✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dc. abr. 19, 2017 9:07 am

Hola noies! com va per aquí?

Airuni sort!!!! jo també he deixat les anti baby aquesta setmana (bé en teoria tindria que començar la caixa dijous, ara estic amb la w) i comparteixo lo d'estar cagadeta jajjajja!! segur que quan tinguem el nostre positiu s'esvaeixen totes les pors i ja directament ens morim d'il·lusió!!

June, aviam si ens donaràs una sorpresa i passaràs ja directe no al de cercadores sinó al d'embarassades!

Moxaina, maig ja casi és aquí! Esperes la w o ja esperes que no apareixi al maig?

Juno, una altra que ens donarà la sorpresa :-:) ja seria la canya que de cop comencessin a apareixer panxetes al post de banqueteres :r) !!

Jo poques novetats esperant que acabi la warry i relaxar-me per tornar a cercar!! Com dic per una banda estic cagadeta però per l'altre me'n moro de ganes >.-<: ! Intento no pensar-hi massa per no posar pressió però tinc l'home molt esverat, jo crec que aquesta vegada serà ell qui es baixi la app per saber quan ovulo!

I res més pensant que fer per vancances, alguna ja ho ha començat a mirar?? alguna idea??

Oli
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dc. abr. 19, 2017 11:03 am

Hola boniques!!

Airuni quina emoció! Aviam si tens una cerca ben curteta bonica!

Oli tu també comences ja quina il·lusió :) El meu marit tambe esta com el teu jeje contant els dies per saber si estem esperant o ho tornem a probar jeje Estic cagadeta per la feina i demes pero be ja veurem. Jo també estic mirant ja les vacances, casals i demes. Estem mirant un camping de la costa brava molt xulo. Quines idees teniu?

Jo no crec que estigui embarassada almenys no tinc la sensació... El meu marit si ho pensa però no n estic segura. Mha de venir la warry sobre dilluns ja us dire!

Petonets boniques!!
Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dc. abr. 19, 2017 6:57 pm

Hola!!! Encara que marxi cap a cercadores us vaig llegint.
June a veure si saltaras directa! Molta sort!!

Oli i June. Deu ser la primavera que els altera,el meu ja es fa pesat i tot amb el tema de si em de practicar, de les possibilitats, de que a veure si ja ho he estic i jo que continuo cagada de por, m'atabala una mica amb el tema
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dj. abr. 20, 2017 9:05 am

Ooohhh ens quedarem sense banqueteres de cop...
Oli, airuni, juno i june, molta sort en la cerca, que sigui divertida i curteta :love:
A donar- li canya als maromos que despres estaran setmanes de sequera jajaja
Jo dema tinc ja la vacuna de la rubeola i llavors si, 3 mesos d'espera... Tampoc feiem servir proteccio mes enlla de la marxa enrere, pero partir d'ara haurem de protegir-nos d'alguna forma fins que arribi la data al juliol...
Anims a les que teniu llum verda i que la primavera us porti molta sort!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. abr. 21, 2017 12:25 pm

Hola noies!
Caram, em despisto una dies i sou varies les que esteu ja cercant :b-))) Espero que tingueu una cerca curteta.
Jo dilluns tinc hora a la gine privada x explicar-li la meva vida a veure quina opinió en dóna amb tot el tema de la cicatriu. Si ens ho pinta més o menys bé Jo crec que retrassarem l'inici de la cerca a la vacances.
Preguntaveu vacances oí? Nos anirem a Menorca, des de que tenim al peque cada any anem 1 setmana, ens encanta i ell s'ho passa genial.
Anem parlant!
Bon finde
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Moxaina » dv. abr. 21, 2017 9:51 pm

Hola boniques!!!

Oli m'ha de venir la W a finals de mes, de fet ahir vem gastar l'últim condó jijiji : lasito :

Que els hi passa als maromos?? El meu també està com el vostre!!! Pel primer era jo la que feia "pressió", però aquest cop es ell que està tot el dia parlant de fer un germà, de tot el que farem quan els nens siguin grans... vaja que estic flipant amb la seva actitud!! Però Ep! M'encanta :love:
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dg. abr. 23, 2017 10:51 am

Hola boniques!!

Airuni molta sort bonica! Quina ilu aquests homes implicats :content: Espero que tinguis una cerca curta!!

Moxaina ja mateix comences la cerca! El meu home está igual! Fent plans, parlant de com sho prendran els nens... A mi tambe m encanta escoltar-lo :love: Abans era jo la que insistia i em feia pesada i ara es ell! Aviam que passa aquest mes!

Arigalma bonica espero que tinguis sort amb la gine i poguis tenir llum verda! Que xulo Menorca no he anat mai però la meva cunyada hi va cada any amb el seu nen i diu que es ideal pels peques!

Bluemoon com portes el casament? Ja teniu tot preparat? Anims que 3 mesos passen molt rapid! Es perillós que cerqueu abans? Ho pregunto perque no en tinc ni idea de com funciona perdona. Sort que amb el casament estaràs entretinguda!

Feliç Sant Jordi a totes boniques!! A mi es una festa que m encanta i si cau en festiu molt més! Trobo que a Catalunya hauria de ser festiu sempre. Avui anirem a passejar, a mirar llibres que m encanten i despres al cinema amb els petits. Quins plans teniu? Jo he d estar entretinguda sino estic pensant tota l estona en dema si em vindra o no la w... Dema suposo que em fare el test no ho se segur pero passare a informar-vos boniques!

Que passeu un mooolt feliç Sant Jordi! Petons!!
Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dg. abr. 23, 2017 5:42 pm

Hola!
June quins nervis a veure si surtiràs directa de la banqueta! Molta sort!!

Feliç Sant Jordi a totes!!
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dl. abr. 24, 2017 7:20 am

Hola boniques!!

Entro ràpid per dir-vos que mhe fet el test al llevar-me i es POSITIU!! :-()) Ostres no mho esperava ara mateix no m'ho crec de veritat... Ara penso que nomes varem fer el boig un dia abans de l ovulació i no se no mho crec!! El meu home era a casa i ha mirat el resultat ell primer "embarassada 1-2" i sha posat a saltat tot feliç mentre jo el mirava amb cara de poker. Estic contenta però moooolt molt cagada... Per la feina, perquè tinc una companya de baixa per risc d embaràs i s ajuntarien dos baixes si tot va be. .. No se el meu cap va a mil.

Us ho volia dir a vosaltres primer! Sou les primeres a saberho! Continuaré escribint per aqui si no us fa res aixi us segueixo i us vaig explicant les meves paranoies jaja

Un petonarro a totes!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dl. abr. 24, 2017 7:49 am

Bon dia, passo un moment ràpid només per felicitar la June87!

Enhorabona JUNE87!!!! Mira que bé un pinxitu al moment oportú molt profitos!! >.-<: >.-<: >.-<: Et desitjo un embaràs fantàstic!!! aquest any els reis o el tio es portaran de maravella!!!! Quina bona noticia noia t'has estalviat de passar pel post de cercadores! :p-)

No me'n he pogut estar, quan pugui passo amb més calma!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dl. abr. 24, 2017 11:41 am

Oooohhhh june, moltes felicitats!!! De banquetera a mare de gener directa! Quina velocitat jajaja, a veure si totes tenim la mateixa sort quan ens hi posem ;-)))

Del casament anem fent poc a poc a mida que anem cobrant, ara estem pendents de comprar les aliances i despres els detalls pels convidats... Estem esperant al sou d'abril per començar a mirar anells... Ja nomes queden 2 mesos, passa el temps volant!
I sobre la vacuna si, es perillos quedar-se embarassada per alt risc de malformacions i problemes greus, de fet abans de vacunar-me m'han fet signar un paper conforme no em quedare embarassada en minim 2 mesos (segons la gine i la infermera del CAP eren 3, pero avui m'han dit que son 2). Pero cal fer-ho, aixi que millor ara que despres ;-)
Blue Moon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 24, 2017 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 24, 2017 2:14 pm

Hola!!!
Entro ràpid per felicitar a la June! Enhorabona!!! Desembre o gener? Espero que vagi tot molt bé ja ens aniràs explicant.
A veure si després puc passar amb més temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Moxaina » dl. abr. 24, 2017 9:00 pm

Ai Juneeeee!!! Al final si que si!!! Quina emoció llegir les teves paraules, de fet el 29 d'abril farà 2 anys del meu + i el peque es del 3 de gener... estàs ahi ahi!!!!

Disfruta molt guapa!!!! FELICITATS!!!!
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dl. abr. 24, 2017 9:35 pm

Moltes felicitats june!! :b-))) >.-<: Quina punteria!

Doncs a mi la gine m'ha dit que millor esperar 18 mesos des de l'operació aixi que res... A esperar fins novembre :-:)

En un altre moment us contesto millor, que ara des del telf és un pal.

Anem parlant!
Imatge

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dc. abr. 26, 2017 8:54 am

Hola boniques!!

Moltissimes gracies per les vostres paraules!! Mheu emocionat sou tan maques :love: :love:

Arigalma gracies reina! Em sap greu que hagis d aplaçar la cerca però no pateixis si es per un be del teu cos i el teu bebè es millor esperar. Ara be l estiu i passa el temps mes ràpid ja veuras

Moxaina gracies preciosa! Quin regal de reis tan maco el teu peque! Jo com tinc cicles tan curts el 24 ja tenia falta però sintomes ni una la veritat. Segons les calculadores d Internet la meva data seria el 4 de gener aixi que quasi igual que tu :ok:

Airuni gràcies bonica!! Espero veure el teu positiu a cercadores i aixi em fas companyia reina! Les calculadores em posen 4 de gener pero si s adelanta un xic ja seria desembre aixi que no se segur. No tinc metge fins el dia 12 de maig i no tinc sintomes de res aixi que estic cagadota ja us explicare!

Bluemoon gracies reina!! Si encara no mho crec :content: No pensava saltar de cop quina sorpresa! No sabia el tema de la vacuna deu ni do aixi millor esperar aquests dos mesos per si un cas. Aixi passes el casament be i pots disfrutar del teu dia. M imagino l estres dels preparatius la veritat que jo vaig fer un casament molt i molt sencill però tot i aixi hi havia mil gastos i demes. Però es tan bonic!

Oli gracies preciosa! Si un pinxito que pensava que era molt lluny de l ovulacio i mira diana :ok: Crec que potser vaig ovular molt aviat perque de fet tinc cicles curts i a mes irregulars. Tu thi poses al maig oi?

Ay boniques estic que no mho crec la veritat que molt sovint ni hi penso no ho tinc present perque tampoc tinc sintomes com els anteriors embarassos. Tret del dia anterior a la falta que tenia dolor d ovaris pero molt lleu tipus regla despres ja no he sentit res. Aviam si passen rapids els dies fins la visita al gine el dia 12. Tambe em preocupa que nomes prenc l acid folic desde fa un mes... En fi tinc el cap fet un nyap! Ja us anire explicant boniques

Boniques molts petons
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dj. abr. 27, 2017 9:56 am

Hola de nou noies!
Com aneu per aquí?
Ànims a les que teniu que posposar la busqueda, segur que aviat arribarà el vostre moment!
Nosaltres ja estem sense precaucions però sense presa. La veritat és que estic molt més tranquila que la primera vegada que vam buscar...
Bé vaig passant a llegir-vos i desitjo que la espera sigui amena i que ven aviat pugueu cercar el vostre cigronet.

Sort a totes!!!

Oli
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Acidilla » dv. abr. 28, 2017 7:44 pm

M'infiltro des de cercadores: June87 No m'havia empanat del teu post! El vaig llegir molt per sobre!! Moltes felicitats! T'he afegit com a panxetes del mes a Cercadores Abril encara que no hagim pogut conversar amb tu! :-()) :-()) :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Moxaina » dl. maig 01, 2017 8:19 am

Noies comença el maig i la nostra cerca!!!! :***: :***:
Encantada d'haver passat per aquí i ens veiem d'aquí poc a l'altra banda!!! >.-<:
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dt. maig 02, 2017 8:38 am

Acidilla bonica moltes gràcies :love: No pateixis ja vaig suposar que no m havies llegit jeje ens llegim per cercadores us anire seguint!
Moxaina molta sort bonica!
Imatge

Imatge

Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: plum » dc. maig 03, 2017 7:59 pm

Hola a tothom!! m'acabo de registrar! ja fa dies que us llegeixo i he decidit registrar-me i presentar-me jejeje.
Tinc 29 anys i d'aqui uns dos mesos començarem a buscar el primer :-)

Ja fa uns tres mesos que vaig deixar les anticonceptives (em feia cosa que em costés tornar a ovular i aquestes coses..) i ara estic amb l'àcid fòlic abans de començar la búsqueda!
Crec que se'm farà bastant llarga l'espera dels 3 mesos recomenats de l'àcid fòlic...i ja m'estic posant nerviosa només de pensar-hi! entre il·lusió i cagada de por!! AIx... bé espero poder "desfogar-me" i compartir les experiències amb vosaltres.

Encantada d'estar per aqui!

:-o00m :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::