OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dv. gen. 15, 2016 5:55 pm

Bones!!

Bé, us podeu imaginar de què va el tema.
Aquest mes començo amb el famos Omifin. Tenia un bri d'esperança de fer diana aquests dies de festes de Nadal, pero avui m'ha baixat la warry :ufs:
Se que hi ha un post on es parla d'aixó, pero hi han moltissimes pagines i veig que es parla de moltes coses que sen van del tema.
Em trobo que es un medicament que no entra per la SS, que val bora els 30 euros la caixa, i que el gine m'ha programat fins a 4 mesos, començant per 50 mg (una pastilla) i progresivament puc haver de pendren fins a 150 mg (3 pastilles al dia!!). A part, no es ven sense recepte, i hauré d'anar al metge de capçalera cada mes.
M'agradaria trobar noies que hagin o estiguin prenent l'Omifin, i em puguin explicar quantes pastilles us fan pendre.
He llegit que els possibles efectes secundaris siguin el mal de cap, haurem de veure com m'afecta a mi, perquè en tinc força sobint, sense pendre res.
I també tinc molt de por a un possible part multiple, perquè ja tenim un nen, i economicament ho veig impossible que en vinguin dos de cop!!
Les que us ha funcionat, a veure si ens podeu dir si us n'han vingut un o dos.

Moltes gràcies per endavant. Un petó i molta força a totes. No saps lo dur que pot ser, fins que t'hi trobes. :-()-)
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
begui
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 12:25 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: begui » dv. gen. 15, 2016 7:36 pm

Hola Nuty!!
Jo t'explicaré la meva experiència amb Omifin, però no sé si et pot servir en alguna cosa.
Jo el vaig estar prenent quan em van fer les inseminacions artificials i només ho prenia durant 5 dies al mes (mentre tenia la regla). Jo no vaig patir mai cap efecte secundari, la veritat.
Una altra cosa que et pot interessar és que jo en algunes farmàcies el comprava sense recepta, d'altres no.
Bé, molta sort!!
4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: MarionCole » dv. gen. 15, 2016 8:16 pm

No recordo quant costava, pero no era una ruïna. Me'n prenia una al dia i em vaig quedar al primer cicle. Vaig tenir un sol nen i ja tenia una nena, vull dir que millor impossible!
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. gen. 15, 2016 10:59 pm

Bones
Jo vaig prendre omifin en els dos embarassos. 1 pastilla durant els 5 primers dies de cicle crec recordar.
En els dos embarassos hem vaig quedar al primer cicle i no recordo haber tingut cap efecte secundari.
El que si t'he de dir que el segon embaras va ser multiple i ja teniem un nen de 18 mesos, pero finalment un dels petits no va continuar endevant i ara tinc 2 nens
Tambe recordo haber comprat sense recepta eeeee
Anims
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » ds. gen. 16, 2016 11:16 am

Ostres noies, com m'agrada llegir-vos!!
La veritat és que alegra i anima veure altre gent a la mateixa situació i que ha acabat amb resultats positius.
Gràcies per les respostes.
El tema de les pastilles, no ho acabo de veure clar. Ara si que començare amb una pastilla cada dia, durant 5 dies (que no pas el primer dia de regla, sino el quart ???). Però sino m'hi quedo, he d'anar augmentant la dosis de Omifin, això vol dir que el quart mes puc estar prenent 3 pastilles al dia, durant 5 dies (=15 pastilles). Vol dir que amb un sol mes necessitare 2 caixes d'omifin. Ho trobo molt!!
Ho comentaré al metge de capçalera quan vagi a fer receptes, perquè al comprar aquesta primera caixa ja em van dir que si que era necessari portar-la (no he preguntat a cap altre farmacia)
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: pilar » dg. gen. 17, 2016 6:35 pm

jo amb els dos embarassos vaig prendre omifin (dues pastilles). Els dos han sigut un bebè només. Amb el primer res, però amb la segona vaig tenir una torsió ovàrica estant de 8 setmanes i em van haver d'operar d'urgències. L'embaràs va anar bé :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dl. gen. 18, 2016 7:11 pm

Hola Pilar,
Gràcies per contestar.
Dos pastilles vols dir diaries, durant 5 dies? Vas començar de cop amb les dos??
I perdona la ignorancia, lo de la torsió ovarica què és? Entenc que no era degut a l' Omifin, o si?

Moltes gràcies de nou.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: pilar » dt. gen. 19, 2016 2:42 pm

hola... dues pastilles durant 5 dies... i primer vaig començar amb una, i com no feia res, em van receptar dues.
Torsió ovàrica.... l'ovari s'estrangula, pq ho entenguis breument.... i va ser per rebre massa estimulació, o sigui, sí, va ser per l'omifin
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dg. gen. 24, 2016 5:35 pm

Ostres Pilar, celebro que tot acabes bé per l'embaras.
És ben bé, que en aquest mon, no estàs mai tranquila.

Els meus primers simptomes amb l'omifin ha estat de mal de cap lleuger, casi cada dia. Fins i tot avui, el 7è dia d'haver començat, més intens i tot. I el 5è dia, em feia mal tot, sobretot a la part del baix ventre, com quan ha de venir la regla. No se si venia dels ovaris, perquè era molt aviat per ovular.

Veurem si fan efecte.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
Jenn90
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Jenn90 » dg. gen. 24, 2016 9:36 pm

Hola! Us explico la meva experiencia, despres de 7 mesos buscant vem anar al ginecoleg privat i em va receptar l'Omifin, 5 pastilles del dia 3 al 8 del cicle o algo aixi, no recordo ben be. Llavors t'han de fer controls ecografics per veure si ovularas o aquell mes res de res. Si et veuen que ovularas en breu, et programen relacions, cada 2 dies normalment i a esperar.

Jo em vaig quedar el primer mes de tractament de la meva nina.

Molta sort guapes! :-()-)
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dl. gen. 25, 2016 3:07 pm

Hola Jenn90, gràcies per compartir la teva experiencia.
Doncs en el meu cas, res de ecos de control. Vaig per la SS i no ho va ni insinuar.
També he de dir que jo abans de començar amb l'Omifin m'havia fet TO i sortien possitius, pero res de res.

Haurem de continuar amb els testos...
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Efèlide » dt. gen. 26, 2016 10:09 am

Hola Nuty!

Sóc nova per aquí, però he llegit Omifin i he entrat de cap jeje

Aquest és el primer cilce d'Omifin per mi també. Vaig per privat. M'han receptat una pastilla al dia durant 5 dies (50mg/dia), del dia 5 al 9 de cicle. M'han fet dos ecos de control. La de dimecres passat, a dia 13 de cicle, havien crescut dos fol·licles, però petits. Ahir vaig fer-me una eco de nou (dia 18 de cicle), i havien crescut bastant. Un ja no serveix, però l'altra té possibilitats, així que m'he hagut de punxar Ovitrelle, que és per trencar el folicle i alliberar l'òvul. En teoria 36h després s'ovula, així que cal fer feina!! Esperem que serveixi.

Cada cas és especial, jo tinc SOP (Síndrome d'ovari poliquístic), i des que vaig deixar la píldora al febrer de l'any passat, no he ovulat.. M'he passat mesos sense regla i me l'he hagut de provocar. Per això estic prenent metformina (que és per regular el SOP), he pres Ovusitol (tot i que no m'ha fet res), i ara començo amb aquests inductors... Esperem que funcionin!

Sobre el preu, l'Omifin són gairebé 30€, es pot comprar sense recepta, venen 10 pastilles, per tant, si fas una al dia, tindries per dos cicles. La veritat és que és estrany que no facin control ecogràfic, ja que hi ha perill d'hiperestimulació, que pot arribar a ser greu. Encara que he sentit moltes històries que sense cap control ha sortit bé, així que ànims! Això si, si veus que et fa mal ves al metge. També he sentit que l'Omifin pot fer endarrerir l'ovulació, així que no està malament anar-ho controlant amb temperatures i TO.

Pel que veig no és el teu cas, però l'ovitrelle sí entra per la SS. Si no, com estic fent jo, són 50€...

Ja ens aniràs explicant com t'ha anat, molta sort!!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dt. gen. 26, 2016 4:50 pm

Hola Efèlide,

Gràcies també per compartir la teva experiencia. Desgraciadament crec que som moltes amb l'omifin, pero si és per fi de bé, endavant!!!
Jo demà és el 13è dia de cicle i ha d'estar al caure. Em vaig fent TO's, pero de moment res. Segons la meva estimada APP, he d'ovular el divendres. Veurem.
El que trobo molt raro es que et facin una eco el 18è dia. No és molt tard? (potser també depent de lo llargs o curts que siguin els teus cicles no?)
Tema recepte, com vaig dir a algun missatge anterior, tant el gine com la farmacia ja m'han advertit que no m'ho vendran sense. Ja tinc hora al metge de capçalera per anar-hi a mitjans de mes que ve, ja que el següent cicle he de pendre 100mg (2 pastilles) i de la primera caixa nomes m'en queden 5.
Vull anar-hi perquè li tinc molta confiança, i vull saber com ho veu ell, si serà bo o no arribar als 150 mg i sense fer cap eco... (estic una mica acollonida amb tot lo que se sent a dir...)

En el teu cas veig que parles d'altres medicaments per alliberar l'ovul. I sino és molt preguntar.. com vas saber que aquesta acció no es produïa?
És que nosaltres fa 9 mesos que busquem, pero anat per SS ja se sap... A part, el gine ja em va advertir que l'omifin és l'unica cosa que em pot oferir per les meves circumstancies. I no ho acabo de veure clar.

Aprofito per preguntar: Si l'ovul que ha sortit aquest mes, per algun motiu no serveix, el TO surt igualment possitiu?
Perquè jo abans de començar l'Omifin m'havia fet algun TO, possitiu i deures, i ni així... Potser el problema no és que no ovuli, sino un altre.

En fi, molta paciencia i molta sort a totes!!! Gràcies!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: pilar » dt. gen. 26, 2016 5:04 pm

nuty jo ovulava entre el 19 i 21 dia del cicle amb omifin....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Efèlide » dt. gen. 26, 2016 5:34 pm

Hola Nuty!

A mi em van fer eco a dia 13 de cicle. Com que encara eren petits els fol·licles, me la van repetir a dia 18 (ahir). Els meus cicles són molt llarg, tinc SOP i he arribat a estar 90 dies sense regla, i al final me la van haver de provocar. D'una banda no ovulo, des de febrer que vaig deixar la píldora dubto que ho hagi fet... El tema del trenca fol·licles, és habitual amb un quadre d'ovaris poliquístics com el meu, i a més, ho han anat veient els últims mesos via ecografia. El mes que aconseguia que creixes un fol·licle, no arribava a la mida i es desfeia sense trencar.

D'altra banda, per mi els TO sempre sortien marcats, degut a l'hormona LH que està alterada amb aquest síndrome.

Jo entenc que els tests surten positius si detecten aquesta hormona, que es la que es genera quan es produeix l'ovulació. Ara bé, si el fol·licle està buit, o si l'òvul no serveix, em sembla que via test no es pot saber...

Com diu la Pilar, és habitual ovular més tard amb aquest tractament.

Nosaltres estem buscant des de febrer, però no vaig anar al metge fins setembre, quan la regla no venia ni a la de tres. Abans de donar-me Omifin, em varen fer altres proves per descartar que hi hagués altres problemes: anàlisi hormonal, histerosalpingografia, seminograma, i crec que ja està. Al ser privat.. ja se sap que les coses van més ràpides.

Pel que veig a la teva signatura, ja tens un petit oi? això ja és molt bona senyal, potser només necessites una empenta perquè els òvuls creixin correctament, molts ànims!!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Efèlide » dt. gen. 26, 2016 5:35 pm

Per cert Pilar, a tu et va funcionar bé l'Omifin? feies controls ecogràfics?? Merci!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dc. gen. 27, 2016 3:16 pm

Ok, així és el que deia... el cicles més llargs, entesos :ok: :ok:

Si, tinc un petit de casibe 4 anys. És el motiu per no pensar-hi tant en aquest tema, i per veure una mica la llum. Pero ara està a l'edat que veu que els seus amics tenen germanets i ens demana pel seu.. i es fa dur haver-li de dir que ja arribarà... També per aquest motiu el gine de la SS ja m'ha dit que no em poden oferir res més.

Moltes gràcies per els anims, guapa!!

Hauré de fer un pensament si veig que aixó s'allarga, i anar per mutua. També per fer més proves i descartar altres problemes.

Què et van dir a tu a l'ultima eco? Com ho varen veure?
Jo avui m'he fet TO i es marca lleugerament... Suposo que entre dema i divendres hauria de marcar a tope!!!

A part de fer deures quan us bé de gust jajajajaja quan esteu amb els TO, és millor fer-ho dia si dia no a la setmana aquesta, o nomes el dia que marca a tope???

Gràcies de nou a totes!!! Petonet!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
HAPPINESS
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 21, 2016 5:38 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: HAPPINESS » dg. feb. 21, 2016 5:50 pm

Hola! Soc nova aquí i aquest mes també començaré amb l'OMIFIN quan em vingui la W! Si és que em ve clar...
Després de deixar la píldora hem estat 10 mesos buscant amb cicles molt irregulars, ovaris poliquístics i fent acupuntura a la Dexeus. Veient que la cosa no funciona m'han receptat OMIFIN i llegint els vostres comentaris començo a veure una mica de llum al final del camí!
Ànims que segur que tard o d'hora ho aconseguirem!!
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: Nuty » dc. feb. 24, 2016 6:20 pm

Hola Happiness, benvinguda al foro!!

Ja veus que aqui som moltes amb el famos omifin, i que funciona a la majoria de casos.
Amb una mica de paciencia d'aqui uns mesos totes amb panxa!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Molta sort guapa!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
HAPPINESS
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 21, 2016 5:38 pm

Re: OMIFIN

EntradaAutor: HAPPINESS » ds. feb. 27, 2016 7:59 pm

Esperem que ben aviat podem lluir totes una panxulina ben maca!!!
Jo encara no puc començar amb el cicle d'omifin perquè no em baixa la warry i començo a estar desesperada... Us ha passat mai? Com ho heu resolt?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::