✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. ago. 13, 2015 4:23 pm

:cnen: ~ LES BANQUETERES ~ :cnena:

Qui som? Les valentes banqueteres som un grup de dones que per X motius estem esperant el moment més adient per cercar una nova vida. Algunes ja som mamis, altres no, però totes tenim en comú un somni i és portar una nova vida al món.

Perquè aquest post? Per que encara que es difícil de creure, nosaltres també necessitem un tribu que ens ajudi i ens guiï en tot aquest procés. Hem escollit no ser mares de moment (per uns mesos) i mentrestant ens volem sentir acompanyades i recolzades. També podem compatir informació útil i ens ajudem entre totes en aquest desespero que es fa tant llarg.

LES BANQUETERES som:

:***: Nom d'usuaria: dolly
Edat dels dos: 30 jo i 31 ell
Quan començarem la cerca: Octubre 2016, buff que lluny se'm fa!
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Visc a Holanda, el meu marit es "guiri"

:***: Nom d'usuaria: jpd1980
Edat dels dos: 35 jo i 34 ell
Quan començarem la cerca: al juliol! quines ganes i quina por tambè! jeje
N° de fills: un nen de 21 mesos.
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Que tinc moltes ganes de donar-li una germanet (millor germaneta). jejeje.

:***: Nom d'usuaria: Náyade
Edat dels dos: 27 jo i 29 ell
Quan començarem la cerca: Maig!! Que poquet em queda deu meu quines ganes!!!!
N° de fills: 0, però tenim una gosseta que ara es la nostra nena mimada.
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: Porto molt de temps volent ser mare però no trobava em moment ideal, per tema treball i perquè sentia la necessitat de gaudir més de la parella... Però d'uns mesos ençà, hem decidit que ens hi posarem al Maig i que sigui el que hagi de ser, però ens encantaria tenir un petit o petita al 2017!!!
Preferències (somiar és gratis!): Sempre he dit que volia tenir un nen, sento devoció pels nens, però des de fa un temps m'és igual, penso en una nena i també em fa il•lusió!! Encara que una micoooona més de preferència per nen (55%-45%) jijiji. El meu marit vol nena!! Però li dóna més igual.


:***: Nom d'usuaria: capseta
Edat dels dos: 27 jo i 35 ell
Quan començarem la cerca: maig
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: fa un parell de mesos que m'estic fent gràfiques de temperatura i m'està agradant fer-ho ja que no ho veig un engorro o algo que m'estressi. Fa molts anys que desitjo ser mare i per fi en parella hem decidit que és el moment per començar a cercar.


:***: Nom d'usuaria: Noyja
Edat dels dos: 29 jo i 35 ell
Quan començarem la cerca: Agost
N° de fills: 1 (2 anyets)


:***: Nom d'usuaria: petit_somni
Edat dels dos: 27 jo i 28 ell
Quan començarem la cerca: Juliol
Nº de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar: Fa molt temps que vull ser mare i se que tinc a la millor persona per compartir aquesta aventura però fins ara no ens havia arribat el moment. Ara no deixem de somiar en aquest nou projecte :-())


:***: Nom d'usuaria: giulietta
Edat dels dos: 27 jo i 28 ell
Quan començarem la cerca: Desembre 2016, que lluny!!!
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: començaria ara mateix però per temes laborals esperarem uns mesets!!


:***: Nom d'usuaria: SSG
Edat dels dos: jo 29 ell 27
Quan començarem la cerca: Setembre
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Hola! teniem previst començar abans però per temes de feina hem hagut de retrassar. Tot i això crec que és positiu, encara no noto que fos el moment. Espero que poguem compartir grans notícies! :-())


:***: Nom d'usuaria: Marietavermella
Edat dels dos: 32 jo, 34 ell
Quan començarem la cerca: Al Maig
N° de fills: 1 petita de 4 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: portem temps pensant en tenir un segon, encara que sempre havíem dit de no tenir un segon ja que el.primer embaràs va ser molt difícil amb molt risc d'avortament. ... En aquest cas encara hi ha més risc ja que tinc problemes al úter i haure de fer molt de repòs, a això li sumem una nena de 4 anys i la cosa es complica.... pero diuen que qui no arrisca no guanya, i nosaltres volem guanyar.
Preferències (somiar és gratis!): Per mi somiar seria tenir un embaràs sense cap tipus de problemes i que pogués fer part vagin al, però ja sabem que no serà així ja que la nena va ser cesària i el cigronet també ho haurà de ser.... pero he de dir que va ser una cesària preciosa on vaig fer Pella amb pell des de el.moment 0!!!!


:***: Nom d'usuaria: Puski
Edat dels dos: jo 32 i ell 38
Quan començarem la cerca: aquest mes estem escalfant motors però dubto moooooolt que tingui panxu, així que al MAIG a tope!
N° de fills: 1 príncep de 2 anys i mig
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: ens ha costat bastant decidir-nos a anar pel segon perque tenim una mica d'inestabilitat econòmica, però ens hem llençat a la piscina i ara estem suuuuper emocionats! el peque es fa gran a passos de gegant i serà un germà gran maravellos, així que al final crec q serà el millor moment! El primer em va costar molt poquet, així que no vaig entrar a cap grup, que tampoc el coneixía, així que també estic super emocionada de compartir-ho amb vosaltres!
Preferències (somiar és gratis!): doncs no sé...que no em costi gaire jejeje però m'agradaría disfrutar a tope de l'embaràs com ho vaig fer amb el primer, malgrat les incomoditats que suposa clar, i si pogués ser nena, doncs també estaría be jejeje somiar és gratis dieu no?? que tot vagi be i poder gaidir de tot el procés el màxim possible.


:***: Nom d'usuaria: Carlotad2323
Edat dels dos: Jo 25 i ell 28
Quan començarem la cerca: Maig-Juny
N° de fills: Una nena :cnena:
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: Tenim moltes ganes de repetir l'experiència i sobretot volem intentar que es portin poquet :love:
Preferències (somiar és gratis!): Doncs si somiar és gratis m'agradaria tenir bessons algun dia, jeje <:-< <:-< Però vull que tot surti molt bé i tan si és nena com si és nena jo feliç :love:


:***: Nom d'usuaria: petitajota
Edat dels dos: jo 35 (a l'agost 36) i ell 35
Quan començarem la cerca: agost
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: porto molts molts molts anys volent ser mare, és el somni de la meva vida, tothom al meu voltant ho sap però les coses de parella no m'han anat molt bé, vaig estar 10 anys amb una parella que me daba largas en quant a fills i aquest va ser un motiu per deixar la relació, bueno aquest i moltíiisimes altres coses. Ara porto 2 anys amb l'home de la meva vida que es meravellós, jo ja pensava que amb la meva edat em quedaba soltera i pa vestir santos però el destí ha volgut que ens coneguéssim. Per mi començaria la cerca ja mateix! però van quedar que aquest estiu fariem un super viajazo para despedirnos de la solteria i marxem a l'agost a Canadà :***: . No seria bona idea quedar-me embarassada abans perquè potser em trobaria amb nàusees allà i no gaudiria. Així que a finals d'agosto ja al setembre (depen del meu cicle com estigui per aquells mesos, començarem). Ara al maig començo a pendre el Natalben Preconceptiu!
Preferències (somiar és gratis!): que la cerca sigui curta!!! cada cop que llegeixo forums en que les noies triguen 8, 10, 11 mesos en quedar-se embaraçades em deprimeixo... Penso que sóc una vieja i que a mi em costarà moltíssim. :ufs:



Els nostres mesos d'inici:


Juliol:
- jpd1980
- Cristina&Marc

Agost:
- Noyja
- petitajota
- petit_somni

Setembre:
- Inda
- numa1982
- SSG

Octubre:
- dolly

Desembre:
-giulietta

Abril 2017:
-airuni

Maig 2017:
-arigalma

:-()) Banqueteres que ja estan embarassades!!! :-())

Enhorabona guapes!!!! :-()-)

- Nic :love:
- aseret :love:
- marietavermella :love:
- puski :love:

..::·· Banqueteres en procés de panxu ..::··

Aviat cantarem els vostres positius!!!! :ok:

- cookiee46
- Malibuna
- capseta
- Náyade
- carlotad2323








Aquest post és va obrir amb aquest text... :
Hola noies!! No sé si aquest post té gaire sentit, pero intentaré explicar-ho :content:

Porto al SocPetit un any, he viscut a l'ombra tots els vostres TE i TO positius i negatius, els vostres desesperos o fases pel.liculeres, el vostre seguiment en els embarassos, les vostres cróniques de part... :love:

M'encanta llegir-vos i em fa molta pena no poder participar de forma activa a cap post, ja que encara no sóc ni cercadora, ni estic embarassada ni sóc mare :content: Però si que he trobat pel camí alguna noia que, com jo, s'està plantejant el tema de ser mare però encara no ho té clar del tot : lasito : M'encantaria que tinguessim un raconet per reflexionar, desfogar-nos, parlar...

Us explico una mica més sobre mi i el Náyado: La nostra idea es començar l'any que ve la cerca, i ens agradaria que el petit nasqués a principis d'any (de febrer a juny). Sé que es ficar massa pressió el 'escollir un mes' però és algo que hem pensat moltíssim. Òbviament si no aconseguissim panxu, seguiriem cercant, ja sense pressió de mesos! :r)

Hi ha per aquí alguna que està com jo??? Que vol però encara no està "al lio"??? :-D

M'encantaria compartir sentiments amb vosaltres i sentir-me acompanyada en aquest any de banqueta auto-imposada ;-)

Un petonet a totes i gràcies per llegir el meu totxo :content: i per suposat que totes sou benvingudes a aquest post tant si sou mamis com si esteu cercant oficialment :ok:

Muaaáaaa :-()-) :miko: :b-)))
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 25, 2016 7:46 pm, en total s’ha editat 15 vegades.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Bluebike » dj. ago. 13, 2015 4:39 pm

Hola Nayade!

Segurament em fico allà on no em demanen, però ja fa temps que et vaig llegint pel SP i crec que te'n mors de ganes de començar a buscar. Posseu-vos hi ja!!!!!!!!!!!! :miko: :miko: :miko:

No recordo quina edat tens, crec que recordar que ets jove, però pot ser que us hi quedeu a la primera o pot trigar un temps, tot això ja ho has sentit i que el moment ideal mai no arriba i que us heu de tirar a la piscina, bla bla bla. Tot molt sentit, oi? Doncs és veritat! T'ho dic per que nosaltres ara ens estirem dels cabells per no haver començat a buscar abans (jo estic a punt de fer els 38). Ara farà gairebé 2 anys que ens vam decidir a tirar-nos a la piscina i encara no hem vist un TE positiu.

Ara, vosaltres mateixos eh? :love: :***: :love:

Molta sort decidiu el que decidiu i quan us hi poseu la cerca sigui ben curteta!
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: marilluna » dv. ago. 14, 2015 12:21 am

Quan una parella comença a plantejar-se tenir un fill s'ha de posar perquè saps quan comença però no quan acaba ni com acaba. Aviat faràs 27 anys, bona edat ja.... Llegeixes molt sobre el tema, comentes, t'interessa la maternitat, entens del tema però dubtes molt..... Ningú t'hem de convèncer, tu ets la que ho has de fer, una vegada comencis el camí Disfruta i el que hagi de venir, serà..... Ni més ni menys
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 14, 2015 12:10 pm

Hola maques!! Gràcies per contestar :ok: :***:

A veure... per on començo... : lasito :

Teniu raó, és clar. Tal i com estic, seria per començar ara mateix. Però avui ho hem tornat a parlar el meu marit i jo i he de dir que jo necessito aquest any per fer-me a la idea. Sóc super insegura, i tinc coses a mig fer... de veritat que a vegades em donen ganes de deixar-me d'històries i començar a cercar :content: però després penso que estic boja i necessito aquest any. De veritat. Ho necessito.
Sé que son excuses i tot el que volgueu, però interiorment sé que aquest any ha de ser crucial. Potser no faig res ni arreglo res, ni aconsegueixo plaça fixe ni viatjo, ni visc res increible amb el meu marit... però necessito tenir la certesa de que aquest serà el meu últim any sense fills :globus:

Mentiria si digués que no tinc ganes encara, però em frena aquest últim anyet sense obsessionar-me (perquè jo sé que seré una obsessionada del tema) i la meva super inseguretat. Tinc la sort de ser jove i tenir molt marge... espero i desitjo no tirar-me enrere l'any que ve... que sino si seré una pesada per aquí :-:) :content: (i ja ho sóc, pel que m'heu dit sóc una plasta... ;-) ).
A més que el meu marit em mata. Diu que si m'espero més es divorcia de mi... :-D

Bluebike et desitjo una panxu ben aviat, ets una valenta, espero que tinguis aviat la teva recompensa :anec: :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: marilluna » dv. ago. 14, 2015 12:22 pm

T'ho diu una super insegura i cagada i plena de pors i ja demà entro a la 36 del meu segon fill..... No ets plasta, els que som insegurs necessitem sempre expressar com estem, desfogar-nos.... Ho hem de treure i és el que tu fas, no et sentis malament i fes el que creguis que és millor
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 14, 2015 12:24 pm

marilluna ha escrit:T'ho diu una super insegura i cagada i plena de pors i ja demà entro a la 36 del meu segon fill..... No ets plasta, els que som insegurs necessitem sempre expressar com estem, desfogar-nos.... Ho hem de treure i és el que tu fas, no et sentis malament i fes el que creguis que és millor

Gràcies guapa, tens raó, els insegurs necessitem sempre explicar-ho tot :r) i sentir-nos recolzats d'alguna manera :content:

Espero que et vagi genial amb el segon petit :-()-) i gràcies de nou :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: marilluna » dv. ago. 14, 2015 12:32 pm

De res!!! Ànims i molts besitos
Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Bluebike » dv. ago. 14, 2015 3:25 pm

Ep! De plasta res, que per això està es sóc petit, per treure angoixes, per compartir dubtes i alegries!

I sí m'ho permets un últim consell que a mi m'hagués agradat que algú m'hagués donat abans de posar-me a buscar. No sé si estàs fent servir anticonceptius hormonals, però va bé deixar-los uns cicles abans de començar a buscar oficialment, així dones temps a les teves hormones a que es tornin a anivellar i vas coneixent el teu cicle. A vegades el cos va un xic destarotat si s'han pres anticonceptius hormonals durant molts anys. Potser ja pensaves fer-ho o-o:)

Molta sort guapa!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: numa1982 » dv. ago. 14, 2015 4:34 pm

I ara un altre consell: tres mesos abans de començar la cerca, comença a prendre àcid fòlic, no fos cosa encerteu a la primera (q d'altra banda estaria molt bé)!
Imatge

ImatgeImatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 14, 2015 6:30 pm

Gràcies maques! :love: Sou uns :***:

1) No prenc cap anticonceptiu, mai he pres excepte 5 mesos, de gener a maig, per evitar que em vingués la warry a la meva boda i a la lluna de mel :content: Ja porto 3 warrys naturals i em vaig fixant més en el meu cos :ok:

2) Tinc claríssim que a principis d'any aniré a fer-me una revisió ginecològica completa i demanaré l'àcid fòlic al menys 5 mesos abans de posar-nos a buscar :***:

Ja ho tinc tot en compte >.-<: i super planejat!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: sakura1410 » dg. ago. 16, 2015 8:55 pm

Nayade, et veig molt bé informada i és genial. Penso igual que la resta, em dona la sensació que ja tens ganes i el moment jo encara no l'he trobat però em penso que es millor llençar-se a la piscina. Si vols viatjar podràs fer-ho amb un :content: igualment (o això penso jo) però si necessites aquest any, és totalment respetable.
Jo també sóc un pèl insegura, afegint molt cagada, per això em penso que aquest fòrum ens ajuda molt.
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Bluebike » dl. ago. 17, 2015 12:34 pm

Náyade ha escrit:Gràcies maques! :love: Sou uns :***:

1) No prenc cap anticonceptiu, mai he pres excepte 5 mesos, de gener a maig, per evitar que em vingués la warry a la meva boda i a la lluna de mel :content: Ja porto 3 warrys naturals i em vaig fixant més en el meu cos :ok:

2) Tinc claríssim que a principis d'any aniré a fer-me una revisió ginecològica completa i demanaré l'àcid fòlic al menys 5 mesos abans de posar-nos a buscar :***:

Ja ho tinc tot en compte >.-<: i super planejat!


Doncs Náyade estaràs preparadissima >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 17, 2015 5:40 pm

sakura1410 ha escrit:Nayade, et veig molt bé informada i és genial. Penso igual que la resta, em dona la sensació que ja tens ganes i el moment jo encara no l'he trobat però em penso que es millor llençar-se a la piscina. Si vols viatjar podràs fer-ho amb un :content: igualment (o això penso jo) però si necessites aquest any, és totalment respetable.
Jo també sóc un pèl insegura, afegint molt cagada, per això em penso que aquest fòrum ens ajuda molt.

Guapa gràcies x llegir-me, espero que tinguis una cerca curta!!!

Jo penso que tinc ganes però hi ha alguna cosa que em frena i és aquest any. Tinc clar que mai serà el moment perfecte per que la vida es així, imprevisible... i que ens hem de llençar a la piscina :b-)))

El ser insegura em frena i he de dir que la opinió dels meus pares x exemple, també :-:) Crec que els encantarà ser avis però sempre m'estàn raiant de que haig de gaudir i que tenir un fill ens trencaria molt el nostre ritme. No és que tinguem un ritme vertiginós, som molt d'estar a casa i com a molt fer escapades de capde i poc més... però si som molt d'anar a menjar i sopar fora, passejar, visitar llocs...

Naethda ha escrit:No t'has de pendre l'arribada d'un nadó com si fos "el final de..." (viatjar, estudiar, el que sigui), totes dues coses són perfectament compatibles! Si que és veritat que potser els primers mesos són mes durs perque és una necessitat de mare gairebé 24 hores, però al final passarà. Nosaltres hem seguim fent sortides igual, peròamb la diferència de que ara som 3 (i m'encanta veure com descobreix les coses, i tornar a viure certes coses que per nosaltres son banals a través dels seus ulls, portar-lo a veure coses, veure'l disfrutar i descobrir món per primera vegada, es màgic), i jo ara mateix estic estudiant per presentar-me a l'EIR + cursant un máster + feina. Que tinc menys temps? I tant! Que he de sacrificar coses? (Temps per dormir bàsicament jaja). Doncs també. Però si et pots organitzar, i tens ganes, es pot. A vegades quan llegeixo que et plantejes el ser mare com si fos un trencament amb tot el que t'agrada em sap greu, jo no ho veig així per res, ja ho veuràs :ok: El fet de que estiguis aquí llegint vivències i esperant em fa pensar que el vols ja (i t'ho diu una que abans de quedar-se embarassada portava ANYS somiant que estava embarassada, que tenia fills... i que es moria de ganes, però molt, per fer-ho realitat). Salutacions.


El problema que tinc es just això, que un cop tingui un fill per mi es com un trencament amb la meva vida anterior :ufs:

Aviam... tenir un fill és sens dubte el millor projecte de vida per a un pare o mare, però reconec que he vist a una amiga íntima amb una filla que ha hagut de canviar la seva vida anterior perque té un bebé d'alta demanda z2:-)
Sempre penses que tindràs un fill tranquilet, carinyós, que et farà sempre cas... i després ve el que ve i ja es per sempre. Això em fa por, i també el fet de que canvii la meva relació amb el meu marit, que ja portem uns quants anyets i unes quantes experiències bones i dolentes... em fa pànic acabar divorciada. Però això em pot passar ara o d'aquí 20 anys així que... s'ha d'arriscar ;-)))

Avui el meu marit em diu que vol ja!!! I jo estressada perduda... em diu el mateix que vosaltres, que si tant parlo del tema és que vull un fill... i s'anima suped ràpud aquest marit meu... :-D

I jo mirant als nens del meu voltant, veig pares cabrejats, estressats, amb mala cara, nens cridant, nens tirats pel terra... i m'estresso :content: Em fa tirar enrere agobiar-me tant. I amb aquesta calor jo no tiro, no sé si podria seguir el ritme d'un nen... suposo que no em quedarà més opció... :content:

Apa... ja m'he desfogat una mica avui... merci a totes per les paraules que em dediqueu!! :-()-) I clar que tinc ganes ja, però em pot la por!!! :ufs:

Feliç dilluns :***:
Imatge Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: petipe » dc. ago. 19, 2015 12:54 pm

Tot i que jo sóc de les que aconsellen no esperar perquè mai saps quant durarà la cerca (jo vaig estar un temps), en el teu cas, que ets jove i tens tan clar que necessites aquest any, aprofita'l!

La veritat és que per a mi sí va significar un canvi molt gran. Potser pel que dius, perquè no em va sortir un nadó dels que dorm tot el dia i només menja i tal. I sí que es poden seguir fent coses, però costa i no és gens fàcil. Com a mínim en el meu cas, que no té perquè ser el de tothom.

L'època dels teus pares era un altra i la seva vivència de la maternitat segur que va ser molt diferent de com és ara, que tenim molta més informació, menys pressió i molt més temps per decidir i triar si volem ser mares als 20 o als 30, fins i tot als 40... Tenint un fill també gaudeixes i més si ets tu qui decideix que ha arribat el moment. Encara que triguessis un temps a quedar-t'hi, no crec que et penedissis d'haver-ho posposat... crec que això passa més quan t'hi poses ben passats els 30 i ho has estat posposant durant anys i llavors hi ha problemes.

D'altra banda, a mi també em passava que abans de tenir les criatures veia la part "dolenta" de canviar de vida, de no dormir, de nens ploraners... però el que no podia ni imaginar és la part tan i tan fantàstica que suposa tenir fills i que només entens quan en tens un!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 24, 2015 12:38 pm

petipe ha escrit:Tot i que jo sóc de les que aconsellen no esperar perquè mai saps quant durarà la cerca (jo vaig estar un temps), en el teu cas, que ets jove i tens tan clar que necessites aquest any, aprofita'l!

La veritat és que per a mi sí va significar un canvi molt gran. Potser pel que dius, perquè no em va sortir un nadó dels que dorm tot el dia i només menja i tal. I sí que es poden seguir fent coses, però costa i no és gens fàcil. Com a mínim en el meu cas, que no té perquè ser el de tothom.

L'època dels teus pares era un altra i la seva vivència de la maternitat segur que va ser molt diferent de com és ara, que tenim molta més informació, menys pressió i molt més temps per decidir i triar si volem ser mares als 20 o als 30, fins i tot als 40... Tenint un fill també gaudeixes i més si ets tu qui decideix que ha arribat el moment. Encara que triguessis un temps a quedar-t'hi, no crec que et penedissis d'haver-ho posposat... crec que això passa més quan t'hi poses ben passats els 30 i ho has estat posposant durant anys i llavors hi ha problemes.

D'altra banda, a mi també em passava que abans de tenir les criatures veia la part "dolenta" de canviar de vida, de no dormir, de nens ploraners... però el que no podia ni imaginar és la part tan i tan fantàstica que suposa tenir fills i que només entens quan en tens un!


Gràcies maca, crec que m'entens molt pel que comentes, i trobo que tens molta raó. Ara podem ser mares amb fins i tot 40 i pico anys, no ens hem de ficar més pressió de la que ja tenim en la vida... s'ha de fer quan hi hagin ganes i prou.

Com tu, penso que no em penediré d'aquest anyet sabàtic sense nens, veure nèixer i crèixer als nens de les meves amigues i fent-me a la idea. Potser se'm fa llarg i tot, però ja està presa la decisió.

Menys mal que no només viuré la part mes negativa de la maternitat!! Amb la meva amiga he vist el pitjor, nena d'alta demanda i moltes pors, incertesa, sensació de "quina cagada"... però ara veig la part més bonica de ser pares. I tant que hi ha coses boniques! Si no, ningú voldria ser mare/pare si no compensés!!

No hi ha ningú com jo? Algú que em llegeix a l'ombra i que s'està rumiant això de ser mare?

Petonets a totes.
Imatge Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Boniqueta » dt. ago. 25, 2015 11:32 am

Jo de tu no donaria tantes voltes al tema. El fet de tenir un fill no vol dir que s'acabi el món. Clar que la vida et canvia però et vindran altres etapes molt maques. I el que et diuen totes....no saps quan trigaràs a quedar embarassada. Se sap quan es comença però no se sap quan s'aconseguirà la panxa.
Ja has escrit a varis posts (jo també t'he anat seguint) i crec que ho tens claríssim!! Dóna la sensació que escrivint et vols auto-convèncer de que encara no toca quan en realitat te'n mors de ganes!!
És una opinió i és tal i com ho veig jo segons els teus escrits....en cap moment voldria que t'ho agafessis malament.

El meu consell és que et deixis portar pels teus sentiments i pel que realment vols, et puc assegurar que quan et quedis embarassada no te'n penediràs i quan tinguis als braços al petit/a encara menys!! Per desgràcia el temps passa massa ràpid i els mesos d'embaràs i posterior part per mi són únics i irrepetibles!

Ànims!
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dt. ago. 25, 2015 3:23 pm

Boniqueta no em molesta gens, al contrari, que em diguis el que penses. Jo també em llegeixo a mi mateixa i veig que tot són excuses, no ho negaré. Aquest any el necessito per reflexionar. No sé fins a quin punt m'està afectant massa el fòrum i les meves dues amigues sent mares. Es una pressió interior també que em confón. Em dona por llençar-m'hi i ja està...

Petonets.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Halia » dt. ago. 25, 2015 5:45 pm

En res passen aquests mesos i tens la teva cerca on fire! Ja veuràs!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Nicoia » dt. ago. 25, 2015 9:55 pm

Oi tant!! El temps passa rapidíssim Náyade (ja estem a 4 mesos per acabar l'any, el temps em passa volant) i en res estaràs a cercadores, jo també et veig preparada i és totalment respectable que vulguis i necessitis aquest temps abans de la cerca, el més important és que els passos que facis endavant siguin perquè tu vols.

M'han agradat molt les paraules de la Naethda, deu ser maco tornar a veure les coses des d'uns altres ulls i amb una il·lusió contagiosa, jo estic cercant i tinc unes ganes que arribi la panxu!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ☆♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡☆

EntradaAutor: Náyade » dt. ago. 25, 2015 10:50 pm

Halia ha escrit:En res passen aquests mesos i tens la teva cerca on fire! Ja veuràs!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-)))

Siiiiii esperem que tot vagi igual de bé i amb les mateixes ganes!!!! :)
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::