✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dl. març 13, 2017 4:51 pm

Hola boniques!

Airuni gràcies pel consell bonica! Aquest mes he començat a prendre'm la tempe per mirar si ovulava aviat i segons la gràfica vaig ovular sobre el dia 11. Però de tota manera faré com m'aconselles i compraré TO (de l'amazon me'l recomaneu?). Del tema de la feina jo t'aconsello que facis el que et vagi millor per a tu i per a la teva família, sense pensar en el contracte. Pensa que entre que cerques, que t'hi quedes i que passa un temps prudencial per dir-ho ja serà passat estiu. Si comences al maig-juny com havies pensat no t'ha d'influir si et renoven a l'estiu no? Fa ràbia que a les dones ens condicioni tant la feina quan als homes no els hi passa... Anem bé

Arigalma que bé que ja tinguis l'alta del tema de la cicatriu! El tema del cole es per decidir concertat o públic no? Aviam si teniu sort i pot entrar on voleu! Ja seria un mal de cap menys i podrieu estar més decidits.

Oli t'entenc molt bé amb el tema dels moments de passió jeje :love: A nosaltres ens passa el mateix, costa tant coincidir un dia que s'adormin ràpid i que no estiguem cansadíssims... Ho parlem sovint que a l'estiu o estem de vacances i així podem estar 100% per cercar o ens ho haurem d'agafar més bé. El tema de la diabetis no té perquè repetir-se no? O ja et posen a factor risc per la cessària? Aviam si amb sort pots intentar un part vaginal aquesta vegada (com a mínim es pot intentar no? o ja t'ho desaconsellen?) i sinó no passa res l'important es que vagi tot bé. De tota manera comenta-ho tot aixó amb la gine ara quan demanis hora i així et quedes mes tranquila.

Nosaltres ens volem esperar a juliol-agost perquè m'agradaria que nasqués a la primavera (els meus fills són de finals de juny i agost i ho vaig passar molt malament a l'estiu per la retenció de líquids i el part i postpart) i perquè la baixa seria durant les vacances d'estiu dels nens. No em veig amb un bebé tant petit amunt avall amb els grans. A part la meva idea es ajuntar baixa de maternitat amb lactància i el mes de vacances. Espero per aixó que neixi entre abril-maig però per molts plans que faci al final serà quan hagi de ser.
Vosaltres perquè espereu a un mes concret? Es simple curiositat : lasito :

Que tingueu bona setmana boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dl. març 13, 2017 4:57 pm

Veig que la majoria ens esperem a maig /juny per començar a cercar, omplirem el post de cercadores a l'estiu, estarà el foro animat :content:

Jo continuo sense la W, em vaig fer un altre TE diumenge i continua sent negatiu, no entenc res. Posava que no detecta els embarassos ectòpics, espero que no sigui el cas... tinc hora amb la gine el dia 30 de març (no podia abans), perquè jo estic cada cop més nerviosa :ufs:
Si em baixa abans faré una festa jajaja, no se què pot estar passant amb el meu cos, primer retard i super bèstia (l'última W va començar el dia 2 de febrer).
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dl. març 13, 2017 5:05 pm

June, se m'ha creuat amb la teva resposta...
Jo espero al maig/juny per 2 raons:
Estic acabant de liquidar un problema de fetge que porto arrossegant 1 any ja, després de vàries ecos i analítiques i la medicació (que l'acabo aquest mes per fi) podré dir que ja estic al 100% una altra vegada, i començaré a prendre l'àcid fòlic!
Per altra banda ens casem el 2 de juliol i no vull que si ho estic se'm noti :-()) A més és bastant estressant la planificació (i això que ho fem super senzill) i no estem gaire pel tema de cercar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dt. març 14, 2017 8:31 am

Hola noies!
June 87, Doncs jo espero també al maig juny per 2 raons, la primera és perquè la petita va néixer al novembre i tot i que l'embaràs a l'estiu va ser molt maco el pospart amb el fred no em va agradar gaire, quan sortiem els primers dies semblava que anessim a la guerra i se'm va fer l'hivern molt llarg... ara preferiria que com a mínim nasques a principis d'any, si pot ser cap ala primavera millor però com que no es pot triar anirem provant. I l'altre es per fer una mica de temps per la petita que encara veiem molt petita i tot i que com dieu tot es fa jo em veig amb una panxa tremenda i radere la nena i ja m'estreso...
Ja tinc hora amb la llevadora per la setmana vinent i aclariré també aquests dubtes que tinc. Després de tenir la peque em van comentar que si que pot ser que la diabetis no es torni a repetir però que tinc molts números per haver tingut diabetis en l'altre embaràs i per antecedents familiars. I per lo de la cessaria ojala pugui parir aquesta vegada, a la segona no t'ho desaconsellen, em van dir que es fan molts parts naturals després de la primera cessaria, si que ho desaconsellen si tens 2 cessaries previes o si ha passat molt poc temps des de la primera. De totes maneres al tenir els 2 factors em van dir que un proper embaràs serà de risc si o si :ufs: . Tot el que fan però és més control i com vaig per seguretat social no està de més. Esperem però que tot vagi bé!! És més que res que em genera una mica de mandra tot plegat...

Blue moon, que estrany això de la teva warry no??? Aviam que et diu la gine quan vagis.

Arigalma, també vas tenir al primer fill per cessaria? Parleu d'una cicatriu però perdoneu m'he perdut... I dius que saps també que aniràs a risc segur i amb cessaria? Com és?

Bé us deixo, fins la propera

Oli
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dt. març 14, 2017 8:43 am

Entro un moment des del mobil per dir-vos que ja m'ha baixat la W!!! Quin descans i quin alleujament, al final si que ha estat nomes un retard!

Jo tambe penso que l'ideal es que neixin a finals d'hivern o primavera... Jo soc de finals de gener i la meva parella del març, crec que de cara a l'escola es un avantatge tambe ser dels grans almenys els primers anys.
A veure si totes encertem aviat aquest estiu :cnena: :cnen:
Imatge
Imatge
Liladoble
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 07, 2017 9:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Liladoble » dt. març 14, 2017 12:58 pm

Hola noies, vaya blue moon a seguir luchando, mucho ánimo!
bueno chicas quería comentaros que he me unido al post de cercadores de març aunque no tenga muchas esperanzas... porque aunque buscar "en serio" ( me comprado test de ovulación y me haré la temperatura basal, aunque tengo que leerme toda la infor para hacerla bien) nos ponemos este mes, llevamos meses que no ponemos protección y una ya pues se empieza a preocupar...
Por cierto Arigalma porque será de riesgo tu embarazo? por el tema de la cicatriz? Y si quieres decirme, que edad tenéis que pones que ya no os podéis esperar mucho? nosotros estamos igual yo 39 y él 42 pero no perdemos la esperanza ni la ilusión ;) ánimo guapa!
bueno me tengo que desconectar que marcho ya y además estoy por el ordenador, pero es que por el móvil me cuesta bastante lo de escribir leer etc , a ver si tengo otro ratito con más tiempo y os leo con más calma a todas. besitos guapas, que bien va tener un foro para compartir ilusiones, miedos, esperanzas, etc Gracias a todas de verdad >.-<:
Liladoble
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 07, 2017 9:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Liladoble » dt. març 14, 2017 12:59 pm

>.-<:
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dt. març 14, 2017 7:48 pm

Hola boniques!!

Bluemoon quin descans la warry!! El cos ha vegades fa coses ben estranyes! Ara a tope amb el casament >.-<: Per cert no sabia el problema que vas tenir amb el fetge ostres deu ni do. Sort que ara ja estas be i pots cercar aviat. Si thi poses quan tens pensat al juliol no set notara encara amb el vestit. Jo tambe penso que de cara a escola millor que siguin de primers d any. Aviam si hi ha sort!

Oli jo tambe penso que el naixement a la primavera es millor que a l hivern. El meu nen es de juny i aprofitavem molt el sol i el relax de l estiu. Ja m imagino que un bebe d hivern ha de ser mes "rotllo" aixo de portarlo a passeig entre el fred i el mal temps. Aviam que et comenta la gine de la cessaria i de la diabetis. Amb una mica de sort podras tenir part vaginal si mes no diria que sempre ho intenten no? I si et controlen mes l embaras molt millor!

Liladoble no te agobies si este mes no llega. Aunque estos meses no esteis usando proteccion no significa que tarde en llegar. Aqui estamos para hablar y que se nos haga mas rapida la espera jeje :content:

Aixi noies em deixareu sola a l estiu? Quina peneta soc la que abandono mes tard la banqueta em penso :-o00m de tota manera us anire llegint a cercadores boniques!

Petons! Ens llegim!
Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. març 15, 2017 8:29 am

Hola reines!

A veure us explico el meu cas, que veig que ja m'heu preguntat. El meu primer fill va néixer per cessària al gener 2014 (no es movia i no es van voler arriscar). Quan feia 18 mesos de la cessària en una revisió anual em van veure que la cicatriu interna de la cessària estaba oberta, així que al maig del 2016 em van operar a V.Hebron per tancar la cicactriu, això implica que el meu úter ja té 2 operacions i per tant està més debilitat i a més, amb la operación que em van fer, la cicatriu de l'úter ja no és un tall polit com el que fan a la cessària, sinó que me van haver de "repelar" la cicatriu de la cessària per poder cosir de nou i que les parets es tornessin a enganxar... per això será un embaras de "risc", no només és com si portés 2 cessària prèvies sinó que la cicatriu interna no és una cicitriu pulideta i les parets de l'úter están més tivants. Això implica també que el meu part será cessària segur abans de terme, no em deixarien arribar a la semana 40 per evitar quaslevol contracció (em van dir que probablement farien cessària a la 38) i ja em van dir a V.Hebron que la cessària seria complicada. :-:)

June87, jo potser encara estic aquí a l'estiu, jo tinc carta blanca mèdica a partir de juny però potser ens esperem més o depen del que em digui la meva ginde del privat, si m'ho plantegen molt xungo a nivells de riscos potser diractament em planto amb 1.

Referent a lo que dieu de tenir fills a l'hivern, el meu és de finals de gener de 2014, si que és veritat que dóna menys joc a sortir i tal, però l'aventatge es que quan arriba el primer estiu ja té una certa edat per fer més cosetes, i nosaltres baixavem amb ell a la platja a hores permeses (abans de les 11 del matí i a partir d eles 5 de la tarda), que per exemple, ma germana va parir al juny, i el meu Nebot en plena época de calor era molt peque encara. Lo ideal per mi és març/abril, ojalá es pogués triar! però ja se sap que les coses vénen quan vénen...

Anem parlant!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dc. març 15, 2017 8:59 pm

Hola!!
Ja he anat a la llevadora, m'he quedat una mica :ufs: és una llevadora nova que l'havia vist mai i es maja però ha anat molt per feina, m'han donat hora molt tard i m'ha donat la sensació que tenia pressa per marxar, però no és la meva culpa si ella ha d'atendre fins a les 8 és lògic que ens donin cita a les 7:30, en fin...espero que hagi estat tant seca per això si no hauré de mirar de canviar-la. M'ha fet una citologia que em tocava, m'ha receptat Natalben preconceptivo, li he preguntat que havia de fer amb les anticonceptives i m'ha dit que quan volguem començar que les deixi que no fa falta que ho faci abans que la gent parla molt i diuen moltes coses (així m'ho ha dit...) i que quan estigui embarassada que torni i em canviara el natalben per un altre més complert.
No he pensat en preguntar-li quan l'he de prendre, m'ha dit un cop al dia però no se si pel matí per la nit...

Oli Jo crec que hauré de fer TO perquè amb la feina unese coses i unes altres els pocs que fem com a minim que siguin productius i fer-los coincidir quan estigui ovulant.

Sobre quan començar el meu també és d'estiu i per això també ens hi volem posar per aquestes dates no vull un altre estiu embarassada, si t'ho pares a pensar pels bebes potser és la millor epoca per poder sortir sense un munt de capes a sobre, és més barat perquè no necessites tanta roba...però vaig passar tanta calor que no voldria tornar a repetir. I també m'agradaria de principis d'any pel tema cole, a la llarga no és nota però quan són tant petits hi ha molta diferencia, per exemple nosaltres al començar el cole li vam haver de treure els bolquers si o si, si haguès estat de primers d'any segurament estaria més preparat per posar un exemple, l'ideal seria al març que ja no fa tant fred i és de principis d'any però és tant difícil...

Demà aniré a la farmàcia a comprar el Natalben a veure que tal, quins nervis només de pensar que això ja comença, encara que potser a última hora em faig enrrere :-D espero que no.

Bona nit!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dj. març 16, 2017 9:55 am

Hola noies!
Airuni, que bé que ja tinguis carta blanca per part de la llevadora! Quan tens previst arrencar tu? A mi per l'altre embaràs també em va dir la llevadora que no feia falta esperar cap cicle després de deixar les pastilles, que t'hi pots posar de seguida! Quin pal quan et toquen gent que treballa sense ganes, és un pal... espero que tingues un mal dia i que per la pròxim estigui de millor humor. I jo no se pas com ho feu per fer el TO i tota la pesca... a mi no em ve de gust fer-ho perquè toca... aixxx no se ho troba massa forçat espero quedar-me aviat i no tenir que buscar dies fèrtils aviam si hi ha sort! Pel que dius de d'àcid folic no crec que tingui importància l'hora de prendre'l no?
Arigalma, ostres no sabia que això podia passar? i tu no notaves res pel fet de tenir oberta la ferida per dins? Cap molèstia? Jo no m'he fet cap revisió de la cesària, ostres quina por. Sort que ets valenta i si tot va bé podràs tornar-hi aviat!!
June87 no pateixis que sola no quedaràs ja passarem a fer-te companyia per un meset que t'hi posaràs més tard! i esperat que jo encara no ho tinc 100% coll avall i veig que no soc la unica.
Liladoble, mucha suerte con la busqueda de la panxuu deseo que sea cortita i divertida, i a poder ser que llegue pronto!!

Jo vaig fent esperant la visita a la llevadora. aquesta setmana començo la pausa de les pastilles (que en principi serà la última) i el meu home ahir mentre sopavem em deia que ja les puc deixar... que no cal esperar un mes més... aquest és més feliç que un anis i a mi només fa que generar-me més dubtes... i si les deixo ja?!?!?! no se que fer :-:)

sort que demà ja som divendres...
Oli
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dj. març 16, 2017 3:13 pm

És cert, no cal esperar cap cicle de les pastilles... de fet una de les meves companyes de feina s'hi va quedar sense cap cicle entremig i va tenir bessons (sense antecedents familiars!) ;-)))
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dj. març 16, 2017 3:18 pm

Hola boniques!

Arigalma deu ni do amb el tema de la cessària i la cicatriu! I aixó com es? No et varen cosir bé o el cos va rebutjar els punts? No sabia que podia passar ospa. Esperem que et donin carta blanca i poguis cercar a partir de juny. Jo crec que et passaràn a risc es clar però esperem que no t'ho pintin tant negre com per plantar-te amb 1. Que no passaria res tampoc perque de tota manera el més important ets tú i la teva salud però aviam si hi ha sort reina!

Airuni tela amb la simpàtica de la llevadora... Quan et toca una així es una murga anar a consulta. No tens possibilitat de cambiar de CAP o de llevadora? Jo sóc d'un poble petit i només hi ha una llevadora. Es la persona més borde i amb més poc tacte del món. Al meu anterior embaràs encara em sobraven uns kilets de la primera i a més jo tinc sobrepès doncs m'ho va fer passar fatal. El més maco que em deia era gorda. Si hi ha la mateixa me'n vaig al poble del costat segur! Ja veuràs com no et fas enrera ara que comences amb el natalben, quina ilu! Jo ho compraré el mes que ve.

Oli deixa les pastilles ja :***: El teu home té raó així comences a notar-te l'ovulació i controles més els cicles. Els homes ho veuen tant fàcil jeje pel meu ja començariem ja però es clar la seva feina no es problema i jo tinc clar esperar un xic més. Espero que em feu companyia boniques! I jo us aniré seguint a cercadores de ben a prop.

Ens anem llegint boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. març 16, 2017 4:38 pm

Hola reines

Doncs no se sap perquè pot haver passat lo que em va passar, ningún metge es mulla dir-me que hagi pogut ser culpa del gine que em va cosir malament (jo per si de cas he canviat de gine), diuen que una cessària és una intervenció tant rutinària que es difícil cagar-la, així que la única opció que quedaría és que el meu cos potser va reabsorvir els punts massa aviat o algo i per això no va tancar bé. Jo no notava res, només que les regles se m'allargaven i em van dir que podía ser k fos pk la sang quedaba acumulada al cicatriu, però ara que estic operada tb se m'allarguen una mica i en ppi ja està tot ben tancat.
De totes maneres, lo que m'ha passat a mi és un cas raro, hi ha poques dones que els hi passi el mateix que a mi, no hi ha encara ni protocols d'actuació davant d'això. També és veritat que hi ha dones que potser m sabenque ho tenen, es queden embarassades i quan obren per fer una altra cessària (si s'escau) algún metge s'ha trobat la cicatriu una mica oberta.

Oli, jo estic d'acord amb les altres i el teu marit, deixa ja les pastilles, i així podras anar coneixent el teu cos.

Anem parlant!
Imatge

Imatge
Liladoble
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 07, 2017 9:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Liladoble » dv. març 17, 2017 10:47 pm

Hola guapes, entro rapidito ya que es un poco tarde pero he tenido muy poco tiempo estos días.
June87 ya verás que estaré por aquí acompañandote ya que me dá que yo voy para largo jeje bueno de momento sigo ilusionada pero concienciandome por si se alarga no agobiarme.
Airuni el AF yo lo tomaba con el estómago lleno, después de la comida, lo de cuando es indiferente. Que por cierto yo tengo que comprarme que no lo tomo!
Arigalma vaya no sabía que eso podía pasar, si que había escuchado lo de esperarse dos años para quedarse embarazada después de una cesárea, pero tienes que pensar en positivo si te han dado carta blanca es porque se puede sino te lo hubieran dicho, a ver que te dice tu gine y como dice Oli eres valiente y ya verás que seguro que va todo bien, por cierto donde tuviste a tu hijo? Yo iré por privado.
Por cierto Oli que no había leído que tuviste diabetes gestacional, yo también tuve y me dijeron que si volvía a quedarme embarazada me volvería a salir, estuvecon dieta y pinchandome menudo rollo, lo que no entiendo es que te han dicho que será de riesgo tu embarazo?
Por cierto sobre lo de cuando es mejor o prefiero que nazca, yo opto por primeros de año por el tema de la edad para el cole y por no pasar el embarazo en verano, que es como lo pasé con mi hija, y la verdad yo pasé muy mal verano entre calor, dieta, retención de líquidos pesadez, se me hizo muy pesado.

Bueno noies bona nit que mi marido me reclama jijiji
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dl. març 20, 2017 7:42 am

Bon dia banqueteres, que tal el cap de setmana???
Aquest divendres vam tenir una molt bona noticia, tenim uns amics embarassats del primer fill >.-<: !! Ens van convidar a sopar i ens ho van dir, estan molt contents i no hi ha per menys!!! A mi però no em va deixar dormir en tota la nit... em va entrar com unes ganes de posar-nos hi jaaaaa!!! Però desprès de parlar molt amb el meu home i recapacitar-ho tot molt hem decidit que prendre l'últim mes de pastilles! i despres ens tirem de cap a la cerca (sin prisa però sin pausa...) que és el que ja teniem mig parlat i així deixem temps a tot: a mentalitzar-nos bé, a gaudir de l'espera i poguer encarar la busqueda amb més il·lusió, a la citologia i resultats, a l'àcid folic, a tot... i per lo que dieu d'escoltar el cos, per sort soc de les que sempre he tingut regles molt regulars i espero que no m'hagi desmarxat... crec que és important seguir els ritmes!! així que noies en 4 setmanes em passo a cercadores!! quina ilu!

I vosaltres que expliqueu?

Oli
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: oli » dl. març 20, 2017 7:43 am

Bon dia banqueteres, que tal el cap de setmana???
Aquest divendres vam tenir una molt bona noticia, tenim uns amics embarassats del primer fill >.-<: !! Ens van convidar a sopar i ens ho van dir, estan molt contents i no hi ha per menys!!! A mi però no em va deixar dormir en tota la nit... em va entrar com unes ganes de posar-nos hi jaaaaa!!! Però desprès de parlar molt amb el meu home i recapacitar-ho tot molt hem decidit que prendre l'últim mes de pastilles! i despres ens tirem de cap a la cerca (sin prisa però sin pausa...) que és el que ja teniem mig parlat i així deixem temps a tot: a mentalitzar-nos bé, a gaudir de l'espera i poguer encarar la busqueda amb més il·lusió, a la citologia i resultats, a l'àcid folic, a tot... i per lo que dieu d'escoltar el cos, per sort soc de les que sempre he tingut regles molt regulars i espero que no m'hagi desmarxat... crec que és important seguir els ritmes!! així que noies en 4 setmanes em passo a cercadores!! quina ilu!

I vosaltres que expliqueu?

Oli
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: June87 » dc. març 22, 2017 2:53 pm

Hola boniques!!

Com va la setmana?

Arigalma normal que cap metge es mulli amb el tema avui dia es tapen uns a altres. Has fet be en cambiar de gine reina. Quan et donen carta blanca? Al juny vas dir o ja pots començar?

Liladoble animo bonita no te agobies en la búsqueda que a veces la cabeza nos juega malas pasadas! Tienes otro hijo dijiste no? Cuantos años tiene? Espero que lo consigas pronto y sino a pasarlo bien en la búsqueda jeje :)

Oli quina bona noticia els teus amics! La veritat que quan algu et diu que esta embarassada costa molt no llançar-se ja mateix. A mi em passa amb la meva companya cada vegada que li veig la panxolina em moro d enveja (sana) i mhi posaria ja mateix. Pero penso com tu es millor fer com tinc pensat i fer-me una mica a l idea. Se que em queden uns mesets pero el meu moment arribarà!

Com esteu? Com es nota que ja allarguen els dies! M encanta quan a les set encara es clar :***: I ara amb el canvi d horari encara mes! Jo aqui a girona no se com vestir als nens. Tan aviat fa fred al mati com calorassa al migdia...

Be anem parlant boniques petons!
Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dc. març 22, 2017 7:49 pm

Hola!!
Oli a veure si marxem juntes, en teoría volia esperar a la propera regla que ha de venir a l'abril, pero no se si em rajare i esperare un mes més. Ja has anat a la llevadora? Jo encara no tinc el resultar de la citología pero em va dir que m'ho enviarien per carta si tot esta be i si no em trucarien, així que suposo que deu d'estar be.

June aquí el temps tambe esta boig ja no sabem com vestirnos, fa una dies va fer calor d'estiu i ara torna a refrescar.

Disculpeu les faltes d'ortografia, escric des del móvil i ho tradueix tot al castellà.

Que acabeu de pasar molt bona setmana!!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. març 24, 2017 7:19 pm

Hola noietes
Entro només per desitjar-vos bon cap de setmana! Tot i que crec que el temps no acompanyarà gaire. :ufs:
Anme parlant!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::