✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 01, 2019 3:54 pm

Holaaaa!!!

Ostres, amb tanta activitat em costa respondre gaire a tot el que heu dit!!

Dolly, clar que me’n recordo de tu!!! De fet fa dos dies rellegia alguns posts de julioleres de 2017.
Per molts anys! Quina gràcia que coincidiu en l’aniversari :)
Jo vsig retrassar ja cerca actual per temes de feina, perquè la idea inicial era no posar cap mitjà entre embarassos, però en el meu cas era clarament per això, perquè un cop acabada l’etapa de pràctiques (ho volia acabar sí o sí) ens hi hem posat. Ara començo a un lloc nou i tant em fa... però bueno, jo sé que tindré feina sí o sí i en principi no he de tenir cap problema per ser mare, així aue no sé si el meu exemple et serveix.
El cas és.... vols tenir un altre fill ara? A part de problemes reals de anar molt escurat... penso que és el que val! Un altre exemple personal: al meu pis hi estem justos d’espai, m’he plantejat que amb un altre serà una mica rotllo... però a l’aventura!! (I buscsnt terrenys per fer-nos una casa, però això de moment va per llarg ja aue vam perdre una oportunitat molt bona fa uns mesos)
Sobre el tema d’esperar perwuè neixi quan tu vols.... si anem espersnt per A o per B al final no ens hi posariem mai!
Jo sóc del club de les que la LM m’ha ajudat i em mantinc amb uns 3-4 kg menys que abans de l’embaràs, algo raro en mi!!! Sóc de natural gorditi. També intentsr menjar sa.... lo típic vamos, però que noto que la LM m’ha ajudat segur.


Nayade, el tema de tenir un nadó o embaràs d’estiu/hivern... tot té les seves coses i dolentes, és com intentar que siguin de principis d’any. Doncs s’intenta “fer” com un vol i si es retrassa i no surt com voliem doncs mira! Mala sort.
Com aue preguntaves, l’embaràs jo el vsig portar bé amb calorissima, però el postpart sí és xungo.
El Nayado no vol més sexe? Doncs si tu només estaras “al tema” per cerca d’embaràs benvingut sigui!!! Jajaja si és que mai estan contents
Per cert, no he entès les vostres teories sobre el cole i la llar! Aquí a la municipal se’ls pot apuntar des de les 16 setmanes.


Ally, quin nom tant bonic!! I felicitats a la Paula, que ja deu haver fet l’anyet :love:
Què guai que la notis tsnt aviat!!!! Això sempre tranquilitza. I tens raó amb el tema calor i embaràs/postpart! L’embaràs encara, però el postpart.... de por amb onades de calor!!


Crunchi, doncs em deixes més tranquila, tot i que jo animar-me no em vsig animar!! :ufs: però bueno, decisió meva va ser. Així el cruncho no posa interes en els temes concepcionals? Homes!!!
Aiii què bé! Cercadora de setembre!! Espero que jo ja estigui :-()) , però sinó serà un plaer compartir la cerca.


Seiba, pel tema dels TO et recomano llegir posts de les grafiqueres de fa un parell d’anys, que erem molt actives i hi havia informació molt fiable. Això de a la primera o no... cada embaràs és un món! Jo pensava que ara amb l’anticoagulant em quedaria de seguida i ja veus, segon cicle i no sé jo si haurem tingut sort. Paciencia!!


Vannion, ara intento penjar alguna foto del pastís!
A veure si funcionen les seves vitamines!! Ler cert, auines són?
I l’omifin només es ven amb recepta, oi? Jo he estat prenent sobres de inositol, però si em baixa la regla compraré inositol pel proper cicle i en prendré la quantitat adequada, no poca com fins ara.
Quina merda això de la feina!!! A veure si la panxu arriba aviat i que els bombin.


EGO:
Em vaig fer TE fa 2 dies perquè pensava que havia ovulat aviat, va sortir negatiu. Ahir vaig tacar fluxe una mica marronós i ja tot normal. Ahir notava símptomes de regla, aue poden ser d’embaràs, així que ves a saber. Després dels 5 o 6 TE- del mes passat ara em fa cosa fer-ne més, em posa de súper bajón!!
Si aquest mes no ha anat bé prendré ovusitol el mes que ve i em fsré TO (mai hi penso!!! Amb la nena vaig a un altre ritme) d’amagat del capseto, aue recordo que l’estressaven molt.



Una abraçada guApes!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 01, 2019 3:59 pm

Noies!!! Aue hem escrit alhora!!

Què guai veure’t ilusionada nayade!,
Crinchi així escriuras a cercadores? Jo després del primer embaràs és com que em veig “en una altra lliga” i no em ve de gust. De tsnt en tant les llegeixo i em fa pal.



No sé penjar foto, a veure si per privat, vannion!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. ago. 01, 2019 10:15 pm

Capseta bueno, no et culpabilitzis per aixo... no ho defenso ni ho justifico, pero ho entenc. A mi em va passar sobretot els primers pinxitos despres de parir, que en tenia 0 ganes, pero després m'animava. Si jo animar-me, m'animava, pero el meu libido pel terra. I com jo sabia que em costava començar pero després m'animava, no em suposava problema (fins a X punt, perque no tenir mai ganes tb era un problema per mi, ojo). En fi, una paranoia. Per sort la cosa ha canviat molt i tornem a estar actius i amb ganes. I tambe penso "jolin, ara que hem tornat a tenir els nostres moments junts.... ", passar per un altre postpart em fa mandra. Mandra i por de tornar a tenir 0 ganes. En fi...

Potser es massa aviat pel TE, repeteix-lo en uns dies!!! Molta sooooort!!! Ja ens aniras explicant :-()-)

Si, jo a cercadores m'hi passaré. Seré mes o menys activa que en el 1r embaras, pero treure-hi el nas si, em fa gracia. Però veig que cada cop la gent parla mes per wassap i menys pel forum, i no és el mateix.

Doncs avui li he tret el tema al cruncho.... jo quan tinc algo al pap, ho he de vomitar :-D :-D :-D Total, que ell m'ha dit que si, que per ell si que ens posem a cercar, que no li preocupa el tema econòmic pero si el mental, perque segons ell, quan discutim ho pago tot amb ell i li retrec coses que fa malament (ell també em retreu coses, pero bueno, no ho veu, es clar). Que anirem de cul, que ho tingui present. Li he dit que vale. Hem repassat junts els pros i contres, i bueno, la conclusió final és que tots dos volem tenir 2 fills, aixi que endavant. Li he dit que perque no em va dir res quan li vaig dir que començaria amb les pastilles d'AF i diu (atenció amb els homes) que no va pensar res. Dic res? Diu no... Dic "ai tio, que planer que ets...." :-D Les dones donem mil voltes al tema, que si aixo que si allo, i ells mira. Diu és que no li has de donar tantes voltes.... Ai senyor, si tu sapiguessis les voltes que li he donat!!! :-D Homes....

El tema de l'escola pública (que segur que algunes que sou profes ho coneixeu millor que jo) és que les inscripcions son al maig. Si el fill et neix al juny o mes tard, ja no entraria a la inscripcio pel curs que comença al setembre. I entres per sorteig, excepte (i aqui el kit de la questió) que tinguis un altre fill ja matriculat en el moment de la inscripció, que ja entra el 2n segur, li guarden la plaça. Clar, si jo tinc un fill al maig, m'entraria segur pq el minicruncho encara hi seria. Si neix mes tard, al setwmbre 2020 ja no m'entra, perque ni puc fer inscripcio pq el bebe no ha nascut encara, ni pot entrar amb menys de 4 mesos, ni em guardarien la plaça pq el minicruncho al setembre 2020 comença P3 a una altre escola. No sé si aixi s'enten millor el dilema. Crec que no vaig equivocada i és així. Si tu tens un fill mes tard de maig, ja hauras d'inscirure'l al maig de l'any següent.

Ho he parlat amb el cruncho i bueno, provarem aviam si tenim sort a la primera, que anem justets per seria collita del maig 2020. I si no, doncs quan vingui benvingut serà.

Al final tot no es pot controlar, ja ho sabem. Lo que va bé per un costat va malament per l'altre. Jo per exemple, si tinc un fill al maig, aquells seguents nadals em tocará currar. Mentre que si el tinc a l'estiu, m'ho puc montar per allargar la baixa i sumar vacances i tot el que pugui, i els nadals no els treballaria. Cosa que valoro infinitament, perque es quan mes feina tinc i son dies especials que vols estar amb els teus, i mes si tens canalla. Ja ho sabeu, què us he de dir....

Aixi que mira, que sigui el que Deu vulgui.


Ara he adormit al minicruncho al seu llit. Primera nit que dormira al seu llitet, aishhhhh el fin de una era noies!! Aviam com va.

Parlem boniques!!! :--/)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 02, 2019 7:25 am

Hola!!!

Ostres crunchi com he rigut amb lo del teu home!! Tal qual, el meu molt sovint em diu que no pensava en res.... com pot ser???? :-o00m
Que bé que hagueu fet llista de pros i contres i ho tingueu clar! A per totes!!!

Sobre el cole, suposo que et refereixes a la llar, no? Aquí el primer any (lactants fins 12m) va diferent, els pots apuntar al llarg del curs des que tenen les 16 setmanes i si hi ha plaça entra, sino llista d’espera i quan hi ha prous nens en llista obren nova aula. Hi ha menys demanda que oferta ara per ara, vaja.

Com ha anat la nit del minicruncho independitzat?



EGO: no ho vull dir gaire alt.... però avui al TE ha sortit segona linia moooolt fluixeta! Abans d’ahir vaig trnir fluxe marronós... seria implantació? Aiiii!!! Quins nervis!! De moment no volem ni fer-nos ilusions ni res!! Anirem veient....


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 02, 2019 10:16 am

Capseta!!!!!!! Si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!!!!! :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :p-) :p-) :p-)

Tiaaaa que fort ja estàs embarassada!!!!!!!!!! Moltíssimes felicitaaaaaaats!!!!!! :love:

Quin subidón tinc!!!!!! :b-))) se q et farà coseta pq ja vas tenir un +, que després va marxar però ara per ara estàs prenyi!!!! Gaudim ho!!!!!!

neukiss-)
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 02, 2019 1:54 pm

Hola a toteeeees!!

Intentaré personalitzar una mica més ara, que abans només podia pensar en la capseta!!!! Ens toca resar i demanar molta sort pq aquest cigronet es quedi!!!! 3 er baby en camí!!! :)

Crunchi tema escoleta... ni idea com serà aquí al meu poble, a mi m'és igual, pq no la tinc a l'Emma ficada a la pública així que el 2on bebè haurà de començar de 0 i fer sorteig per la pública aviam si tinc més sort!! En el meu cas, si estàs embarassada pots inscriure't i participar al sorteig, però han de ser nens de juny màxim, si son de juliol ja no entren (que crec que és el que deies tu).
He rigut molt amb el cruncho, el meu és igual, a vegades li tiro la xapa i després li dic: què penses??? io em diu, que m'és igual XDD o que està en blanc!! Com coi es pot quedar un en blanc?? a mi no em passa mai XD
Quina iluuuuu al seu llitet!!!!!! Nosaltres no fem el pas mai tu, es que ara es tan còmode que estigui al costat al seu bressol! estic super contenta, dorm del tiron!!

Ally felicitats a la Paula!!!!!!!!!!!!! Espero que ho hagueu passat suuuuuper bé!!!! Com passa de ràpid tot!!!!


A mi m'agobia molt el tema de la feina, pq si no hi ha escoleta, què faig? i tampoc soc partidària de deixar-los tant petits (si ho pots evitar, vaja). L'Emma va entrar amb 18 mesos i ho vam passar molt malament totes dues, ella plorava i li va costar la vida adaptar-se i jo doncs sofria molt veient-la així, em sentia culpable pq jo la vaig inscriure per tenir una mica de vida (ella es quedava sempre amb mi i molt molt ocasional amb algun avi, pq jo treballava festius i capdes). Al final a l'octubre vaig començar en el CAP i clar, em va anar de luxe tenir la nena ja ficada i adaptada, em va salvar la vida.
Amb ella, vaig parir al febrer, al juny crec que se'm va acabar la baixa maternal, vaig agafar 7 dies de l'any passat i els 20 crec que em corresponien de 2017, i ens vam plantar al setembre amb ella 7 mesos, i vaig començar a currar, però es q treballava poder 7-8 dies al mes màxim! Ho tenia ben muntat.

Ara realment no sé com m'ho faria, pq com us dic, ni idea quan acabarà aquesta baixa, poder al novembre, al desembre, al gener¿? ni idea. Tampoc sé quan et donen la baixa en aquest lloc però crec que quan estàs de bastant (cosa que em sembla fatal pq tot i que estem molt aseguts i no hi ha feina física, estàs molt venuda amb les grips i diverses enfermetats que acudeixen, l'altre dia xarampió, paperes... ostres quin susto estant emabnrassada!). Tenim una companya que està de 18s i aqui segueix. Això tmb em ratlla,... preferiria estar a l'atur ja quan estès d'això, la veritat.

Continuo ratllada per això, tant, que o ens hi posem JA de JA, aquest mes, o ja ho deixem pel desembre o així, assegurant-nos que acabi aquest contracte. No sé si continuré a un altre lloc, si no em trucaràn, si estaré a l'atur, si estic fastidiant una grandissima oportunitat ara mateix de ficar-me en un altre CAP... no sé. Tinc molts dubtes amb això. Per la resta ho tenim bastant clar, tema treball i baixa paternal, tema que l'Emma ja tindrà 3 anys i espero que tot millori, tema ganes de tenir un bebè... en fi... moltes interrogants sobretot en tema treball meu...

I estic obviament, CAGADA DE POR. No ho tinc clar al 100% i això em fa tenir moltissima por!!!!!!!!

I JA HEM COMENÇAT OPERACIÓ BOLQUER!!!!!!!!! Oficialment, i ho porta super bé!!!

Crec que no em deixo res méS!!!! I capseta, has de mantenir-nos informades eh!!!!!!!!! :)

Petonets!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dv. ago. 02, 2019 2:27 pm

Capseta quin greu els negatius, xo no et capfiquis amb la cerca, que acabes de començar!!

Parleu de por? Jajaja em queden 6 mesos per parir amb una peque d’un any, la gent nomes em diu lo malament que ho passarem... logisticament tenim un pis petit xo al ser dos nenes ho facilita força tot! Tema sortir carrer, porteig i cotxet!! Al cotxe dos cadiretes! A l’habitació una cuna i el llitet!!

Necessitaré molta ajuda (avis, pare, llar...) xo la part positiva que l’any vinent els pares tenen 12 setmanes!! Ideal xq s’encarregui de la Paula i jo estigui tot el dia amb la teta fora!! A partir dels 3 mesos la lactancia es més espaida i ja tens una rutina instarauda x tant tot serà més fàcil.

Crec que si ens quedem en la part negativa, es un error... i que coses positives hi ha i moltes!! Riures, amor, jocs, apendre...

El tema llars la Paula anirà a la privada i la peque ja veurem... a Barcelona no hi ha molta diferencia de preu d’una a altre, així que no em preocupa...

Espero que quan comenceu la cerca Nayade i Crunchi us duri poquet i totes les pors s’en vagin ben lluny!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dv. ago. 02, 2019 2:29 pm

Capseta segona linea es embaràs segur!!! A mi tb em va sortir que casi no es veïa i mira 15 setmanes i sumant!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 02, 2019 3:07 pm

Ally!!! La gente sempre és ficA on no la demanen!!!! Serà una temporadeta durilla pero saps? Les teves nenes jugaran moltíssim juntes i faran molta pinya, la petita sentretindra amb la gran :) crec q tenir un fill mai (O gairebé mai) és un error, després només trobaràs avantatges!!

Petonets guapíssima!!
I siiiiii tenim nova panxuuuuuu ♥ que beeeeee!!!!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 02, 2019 3:50 pm

modo movil

>.-<: capsetaaaaa enhorabonaaaaaa si hi ha ratlleta hi ha panxetaaaa!!! >.-<: >.-<: ueeeee!!! aniras de baanqueteres directe a mamis!!! ves-nos informant!!

ally jaaaa ja ho sé, nosaltres tenim por i tu deus pensar "por de que?" :-D Pero sempre hi ha por a lo desconegut... Els comentaris de la gent els hauras de deixar de banda o no podras gaudir de l'embaras o inclus del 2n bebe. No? Es que trobo que ara ja estas en una situacio q nomes pots tirar endavant. Clar que hi haura moments durs, pero bueno, els superaràs! trobaras la manera de pujar les dues nenes segur!!

ahir ho deiem amb el cruncho, si molta gent té 2crios, i arriben, pq nosaltres no?

Despres pensa q tothom te les seves circumstancies i que tot depen molt de com es miri.... Aixi que no t'agobiis abans d'hora. Viu el moment i endavant! :-()-)

Nayade si nena, homes.... el seu cervell deu ser taaaan diferent al nostre!! XD Jo tp em quedo mai en blanc :-D que ojo, tb es problema a vegaades jejeje
el que comentes de la feina, no ho sé pq no en tinc ni idea del teu sector, fes el que et convingui a tu. Tu et poses a cercar i ja es veurà.

al finaal com diem, no ho podrem controlar tot.

ego: li he dit a una amiga que mhe començat a pendre AF i sha quedat flipant: queeee? pero si fa unes setmanes deies que nooo!! dic jaaaaa pero mira, ho hem parlat i ara es que si XD i aixi es la vida, tot canvia. neujor:-)

La nit a la seva habitacio ha sigut bstnt dessastre. S'ha despertat a la seva hora per mamar, ha cridat, hi he anat, m'he deixat l'esquena fent la teta, he marxat quan semblava adormir, sha despertat, torno, mes teta, sadorm (aixo semblava), torno al llit, plora, el cruncho lha portat al llit i jo desvelada. Una hora a pendre vent. I finalment mhe adormit.

Em smbla que canviarem el matalas seu abans de repetir l'experiment, pq es el matalas seu de cuna i OMG les meves lumbars.... :ufs:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 02, 2019 6:46 pm

Això treu fuuuuum!! Jajajaja

Crunchi es que fa 4 dies estàvem amb el no no no i ara de cop.... Ganes immenses!! Què és aquesta bipolaritat?? No ho entenc jajajja.

Ànims, ja et queda poquet per les nits del tirón!!! Nosaltres tenim el bressol en collit però ueda més baix, i ella dorm allà tota la nit i nosaltres ben amples. No veig el moment d posar-la al seu llit pq encara fa pit per adormir-se. Hauré d fer un plantejament. Primer bolquer i després, llit. Aai, em fa peneta i tot!

Capseta estàs en shock? O en plan a l'expectativa? Aiiii quina sorpresa, als pocs dies del primer aniversari de la Greta!!!!

Bon capde a totes ♥♥♥
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 02, 2019 8:35 pm

Guapes!!

Gràcies per l’emoció compartida!! Ties, però de veritat que no es veu quasi gens la ratlla!!! Demà repetiré perquè avui es veia tant poc que he passat de punxar-me l’heparina i tot!!
Doncs ara tinc por.... por a que sigui un altre ectòpic, por a que tingui pèrdues i hagi de fer repòs (i desatendre la nena), por a perdre’l... cada cop que vaig al lavabo revisant el paper i amb mala consciència quan agafo en braços la peque (que és molt sovint, logicament).
En fi, de moment calma, repetir demà el TE i si es veu més la ratlla començar amb la heparina (de moment vaig amb AF, adiro i progesterona). Dimarts tinc metge capçelera perquè estava tant feta pols que necessitava analitica per confirmar que tot està bé, doncs ara ja sé d’on ve el cansament, jajajajaja depen de com hagin anat els TE li demanaré noves receptes pels medicaments i demanaré hora amb la llevadora, que m’ha de derivar a alt risc. Quin pal tot plegat! Però si ha de tenir un final feliç val la pena.


Guapis!! Doncs sí, com canvia tot en uns dies! Ja totes a tope amb l’AF, d’aquí no res cercant i amb panxus..... vamooosssss!!!!!

Crunchi, quin pal, però ha sigut només un despertar, no? I llavors està a terra amb el seu matalas del bressol? Nosaltres la vam tenir així unes setmanes de prova i no vegis quina millora amb el matalas d 200x90!!!!

Ally, la gent benbé que parla per parlar!! Quan no tens fills perque no en tns, si només un perquè està sol, si en tens més que noseque, que si molt seguits malament, massa separats malament també..... :-o00m
Per cert, al meu pis, l’habitació peque és tant peque que no queben llit+bressol!! I al notre cuart el bressol és un engorro... així que ens plantegem mil opcions com, a la que poguem passar el bebé nou al mateix llit que la germana, dormir jo amb els fills al cuarto gran i el papa al cuarto petit o coses així. Ja anirem veient com ens organitzem!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Seiba » dv. ago. 02, 2019 9:57 pm

:b-))) capseta moltes felicitats! M'alegro molt! Tota l'energia perquè tot vagi bé! És un patir fins que no es va avançant en les setmanes...

Ja ens aniràs informant!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. ago. 03, 2019 7:04 am

Anims Capseta.... a mi tb em fa una mica de pal pensar en començaar toooot un altre cop, i això sense pensar en l'angoixa i patiment que es passa. Jo m enrecordo que ho vaig viure com una paaranoia, sobretot al ppi, pq no tenia simptomes, l'angoixa d la primera eco pensa t que no trobariem res dins, angoixa de que algo vagi malament.... un patir constant. Després notes al bebé i et fa somriure. I quan el tens en braços t'oblides de tot i ets feliç. I això és el que ens fa voler repetir. M'enrecordo La primera nit, no podia deixar de mirar-lo, que bonic que era, tot meu. M'enrecordo pensar "es meu, no l'he de tornar a ningu, es nostre" jejeje :love: Es que és amor del bo eh?

Doncs ahir arribo a casa i el cruncho havia compraat un matalas de 90cm aixi que aviam si aquesta nit podem repetir operació. Si, va ser un despertar pero vaig haver d'aixecar-me 3 cops....Desvelada total.

Dspres em conecto noies! entrada super fast XD
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 03, 2019 11:10 am

Bon dia!!!!

Com ha anat la nit crunchi?? Millor?? Ànims!!!

Capseta com estàs? Com et sents? Com va el positiu, es marca més? :)

Jo tinc 1 dia de retràs, es impossible q hi hagi panxu però m'he fet un TO, i ha sortit suuuuper fluixet així que res, a esperar q baixi B-)

Em va super bé que s'endarrereixi pq així no m'agafa en plenes vacances al càmping!! Pero bueno, feia molt que no tenia retràs i fa respecte.

Vinga bon capde!!!! Ja tinc al Nayado de vacances!!!! I demà dia sola amb les amigues platjeta bon dinar i molt.xerrar! Quines ganes!!!!!!

Petons
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » ds. ago. 03, 2019 2:44 pm

Hola maques!!

Estic preparant la festa de cumple de la Paula! Quina pena que no us pugui passar fotos x aqui..

Nayade un retras... que guay demà amb les amigues!! Jo tb vull....

Capseta espera dos dies xq es marqui més, la meva primera no es veia, de veritat, i la vaig repetir als dos dies i ja es marcava prou, llarvors vaig començar amb la progesterona.

Passeu totes un bon finde!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » ds. ago. 03, 2019 8:03 pm

Hola!!!

Avui es veia una mica més que ahir, però molt poquet igualment. Dilluns farem nou test, però ja he començat amb la heparina.
Primera punxada i un bon blau, no sé pas com ho dissimularé : lasito :

Nayade, ai ai aiiiii!!!!! A veure si encara serà una panxu!! Jajajajaja
Disfruta molt el dia de “soltera”!!

Ally crec que sí hi ha manera de penjar fotos, nomes que jo la desconec, però en el seu moment n’havia penjat...que vsgi molt bé la festa!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. ago. 04, 2019 9:05 pm

Capsetaaaa ara si que siiiii :-()) >.-<: aiiii quina il.lusióooooo!!

Nayade que tal el dia amb les amigues? Ben fet que fas!!!

No, la nit seguent a lexperiment va dormir amb nosaltres. El matalas es d'aquests enrollats que has d'esperar 48 hores... aixi que res. Aviam dilluns si ho tornem a intentar.

:--/)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 05, 2019 1:17 pm

Boniques!!!! Com anem?? News??

Jo Porto 3 dies de retràs, però no hi ha possibilitats de panxu així que res, a esperar q arribi!!

I vtres???

Petons!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. ago. 05, 2019 7:10 pm

Holaaa!,

Ostres crunchi, el de la pewue era enrotllat de ikea però de seguids estava perfecte, que vagi bé el canvi!!

Nayade, volem TE!!!!! No hi ha caaaaap possibilitat?? Segura??


P.D: avui TE més marcat, ho hem dit als meus pares perquè amb tants blaus a la panxa i la piscina necessito que m’ajudin amb les troles a la familia (ara em passaré al banyador). Molt contents, fa ilu perquè amb els ultims embarassos mai van poder mostrar ilusió davant la notícia. Ja s’ho esperaven,l meva mare perque li havia deixat caure que voliem posar-nos-hi i el meu pare perquè ja s’ho havia imaginat ell sol.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::