CERCADORES DE DESEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Terrallum » dc. des. 30, 2015 12:59 pm

Jajaja arcoiris vaya dos miedicas!!

Oye pero he mirado tu grafica y pinta suuuuperbien!! Venga animate a hacer TE. Yo me voy a esperar al domingo o lunes...pero creo que seguire con loa TO...jaja
Imatge

Imatge
Martooona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Martooona » dc. des. 30, 2015 1:23 pm

Hola boniques!

Jo me'n vaig al gener.. Ahir va venir la maleida!!

A veure si em podeu ajudar.. MOSSA77- he anat a comprar l'ovutisol i la farmaceuitica m'ha dit que me'l prengui pero m'ha dit q no calia el Natalben, oi que vas dir que el teu gine et va dir que et prenguessis les dues coses?
ARCOIRIS I TERRALLUM a veure si ens doneu una alegria i podem cantar panxulina abans del 2016!!
Molta sort!!

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Miyulina » dc. des. 30, 2015 2:03 pm

Hola noies!

Mossa-77, a per totes bonica! quina alegria que ja tinguis llum verda!!

Terrallum, tu ets de les meves, no et pots resistir!! jo avui m'he fet un TO (em va sortir el 27 +) pq en principi no ovulava fins el 1 i al haber-se adelantat tant i nortar-me rara no fos cas que fos un fals + i ovuli quan tocava. Total, paranoies, donar-li voltes!! pues apa a fer experiments! no problem!!! molta sort bonica!!!

_Arcoiris_, se me hace extraño hablarte por aqui al hablar cada dia por el movil jajajaja mientras no haya warry vamos a esperar!!!! no perdamos todas las esperanzas q teniamos que irnos juntitas a Setiembre!

Modo ego: estic rarota, els 3 dies fèrtils desde el TO + han sigut un desastre. Els deures previs estupendos, sortir el + i mare meva fracàs total en quan els deures. No sé si el miyulino s'ha ofuscat, està estresat o que, ell no sap tampoc que li passa, però els deures han anat una mica aixines... en 5 anys i mig que estem junts no ens havia passat mai. I jo doncs una frustració i tristessa pensant que si hem perdut el cicle...
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dc. des. 30, 2015 2:46 pm

jajajaja Miyulina, sí que se hace raro, sí..... mi marido me dice que hablo más contigo que con él, casi xDDDD jajajaja

Terrallum.... estoy taaaaan cagada de ilusionarme y pegarme batacazo.... Hoy voy de susto en susto, cada vez que me duele la panxu.... y voy al baño y nada, todo transparente como el cristal....aunque mucha cantidad....

Y ahora comiendo, me ha venido olor a pinchos (yo no como carne, pero por ética, no porque no me guste, así que el olor de ella, me suele atraer y tentar....).....pues hoy....me ha venido el olor, y he tenido que levantarme corriendo al baño del asco y las náuseas que me han pillado....

Tengo el cupo completito de psicosíntomas jajajajajajaja a ver si me relajo....

Mañana por la tarde voy a casa de papis, y allí tenía un clearblue del anterior embarazo, que compré varios de golpe jajaja.....así que el 1 me lo haré, si aún no ha aparecido la W..... Como es el que detecta antes, si ahí me dice : No embarazada, ya está todo dicho...

Ahora a ver cómo paso el resto del día jijijijiji mi marido cada vez que salgo del baño me suelta : ¿qué?
xDDDDDD

Martoona, lo siento, guapi :'( ....la verdad es que se hace duro cuando deseamos tanto algo....

Yo tengo acojone por dos partes , una....por no haberme quedado....y otra....que sí sea panxu y que vuelva a no ir bien.... Pero, haré caso a siberiana, y recordaré que NO DEPENDE DE MÍ .... yo ya pongo mi parte : no fumo, no bebo alcohol, como muy sano, me tomo mis vitaminas y ácido fólico, aparte del adiro y la proges, no cojo pesos, intento estar relajada..... así que, el resto....para bien o para mal, no será ni culpa ni gracias a mí :) :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Ah! tengo todo el rato dolor de ovario...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. des. 30, 2015 4:43 pm

MARTOONA quin greu maleïda warry dels c****

ARCOIRIS hueles mucho a panxu, no????? Vamos todo lo que vas diciendo.. aiaia el dia 1 estare pendiente pues.

MIYULINA potser has de relaxar-te més. .. em recordes tant tant a mi... jo recordo quan buscàvem al Roc q cada mes plorava amb la regla i estava molt obsessionada i només qque " fotiem polvos para inseminar" jo ja ni gaudia... tot forçat per un objectiu... i fins q no vaig dir a la merda! No m'hi vaig quedar. I ara estava veient q estava tornant a obsesionarmme... no us ha passat que teniu la sensació q els mesos són aixi:
-uuna setmana de regla (no sex)
-una setmana d'avorriment( no sex)
-uuna sexy week (sex )
-uuna setmana de desespero ( no sex)

Aish... no sé jo estic tot el dia dandole al coco... però aquest mes no faré TO i de fet no sé ni quan em baixarà la propera warry... estic enfada amb la diosa de la ovulacion-concepcion hahha
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Miyulina » dc. des. 30, 2015 4:55 pm

Marta1986, en aquest cas el problema a l'hora dels pinxitus el té ell no jo... potser no m'he explicat bé
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Lannah83 » dc. des. 30, 2015 5:18 pm

Aix ArcoIris yo también estoy a la par que tu y con dolores como de regla desde ayer y estoy cagadita jeje
Y tengo molestias en el estómago como nauseas a veces a parte de los ardores que comenté...juuu malditos psicosíntomas... Mi NW supuesta dando margen es el 4 a ver...mucha suerte!!##
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Petit36 » dc. des. 30, 2015 8:25 pm

Hola a totes! Molts anims.. jo avui he tacat una moqueta així q dema ja estará aki segur. M'en vaig al Gener d cap, compraré els TO I Potser l'ovusitol. Pero he vist q prenent un sobre nomes fas 200mg d'ácid folic?
Es millor 400mg per día no?
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: rosa32 » dc. des. 30, 2015 8:35 pm

Noies!!! jaja em pixo amb la Terrallum i els test...quins nervis!!! Arcoiris tu tb aviam si us feu test i sortim de dubtes!!!

aixo del ovusitol que es!???

Martoona anims amb la W!!!i Petit tb a tope pel gener!!! ara a desconectar uns dies fins la SW!!!

Miyu!!! jo t'entenc de vegades passa q s'agobien...els homes no solen ecriure en foros, ni expresen com nosaltres amb alguna amiga, germana, mare etc...i ves a saber poder amb tot plegat aquest mes ha estat mes xof...poder no heu predut el cicle...i si lheu perdut doncs mira no passa res...a la propera poder estar mes motivat...
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Lannah83 » dc. des. 30, 2015 9:02 pm

Miyulina t'entenc tan bé...a mi m'ha passat el mateix. Primer deures molt bé i després vaig veure que potser se m'havia atrassat l'ovulació i llavors els deures fatal quan li vaig dir...es va agobiar crec jo, i jo més sentint-me que potser haviem perdut l'oportunitat:(
Una mica d'esperança per si algun ha quedat per allà esperant el meu ovulet jeje ...però no les tinc totes.
Nosaltres portem 10 anys i ni amb l'altra ens va passar però mira! Jaja
Molts ànims guapa!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Petit36 » dc. des. 30, 2015 9:19 pm

Una pregunta, que TO utilitzeu? Vaig veure una vegada q Ho compreu per Internet? Alguna marca q funciona be? Gracies!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. des. 30, 2015 9:36 pm

Petit36 jo els pillo a l'Amazon marca one step i la veritat que van bé. ..

Miyulina docs potser el teu miyu esta agobiat precisament perquè té "pressió" ( no q tu el presionis eh) i com han dit ells no es desfoguen igual.

En fin, jo vaig al llitet que el peque ja dorm i s' ha d'aprofitar
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Elantris » dc. des. 30, 2015 10:08 pm

Entro a saludar perque fa dies que sóc de vacances i em trobo la panxu de la TerraLlummm???

MOLTES FELICITAAAATSSSS!! :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. des. 30, 2015 10:16 pm

Elantris on has llegit el positiu? ?!!! Haha
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: dayna » dc. des. 30, 2015 10:26 pm

ArcoIris, Terrallum i Lannah83... ja tinc ganes de que canteu panxu! A veure si acabem l'any o el comencem amb aquestes bones notícies!!!

Sakura i Marta_1986... jo me'n vaig amb vosaltres al Gener. Ahir va arribar la maleïda. No sé perquè m'extranyo si amb 9 dies de FL poca cosa puc fer però m'havia semblat que anava bé la cosa. Molts ànims que el 2016 serà el nostre any!

Miyulina... heu provat la maca? Potser us va bé per agafar energia i forces per fer els deures bé!

Que tingueu una bona entrada d'any, i que brindeu amb una bona copa de cava les que no tingueu panxu!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Terrallum » dc. des. 30, 2015 11:02 pm

Jajaja Elantris ojalà siguis una visionaria i m'hagis encertat la panxu!!però de moment no hi ha res segur...aviat sabrem si tens habilitats de bruixeta o no :p-) ja em queden només 3 dies x sortir.de dubtes. Dema segueixo amb l autoexperiment...a veure que... :content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Terrallum » dj. des. 31, 2015 5:23 am

Ai nenes...són les 6:20 del matí...i ja porto una hora desperta...vinga a fer voltes al llit i no puc dormir! I jo que volia descansar per la festa de la nit..doncs ja veureu quina son que passaré jaja

I entro per dir-vos.que estic.un pel .desanimada. avui me fet el TO i sa marcat bastant menys aixi k suposo que es la hormona que va fluctuant final de cicle...en fi...que em monto unes pelicules i unes paranoies...ara em fa por haver ovulat dos cops o molt tard o ves a.saber...en fin loca com una cabra...aixi que finalitzo experiment i a passar un bon cap d any...i que sigui el que la deessa vulgui :-o00m pero que li quedi clar a la deessa que vull un bebito pel 2016!! Sigui com siguiiii </;-)

Arcoirisss tu que?? Te has exo TE?? Querems cantar panxulinessss
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nightygt
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Nightygt » dj. des. 31, 2015 6:17 am

Terrallum, bonica, no t'obsessionis amb els TO. Jo no hi crec massa x detectar panxu... Per què no probes JA amb el clearblue i s'acaba el mal de cap? Vinga, ànims!!! Mentre no hi ha warry, hi ha esperança! Ja aniràs informant, estem pendents de tu.

Dayna, ho sento molt!!! :-()-) El gener serà el nostre mes!!!

A la resta, molt pepos també!! Que tingue un Bon Cap d'Any!!! I una genial entrada al 2016!!!!!! que serà l'any de la nostra :-())
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dj. des. 31, 2015 7:12 am

Modo soso móvil. ..

Terrallum. ....yo llevo despierta desde las 4 y pico.... En teoría me tomo la temperatura a las 6....pero no logré dormir hasta tan tarde ...

La tempe ha bajado ....y me hice un te de tiras y blanco ....

Así que todo lo que tengo serán jugarretas de la prprogedterona que tomo desde este ciclo ....

Supongo que hoy vendrá la warry. ... de momento no mancho. .. pero con el te blanco nuclear no tardaré en hacerlo .... cachis. ...

A ti aún te quedan unos días no? Ojalá sea panxu, guapa ...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: Tànit » dj. des. 31, 2015 7:47 am

Elantriiiiiiis desaparecidaaaaaaaa!!!!!
Miyu, si no recordo malament tu t hi vas quedar el prumer cicle de buscar, suposo q no vas tenir temps d obsessionarte amb la busqueda i despres la galleda d aigua freda (un peto enoooorme) i es normal q ara vulguis el q ja tenies i si quan ens obsesionem passa aixo veuem els maromos com una maquina dispensadora d espermatozous, tenim sexe xq toca, xq avui es el dia, xq ha punat la tempe.... No se si ens vas seguir des de novembre però jo les vai tenir amb el tanitu. El sexe era ja obsessiu pero ja no era agradable ni per que si ni per estimarnos era per embarassarnos jo ja no sentia res (a part d estres i mala llet) i el tanitu s escapava de mi anant a dormir tard enganxat al pc.... La veritat q em vai passar un parell de nits plorant. Al final vaig parlar amb ell xq si no vol ser pare (jo ja estic molt al limit de l edat q toca per tant m en anava a una clinica em buscaven un donant i tirant milles; aixo no li vai dir po ho tenia clar) em va dir q no q ell tb volia ser pare i li vaig explicar com funcionava i q si a ell li venien les ganes a la setmana aborrid i a la de desespero teniem pocs números. Li vaig dir q entenia q l estresses q li anes al darrere q això potser li treia el morbo x ell i li vaug dir q s encarregues ell de venirme a buscar a mi. De fet no ho vam parlar pero intentem fer sm i no sw tot i q a la sw ens hi posem amb mes ganes XD i si un dia estem cansats dormim i si l endema m han hagut d arrencar un queixal i no soporto q em toquin pos nolotil i a dormir i si l endema estem reventats... Pos ja ens aguantem i treballem una mica a la nit q es sw i dia d ovulacio segins wl i toca coi q som uns putus vagos!!!! En fi al q anava, q portava des q ens hi vam posar uns super obsessio q nomes pensava amb això i ara m he relaxat jo q se q sigui el q deu vulgui la majoria de les meves amigues s hi han qquedat dp d un any de buscar. Tot i q jo em creia q era super fertil q te cagas sera q no soc la deesa de la fertilitat que creia pos apa no passa res si no trobem la bèstia aviat ja mirarem.
Mode ego total: odio els turrons porto tal empatx a sobre q les naysees les tinc des d abans d ovular jajjaja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::