OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nunik » dc. març 02, 2016 7:51 pm

Bona tarda noies!!

Una altre que s'uneix al grup de l'omifin... el començo a pendre aquest mes, a mi m'han dit que l'haig de pendre del dia 3 al 8 del cicle una pastilla de 50mg, un màxim de sis mesos. A mi tampoc m'ha comentat el meu gine res de controls com heu explicat algunes. A veure com va i si no tinc gaires efectes secundàris.

Us explico una miqueta la meva història, nosaltres portem un any i mig buscant. Ens han fet ja varies proves als dos: seminogrames, analítiques hormonals, histero... i ha sortit tot bé. Jo ja porto uns mesos prenent soniase, ja que alguns mesos havia tingut problemes per ovular, i amb el soniase ho vam solucionar. I finalment el meu gine m'ha receptat omifin i progesterona com a últim recurs abans de començar RA.

He llegit per aquí moltes noies que els hi ha anat molt bé l'omifin i fins i tot el primer mes han fet diana, a veure si nosaltres també tenim aquesta sort i aconseguim totes panxona ben aviat!!

Ens anem llegint!! :ok:
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dj. març 03, 2016 5:04 pm

HAPPINESS, respecte a la teva pregunta, no et puc ajudar. Jo, per sort, soc com un rellotge, i cada 32 dies de cicle, em ve la regla.

Benvinguda al grup Nunik. Deunidor un any i mig... i tot just ara amb l'omifin. Vas per SS o per mutua?
El tema de fer ecos, que a mi tampoc me'n fan, el meu dubte més gran que tenia, és si podria tenir algun problema degut a l'exces d'estimulació (torsió, per exemple). Ho vaig consultar al meu metge de capçalera, que li tinc plena confiança, i em va dir que no patis per això.
A nosaltres per SS no ens han fet cap proba, i com he dit en post anteriors, tampoc ens en faran cap més, si l'omifin no funciona.

Jo porto dos cicles, pero aquest mes passat, vaig estar amb la passa de la panxa, amb bomits, i crec que vaig treure totes les pastilles... :ufs:

A veure si comencem a llegir bones noticies!! Molta sort guapes!! :ok:
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
SAS83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 12:24 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: SAS83 » dj. març 03, 2016 6:34 pm

Hola noies,
Us explico la meva experiencia amb omifin.
Jo ho vaig pendre durant 3 cicles, ja que la meva ginecologa no hem recomanava fer-ho mes vegades, pel tema de la hiperestimulació. Ho vaig pendre desde el 3 dia del cicle al 8.
Per mi va ser un desordre hormonal total, tenia unes calors fora de lo comú, mal d cap, hem vaig inflar una mica i quan hem venia la regla era espantos del dolor que tenia i aixo q jo ja les tinc doloroses de normal.
Per desgracia no hem vaig quedar embarassada en cap cicle i no serà perque no mestimulava prou pq hem sortien 2-3 ovuls a cada cicle.
A mi tambe hem feien controls ecografics.

Molta sort a totes.
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dj. març 10, 2016 8:08 pm

Hola SAS83, benvinguda!!

Em sap greu que no t'hagi funcionat.... si dius que ovulaves... on seria el problema? Us han fet més proves?
I ara què? No t'han proposat de tornar a l'omifin d'aquí a un temps? Pel què dius, imagino que vas per mútua...

Desconec si és bo o no tornar-hi, però a mi d'entrada ja em van programar 6 mesos seguits.

Ah, i jo també he notat que m'infla molt... :ufs:
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nunik » dt. març 29, 2016 12:35 pm

Hola noies!!

Com anem?? Tenim alguna panxona amb l'ajuda de l'omifin??

Avui començo el meu segon cicle amb omifin i m'he recordat de vosaltres!! Aquest primer mes ha estat una mica extrany... jo estic a gràfiqueres i m'ha sortit una gràfica rarissima, a veure com surt aquest mes.

Nuty, em preguntaves, jo vaig per mutua, però vaig canviar de gine perquè amb la primera que anava jo tenia la sensació que passava una mica... i entre andades i vingudes de metges, ja portem un any i mig buscant... un rollo noies, a veure si amb l'omifin ho aconseguim.

Una abraçada!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: nina81 » dj. març 31, 2016 5:14 pm

Hola noies, jo despres de 1 any i mig buscant, el mes vinent començare a pendre omifin. Aviam com em va!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dj. març 31, 2016 5:44 pm

Benvinguda al grup nina81!!! que hi hagi molta sort!!

Nunik, nosaltres de moment res de res. Passa que tampoc ens hi hem "matat" massa aquest mes... Jo vaig estar amb grip i febre alta durant la setmana sexy i res de res... :ufs: per tant, porto dos mesos que podriem dir que he fet un parentesis.

Aquest mes d'abril farà un any que busquem.... i cada dia veig el meu petit, més gran... i quan em demana per el seu germà, em destrossa haver-li de dir que està vinguent... :ufs:

En fi, moooolta paciencia i molt d'amor en el proces. ÀNIMS!! :ok:
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
sandraroyo
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 17, 2014 10:07 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: sandraroyo » dl. abr. 11, 2016 9:40 am

BON DIA!
Doncs jo també m'afegeixo en aquest grup!
Tinc 30 anys i sòc mare d'un nen de 3 anys i 3 mesos, des de fa 1 any que busquem un segon i no hi ha maneres.
el meu home s'ha fet les probes i tot bé, i a mi de moment no me'n volen fer perquè diuen que amb 30 anys tinc una bona reserva ovàrica i tinc les regles puntuals casa 28 dies. Ara m'han receptat omifín, estic esperant, a que em vingui la regla per començar.
És desesperant veure com mes darrere mes et baixa la regla, i el meu fill que em va demanant quan tindrà un germanet!
en fi, a veure com sortirà, de moment he de fer omifín 5 mesos i després tornar al gine si no he tingut sort!
Perdoneu pel rotllo!
Ens anirem donant suport noies!!
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 14, 2016 11:59 am

Hola,
Jo no havia ni sentit parlar de OMIFIN.. quantes coses s'aprenen aqui!!! m'encanta!!!
Jo tinc 42 anys i vull quedar-me embarassada.. Em vaig fer un estudi de fertilitat. Tinc baixa reserva ovarica...
No entenc molt be lo de pendre el OMIFIN.. algunes heu dit que durant els dies de regla... altres del 3 al 8.... m'ho podeu explicar be?
Imaginem que (per no complicar-ho) em ve la regla el dia 1 de maig... quan haig de començar a pendre el OMIFIN???

Gracies!!! i anim a totes.. ho aconseguirem..
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dj. abr. 14, 2016 4:21 pm

Benvingudes noies!!

Sandrarayo jo estic exactament igual. 30 anys, un petit i un any de recerca... aixx!! molts anims!! :-()-)

Buffona: doncs és molt fàcil: Si la regla et ve el dia 1, hauries de començar el dia 4. Pendries durant 5 dies, per tant hauries d'acabar el dia 8, inclos. (aquests dies poden canviar segons la preinscripcio del teu metge, que et pot fer començar el dia 3 de la regla o el dia 5. Jo vaig consultar-ho i és indiferent). Molta sort!!! :-()-)
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 14, 2016 4:44 pm

Moltes gràcies Nuty!!!!! i molts anims a tu també!!!! ho aconseguirem!!!!! :cnena:
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Efèlide » dv. maig 27, 2016 6:10 pm

Hola maques!

Molts ànims a totes les Omifineres! Comentar -vos que jo tinc SOP i després de deixar la píldora la regla em venia quan volia. .. vaig arribar a estar 90 dies sense!

Per sort vaig tenir sort amb San Omifin al segon cicle, vaig pendre 100g/día del 3-7 de cicle. Vaig ovular sobre el día 15-16. Em feien control ecográfic I no vaig necessitar ovitrelle ni progesterona.

Espero donar-vos una mica de llum boniques! Sort!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dc. juny 01, 2016 4:47 pm

Moltes gràcies Efèlide per passar pel post i compartir la teva experiencia. Dona molts ànims llegir comentaris així. >.-<: >.-<:
Jo aquest mes passat res de res. Aquest juny començo amb 150g/dia i el 15 tinc hora al gine. Serà el 5è més que em prenc l'Omifin i crec que serà l'ultim... o sigui que està complicada la cosa.

A veure si surt alguna forera que hagi tingut sort!! :-())
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Naila
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 6:34 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Naila » dc. juny 01, 2016 5:07 pm

Bueno a ver si os da un poco de ánimo mi historia... Yo tengo 32 años y mi costillo 40. Llevávamos más de 5 años intentado el embarazo, como nos diagnosticaron con infertilidad de origen desconocido nos hicimos una FIV (mi cuñada trabaja en una clinica de fertilidad) de donde sacamos 10 embriones y ninguno implantó. Con Omifin, creo recordar que dos pastillas, encargamos a nuestra pequeña Lua que va a nacer en agosto. Así que bendito Santo Omifin!
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dj. juny 02, 2016 4:03 pm

Oohhhhhh Naila, enhorabona!!! >.-<: >.-<:

M'alegro molt que comparteixis aixó amb nosaltres. Segur que animarà a les omifineres que hi ha al post i a les que, per desgracia, poden anar passant per aquí.

Una abraçada i t'esperem a l'agost per la presentació :ok:
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. juny 03, 2016 5:32 pm

Aquí una altre mami amb omifin
Dissabte començo amb una pastilla fins dimecres i dijous tinc control per veure si tenim ovulitos bons
Els altres embarassos van ser gracies a omifin i al primer mes, aixi que a veure si tenim sort.
Tampoc hem vull fer moltes ilusions per sino es a la primera, pero hi tinc molte esperances en aquest mes de juny

Molta Sort a totes !!!!
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dc. juny 22, 2016 1:50 pm

Mimi, gràcies per passar per aquí i donar-nos aquests anims.
Per a mi és molt possitiu llegir les vostres bones experiencies.

Vas fer l'eco? Hi ha novetats?

Jo ja he acabat els 5 cicles d'omifin. Ara estem als dies guais :love: i a veure com va.

Afegeixo que vaig anar altre cop de visita al ginecoleg i ara em fa pendre uns sobres que no recordo el nom (suplement d'acid folic). I sino hem fet diana, començarem amb proves. :-:)

A veure si aviat tenim bones noticies d'alguna omifina!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. juny 22, 2016 6:54 pm

Hola noies;
nosaltres vam fer eco a mig mes i vam haber de deixar pasar el mes, ja que tenia molts ovulitos per fecundar i teniem moltes possiblitats de embaras multiple de 2 o 3 , aixi que no ens vam voler arriscar, volem un 3 fill pero 4 seria una altre historia
Ara estic a l'espera de la warry i tornarem a prendre omifin pero nomes mitja pastilla, a veure com responen els meus ovulitos

Com aneu per aquí la resta ??
Tenim alguna panxu ? :-())
Imatge


Imatge

Imatge
elena.yllan
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 22, 2016 9:42 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: elena.yllan » dc. juny 22, 2016 10:22 pm

Hola noies,
Bona nit, es el primer cop que entro a un foro Perque des que vaig començar a buscar Baby no he volgut obsessiomarme...
Portem 2 anys i de ells, he Fet tractaments lleus con SONIASE Y OVUSITOL D, pero sense exit... En el meu cas es que tinc "amenorrea precoz" es a dir no tinc regles... Sense regla no hi ha ovulació i sense ovulació no hi ha concepcio possible.
Aixi que mhan derivat al Dr Albert Cabero, i pel que he vist es força recomanable.
Mha agradat Molt llegir-vos, i veure que sou moltes les que patiu problemes tambe per concebir, pero mes magrada veure que moltes han aconseguit ser mamis...
Jo he tingut nomes 2 moments de "voler desistir" pero sé que no podem fer ho...
Us llegire mes endavant,
Petonets boniques i sort a totes!!
Laiabiel
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. juny 30, 2016 10:36 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Laiabiel » dg. oct. 02, 2016 7:29 pm

Hola noies,
Aquest mes octubre començare am l'omifin, si es qe no em baixa la regla clar... ens estavem prenent vitamines els dos i un altre ginecoleg ens a dit que no ens fan res... que seguramen tinc SOP inque em d fer tractamen omifin.
Alguna esta am tractamen i li a donat resultat? Us heu pres algu mes apart, acid folic...?

Moltes gracies noies!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::