✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: pantera
Entrades: 885
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 04, 2018 9:26 am

Hola crunchi!!!!!

Doncs mira just has escrit q estic en crisi amb el marit... M'ha anat just el teu post pq estem igual.

L'adaptació sembla que mica en mica millor però a l'hora dels adéus sempre hi ha drama ... Però Bueno mica en mica. Cosa que m'alegra... Pa també tinc una bona estona per mi (3h) i per mi això és un luxe!! Ho gaudeixo molt i ho aprofito molt tb.

Tema parella...estem fatal. Ell està passant per un mal moment en tema treball, està molt molt.cremat, se sent superat per aquesta situació... I jo no responc en tema sexe com a ella li agradaria. Sé que cada parella és un món i prioritza unes coses O altres però jo des que sóc mare soc conscient que ara ens venen uns anys durs i que posen a prova la parella, però sóc forta i penso que tot això pasará, q l'estimo i m'estima i que es lo important i més endavant quan l'Emma sigui més autònoma, ens retrobarem i tornarem a estar com sempre. Doncs a ell se li acaba la paciència amb mi, ... Diu que no m'ho curro gens, que no vull sexe... Avui m'ha despertat a les 6 del matí i volia tema.. la nena al costat, jo amb un son que em moria i sense cap tipus de ganes... He fet la cobra i ja, drama, ja no sap on va aquesta relació.... Intento fer l'esforç però no hi ha manera... No tinc ganes!!!!! Tenint en compte que no fa ni 1 més que van fer dos pinxitos super bons en q jo estava ovulant i em venia molt de gust... Després d'allò ho vam fer un altre vegada jo sense ganes i va ser un fracàs... De veritat no ho entenc, em sap greu deixar el meu marit com si fos un degenerat però el tema sexe em supera, ja són 13 anys amb el mateix maleït problema... Comença a dir que no se sent estimat, que no se sent desitjat, que vaig a la meva Bola... En fi. És un tema molt complexe. Però l'últim que vam parlar de tenir més fills és que ni de conya repetia ara. l'Emma està híper intensa i es una nena molt difícil, i ens té esgotats mental i físicament... Em vaig ratllar pq jo si vull més fills. Però si segueix així la cosa l'any que ve impossible quedar-me prenyada pq només pensaria en q el meu matrimoni se'n va a la m..

En fin perdó el modo ego total . Pero no es una bona época!!! I per cert q malament va això des del mòbil!!

Petons per totes!!!!
Imatge
Vannion
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dj. oct. 04, 2018 10:32 am

Bon dia noies!

Buffff ! La veritat és que no se que dir-vos, com amb tot, sempre hi ha dies millors que altres, però aquí no hem arribat mai al nivell "conflictiu/angoixant.." que em dóna la impressió que teniu i viviu vosaltres. Amb el Vannionet, la relació sempre ha estat molt fàcil, i crec que en gran part és perquè parlem intentant mantenir el to i el respecte ( a ell us puc assegurar que li costa molt més), i no intentem buscar culpables, si no, orígens i solucions. Entenc que dit així, pot sonar facilíssim, però reconec que no ho és. I menys imagino, quan el conflicte ja està establert, la gent està cansada i la redundància dels assumptes es important.
Tema sexe, a mes a mes es "peliagudo". La lactància, al menys a mi, em va anul·lar completament la libido, i clar, a ells no els passa. Amb això vull dir, evidentment, no que pareu de lactar, si no que potser els podeu fer entendre. Hi ha varis articles per internet, referents al tema. I jo li vaig passar una bona mata de bibliografia, quan estàvem en ones diferents. També trobo , que pot ser important, imaginar-nos a l'altra banda. En realitat és genial que ells encara ens desitgin! Imagino que es podrien pactar alternatives, però evidentment al gust dels dos. No s'ha de fer res, a contracor. A vegades el Vannionet em proposa tema, i jo estic més aviat moribunda, i si no em ve de gust, evidentment tampoc em forço, (com bé sabem totes, una experiència sexual bona, et fa venir ganes de més, i una fatídica, fa que costi molt voler-ne una següent), però a vegades trobem alternatives que als dos ens van bé. Per exemple, ell es toca i jo li dic coses i l'acarono (a vegades, amb inicis tant tontos, potser al final ens animem els dos)... Imaginació al poder. També m'atreveixo a dir, que contra menys sexe tenim, menys en volem.
Si no, hi ha professionals, que fan de mediadors en aquests temes de parella (sexòlegs i psicòlegs, crec) i tampoc ho veig descabellat.
Si us estimeu, imagino que trobareu la solució i passareu aquest "sotrac"

Tema regla, crunchi , tot torna a Lloc, invertint més O menys temps.

M'alegro que les adaptacions a la guarde vagin bé. És molt important tenir temps per un mateix!

I jo avui poca novetat. Ahir vam anar a visitar de nou als amics amb bessons, que ja tenen un mes. I quan en vaig tenir un en braços, al principi al meu nen li semblava ok. Però quan es va allargar la cosa, delicadament i dissimuladament va dir... Deixeu-me lloc que en aquesta falda m'assec jo jaja
Arigalma
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dv. oct. 05, 2018 2:54 pm

Hola noies

Entro per donar-vos una mica d'a`nims amb el tema crisi de parella.
NOsaltres he passat molt males èpoques també des de que va néixer el nen, el fet de no dormir fins els 4 anys és matador, és un nen mooooooooooooolt mogut, mooooolt cap quadrat, vamos, que ens treia tota l'energia... això que implicava, males cares, baralles, poca paciència, i de sexe... millor ni en parlo... És a dir, he passat pel mateix...

Durant aquests anys ens hem plantejat de tot, fin i tot ha sortit la paraula divorci en algunes converses però, al final, ens estimem i sempre ens "posavem d'acord" en que els 2 sabiem que era una època que haviem de passar degut a l'existència del nostre fill i que amb el tmps passaria, lo que no sabiem molt bé era com arribariem els 2 al final d'aquesta època més fluixa...

Doncs bé, amb quasi 5 anys del peque puc dir que hem començat a veure la llum, dormim, estem més relaxats, el peque està més tranquil i sembla que tenim més moments per nosaltres, tant com a parella com individualment... tant és així que estem buscant germanet (si, sóna massoca...)

Amb tot aixi què us vull dir... els fills ens absorveixen molt, ens donen moltes coses bones però tb de dolentes, però tot passa, amb el temps les coses es calmen. El que heu d'intentar durant aquesta època de crisi és no deixar perdre del tot la parella tot i que hi haurà dies que serà impossible aguantar.

Espero donar-vos una mica de llum amb la meva experiència. :ok: :ok:

Molts pepos!
Imatge
crunchi
:: zebra
Entrades: 1018
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 05, 2018 9:20 pm

Hola boniques, si, una mica de llum la veig jeje merci pels ànims!!! :-()-) entenc el que voleu dir i entenc que tot això és passatger (i això espero).

El que comentes Vannion del respecte, tens tota la raó del món i en sóc conscient, em sé la teoria però a la pràctica no ho compleixo. Quan m'emprenyo sóc desagradable i no el respecto. Dono per fet que quan més "borde" sigui jo més mal li faré. I realment no sé perque vaig a fer mal, ho penso en fred i no li trobo sentit, no és la meva intenció... però en calent em perd molt la boca. He perdut el respecte. Això és un error meu gros i important. A més sóc molt extremista, o tot o res, i m'escalfo enseguida. Després se'm passa, però m'encenc ràpid. Tot això, més el cansament i l'agotament, és una bomba explosiva a vegades.

El que més greu em sap és que no vull discutir davant del nen. No vull aquest estil de vida. Jo ho passava molt malament quan veia als meus pares discutir, i tot i que el nen és molt petit, no vull agafar aquest mal habit.

El que comenteu que esteu en ones diferents, també em passa. Ell va cansat també però té estones de ganes de gresca, i jo en canvi, sempre estic cansada. Sé que és injust i sé que no s'ha de descuidar a la parella (no parlo només de sexe), però la realitat és que ens veiem poc i quan ens veiem aprofito per retreure-li coses i descarrego amb ell.

No sé, és complicat. Detecto el meus errors i en fred penso "no li diré mes això o allò" però en calent, la torno a cagar.

Ara mes que mai entenc allo de que s'ha de cuidar a la parella.... pensava que lo pitjor era quan tenies el fill, però no ho sé, el nen ja té 1 any i també hem passat epoca de crisis de parella. Ara estem bé, però no és el que era abans.
Imatge
airuni
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » ds. oct. 06, 2018 2:12 pm

Hola!!

Entro no se si per donar-vos ànims o al revés, em sento una mica com vosaltres (Crunchi i Nayade).

Tema sexe és molt complicat, nosaltres ara comencem a estar una mica millor, però amb el nen petit jo tenia gens de ganes, podia estar un mes sencer sense res al final ho haviem de fer una mica per obligació perquè "tocava". I el mateix ell em deia que ja no m'agradava, que no el desitjava, que no podiem continuar així...i jo ho entenc però si no tens ganes no en tens.
És cert el que diuen que quan més sexe hi ha més ganes tens. Podeu provar de fer coses noves, comprar alguna cosa per animar la situació.
Podeu deixar la nena alguna nit amb algú, ja se que fa peneta, però perquè un dediqueu una nit al mes a vosaltres amb ella no li passarà res i també és important per ella la vostra relació, que estigueu tranquils i a gust.

Sobre les discusions, nosaltres també discutim bastant i discutim només pel nen, per la seva educació, per la responsabilitat... però és un continu, sobre la educació pensem diferent i sobre la responsabilitat, tota és meva, de tant en tant ell ajuda, però només ajuda i jo no vull que ajudi jo vull que siguem els dos, està molt bé que et diguin fes això fes allò, a mi m'estressa molt haver de pensar avui he de posar la rentadora perquè demà necessito allò net, demà he d'anar al super perquè s'ha acabat allò altre i així amb tot.

Amb tot això vull dir que estem buscant el segon però hi ha dies que em venen un munt de dubtes, per una part amb el tema sexe, ara que veiem la llum, només de tornar a començar em fa un pal impressionant perquè ho hem passat molt malament.
I per l'altra si ja discutim amb un, amb dos, no se que pot passar, precissament perquè seria tornar a començar amb la educació i el doble de responsabilitat (evidentment per mi)
Amb el fons seguim buscant perquè en tenim moltes ganes i perquè al final ens esitmem i sempre ho arreglem i quan estem bé estem molt bé, però hi ha dies que soc un mar de dubtes.
Ja us dic que no se si us pot animar saber que hi ha mes gent com vosaltres o encara us faig sentir pitjor.

Molts ànims! una abraçada! :-()-)
Imatge
capseta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. oct. 06, 2018 7:17 pm

Hola noies!

Us llegeixo i em veig súper reflexada, sobre tot pel que diu la crunchi. Jo sóc una bomba i se m’ha de parar els peus, cosa que no fa, i llavors ve quan m’enfilo i les queixes/retrets passen a la falta de respecte. Però vaja, que jo li falto el respecte posant- me com una moto i deixant anar foc i ell no participant mai en la discussió. Total, que són bronques.
Però en realitat com deia algú, quan estem bé estem molt bé, i tot i que em senti desbordada molts cops ell s’encarrega de més coses de la casa que jo, tot i que jo porto el desgast de ser el cap pensant.

Quan pugui segueixo...
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 06, 2018 10:00 pm

És el que penso jo airuni.... amb un segon fill com anirà la cosa??? Perque penso si ara ja vaig cansada, amb 2 el doble. Si ara ja acabo dels nervis, amb 2 encara més.

El que comenteu és una de les meves queixes: jo soc el cap pensant. No fa massa vam discutir perque era diumenge nit, erem al llit tots 3 esperant que el nen s'adormís, i li vaig retreure que la que s'havia de preocupar de preparar la motxilla del nen amb tot lo que necessites per la guarderia els dilluns, era jo. Va anar a preparar-ho ell perque clar, li vaig dir jo enfadada. Em va molestar que ell ni ho pensés, ni s'ho plantegés "ja ho farà la crunchi". No sé. És el detall.

Imagino que ell tb va cansat i també a vegades em fot unes contestacions que me les prenc malament. I au, bronca. Jo m'ofenc, m'enfado i no respiro. o-o:) :r) Després fem les paus, i em busca però jo ja no en tinc ganes.

No sé, és tot molt complicat. Molts cops no sé ni com solucionar-ho, perque no vull cedir i perdonar, però altres cops penso que no val la pena estar enfadats, que és una tonteria i oblido. Però clar, encara que ho solucionem, és com que tb em desgasta molt discutir per tonteries.

:-)(-:
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 08, 2018 11:15 am

Hola boniques! Ja plou aqui on visc! Que visqui la tardor! :r)

Doncs bueno, crec que estem vàries una mica així. Jo després de parlar-ho i parlar-ho amb una amiga que es psicòloga, m'ha ajudat moltíssim a veure-ho des d'un altre perspectiva... Aviam, hem de passar temps en parella i intentar fugir de la rutina i de l'avorriment, i de ser "companys de pis", però el dia a dia ens ensenya, i el nivell d'estrés que portem (que no es normal :ufs: ) que es força difícil trobar moments a soles amb la parella. Tot i això, s'ha d'intentar... perquè és important. Nosaltres les dones portem una motxilla adicional que ells no porten, o al menys no es tan gran i pesada com la nostra, que es la criança. Si, perquè ells també crien, i son pares, però nosaltres som les que preparaem tot el que han de portar a l'escola, nosaltres ens preocupem de comprar-lis roba o sabates o el que els fa falta, les que més ens preocupem per si menjen allò o lo altre, en definitiva.. que no deixem de donar-li voltes al cap al tema dels fills, i som les "dolentes" pq posem normes a casa, o rutines, cosa que ells son més laxes i tenen una motxilla molt més petita. I en el cas de les que donem pit, doncs un altre pes adicional.

També em va anar bé que em digués que NO es culpa meva, que si no tinc líbido ara mateix, doncs no tinc i punt. Que no m'ha de fer pensar que tinc algun transtorn sexual ni res per l'estil, es només que el meu nivell de demanda de sexe es baix, i el seu es alt, i no ens posem d'acord. Jo estic bé, feliç, amb els meus dies millors i pitjors però soc feliç amb la vida que tinc, amb la meva filla, la meva casa, el meu treball i òbviament el meu marit, el meu millor amic, el meu confident i la persona que més em coneix del món i en qui confio 100%. Per mi ell es el millor company de vida, i li faig saber, m'estima i l'estimo, i per mi això es gairebé suficient, amb alguns episodis de sexe esporàdic, però a mi m'enriqueix molt més una forta abraçada, unes paraules d'anim, que tenir sexe... i més tenint en compte que sempre son amb l'emma adormida i apunt de despertar-se en qualsevol moment (no seria la primera vegada que ens enxampa en mitja feina).

Total, que estic molt mes relaxada i sabent que es un problema SUPER COMÚ i que a tothom més o menys li ha passat algo semblant, que ell té el problema, que ell es qui vol més, pq jo sóc feliç aixi, és ell, llavors hem de fer algo? doncs si, clar, arribar a un termini mig o alguna cosa així, posar mes de la meva part per passar ratets amb ell ( que no sigui exclusivament sexuals)... i en fi, que jo estic més relaxada, ell no... però bueno, anirem veient com va. Crec que tot té solució i més si els dos sabem que ens estimem i en tota la resta d'esferes de la vida ens complementem perfectament.

I quan veig dones amb 2-3 fills penso... OLE! Em fan enveja. Es van llençar a la piscina tot i portar-ho millor o pitjor però ja tenen la seva familia... vaig passant duna fase a un altre en tema 2on fill, sé que avui NO, i demà tampoc, però potser l'any que ve... després mestresso i penso que l'Emma es petita, que millor que es portin 4-5 anys... i no 2-3... m'encantaria tornar a repetir embaràs però amb ella mai serà igual pq aniré cansada, estare ratllada amb la maleida culpa que ens dona quan ens prenyem del 2on (pensant en que li fem una putad* a la nostra filla gran). En fi... el meu marit no està por la labor així que haurem d'esperar!

En fi, m'encantaria seguir explicant més coses, però he d'anar a buscar l'Emma a lescoleta! Uffff que rapid passen aquestes 3h, no em donen gairebé per a res! però ho he notat moltissim!

Molts petonets a totes... espero seguir explicant-vos coses relacionades amb això molt aviat!!

<:-) <:-) <:-)
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 16, 2018 10:46 am

Hola maques! :content:

Ha passat una setmana i no heu dit res! Com esteu? Com aneu? Espero que tot bé >.-<:

Per la meva part, tot OK, gaudint de ser 3 i no pensant en el futur. Ara mateix no ens entra el ser 4. Així que tot controlat! I dubto molt que en pocs mesos ens posem a cercar així que... la banqueta serà llarga!!! :miko:

Molts petons a totes!!!! :-()-)
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. oct. 16, 2018 9:35 pm

Eiii béeee! Per aqui sembla que les aigües tornen a "su cauce" :-D em va agradar molt la reflexió que vas fer Nayade, lo que et va comentar la teva amiga doncs té raó també. Jo vaig voler deixar passar el temps per refredar una mica, deixar estar el tema per no veure-ho com 1 problema.... i ja se m'havia passat contestar-te, perdona.... però si, és un tema que dona per molt i és complicat alhora. Nosaltres hem seguit discutint no us mentiré però mes light, hem tingut els nostres moments per estar junts i bueno, mica en mica.

Suposo que és inevitable pensar en un possble futur 2n fill quan tens clar que en vols un, i que a vegades voldriem saber què i on ens portarà la vida, però hem de saber esperar i estar tranquil.les i com bé dius, gaudir del present. Tot aixo és facil de dir i dificil de fer a vegades, ojo. :ok:

I náyade no la deixes a dinar a la nena? Nomes 3 hores entenc q no et dongui per a res. .. :camio: jo les 2 primeres setmanea tb el deixava només al mati, i ara que ja es queda a dinar, quan tinc festa a la feina aprofito per netejar la casa, i ho aprofito molt....

Ktal la reata noies, com va?
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 26, 2018 10:14 am

Hola mamis boniques! :content:

Per aqui tot segueix bé! Ara en un moment d'estrés bastant heavy pq dimarts em van trucar de l'ICS per treballar als CAPs del meu poble! Estic super contenta >.-<: però clar de la nit al dia vaig haber de muntar-m'ho per deixar a l'Emma sempre amb algú... Un estrès molt heavy que em va fer ratllar-me molt. A sobre, ara hem fet un retrocès a la guarde, pq va estar malalta i pegada a mi 72h seguids i clar, dilluns vam flipar a la guarde. I això sumat a que ara a vegades la recull un avi, o un altre, o el pare,... la pobre ho porta fatal. Això es el que pitjor porto, que ella estigui així malament... hi han tardes que l'haig de deixar amb l'avi que es gran, te 73 anys i el pobre fa tot el que pot però no em quedo tranquila...

En fi, que com veieu, el 2on ni apareix en escena, així que res... jo crec que fins que no tingui 3-4 anys no m'ho podré pensar seriosament. Sino em suicido. El problema de tot això es que avui en dia es necessita treballar els 2 i batant per arribar a final de mes i això implica guarderia mil hores i avis i mil mandangues que la veritat no tinc ganes de fer... fins ara m'ho havia muntat bé i ara de cop s'ha anat tot en orris...

A això se li sumen els comentaris d'alguns de l'estil "es q està molt enmarada per culpa de la teta, treu-li ja, es per això que li has creat massa dependència". I m'ho passo pel forro però em fa mal sentir això!!!!! pq hi ha un 0,0000001% que fa que m'ho cregui :ufs:

En fi noies, com aneu vosaltres???? Gaudiu del capde!!! que a sobre a mi em toca pringar-ho tottttt al treball :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: