta fent un curs i encara li faltara un altre any per acabar-lo, al setembre volem apuntar la peque a la guarderia... Total, canvis i despeses a tutiplen, no se si es el millor començar o esperar... El moono començaria JA mateix pero jo estic per esperar a finals d'any o directament l'any que ve, que ja tindra la nena 2 anys i mig. Ara esta comestible total pero no ha començat l'adoslescencia, i no se com ho portaria amb panxot i cansament jaja.

Minim minim esperare a l'estiu que el moono passi els examens i a veure com ha anat tot el tema de la meva feina, i saber si la nena tindra plaça a publica o no (sabeu si hi ha molta diferencia de preus de llar d'infants publica a privada? Es barcelona ciutat), llavors veurem quanta pasta ens queda i decidire...
Que dificil es quan hi ha tantes coses a tenir en compte...

Tambe em fa por la diferencia entre el primer embaras (que va ser genial) i com portare un segon amb la bebe que no para quieta... La gent se'n surt jajaja, pero es que el primer va ser tan meravellos que no crec que es repeteixi (no podre dirmir tot el que vulgui ni fer els horaris al meu gust, descansar, trucar al massatgista quan vulgui...). I com deslletar la nena i avostumar-la a dormir al seu llit? Dorm amb mi des de sempre i em fa coseta fer-la fora...

Be, em reclama ja jajaja, us deixo!!! Encara que no escrigui us llegeixo sovint!

Bona nit neukiss-)
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 23, 2020 11:43 am

:--/)
Hola banqueteres i no banqueteres!!!!

He estat una mica perduda però no tenia novetats, avui si!
La setmana passada reunió amb la jefa, em va dir que de moment em quedo pq la dona que estic substituïnt no està bé, no ha quedat bé de l'operació i de moment seguirà de baixa i pinta que per molt temps, que potser empalma amb una operació de pròtesi de genoll i tot, aixi que... Em sap super greu per la noia però per mi és un notición!!!
Estic super contenta i cada dia més convençuda de que aquest 2020 serà un bon any. Potser podria estar-hi 2 anys però tenim clar que volem cercar aquest estiu i això ho farem. Ho tinc mig bé pq com faig contracte mes a mes, quan estigui embarassada i rotllo de varios mesos, puc anunciar-ho i automàticament no em renovarien i aniria a l'atur, poden gaudir d'una "baixa" i cobrant. Fins que el positiu arribi tinc contracte x davant per provar-ho!!!


L'altre dia els meus pares super feliços dient-me que potser estaré 2 anys allà... I jo pensant, si tu sapiguesis quins són els meus plans de veritat..., la meva mare es tornaria boja pq el treball va x davant de tot, però jo ho sento, volem provar-ho aquest any aviam si tenim sort i arriba el bebè pel 2021 sinó doncs seguim provant fins que arribi, sense por d'atur i canvis de feina.
Em fa pena "no aprofitar al 100%" l'oportunitat que això em porta, anar sumant punts en borsa, formant-me i aprenent, donant-me més oportunitats de cara al futur... Però no. Ha arribat el nostre temps per tenir un 2on i que passi el que hagi de passar! Tinc bastant clar que aquest 2020 el treballaré sencer i al desembre tot depèn si estic embarassada o no, i de quant, ja veurem com va 2021.. no es pot donar res per fet i poder tot no va com volem però ho intentarem clar!!!!

Blue Moon veig que ho heu repensat una mica, tentenc perfectament i crec que vist així fas el millor, O sigui deixar passar el temps i que tot es fiqui a lloc. Jo ja Porto 4-5 mesos sense donar teta i també dorm ja a la seva habitació i t'asseguro que es una alliberació brutal, si em llegís a mí mateixa fa uns mesos no m'ho creuria, em sentia super atrapada en el paper de mare amb teta, collit, i ara semblo un altre ja em sento una dona de nou, i tinc ganes de tenir un altre bebè, sento que ella em necessita moltíssim però no tant exagerat com fa 1 any així que tentenc... Aviam si d'aquí a l'estiu les coses canvien i treball, etc millora i us hi poseu, sinó no hi ha pressa quan hagi de ser serà!!!

Capseta i crunchi!!? Com van les panxones???? Mare de déu crunchi ja 10 setmanes!!!! El temps vola veritat? Com esteu????? Passeu a donar parte!!!!!

Un petoo mlt gran!!!!! Merci x llegir-me!!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 23, 2020 3:11 pm

Nayadeeee ja has deixat la teta??? mare meva no mhavia enterat!!! com ho vas fer???
A mi aquest tema em té preocupada pq no sé com gestionar-ho. No mama gaire, només x la tarda (2-3 cops) xo quan s'enganxa tinc un mugró q em fa mal.... i he estat dos o tres dies amb mal d mugró continu. Jo li dic que em fa pupa, q ho faci suau. I ell pobret bé, li fa petons pq es curi i mama suau. Peró clar, no sé què fer. No sé si aquest dolor marxarà o serà aixi durant tot l'embaras.... No sé si deixar-ho o no. I si ho deixo no sé com enfocar-ho. La meva idea seria que ell mica en mica ho anés deixant.... A vegades li dic "va un xupito" i fa molt poquet el pobre i ja es treu la teta de la boca. No sé si comença a ser el ppi del final això.

En fi, que estic molt desorientada. Sentiments contraris que es diu.

A mi m'ha alliberat molt quan el vam passaraa la seva habitació i que l'adormi son pare. M'ha donat molta vida (més aviat em puc ficara dormir jo XD).

I a estones penso que cada cop és mes nen, l'unic és que encara pren pit. Però dorm sol, s'adorm bastant rapid, no portem carro ja pq vol caminar, porta calçotets (bolquer per dormir només), menja super be, parla prou bé per l'edat que té.... I penso ostres si és que ha madurat tant...!!! que segur que això de la teta sem fa més muntanya per mi que per ell, pq ell segur q s'adaptaria bé com amb tot, però clar, això dela teta son palabras mayores XD el deu drama tindrà i no s'ho deixarà perdre tan facilment.... quan li dic NO es posa que trina. Però vull dir que sé q després, quan hagi passat el moment de transició, ho portarà bé i tot quedarà en un bonic record....

En fi, quina xapa us foto XD

Sóc tot orelles si voleu comentar algo.

Nayade enhorabona doncs x lo d la feina. No hay mal q por bien no venga que diuen.

Blue Moon jo entenc perfectament que us volgueu esperar a cercar. Personalment em sembla que tens una nena molt petita que et necessita molt encara, almenos parlo per mi i pel meu quan teniaa aquesta edat. No mhi he posat abans per varios motius, xo l'edat del minicruncho (les seves necessitats mes q ledat) ha influit, si.

Anem parlant boniques.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 24, 2020 11:10 am

Hola guapes!!

Cada cop em costa més treure temps per entrar a escriure, però sí que intento anar-vos llegint.

Clara, benvinguda!! Està clar que la maternitat és un temazo. Com a consell que no has demanat, només et diré algo que m’han dit molts cops a la vida i és veritat: si vols ser mare, busca-ho!! Pensa que els temes laborals són complexos (jo empre deia que fins que no em treiés les opos no m’hi posaria... sort que no vaig esperar!), no cal viure en una mansió ni tenir moltíssims diners. Els infants només necessiten l’amor i atenció dels seus pares i família extensa.
Clar que si estàs en una situació absolutament precària en tots els sentits potser millor postposar-ho fins que s’estigui bé, però Penso que quan un va buscant petits motius... és que encara no se’n tenen ganes del tot (i és totalment vàlid!). Quan prengueu la decisió serà el mllor moment, i el bebé arribarà quan vulgui! Que això va com va.


Pink_flower, així que el maromo ja està convençut?? Oleeee!!! Vinga valenta!! Que ja ho tindreu fet!! Segueixes tenint uns cicles taaaaaant llargs?


Nayade, me n’alegro molt de que les vacances us anéssin tant bé a nivell de parella i que ara tinguis bones notícies sobre la feina, ole i ole!!!!
Ahhhh, i jo penso com tu! La feina és molt important, pero la familia és la familia!!
I això de que et sentis més tu, més dona, com m’ha agradat!! Jo tot i no fer pit ni dormir amb la nena al llit no em sento així des de fa temps, vull dir, trobo a faltar (que tampoc ho feiem tant, la veritat) el fet d’anar a prendre algo, fer coses jo sola o amb la parella, sense sena algun cop (o amb) però entre feia i anar a veure la familia... van passant els dies i no fem ni vida de familia nosaltres només de anar por ahí o algo ni de parella (perque ens ve la culpabilitat de deixar-la quan ja va a la llar i tot).


Crunchi, t’entenc amb el que dius del pit. Per mi la lactància ha estat molt dura perquè la G tenia el frenet curt i tot i que als dos mesos per insistencia meva (tenia els mugrons en carneta viva però només les capes superficials, i sembla que si no et surt sang ni tens ferides no et foten cas) li vam tallar el frenet mai ha mamat bé i he tingut dolors de major o menor intensitat durant tota la lactància. Els primers mesos d’embaràs va ser pitjor i va ser quan la vaig destetar de nit (també anava molt cansada), llavors vaig començar a treballar i només mamava un cop matí i un cop tarda, vam anar deixant algunes tomes, després en feia algun cop a la setmana i perquè jo li oferia... em feia molta pena deixar-ho, volia fer una sessió de fotos de comiat de la teta però no ho vam fer i mira, ja fa un parell de mesos que no fa pit, han estat 16 mesos.
Com que el N és més gran i entén, podries provar d’anar-li explicant contes d’aquests com la festeta i altres que serveixen per deixar el pit, podeu anar preparant el terreny... si és que vols deixar el pit.
Et dic els meus motius per destetar per si et donen llum: li agradava fer pit però no en demanava gaire En els ultims mesos (era més oferta que demanda), encara em feia mal, em feia pànic la crisi De lactancia dels 2 anys Fent tàndem, no volia que els dolors que la G em provoca afectéssin la lactancia de la F (necessitava començar de zero).
Els dolorets que dius que notes són només un moment? Ell exigeix molta teta? Pensa que ja heu passat la crisi de lactancia dels 2 anys, això està superat! I sobre els dolors que preguntaves, he llegit molt sobre el tema i depen de cada dona, però el més habitual és: 1r trimestre molesties, 2n trimestre marxa la llet (es pot fer lactancia seca que no te perque fer mal, a vegades a algunes dones els segueixen les molesties pero poques i molts cops per no haver llet els bebes es desalleten) i al 3r trimestre ja hi ha calostre i no sol haver molesties (com en tot... a algunes dones sí). Ahhhh! I n’hi ha que amb el calostre s’animen i volen mamar més (també durant el tandem), pot ser agobiant per la mare però també Pot ajudar en la lactancia del segon.
I què guai quan dius que està més nen!! És veritat!!! Ahir ho pensava quan vaig veure els videos de instagram que van oenjar amb el patinet parlant amb tu pel carrer!


Blue moon, maca! Entenc que vulguis esperar per diferents motius (feina, la nena és petita..). Et vull dir que un segon embaràs amb una petita per casa és dur!! El meu primer va ser genial, el de la G fatal, i aquest tot i que m’he trobat força bé fins que ja vaig petar a les 20 setmanes anava rebentadíssima i molt agobiada amb tot (nena, feina...). Però obviament que poder es pot!!
Sobre deslletar i portar-la al seu llit... moltes famílies no ho fan i segueixen fent collit amb diversos fills i fent tàndem de lactància, no té res de dolent si vosaltres ho veieu viable i ho voleu.


Ally com estàs? Ja ha nascut la petita?


EGO:
Doncs res, jo avui faig les 29 setmanes. Ara el capseto fa més hores que un rellotge perquè no només ha de treballar des de casa Com fins ara sinó que ha de ser fora de 7:30 a 15:20 per fer feina d’atenció al públic també, i a sobre seguir amb feines pendents o expedients per acabar a casa (Que sempre són urgents) per tant em toca encarregar-me molt de la G i de moltes coses de la llar (ell segueix fent moltísim però itnento col·laborar més que fins ara que ell treballava menys i a casa i jo fora tot el dia).

De l’embaràs.... Queden dos mesos i mig i no hem preparat res encara, anirem a l’últim moment i no penso preparar gaire cosa la veritat! Us poso la llista del que he pensat per si se us acudeixen coses que puc necessitar i no he pensat:
- Roba De recent nascut (rentar-la)
- reductor pel cotxet de la G
- la cadira del cotxe que n’hem de comprar una de nova
- bolquers de tela de recent nascut
- un moises per l’habitació (m’ocuparà menys que el bressol normal)
- Camera per l’habitació (la de la G està a la seva)

Jo vaig una mica carrinclona, aquestes ultimes setmanes ja he anat al fisio/osteopata i la fisio de sol pelvic i els dos coincideixen en que tinc la zona pelviana tocada i he de treballar-la una mica. Entre altres m’han vist aue tinc el nervi ciatic i altres de la zona del maluc irritats, els malucs “descentrats” i cap a un cantó diguéssim (tenen major moviment cap la dreta i els he de treballar per donar simetria), el sol pelvic molt tonificat (després de 3 embarassos tant seguits em sembla un miracle, jajaja) però com a punt negatiu tenia una contractura a la vagina (ja m’havia notat algus dolor quan haviem tingut relacions, però com que tampoc ha sigut gaire sovint no ho tenia gaire controlat i pensava que era de la sequetat que tinc actualment).
En fi, i m’han posat alguns exercicis i m’han donat indicacions per quan vaig a piscina.
Amb la G molt bé, a veure... que per exemple aquesta setmana ha sigut terrible perquè amb el temporal hem estat recluides a casa i ella està tot el dia a tope, volent fer coses que no es poden, posant a prova els límits (seus i nostres), amb rebequeries (de 18mesos, espera’t aDOSlescencia). Però està molt divertida, cada cop xerra més (paraules i xapurreig en el seu idioma), ens respon, fa cas molts cops quan se li diuen coses (quan li prohibeixes algo ja costa més, logic). En global, que fa uns mesos que realment sento que cada cop m’enamora més! Serà una súper germana gran, ho passarem malament però crec que és un gran regal que li fem al meu bebé gros (és com li Dic carinyosament).
I res, de la F a la ultima eco que vam tenir ja feia menys arrítmies, però la setmana que ve tenim l’ecografia cardíaca amb el pediatra també per fer el seguiment, a veure què diuen! Estic molt feliç perquè es mou moltíssim!! No vaig notar mai tant ni a la G ni a l’E. Com sigui un avís... ja ens podem preparar!! Que ve moguda!!

I bueno, aquestes són les nostres novetats!! Ja em direu algo de la llista de coses!! Jiji


Una abraçada!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. gen. 25, 2020 4:58 pm

capseta moltes gracies per les teves paraules, tho agraeixo molt :-()-) Realment no mama gaire, dos cops per la tarda, màxim tres. I puntualment si es desperta a les 6 del matí, que potser passa 1-2 cops a la setmana. Realment, reflexionant amb tot el que dius, no és molt i tampoc és aquella exigencia de quan va fer els 2 anys, tens raó. Allò ara hagués sigut horrorós. Realment no és tan dramàtic vist així. No sé, aviam si es desteta ell naturalment, és el que crec que m'agradaria. O si arriba el moment, fer tandem (em fa molta por però bueno, qui sap, poder és una nova etapa super enriquidora per mi XD). Lo del llibre de la festeta em sembla molt bona eina, però no em ve de gust, i me'n dono compte que si no em ve de gust és perque sóc jo la que realment no ho vull deixar. Pq no em veig en aquest punt encara, el dia de dir PROU. Fa temps vaig llegir en el IG de l'Alba Padró que el destete és una fase llarga i segurament nosaltres ja l'hem començat pq haa sigut molt evolutiu i molt natural, pero és veritat, el minicruncho mama molt poc comparat amb el que mamava fa 6m. Però clar, no veig que haguem arribat al final i em sembla que jo no vull arribar al final encara. En fi, una rallada total jejeje Merci per escoltar-me :-()-)

Que bé nena que et va quedant cada cop menys per tenir a la F! >.-<: La llista de coses que poses, em sembla que no et deixes res... Lo bo de repetir és que ja tenim moltes coses jeje Jo tb em vull mirar una cadireta pel cotxe pel minicruncho, i tinc el gran dilema de si triarla ACM o a favor de la marcha. La teoria la sé i sóc molt creient en portar els nens ACM però amb 3 anys que tindrà el nen, ja dubto una mica amb què serà mes practic (tinc una rivalitat entre practic i segur....pffff).

Res, donar-te anims amb l'embaras i paciencia
amb l'etapa dels 18-24m que en el cas del minicruncho va ser bstnt heavy. Als 24mesos es va encarrilar més, tot i que hi ha dies que ja us dic, tornem a estar en la eterna adoslescencia jejeje Anims i sort jejeje

per cert, no sé si ja ho has explicat, pero la G ja sap que portes un bebé a la panxa? com ho has enfocat? (jo m'espero a dir-li encara...)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » ds. gen. 25, 2020 8:20 pm

Hola guapi!!

Crec que està molt clar que no és el vostre moment de destetar! M’alegra que el que t’he escrit t’hagi ajudat a veure-ho més clar. Crec que en la teva situació també deixaria que flueixi.

Sobre la cadireta.. nosaltres tenim un pack de klippan de dinofix (grup 0+) i triofix (grup 1-2-3 acm nomes el grup 1). I hem decidit que comprarem una cadireta grup 1-2-3 (la century de klippan) que és acm els grups 1 i 2, així podrem allargar més el temps de acm amb les nenes.
Perquè dius lo de la comoditat?

I sobre lo de explicar-ho... és tant peque que fins ara no vaig veure la importancia de dir-li clarament, feiem (o feien) comentaris de que hi hauria la germana, que ella seria la gran, que hi haura un bebe a casa... però I avui, com que està obsessionad amb el llibre de parir de la ibone olza, que surt un bebe a la portada (l’agafa, li fa petons i caricies...) quan l’ha agafat li he deixat una mica i llvors l’he volgut guardar i l’he deixt que el pogués veure pero no agfar i li he explicat més bé que la mma té un bebe a la panxa, que és la sev germaneta i quan neixés estria a csa ambnosaltres pero que seria una mica avorrida i quan sigui mes gran ja hi podra jugar. Doncs sembla que ho ha pillat una mica perquè m’ha fet mimitos a la panxa que normalment no feia i just avui anavem a un dinar i la hem deixat al migdia amb l’avia i quan hem anat a buscar-la a la tarda no parav d’abraçar-me la panxa i després sopant volia tocar la panxa i posar-hi el cap tota l’estona, així que crec que avui alguna cosa ha pillat i segurament ja anirem dient-li coses cada dia perquè ho vagi retenint.
Jo he decidit explicar-li tal qual, de moment he dit que serà avorrida. Penso que cal explicar-los com serà: que el bebé no farà gaire res, que necessitarà molts braços, que no hi podrà jugar fins que no sigui més gran, que podrà ajudar a banyar-lo o canviar-lo si vol... no lo tipic de tindras un germanet i serà super guai perque jugareu junts.
Ja explicaras com ho fas tu! Però vaja.... diuen que millor esperar a que hi hagi mes panxa perquè ho visualitzen millor i perquè sinó se’ls fa moooolt llarg (i com més petits mes llarg).

Petonets!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dg. gen. 26, 2020 9:35 am

Hola maques!!

Nayade que bé el tema feina!! I no tenen xq no renovar-te per quedar-te embarassada, pot ser xo tampoc es segur... entenc que el moment de dir-li a la familia, ma mare em diria el mateix... xo has de fer el que us digui el cor, xq la feina va i ve i els fills son sempre!!

Crunchi tema teta poc et puc ajudar xo crec que la capseta t’ho ha explicat super bé!!

Tema cadireta es un mon... jo a la Paula la tinc mirant endevant... no volia, però va començar a marejar-se i era un drama, nomes veure el cotxe es posava malalta, així que per ella tenim una britax que serà fins els 12 anys. I la peque ACM de la Paula i si no es mareja així fins els 4 anys!

La Ivet va neixer dijous a la nit! Ja som 4 a casa!! La Paula s’ha fet gran de cop, s’ho ha pres super bé i la petita dorm molt així que ho esta posant tot molt fàcil de moment.

Se que em deixo moltes... les que espereu i les que busqueu molta sort a totes!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 26, 2020 4:07 pm

>.-<: enhorabona Ally!! espero q tot anés bé i q et recuperis aviat i a gaudir molt d'aquesta nova etapa!! :-()-)

capseta el tema cadireta em preocupa una mica que sent un nen gran vagi prou comode ACM, tot i que segurament aixo és un prejudici. Ho hem de mirar bé. Jo tb tinc la Klippan xo la Kiss 2 jeje
Si si, és el q he pensat, a mida que em creixi la panxa ja li aniré explicant. No el vull amoinar ni dir-li masses coses q ell ara no pot entendre encara. Per no dir q un embaras es fa tan llarg q no crec q calgui avisar-lo ja tan dhora...
Que maca la G :love: A vegades tenen unes reaccions que impacten eh? :oset:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. feb. 11, 2020 10:11 am

Hola, hola! :miko:

Ostres heu estat parlant mooooolt! No sé pq no m'han enviat missatges de recordatori.
Bueno intento fer una mica el que pugui.

Primer de tot Ally moltlissimes felicitats guapissima! >.-<: >.-<: Ja sou 4 a casa :love: Espero que tot estigui anant super bé i bueno, ja ens passaràs a explicar tot tot tooooot!!!! Un petó gran :love:

Capseta espero que l'embaràs i la F i la G super bé totes!! Ja ens aniràs passant parte!!! Ja estàs de mooooolt :-()) el teu embaràs m'ha volat literal!!!!!

Crunchi com anem? 13 setmanes ja? Mare meva!!! El temps vola!! Espero que tot vagi anant súper!!!! I el teu petit també! I que portis millor el tema teta.

EGO. Tema teta, en el meu cas a l'estiu en feia poca, a vegades si estàvem a casa demanava sovint i jo li anava donant llargues, al ppi era un pollo monumental pero poc a poc li va anar afectant menys, suposo que es va adonar que no era imprescindible pel seu benestar físic i mental XD no ho sé, pero mica en mica demanava menys i ja només era per dormir. Llavors es va començar a quedar adormida sola, sense teta, jo intentava acaronar-la, cantar, distreure-la al llit amb algo que no fos la teta, al principi ni de conya colava pero poc a poc semblava que un dia colava, i s'adormia, i crec que va ser igual, es va adonar que es podia adormir sense la teta i fer-ho al meu costat i tranquil.la. Vam anar de vacances i van treure bolquer, i després demanava teta 1 de cada X nits, i ja va haverhi una setmana sencera q no va fer teta o si en demanava li deia que no podia ser ara, i se li oblidava i se acabó.
Quan van passar les setmanes em va demanar un dia al ditxarnos i ja gairebé no savia ni prendre-la!!! Li vaig dir que ja no feia teta que era una nena gran i que estava molt contenta amb ella i mai més m'ha demanat!!!!

Va ser un procés com molt lent i paulatino... semblava que ens donarien els 5 anys i mireu, fa 5 mesos i pico que no en fa!!! Si em pregunteu més detalls, es que no sabria ni explicar-ho, va ser com tanit poc a poc, ella ho va anar deixant i jo també, vam ser totes dues, si m'ho arriben a dir abans no m'ho crec, em semblava totalment impossible que deixés la teta que era un imprescindible per ella.

Ara ha tornat la sexualitat al meu cos, encara que no estic en el millor moment físic però m'estic despertant, s'està despertant la dona que hi ha en mi, em ve de gust tenir sexe per plaer, em ve de gust fer més coses en parella, la nena es va fent gran a marxes forçades tot i que continua éssent dur molts i molts dies pq es molt intensa, tenim rabietes i no tant rabietes... sino que fa el que li rota XD i passa de tot. Es INDÓMITA, aixi, aquesta paraula la defineix. Tenim treball amb ella.

I res, prenent acfol des de la setmana passada, esperant que arribi el Maig o així. Contenta pq em trobo mes decidida que mai a fer aquest pas, i tot els pors i dubtes que sorgeixen i seguirant sorgint... crec que és el moment >.-<: El treball doncs bé, és una gran oportunitat, però mentre em quedo prenyi i no passen els mesos, vaig cobrant,... i que arribi quan arribi i que sigui el que hagi de ser. De treballs n'hi ha molts, de temps per tenir fills, no tant!!!

Sento ser tan modo ego però bueno, feia molt que no entrava!!!!!

Ja anireu explicant!!!!

Petonsssssssssss :love: :-()-)
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::