**--CERCADORES GENER 2017--**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Eri84 » ds. gen. 14, 2017 12:46 pm

Hola ninetes! una que s'uneix el grup! a vere si tenim sort !
Nom d’usuària: Eri84
Edat de tots dos: ell 37 , jo 32
Nª de fills:1
Cicle de cerca:1r
Data de NW (Super-important!):29 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:
Tinc una nena de 3 anys i mig, i es filla de una parella anterior, que la cosa no va anar b. Tot i que com amics genial, i la nena super feliç ja fa un temps que tinc un altre parella que pel maig ens casem, i be, la patufa desde fa uns mesos que no para de demanar un germanet, que estar sola, etc jejej cada dia em diu una excusa diferent. Aixi que despres de molt pensanso ja que voliem esperar una micona vam decidir de intentar-ho. I be a vere si hi ha sort. Aquesta setmana es la cricial xD aixi que toca fer deures. . :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » ds. gen. 14, 2017 6:58 pm

Doncs jo continuo igual quina desesperació. Tinc relacions , camino molt... Que se jo ... Jajaja dic a veure si es destapa d'una vegada i baixa!
Jo no sento pudor de panxu és més és que m'estic preocupant de que no sigui res dolent. Que podria ser?
Això de prendre's la temperatura com es fa? Alguna ho ha fet? Si estigués embarassada la tieta deia alta oi? Es pot fer amb un termòmetre digital?
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. gen. 14, 2017 7:26 pm

anna3 si, amb la temperatura basal podries veure si ha de baixar-te o no, perquè justamnt quan ha de baixar la warry ( a mi el dia abans ) ja baixa la temperatura. si ho fas ara no et servirà de res perquè no tens amb què comparar, saps? has de poder recollir prous dies com per detectar unes tempes.

passa't pel post de grfiqueres, i allà ho explica tot molt bé.
per prendre la tempe ha de fer un minim d'hores que dorms, ha de ser el primer que fas en obrir els ulls, i te la pots prendre via oral o vaginal. jo tinc un termometre basal que vaig comprar a amazon...

jo espero que no et calgui i tinguis una panxu >.-<: :love:

benvinguda Eri84 ! el meu fill ultimament també em va dient que si un germanet... em toc ala panxa i em diu que encara no esta el bebè hahha però que ell el cuidarà :love:

[b]mode ego:[/b] jo segueixo amb dolors i tacant una miqueeeeta. demà és la meva DNW i suposo que com les senyals indiquen baixarà.... :ufs:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » ds. gen. 14, 2017 7:54 pm

Marta, moltes gràcies ara passare per gràfiques.

Eri benvinguda!!
Quan escriviu mode ego vol dir que nms parleu de vosaltres? Jajaja

Jo escriure gegant mode ego! :-D
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » dg. gen. 15, 2017 8:47 am

Noies, ja està aquí. Avui ha arribat la meva warry porca i escarosa!
Per una part estic contenta pq començava a estar tallada però per l'altre...
En fi que no decaiguin els ànims tornem a contar i a practicar que això també es interessant no? ..::··
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Acidilla » dg. gen. 15, 2017 12:24 pm

Aquests dies he estat una mica desconectada, em sap greu noies, però tenia un encostipat de cavall i tenia un malestar a sobre que no tenia ànims per a res... Em poso al dia...

Anna3 Tulipi Maleïda warry!! :ufs: :ufs: :sogra: :sogra:
Tulipi De vergonya amb el metge 0, per això estan!!
Anna3 Tenim un post de grafiqueres on hi ha un minimanualet molt ben explicat tot, a més allà et poden resoldre molts dubtes si no entens alguna cosa!! A mi em van be les tempes per confirmar l'ovulació encara que faig TO també.

Annatoni Molts petonets. Com t'han dit, no és que els resultats siguin pèssims, si no molt justets. Però potser un bitxet molt espavilat s'avança a la resta i fa diana. Jo no ho deixaria d'intentar en aquests dos mesos i si sona la flauta, millor!

Marta_1986 Com va aquests despespero!?

MONTSERRAT Moltes felicitattts!!! :-()) :-()) :-())

Eri84 Benvinguda!

modo ego: després de uns dies amb dolos pre-ovulatoris finalment avui TO positiu. Farem extra deures avui i demà suposo. A veure si fem diana. Se m'ha retrasat la ovulació, així que retraso la meva DNW al 30 de gener.
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Eri84 » dg. gen. 15, 2017 1:54 pm

Hola nenes! jejeje Marta a mi em diu el mateix que el cuidara i el banyara i li ensenyera les coses que no es tenen que fer ajajaja. Anna no et preocupis, mira, quan vaig tenir a la patufa, el primer mes em va venir la warri igualment.. em va durar sols dos dies, pero tot i aixi no et preocupis ja voras com t'anira molt be. Pero be, una cosa cal dir, quan volia ser mare per primer cop estaba amb moltes ganes com una mica ansiosa i no conseguia quedar-m'hi fins que un dia despres de molts mesos intentant vaig desistir i vaig pensar (en plan rabieta xDDD) donçs au ara no en vull cap! i patam em vaig quedar embarassada xDD aixi que no t hi preocupis massa voras com aixi et relaxes i et va millor. un petonas a totes guapes!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. gen. 15, 2017 8:18 pm

Anna3 ostreeees no m'ho esperavaaaa, pensava que era panxu fijo :ufs: quin greu, però bé, tranquila que ja vindrà!
Jo amb el primer embaràs vaig trigar 7 mesos en quedar-m'hi. Justament em vaig quedar el mes que menys ho pensava. ,m'havia comprat uns TO pero crec que no els vaig fer servir quan tocava i mo em van marcar cap ovulació. Tota rallada em vaig demanar hora a la gine pensat bua a veure si resulta que no ovulo o jo que sé. ... aquell mes justament em treia el carnet de conduir. Un dia estava de festa i vaig començar amb dolors molts forts i pensava q era la warry....vaig tacar i tal. Però no va anar a més... recordo q li deia a profe deal'autoescola q no em baixava la regla potser dels nervis. Total que dos dies més tard de treure'm el carnet tenia hora amb la gine. Em va fer eco i em va dir que si que havia ovulat, que esperés una setmana i fes TE. Òbviament no vaig podrr esperar i la mateixa nit el vaig fer i estava embarassada :love: clar justament aquell mes que ho haviem fet a lo loco sense parar atenció.

Total..... el segon cop q em vaig quedar prenyi només vam trigar tres mesos, avortament. Després vam trigar 11 mesos en quedar-m'hi, embaràs ectopic.... i ara estem jja anant al trcer cicle de cerca. Esperem que no torni a trigar tant. I desconnectar per mi està sent impossible.....això de "desconnectar i pam" és tant tant tant complicat....een fin. Nenes que vindran quan haginde venir :love: :ok:


A tot això, a mi m'ha baixat avui la warry puntual. Com a cosa positiva diré que la meva fase lutea és d'un dia més que abans del segon avortament, cosa que esta bé ja que era justeta.



Que vagi molt bé la setmanaaaaa, jo dimarts tinc festa :b-)))
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: tacai » dl. gen. 16, 2017 10:22 am

Bon dia noies,

Anna3, quina llàstima... a veure si a la propera va la vençuda, a totes!!! a seguir-ho intentant!!!! ..::·· ..::·· ..::·· ..::··

una pregunta, quan us heu fet el TE, quan no us baixa... o dies abans?
no sé si esperar... em falta una setmana, així que suposo que potser ni es detectaria, no?

tampoc em vull fer il·lusions, estic bastant tranquil·la.... ..::·· :miko: :miko: :miko:

ara quan sigui que no, suposo que m'agafarà bajón!!! ?-)

la meva filla em pregunta, quan decidirà el cel si ve un bebé,.... no sé d'on ho ha tret això, però jo li segueixo el fil, i també em diu que on estan les 'semillites', li he dit que estan per l'aire... baja, que tot és una mica de ciència ficció amb els nens :love: :love: :love: :love:

ànims a totes :b-)))
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 16, 2017 3:59 pm

Molta sort a totes, maques!!!!! :globus:
Imatge Imatge
patufeta19
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. oct. 09, 2016 12:03 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: patufeta19 » dl. gen. 16, 2017 4:31 pm

Moltes gràcies noies! He estat aquesta setmana molt desconnectada, la veritat és que encara no m'ho crec. Vaig repetir el test per veure-ho clar, i evidentment em va tornar a sortir positiu.

Us explico els símptomes que he tingut per si a alguna us pot ajudar :p-)

Porto des del cap de setmana passat amb nausees matinals, un rotllo! Però lo bo és que menjo alguna cosa i se'm passa, menys algun dia que he tingut la sensació durant tot el dia. Però mira, tot sigui això! Tinc una son tremenda! Dormo com 10 hores al dia, el meu marit i jo hem passat a fer horari europeu de sopar i dormir gairebé jaja!

Dilluns vinent tinc hora amb la ginecòloga. Tinc unes ganes!! M'estan passant els dies moooolt lents!

Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. gen. 16, 2017 4:55 pm

Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Cicle de cerca: sept-oct-desembre. (Al novembre no). O sigui, aquest seria el 4t.
Data de NW (Super-important!): 5 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La meva primera filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica amoinada, i xq no reconèixer que també una mica obsessionada i tristona.
Imatge
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. gen. 16, 2017 5:16 pm

Jo em vaig comprar mogollón de TO i vinga fer-m'ho i vinga a pixar... Però jo no sé si a mi no me van bé, o és la marca, o no sé què carai passa. Però el dia abans de baixar-me la warry dels pebrots, em donava súper positiu. Vaig llegir per internet que això indicava embaràs, i estava tope feliç, i bajón total amb la regla AL DIA SEGÜENT!!!

Així que aquest mes vaig decidir només fer el TO un dia, (que efectivament em va donar positiu), i un al dia següent que em donava fortet però ja no positiu. Total, que vam fer deures... ..::··

I em vaig OBLIGAR a no tornar-me a fer cap TO ni a mirar cap blog ni res.

Fa un parell de dies que em fan mal els pits, estic mig grogui (foto siestes de 3 hores), i em fan mal els ovaris. Vaig emocionar-me.... i ahir al matí, a 6 dies de la regla, vaig caureeee... i vaig fer-me un TE que va sortir blanc nuclear el molt cabró.
Després vaig pensar q igual m'havia precipitat xq a 6 dies també... sóc la llet...

Total, que vivo en un sinvivir. :-o00m

Amb la meva filla de 2 anys i mig va ser tot súper pimpam, i ara penso: què ha pogut canviar? ?-) ?-) ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Acidilla » dt. gen. 17, 2017 6:52 pm

Náyade !! Que poquet et queda! I sembla ahir que vaig llegir el teu positiu!!

iplaymyjuliet Benvinguda!! Em pots confirmar la teva propera DNW? Que m'has posat el 5 de gener!
Això dels TO que prediuen l'embaràs al final falla més que una escopeta de feria. El millor, TE el dia de la falta i TE els dies que et marquen les instruccions. I no et desesperis. Amb la teva edat diuen que el normal es tenir de 6 a 12 mesos de cerca... així que tranquil·la! Em sap greu aquesta maleïda warry!!
Imatge
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. gen. 18, 2017 9:11 am

Acidilla, és que sóc nova i no havia entès el concepte DNW (q ara intueixo que és Dia de No Warry,no?) jajaja el dia de la no warry es el 20 de gener. O sigui que encara estic amb la incertidumbre total.... Tot i que em faig zero il·lusions xq si no, després ve el disgust monumental. I ja ni escolto els síntomes que tinc, xq són fantasmes... (mal de tetis, mal d'ovaris, molta son... coses que amb la warry també em passarien). zz:-)

A més amb el meu anterior embaràs no vaig tenir absolutament cap avís (ni marejos, ni vòmits, ni dolors, res de res) fins el segon trimestre...

En serio amb 32 anys es tarda una mitjana de 6 a 12 mesos??? Amb 29 vaig fer pimpampum i ja tenia el positiu... suposo que com més em relaxi millor, però això què fàcil és dir-ho i què difícil fer-ho..... :miko: :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Eri84 » dc. gen. 18, 2017 9:50 am

wolaa guapes!! carai iplay, si et fan mal els pits segur que es un positiu! Jo dels Test no men refio gaire, ja que amb el primer embaraç em va donar negatiu i aixo que me'n vaig comprar dos! i a la tarda d aquell dia ja vaig anar a la gine per dolor de pits i cançament exegerat en certa manera i ale la patufa va sortir a la pantalla ajajajaja. Aixi que jo fins que no noti algun simptome res de res.. Porto uns dies mes cançada del normal pero diria que es cosa de la patufa de casa que te une energia i durant el dia em deixa ko i a la nit segons quines nits tb xDDD . Va guapes anims a totes !!!! ptons :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. gen. 18, 2017 11:54 am

Eri84, no em vull emocionar, xq el mes passat també em feien mal els pits.... i res de res. Ja no sé el q és paranoia i el q és realitat. També tinc l'estómac una mica tocadet i m'adormo per tot arreu. Però igual que et passa a tu, tinc la nena que està últimament a topeeee, no para, i dorm fatal xq li acabem de treure el xumet i no s'acaba d'adaptar... Total, q ja us explicaré demà passat que és el dia D, tot i que no sé aguantaré sense fer-me una prova demà al matí........ :: orrr::
Imatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: tacai » dj. gen. 19, 2017 9:10 am

Ahir em vaig fer la prova, 4 dies abans de la W. Ja sé que és aviat, però em van donar un TE i no em vaig poder esperar... nanai...res de res... :ufs:

ja m'ho esperava, és el 1er més i a la meva edat és xungui... però bueno...
no sé si estic una mica loca de ser mare de nou a aquesta edat, ara m'entren tots els dubtes... i tampoc tinc ganes d'intentar-ho molt de temps, només 4-5 mesos.

bueno, era per compartir l'experiència
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: GuiRit » dj. gen. 19, 2017 2:45 pm

Holaaa! Com us va?
No havia tornat a escriure des que vaig deixar les meves dades perquè no vull entrar cada día al fòrum. Acabo de començar, com qui diu, i no vull ja obsessionar-me.
Algun nou positiu o negatiu?!

Mode ego: ja vaig explicar que de moment no faig TO ni tempes perquè és tot just el 1r mes que cerco després d'un avortament i anem amb calma, tenint una bona salut sexual i au... Pels càlculs de l'app que utilitzo i el meu flux, per això, estic en plena SW així que res... A intensificar els deures. Ja informareu! Sort!
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » dj. gen. 19, 2017 8:10 pm

Hola noies!!
Aquí estic, sense entrar gaire per no pensar-hi molt. Estic acabant la warry i aquest finde em poso a Fer deures dia si i dia no a veure que tal.
Amb el destí totes d'aquest mes no penso ni mirar quan ovulo a chingar con. Una boja i llestos jajajajaja :sex-|: :sex-|:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::