què és TE TO ETC??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

què és TE TO ETC??

EntradaAutor: marions12 » dl. des. 21, 2015 10:56 am

Hola noies!

vaig una mica perduda, tinc una nena de sis anys i actualment estem en la cerca d'un segon però em perdo en totes aquestes nomenclatures que utilitzeu, entenc que estan relacionades amb el cicle menstrual per saber quin és el teu moment més fèrtil etc? m'equivoco?
jo no he arribat mai aquest punt, però si no em quedo en uns mesos , doncs potser caldrà fer-ho, no ho sé, ja ho valoraré, però si que m'agradaria saber a què us referiu i el per què d'aquest argot. algú me'n pot fer cinc cèntims per situar-me? vaig ben perduda veig!

gràcies
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: què és TE TO ETC??

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dl. des. 21, 2015 10:59 am

TO = test de ovulación

TE = test de embarazo

jejeje si lees la primera entrada de los post de cercadores o de grafiqueras, hay todo un muuuuuuundo de posibilidades :) y mica en mica....a todas nos costó entender este idioma jiji


quote="marions12"]Hola noies!

vaig una mica perduda, tinc una nena de sis anys i actualment estem en la cerca d'un segon però em perdo en totes aquestes nomenclatures que utilitzeu, entenc que estan relacionades amb el cicle menstrual per saber quin és el teu moment més fèrtil etc? m'equivoco?
jo no he arribat mai aquest punt, però si no em quedo en uns mesos , doncs potser caldrà fer-ho, no ho sé, ja ho valoraré, però si que m'agradaria saber a què us referiu i el per què d'aquest argot. algú me'n pot fer cinc cèntims per situar-me? vaig ben perduda veig!

gràcies[/quote]
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: què és TE TO ETC??

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. des. 21, 2015 12:18 pm

Com diu la companya si per exemple entres a cercadores de desembre i mires la primera pàgina surt un diccionafi de termes heheh
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Re: què és TE TO ETC??

EntradaAutor: marions12 » dc. des. 23, 2015 3:41 pm

ostres doncs ara m'ho miro! moltíssimes gràcies noies! feia molts anys que no entrava i m'està costant situar-me...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::