CERCADORES A PARTIR DELS 35

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lanana
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

CERCADORES A PARTIR DELS 35

EntradaAutor: Lanana » dc. des. 07, 2016 12:23 pm

Hola noies,

M'he decidit en crear un grup de cercadores de més de 35 perquè crec que no acaba sent el mateix buscar quan tens marge de temps o no el tens i et sents pressionada per això. Bé, almenys jo ho estic vivint com una pressió després d'haver-me quedat embarassada, tenir un avort bioquímic i dir-me que si en 6 mesos no m'hi quedava he de fer una fiv.
L'intenció de crear aquest grup és compartir i donar suport si us trobeu en la mateixa situació o similar i no només pressió pel tema de l'edat sinó també per comentaris que fa la gent com que quan es relaxis t'hi quedaràs, per exemple.

Què us sembla, compartim?
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: CERCADORES A PARTIR DELS 35

EntradaAutor: Amanda2016 » dc. des. 07, 2016 12:44 pm

Anim!
Si t'hi has quedat una vegada hi haurà una propera segur....

A mi em va costar quedar-me del meu primer fill 18 llargs mesos i m'hi vaig posar amb 28 anys....
Ara als 34 al agost em vaig quedar embarassada al segon intent però va acabar en abort espontani.
3 mesos mes tard i amb 35 torno a estar embarassada... perquè vegis que vaig trigar més sent més jove que no pas ara....

Sé que és díficil i que és una frase que fa molta rabia però per experiencia et dic que el primer va venir quan em vaig relaxar... quan ja vaig llençar la tovallola perquè teoricament anva a RA.
Amanda2016 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 13, 2016 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
garota
:: pantera
Entrades: 819
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. des. 07, 2016 12:51 pm

Molts ànims Lanana!! Jo no tenia la pressió de l'edat, això és cert, però vam trigar 9 mesos a aconseguir el primer embaràs, va acabat en ou buit i raspat... 6 mesos després, avortament bioquímic..... I 6 mesos més tard ens vam quedar embarassats i tot va anar perfecte. Més d'un any i mig després d'haver començat la cerca...!!! El peque va néixer quan jo tenia 29 anys. Ara, amb el 2n, i 32 anys jo, ha vingut a la primera....en fi, el q vull enviar-te són molts i molts ànims' és dur quan no ho aconsegueixes i a sobre tothom es queda embarassat... I a la primera diuen. I algunes amigues del 2n.....
Nosaltres al final com q ni teniem fill ni ens haviem casat vam decidir tirar pel dret i casar-nos. Just quan vam dir, ara vigilem no embarassat-nos pq si el vestit, si el ciatge de noces... Etc ( tonteries sí ajajajaj) , doncs ens hi vam quedar........
tona
Entrades: 862
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dc. des. 07, 2016 1:30 pm

Reina, no et pressionis q arribara. Crec q 35 no ets gran ni molts menys per buscar.
El meu primer amb 26 vaig trigar 9 mesos
El segon amb 29 a la primera (va ser un bioquimic)
El tercer la meu filla amb 29. A la segona dp de l avort.

I el petit de la casa amb 34. No el vam anar a buscar. Un unic cop. I avui fa una setmaneta q ha nascut.

Ja veus jo he anat millorant amb l edat. O sigui q tranqui.
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dc. des. 07, 2016 2:09 pm

No en tinc 35, en tinc 38.

Gràcies a totes!!

Es veu que el protocol a partir dels 35 són 6 mesos de provar-ho de forma natura i sinó passar a RA, en el meu cas fiv. Vulguis o no, almenys per mi, és una pressió.
crunchi
Entrades: 820
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 07, 2016 4:49 pm

Lanana nomes entro per donar-te anims, i dir-te que no estas sola, q hi ha moltes dones que cerquen passats els 35 i passats els 40 fins i tot!!!! La meva àvia va tenir a la meva mare als 42anys, i conec bastants casos aixi.... no ets un bitxo raro ni molt menys!!!

Crec q es ben normal q estiguis una mica agobiada o desanimada o tinguis pors, totes tenim moments de tot, es normal, som essers humans. Espero que trobis la panxu aviat, o si triga en arribar, almenys que la trobis, que aixo es l'unic q compta al cap i a la fi. Sigues forta i valenta, i si caus remonta quan bonament puguis. Dona't temps i confia en tu, en el destí o en el que sigui. I deixa estar els comentaris de la gent, sovint no en tenen ni idea. No els facis cas. El que tingui que ser serà.

Molts anims nena!!!!! :-()-)
Imatge
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. des. 08, 2016 10:13 am

Lanana guapa!!!

Jo m'apunto!!! Vaig començar la cerca amb 33 i ara ja tinc els 35. Estic ja amb Omifin i en un parell de cicles si no va, farem IA.

Estic FARTA de sentir la frasecita dels c... de "quan et relaxis et quedaràs". He passat mesos de tot, de histèria, de tempes i tos, de relax total, inclus de no cercar i passar de tot, i RE DE RE. Les proves estan totes be i ens diuen que som infèrtils d'origen desconegut.

La pressió és molt heavy. La que ens posem nosaltres i la que ens transmet l'entorn. I les panxus que apareixen sense parar en la familia i els amics intims, que et donen molta alegria per més pressió. La gent que saben que cerques i no et quedes i et miren amb llàstima. La SS que no truca en mesos i el compte corrent que tremola cada cop que trepitjes la clinica privada de RA.

En fi. Que jo m'apunto!

Molts petonarros!!!
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dj. des. 08, 2016 12:00 pm

Ja veus, boleta-BCN! Just ahir una cunyada de 39, gairebé 40 diu que està embarassada i ja tenen dos filles més. No els hi ha costat res! I una altra cunyada de la meva edat, també amb dos filles més, tb embarassada de 4 mesos. Al saber-ho vaig dir: ostres, aquí tothom va ràpid, tothom es queda embarassada i un cunyat em diu que quan no hi pensi m'hi quedaré, que m'he de relaxar. Vaig estar tot el dia molt enfadada amb el món fins que vaig petar amb la meva parella. Continuo enfadada, molt enfadada.
Nosaltres vam iniciar la cerca ja anat a una clínica de fertilitat pq al deixar anticonceptius no tenia les regla sinó pèrdues. Em van fer control de cicle i quan veuen que ovularé ho provem, em quedo embarassada i a la setena setmana avort bioquímic. Vam fer un break de 3 mesos. A l'agost hi tornem ifins ara. En total ha passat un any i tres mesos xò en cerca 4 i el que em quedo embarassada.
Ara se m'ha ajuntat que potser em quedo sense feina i no em veig fent un tractament x fiv i buscant feina. Demà anem a la de fertilitat a preguntar.
Sento molta pressió: la meva, la dels metges, la social i l'econòmica i tinc la sensació que potser faig alguna cosa malament perquè com és possible que quan em van fer el seguiment de cicle m'hi vaig quedar i ara fent els to no hi ha manera??????
Quedar-me embarassada semse feina no hi ha massa problema perquè tenim estalvis xò si he de fer tractament ja és més complicat per tot. Ara prenc progesterona i tinc mil simptomes, fent un tractament no m'ho vull ni imagimar però no crec que tingui el cap centrat per trobar feina.
A nosaltres totes les proves tb estan b però ells remarquen la meva edat i que em.van operar d'in quist a l'ovari fa molts anys i tot i que ara tot està b ho consideren un factor. Això sí, totes les proves bé. Em costa entendre perquè a mi m'ha de costar i a la gent més propera i de la meva edat o més gran no.

Gràcies x deixar-me desfogar!
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dj. des. 08, 2016 12:01 pm

Noies,voleu que fem un grup de whats? A mi em va millor que x aquí i és més inmediat. Com ho veieu?
myca
Entrades: 109
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. des. 08, 2016 1:15 pm

Noies, jo estic am tu Lanana, no es per desanimar ni molt menys, nomes es x explicar que nosaltres vam començar a buscar am 35, i ara ja en tinc 39 passats i seguim buscant.
Si que és una pressió per totes bandes, i una desesperació que a temporades es porta bé i d'altres no tant...
Aquests anys m'han passat volant, i em penedeixo de no haver fet més per conèixer el meu cicle abans, tipus temperatures, TO,... però vaja, am 3 IA i una fiv, també ho podiem haver encertat algún cop!
Anims a totes!
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dj. des. 08, 2016 2:35 pm

Myca, quin diagnòstic us ha donat?

De veritat no preferiu un grup de whats?
myca

EntradaAutor: myca » dv. des. 09, 2016 7:26 pm

El diagnòstic és com moltes crec... infertilitat desconeguda.. totes les proves bé.
Fins que vas investigant pel teu compte i resulta que el Myc té la doble cadena no massa bé, jo tinc les vitamines pels núvols, ... bé, esperant encara un miracle i tornant a decidir a quina clínica anem a deixar els nostres estalvis de cara a l'any nou.
myca

EntradaAutor: myca » dv. des. 09, 2016 7:27 pm

Ah perdona, tema grup de wats, jo prefereixo així, més anònim i quan vols desconectar, no entres al sóc petit i jasta....
Lanana

EntradaAutor: Lanana » ds. des. 10, 2016 3:05 pm

El què us sigui més còmode.

Ahir vam anar a la gine i ja tenim la info i pressupost x fiv. Si en dos cicles no ens hi hem quedat, iniciarem tractament i us puc dir que ja he començat aa pensar b el risc de bessonada o intentar que embrió arribi a blasto. Anirem veient. Dilluns tinc eco i analítica de nou.

Com esteu, xiquetes???
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dt. des. 13, 2016 10:07 am

Noies, com aneu que no dieu res! Tot bé?

Jo ahir vaig tornar a la gine per fer eco i analítica. A la eco tot bé: 3 folícles a l'ovari dret i 5 a l'esquerre (igual que fa 8 mesos la qual cosa vol dir que els anys afecte pero no ràpidament!). Al gener tindré els resultats de les analítiques també per comparar-les amb les de fa 8 mesos i res, a provar dos o tres cicles més i sinó a fer tractament.
Per cert, de l'endometriosi ni rastre!!! Ecogàficament tot està perfecte!!

Teniu alguna novetat les altres? Alguna cosa que voleu comentar?

Jo a vegades tinc dubtes perquè el número d'antrals és normal i la meva antimulleriana és de 1,4 (també normal, tot i tirant a baixa) per tant, si tot és normal perquè diuen de fer una in vitro i no donen més temps? Aquest és el dubte que porto molt temps carregant i sempre em diuen que el temps és un factor en contra. A vosaltres també us diuen això tot i tenir uns resultats normals?
mes
Entrades: 146
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: mes » dt. des. 13, 2016 4:54 pm

Hola Lanana,

Aquí una amb 37, que està embarassada del segon per IA (a la 3a). Com és que passes directament a FIV? T'han descartat IA per edat? Com que només ens portem un any se'm fa estrany... Ni idea, però!

Entenc perfectament la rabieta que fa la frase "quan et relaxis t'hi quedaràs"... A mi me l'han dita molt, en tots dos embarassos, sense saber res del factor masculí, que en el meu cas era determinant, ja veus. A més, se suposa que les que no ens quedem fàcilment és perquè estem pitjor dels nervis, més capficades. Au! Com es mesura això? Al menys en el meu cas la primera vegada estava ben tranquil·la fins que va passar un any i mig i allò no tirava... En fi. Ommmmmmmmm.

Molta sort!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
Lanana

EntradaAutor: Lanana » dt. des. 13, 2016 6:21 pm

Enhorabona mes!!
Moltes gràcies!!
Sí noia, no sé perquè la gent veu tant clar, sense tenir ni idea, que es concebeix en funció de si està o no nerviosa i, evidentment, només les dones...si els homes estan nerviosos és igual....perHola flipar!
La IA es fa quan la causa de laun infertilitat és el factor masculí. La meva parella té un esperma molt bo i ens han dit que fer IA seria pèrdua de temps i diners i que això ja ho fem a casa.
El nostre cas s'ajunten factors com: no tenim cap fill i la meva edat (en 6 mesos 39) i tot i estar tot bé, si deixes passar el temps es corre el temps que una in vitro a seques no funcioni i ja s'hagi e passar a ovodonació o es compliqui la fiv. Segurament, si ja tinguessim un fill aniríem fent i si m'hi quedo bé i si no també. De fet, ens fa molta por la possibilitat de fer fiv i tenir bessons però, per altra banda volem tenir fill/s...
mes
Entrades: 146
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: mes » dj. des. 15, 2016 1:11 pm

Ara ho entenc. Doncs a tope amb aquesta FIV!!! Molta sort, de debò!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: martins » dg. des. 18, 2016 9:47 pm

Hola a totes!
Tinc 37 anys i un fill de 10 mesos. Escric perquè sé què és voler tant sí com no tenir un fill i que les coses et vagin en contra: vam començar a buscar embaràs quan tenia 34 anys. Al cap de 3 mesos, en un control, em van dir que m'havia d'operar d'endiometrosis. Ufff! Vam anar a més doctors, 2nes opinions, espera't per operar-te... llavors, un cop operada ens van fer esperar 6 mesos abans de tornar-ho a provar. Quan ja vam tenir permís (amb 35anys) a la segona m'hi vsig quedar... però el vam perdre a les 9 setmanes. Ufff! Ens vam tornar a esperar i llavors a la quarta (i 36) va ser l'embaràs definitiu.
Ja sé que en total són pocs mesos de provar-ho, però t'acabes desesperant! Ah, i us he de dir que el mes que em vsig quedar embarassada no estava gens tranquil.la! Al contrari, estava histèrica, amb ganes de quedar-m'hi ja, nerviosa controlant si notava quan ovulava...
Jo crec que quan toca toca. I sí que penso que despreocupant-te'n deus facilitar les coses, però amb mi va quedar demostrat que no ho és tot.
ànims, boniques!
Vane_petita
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 20, 2016 11:13 am

EntradaAutor: Vane_petita » dt. des. 20, 2016 12:52 pm

Hola totes,

us vull fer un petit resum de la meva història, que ben segur, és per donar-se cops de cap, però que desitjo que a les que no vegin la llum al final del túnel, no perdin l'esperança. Perquè aquesta vida és molt capritxosa...

El meu home i jo vam començar la recerca al novembre del 2012, jo tenia llavors 32 anys. Ens pensàvem que seria PIM-PAM-PUM i embarassada ( il·lusos... ).
Un any més tard, veien que no ens quedàvem, vam anar a la meva ginecòloga, amb la idea de demanar totes les proves possibles. La nostra gine ens va dir, que abans de fer proves, les coses s'havien de fer bé. Fer servir test d'ovulació, fer els deures com calen, dietes, deixar els mals hàbits, etc... i com que els professionals són els que entenen, li vam fer cas ( il·lusos... ).
En aquest temps, vam marxar a viure fora.
Desprès de 8 mesos, vaig decidir tornar a la ginecòloga aprofitant de que estava de vacances a Barcelona , i aquesta vegada, vaig exigir que ens fessin les proves. Tenim mútua, així que no penseu que fos tan difícil que ens fes les peticions...
A mi em van fer una histerosalpingografia i al meu home li van fer un seminograma.
La meva prova va sortir perfecta, però en el cas del meu home, tot perfecte excepte la mobilitat, que va donar bastant baix. Així doncs, ens van recomanar IA. Ja sabia jo...
Com que vivíem fora, vam decidir començar a mirar-nos clíniques allà. Després de més anàlisis i mirant l'historial dels dos, ens van programar la primera IA.
Coses de la vida, a la meva parella li surt feina a Barcelona i decidim tornar, per tant, vam decidir de no fer les coses ràpid i corrents i esperar-nos a estar situats a casa i començar de nou.
I a que no imagineu que? Just el mes en que estàvem fent el trasllat, ens quedem embarassat de manera natural :-()) ( desembre del 2014 ). Dos anys més tard, aconseguim el nostre primer positiu! No ens ho podiem creure. Li vam dir a tothom, estàvem tan feliços... ( il·lusos... ). Just el dia que vaig fer les 5 setmanes, començo a tacar una mica, vaig a la ginecòloga a revisió, em diu que és normal, i aquella mateixa nit, el perdem.
Imagineu com ens vam quedar... jo no m'ho podia creure... Però ràpid vaig pensar-hi en positiu, i vaig pensar que si havia passat una vegada, perquè no podia passar més vegades? ( il·lusa... )
Un any més tard, encara buscàvem. Finalment, cansats, vam decidir començar a mirar-nos tractaments.
I així vam fer. Ens van fer més proves i ens van dir que amb IA en principi hi hauria suficient, ja que jo estava molt sana i el problema del meu marit, no era important.
Vam arribar a fer dos IA, les dos negatives. Cansats de negatius, vam decidir anar per totes i fer in Vitro. Entrant al 2016, comencem. Molta il·lusió, pensant que això, si que si! Era agafar el nen ja fet i posar-lo a dins. PIM-PAM-PUM i embarassats! ( il·lusos... )
Ens hem passat tot l'any 2016 fent transferències ( no us explicaré tota l'història del que vam haver de passar, perquè és massa llarga, però ja us dic ara, que moltes coses per les que vam passar, semblava un acudit de Lepe.
A tot això, tots els nostres amics, donant la noticia de que tots estan embarassats. Molt bé, això ens ajuda moltissim! Els primers que vam començar a buscar, i encara en recerca...
Doncs noies, aquesta pressió, va ser la pitjor de totes. El meu marit i jo ens vam capficar de que voliem ser pares si o si, i ens vam començar a obsessionar de veritat. Fins al punt, de no voler juntar-nos amb els amics, perquè no voliem veure lo feliços que eren tots, mentre nosaltres havíem de passar per tot el que estàvem pansat... Perquè nosaltres? Que em fet en una altra vida perquè aquesta ens estigui castigant d'aquesta manera? ( quina manera de castigar-nos... )
-Nena, i vosaltres per quan? se't passarà l'arròs!
Amb el temps, començava a respondre a la gent que, qui no té fills és perquè no pot o no vol. No hi ha resposta davant d'això!
Última transferència, Octubre del 2016. Negativa.
Estem devastats... no puc més. Decideixo posar-me a buscar feina en serio ( amb els tractaments havia sigut cosa complicada ), i donar-li una volta a la meva vida.
Dedicar-me a mi, només a mi i a la meva parella. Gaudir de la vida, viatjar, fumar, menjar el que vulgui, beure el que vulgui i fer la sol·licitud d'adopció, que segurament arribarà d'aquí uns anys.
I dit i fet, començo a treballar al novembre, la meva parella i jo comencem a pujar molt animicament, a divertir-nos, a gaudir, a començar a planejar les vacances del 2017, etc...
I sabeu que??? fa una setmana que sé que estic embarassada... el nostre segon positiu en 4 anys i de manera natural.
Encara estem que no ens ho creiem. Tenim molta por de perdre'l. Però aquesta vegada sóc súper positiva. Si ha de venir bé, vindrà. I si l'hem de perdre, doncs em dedicaré a tornar a pensar com fa 2 mesos. A gaudir de la vida, perquè mai se sap de quina manera et sorprendrà.

Moraleja: Gaudiu de la vida. Les coses venen quan volen, no quan nosaltres volem.
Com he dit abans, la vida és molt capritxosa.

Molts ànims noies.
· Comencem reserca al Nov 2012.
· Desembre 2014: primer positiu de manera natural. Bioquímic a la 5ª setmana.
· 2015 i 2016: Tractaments de fertilitat. Tots negatius.
· 2016: Un dels pitjos anys de la meva vida. Que acabi ja...
· Desembre 2016 positiu de manera natural. Queda't amb mi bitxito!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Blue Moon, Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: