Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Rovili
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Rovili » dl. set. 05, 2016 4:36 pm

Hola a tots i totes! Us explico una mica el meu cas. Tinc un bebe que té 18 mesos i al qual encara li donc el pit bastant sovint tant dia com nit, durant el dia és per dormir-lo tot i que hi ha dies que està raro i el tinc enganxat tota l'estona i la nit dorm al meu costat, per tant...
La qüestió és que no vull deixar de donar-li el pit però sí que voldria tornar-me a quedar embarassada. Inconvenient: no he tingut la regla ni res semblant en tot aquest temps. Sí que és cert que fins fa uns 2 o 2'5 mesos, em notava seca i 0 desitg de tenir relacions, però ara en canvi tinc bastant de fluxe vaginal, molt més desitg, fa uns 4 dies vaig tacar la roba intima d'un marró, però només la taca i al aixugar-me res de res, i tampoc ho he tingut més, estic com més sensible però ni marejos, ni desgana per certs aliments ni res d'això. Estic confusa i m'agradaria saber si alguna ha passat per alguna situació similar, amb aquests sintomas, quin ha sigut el resultat, etc. La meva alegria seria poder quedar-me embarassada sense haver de deixar de donar el pit, però si no em ve en els pròxims mesos, hauré de deixar perquè no voldria que es portéssin massa diferència...
Agrairé qualsevol experiència i/o opinió! Gràcies :)
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: shyla » dl. set. 05, 2016 7:29 pm

Hola! Tambe podries quedar-te sense arribar a veure la regla si matens relacions sexuals sense protecció. Primer ovules i si es fecunda no tindries regla pq ja estaries embarassada. La lactancia es un factor que.pot fer que no.ovulis pero deuen intervindre altres, jo tenia un fill que mamava molt i em va tornar als 7 mesos del naixement. El.segon mama bastante menys seguit i m'ha tornat el día que fría 16 mesos.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 05, 2016 9:31 pm

Bones!
complementant el que ha dit la Shyla, pot ser que anant al ginecòleg et poguéssin fer una revisió per les dates aproximades en què ovules? Pel que fa als símptomes de la regla i la mateixa regla pot ser que et canviïn després d'haver sigut mare, pot ser que tinguis regles més separades o més juntes, pot ser que et tardi d'una a l'altra més o menys que abans... jo aniria al ginecòleg i li preguntaria això de l'ecografia, no sé, potser dic una tonteria però bé, si tens ganes de quedar-te embarassada perquè no ho proves? és a dir, si la líbido la tens bé, podeu tenir relacions íntimes sense protecció, sense agobiar-vos, a veure què.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. set. 05, 2016 11:35 pm

Hola Rovili,

Jo estic més o menys com tu... La nena té una mica més de 13 mesos. A mi m'agradaria tenir més fills que es portessin un parell d'anys, màxim 3. Això voldria dir començar a buscar de nou el mes vinent aproximadament, però ni rastre de la regla ni res que s'hi assembli...

La nena també mama molt encara, i ho considero moments molt especials per nosaltres, a més menja poc sòlid perquè amb els trossets de seguida es cansa... I no tinc gens de ganes de deixar la lactància per ara, el meu desig seria que sigui ella qui marqui la fi de la lactància.

En fi, que finalment jo havia pensat anar al ginecòleg com t'han proposat l'Anna Maria i la Shyla, almenys per saber que tot està correcte, i si em pot orientar sobre quan es pot produir la ovulació aproximadament doncs millor encara!!

Sort!
Rovili
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Rovili » dt. set. 06, 2016 1:00 am

Moltes gràcies a les 3 per les vostres respostes :)
Lo primer i que m'he deixat de posar-ho és que ja estem en procés de buscar per tant podria ser que ja estigués embarassada, dic podria ser perquè al fer-ho sense protecció..tot i que ho dubto molt. La única cosa que m'ha fet dubtar és la taca marrona (poca cosa) de fa uns 4 o 5 dies i el fet que mentres li dono el pit no em feien gens de mal els mugrons i ara si que em molesta bastant.

Al ginecòleg hi vaig anar fa una 2 mesos i mig i em va dir que no em pot dir quan ovularé perquè tan pot ser d'aqui 2 setmanes com un any... Em va dir que hi veia poca activitat però una mica si que n'hi havia.

I @jomateixa82 jo tampoc voldria parar de donar-li el pit per res, em produeix molta satisfacció al veure lo que li agrada a ell i a mi de veurel que és el seu consol, aliment, tot vaja! I jo també volia uns dos anys màxim de diferència però si no ve la regla...em farà un mal al cor treure-li el pit que no se si en seria capaç, confio en que em vindrà la regla aviat, no se quan de temps abans de que torni es noten simptomes, però jo realment fins fa uns 2 mesos, no notava ni veia cap pista de que el meu cos anés a tornar a la normalitat, però ara entre la libido, el fluxe, a vegades dolor abdominal, etc, algu més que abans noto, en tot cas.
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Bila » dt. set. 06, 2016 8:21 am

Hola Rovili,

Jo fa dos anys em trobava en la mateixa situació. El meu fill va fer 12 mesos i jo en volia tenir un altre aviat perquè es portessin poc, però no em venia la regla. El ginecòleg em va dir que si no volia deixar la lactància podia provar d'anar donant-li menys. A menys preses, més possibilitats de que es torni a ovular. Per exemple, si li dones el pit tres cops al dia, doncs intenta donar-li dos cops al dia (i si després et ve la regla i et qudes embarassada, li pots tornar a donar tres vegades). Jo ho vaig fer així, anar treient preses. Però he de dir que no em va funcionar...fins que no li vaig donar zero pit, als 14 mesos, no em va venir la regla. El ginecòleg em va dir que cada dona és un món i que n'hi ha que fins que no es deixa la lactància del tot, no ve la regla. Però ho pots provar.

Em va saber molt de greu acabar amb la lactància però vaig posar els pros i contres en una balança. I vaig pensar que era més important pel meu fill que tingués un germanet/a amb qui es portés poc temps que no pas seguir amb la lactància. Però això, és clar, és una decisió totalment personal. Al final es porten una mica menys de dos anys i mig i crec que vam prendre la bona decisió.

Bila
Rovili
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Rovili » dv. set. 09, 2016 9:14 pm

Gràcies Bila per la resposta. També he llegit que hi han dones que fins que no deixes la lactància completament, la regla no et torna. Jo la veritat hi ha dies que mama molt i d'altres que perquè no estem a casa i no parem de fer coses no mama gens durant el dia, a la nit sempre si varies vegades perquè dorm al meu costat.
Justament ara, tot i que no ho crec, tinc dubtes de si podria estar embarassada, perquè tinc molt de fluxe, cosa que fins fa menys d'un mes, en tenia 0 desde el dia que em vaig quedar embarassada i ara farà menys d'una setmana que quan mama, em fa molt de mal el mugró, fins i tot, només de tocar-lo depèn com també em fa mal, cal dir que mai havia tingut cap dolor al pit per la lactància, per tant això és lo que em fa dubtar bastant...diràs, doncs fes-te un test d'embaraç, i me'l vaig fer ahir pero va sortir negatiu, tot i que no sé si l'he de comptar com vàlid o no perquè dins de la pantalla del resultat hi havia orina, el devia esquitxar i n'hi va entrar, no sé per on, però almenys sí que hi havia un liquid al cantó on hi hauria de sortir la segona línea.. Bueno dilluns vaig al ginecòleg i a veure què em diu.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Anna Maria » ds. set. 10, 2016 9:47 pm

Bona sort Rovili, ja ens diràs!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Amotusonrisa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 27, 2017 7:58 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Amotusonrisa » dc. des. 27, 2017 8:38 pm

Hola rovili í jomatiexa83, al final habéis conseguido el embarazo?
Yo estoy con el mismo dilema, pero no quiero dejar la lactancia, pero cada vez que miro información más claro veo que me va a ser muy difícil el embarazo ya que no tengo la regla y como tú dice Rovili estoy muy seca, nada de flujo ni asomo de warry por ningún sitio...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. des. 27, 2017 9:01 pm

Hola Amotusonrisa!

Jo no només vaig aconseguir l'embaras (la meva segona filla naixerà a mitjants del mes que ve) sino que he mantingut la lactància (crec que hi han hagut periodes de lactància en sec) i disposada a fer lactància en tàndem (amb pors per com anirà, però amb ganes de fer-ho).

Va coincidir que em van augmentar la jornada laboral i per tant la nena va mamar 'menys' obligatoriament. Ho seguiem fent a demanda, però hi havies dies que només matí i vespre... I la regla va tornar en uns tres mesos. El primer cicle irregular, el segon també però no tan i al tercer o quart ja m'hi vaig quedar altre cop.

No sé, jo havia consultat al ginecòleg i també em va dir que hi havia dones que fins que no ho deixaven completament no els tornava la regla. Alguna companya de feina em va dir de deixar de donar pit uns dies i relactar després, no sé...

Intenta negociar una disminució de la demanda amb el nen/a a veure si hi ha sort i no has de destetar del tot.
Amotusonrisa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 27, 2017 7:58 pm

Re: Amenorrea postpart i desitg d'un nou embaraç

EntradaAutor: Amotusonrisa » dv. des. 29, 2017 11:02 pm

Gracias por tu respuesta jomaitexa83 intentaré bajar las tomas a ver si tengo suerte :-o00m
Y muchas felicidades por tu nueva maternidad, que bonito poder hacer tandem seguro que todo sale genial :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::