Las locas de la Progesterona y los Progesíntomas

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
eveve
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

Re: Las locas de la Progesterona y los Progesíntomas

EntradaAutor: eveve » dj. des. 07, 2017 8:06 am

Hola noies!!

Què bé haver trobat aquest fil de proge!! Tin una pregunta, a veure si algú em pot respondre!

Aquest cicle, excepcionalment, el gine em va receptar Progeffik 200 (un pastilla oral, durant 10 dies a partir de l’endemà de la ovulació).

Estem buscant embaràs i ahir, a dia DPO7 vaig començar a tacar...

La pregunta del millón és: és un efecte secundari de la proge o podria ser implantació? També vaig estar amb dolorets al baix ventre i no sé què pensar... la w no pot ser, no? Perque suposo que em vindria l’últim dia de la proge... no?

Si algú em pot ajudar em fa un favor!

Gràcies!!!
Lionesa
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 18, 2017 3:14 pm

Re: Las locas de la Progesterona y los Progesíntomas

EntradaAutor: Lionesa » dc. des. 20, 2017 11:38 am

HOla! sóc nova...

M'ha fet gràcia trobar aquest foro...jo estic EMPARANOIADA amb la progesterona...a veure si algú ha passat per algo semblant i em pot ajudar:

Em vaig quedar embaraçada al novembre, i vaig començar amb mini pèrdues ...res, el fluix un pelet amarronat...a vegades més rosadet...però res. Tot i així, primeriza, amb casi 37 anys...temps buscant...bueno, doncs em quedava glaçada i vaig anar al metge. La gine em va donar progesterona i vaig estar prenent 2 setmanes, les millors...tot genial, cap taca, res. Me la va treure...i al cap de 3 dies vaig tacar una mica...tan poquet que vaig dir..va relàxa't. Al cap de 2 dies més, vaig tacar una mica més i vaig tornar a la ginecòloga... ecografia... no hi havia batec, just havia parat feia 3 dies, a la 8a setmana.

A tot això li vaig tirar la culpa a la falta de progesterona...(allò de culpar a algú)...perquè a més jo miro quan ovulo i la meva fase lútea és moooolt curteta...segons els meus càlculs dura uns 9 dies, però si les ecos estaven bé (clar no sé si l'embrió ja tenia problemes i creixia lent) aleshores la meva fase lútea és de 6 o 7 dies. ...però la ginecòlga diu que no passa res...però es que no em fio...he llegit moltíssim...i tinc una por tremenda de que em torni a passar...de la pèrdua tot just fa 6 dies, és molt recent.

creieu que m'hauria de prendre progesterona durant la fase lutea?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: