✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
Entrades: 1307
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. abr. 18, 2020 2:34 pm

Hola boniques!!

:-()-) enhorabona Capseta!!! gracies per explicar el teu part, sempre va bé tenir info d'altres dones. Deu ni do, vas ser una campiona i molt valenta >.-<: . Em sap greu que es compliqués una mica la cosa, però a la vegada el cos es savi i ens sorpren de com es recupera. Me n'alegro almenys per aquesta part. Aixi be la nova etapa dels 4 a casa??? Que be, me n'alegro molt. A mi em fa patir una mica aquesta part, el com el minicruncho ho portarà.... pero confio en que s'acabi adaptant.

Nayadeeee jajajaj aviam si heu fet diana ja!!!! Si et quedes embarassada no pateixis per això, t'agafes la baixa i au!!! Que be nena, aviam si repetirem maternitats bastantes banqueteres aquest 2020!!! >.-<:

Doncs res noies, per aqui poques novetats... amb ganes que ens deixin sortir una mica, la veritat. Anem parlant!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
Entrades: 1023
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 27, 2020 4:23 pm

:--/) precioses com esteu???

He estat una mica out i comentant a cercadores!!
La veritat q Ena hem llençat a la piscina, ara ja torno a estar al CAP i acabo de signar contracte fins 30 de juny així q em dona tranquilidad, mentre cerquem!

Ara estic amb Psicosimptomes a tope però ja no se si es la regla o prenyi, avui crec que la W is coming pero vaja es que ja ho diuen que quan busques, trigues a trobar! Així que paciencia!!!!

I com aneu vosaltres???

Capseta mil gràcies per posar la teva experiència!!!
I crunchi com te trobes?? Finalment teniu una A??

Petonets I merci pels ànims!!!!!
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ
Minta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » dc. abr. 29, 2020 10:29 pm

Bona nit a totes!!

Feia moooolt de temps que no passava per aquí!

Allà pel 2015 vaig descobrir aquest forum, vaig ser banquetera durant mesos fins que va tocar cercar.
El nostre petit, va neixer el novembre de 2016 :()()::::

De fet, Nàyade, vaig coincidir amb tu! Que fort si en tornessim a coincidir, tot i que veig que ja estàs a cercadores! Anims i que la cerca sigui beeeen curteta!

Doncs bé, la nostre historia es que el nostre petit té 3 anys i mig, portem 1 any donant voltes en donar-li un germanet/a... però sembla que mai es el moment!! (Feina, estrés, viatges, escola, etc) i ara, el punyet*** virus!
Finalment ens hem decidit, mai serà el moment idoni, pero no volem deixar passar mes temps!

avuí començo amb el natalben i al juny / juliol en funció de la W, ens posarem al lio :b-)))

Intentaré llegir-vos a totes, com a minim les últimes págines per possar-me al día.

Un petonás mooolt gran i gràcies per fer-me un espai entre vosaltres! :-()-)
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 30, 2020 9:25 pm

Minta quant de temps!!!!! Clar que vam coincidir, menrecordo de tu!!!!!

Ostres havia perdut la teva pista!!!!

Doncs si, jo vaig ser mare al febrer 2017, els nostres peques es porten poquet! I he passat a cercadores per fi siiii (he estat a la banqueta molta mesos donan pel sac jejeje ja em coneixes). Si mires pàgines anteriors no paro de pensar I repensar si anar pel 2on o no, si es el millor moment o no... que si a nivell parella, que si a nivell treball... Es una bogeria!!!! Pero la conclusió es que s'ha de fet quan ve de gust I sobretot sense donar-hi massa voltes!!!

Doncs res tu, al juny juliol ens veiem a cercadores!! (Espero no ser-hi jejej) que sigui una cerca cuarteta!!!

Un plaer llegir-te!!!
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 24, 2020 8:37 pm

Minta ha escrit:Bona nit a totes!!

Feia moooolt de temps que no passava per aquí!

Allà pel 2015 vaig descobrir aquest forum, vaig ser banquetera durant mesos fins que va tocar cercar.
El nostre petit, va neixer el novembre de 2016 :()()::::

De fet, Nàyade, vaig coincidir amb tu! Que fort si en tornessim a coincidir, tot i que veig que ja estàs a cercadores! Anims i que la cerca sigui beeeen curteta!

Doncs bé, la nostre historia es que el nostre petit té 3 anys i mig, portem 1 any donant voltes en donar-li un germanet/a... però sembla que mai es el moment!! (Feina, estrés, viatges, escola, etc) i ara, el punyet*** virus!
Finalment ens hem decidit, mai serà el moment idoni, pero no volem deixar passar mes temps!

avuí començo amb el natalben i al juny / juliol en funció de la W, ens posarem al lio :b-)))

Intentaré llegir-vos a totes, com a minim les últimes págines per possar-me al día.

Un petonás mooolt gran i gràcies per fer-me un espai entre vosaltres! :-()-)

Ens veiem d'aquí poquet a cercadores? >.-<: :cnena: :cnen:
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::