**--CERCADORES GENER 2017--**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: EI_75i78 » dj. gen. 19, 2017 9:05 pm

Hola!!!!
M'afegeixo al grup, si em deixeu!
No he llegit tots els missatges encara, esperu posarme al dia!!

Nom usuari: Ei75i78
n.fills: 1 nena de 3 anys
edat: jo 38 ell 41
N. Cicle cerca: 14....
Alguna cosa a explik: la primera ens va costar poc, al 4rt cicle. Xo ara sesta fen llaaarg, xq no stavem preparats mentalmen xq ens passes aixo.... ens hem fet proves de tot i estem be els 2. He fet acupuntura x regular ovulacio i ma anat be. Fai TO de la CB q compro online xq a Espanya nkra no els comercialitzen q em van molbe. I ara estic am homeopatia.... despres dalgun mes mol baixos ara tornem a sta animats. Xo am decisio de demanar hora x reproduccio assistida. Si aqet mes no va b, començarem
data NW: 4 febrer
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Miaka » dv. gen. 20, 2017 6:20 pm

Hola noies!!!
Aquí va el meu primer missatge al fòrum, que ja feia uns dies que us llegia i m'han agafat ganes de compartir les meves experiències amb vosaltres també! La veritat és que dóna molts d'ànims llegir-vos!! :ok:

Ok, m'uneixo al grup de cercadores de gener 2017, a veure si aquest grup ens porta sort a totes!!! :love: <:-<

Nom d’usuària: Miaka
Edat de tots dos: jo 33, el meu marit 39 (40 la setmana que ve)
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 4t
Data de NW (Super-important!): Bé, ara mateix estic finalitzant la warry, així que aquest cicle res de res tampoc... :ufs: A veure si pel següent tenim més sort!! :-)(-:
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La veritat, estem bastant capficats amb el tema aquest... Ja sé que no portem massa, però com qui diu teníem la idea que quan decidíssim tenir un bebè al primer mes ja ens quedaríem embarassats (a la majoria dels nostres amics els hi ha passat així, i la meva mare també s'hi va quedar a la primera), i veure que passen els dies, sembla que sí, un s'imagina un munt de símptomes, i llavors ve la warry.... :-(( És molt frustrant! :ufs: I a més de la forma que som nosaltres, ens capfiquem de seguida, ens estressem... I nosaltres mateixos ens diem... Hem d'estar tranquils, prendre'ns les coses amb més calma.... però ens costa moltíssim!!!!! I quan s'apropen els dies de la SW ja ens tornen els nervis, i la tensió de trobar el moment per fer-ho, i per estar relaxats... En canvi quan sabem que no és gens SW tan tranquils i tot marxa d'allò més bé! Quin stress! Ens hem d'aprendre a relaxar... :-o00m

I una cosa que estic veient que m'ajuda a relaxar-me és llegir-vos, veure que hi ha més gent en la mateixa situació que jo, i poder-ho compartir amb vosaltres... :-) Així que moltes gràcies per ser aquí!!! >.-<:

Ens anem llegint, una abraçada i sort a totes!!!!!!! :-())
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Acidilla » ds. gen. 21, 2017 10:08 am

Benvingudes noies!!
A veure si avui em poso al dia amb el fòrum, que aquesta setmana he estat molt capficada amb la feina.

Qui tenim amb desesperos noies????

Jo en despero després d'haver fet deures... La veritat es que de moment no m'estic capficant gens... Em sembla que com més cicles de cerca, més tranquil·la m'ho agafo un cop fets els deures...
El que em rebenta es que aquest dos últims mesos després de la SW m'ha agafat infecció d'orina i és un pal. Em prenc càpsules de arandano i tinc tota la cura del mon amb la higiene, fer pipí després de les relacions, bec molt líquid i Aquarius, etc.. Però en quan incremento la freqüència de les relacions, pam, infecció al canto. I clar, tinc angoixa de que això em pugui afectar en la cerca i psicològicament li agafo por a tenir relacions per les conseqüències... Alguna més amb aquest problema o consells?
Imatge
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: EI_75i78 » dl. gen. 23, 2017 10:17 am

Bondia!!!! :b-)))
com es presenta la setmana? Com van les cerques?
Nosaltres estem en plena sexyweek!!! Sembla q am els to em detecta q ovulare el dia 15 del cicle. X tt, setmana llarge de deures!!!!!!
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Eri84 » dl. gen. 23, 2017 10:31 am

hola guapes com ho porteu? jo igual que sempre jejejej, i re fa un parell de dies estic força nerviosa crec que es un cumul de coses ... entre la peke que segueix a tope i que ens fa dormir poc... a part se m'hi ha afegit la sogra amb les seves tonteries i el seu caracter de nena mimada dons be s'em posen uns nervis que aixo ja ser jo que no va gens be.... a vere si puc relaxarme una mica perque.... bff a part diumenge vinen amb be la rouge k li dic xDDD espero que no vingui i tenir una alegria b guapes cuideuvos molt ah i benvingudes a les noves
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: tacai » dl. gen. 23, 2017 12:35 pm

Ahir em va venir la W, bé, ja m'ho imaginava.
M'he comprat TO online i arriben demà. Aquest mes ho provarem amb nova tècnica, és el segon mes així que no em vull capficar. Estava també mal acostumada, com em vaig quedar a la 1a amb la meva filla.

Bé, ànims a totes ;)
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Miaka » dl. gen. 23, 2017 6:08 pm

Moltes gràcies per la càlida benvinguda!
De veritat que sou fantàstiques, noies! :love:

Jo també he encarregat uns TO. Els he comprat a Amazon, en teoria m'han d'arribar aquest dimecres, quines ganes! Vaig comprar un pack amb 40 TO i 10 TE de la marca One Step (em sembla recordar que es deia) que estava súper bé de preu!!!! (crec que uns 20 euros). Val la pena! >.-<:
I és que qualsevol ajuda és poca, fins ara no n'havia fet servir cap, però llegint pel fòrum he vist que bastantes de vosaltres ho feu, així que penso que pot anar bé! :content:
I més perquè no acabo de tenir les warrys regulars, tan em ve als 26 o 27 dies (el més habitual), o als 25 o 28 (lo següent més habitual) o en alguna ocasió als 24 (com ara, quina ràbia! no em va donar temps ni de tenir desespero... :ufs: ) o als 29... I així no hi ha qui ho encerti!
Per cert, crec que estic a punt de començar la SW, si encara no m'arribessin els TO, començaríem el 12 del cicle, aquest dijous... 12, 14 i 16 em va recomanar la gine, desitgeu-me sort!!!! :cnena:

Jo també us la desitjo a totes vosaltres guapíssimes!

Una abraçada i ens anem llegint! Sort!!!!!!!!!!! :-())
aida-ferres.canelayclavo
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dt. gen. 24, 2017 8:45 am

Hola noies!! Aixi m'agrada que esteu a tope!!!

Jo no se que pensar fa 15 dies que vaig anar i gine i em van dir que tenia ovaris poliquistic pero amb un nivell molt baix i que no li dongui mes voltes... pero no m'ha baixat la regla baix fer test i em va donar negatiu pero seguiexo sense que baixi... no se si tinc sintomes porque estic moltbe... nomes tinc una mica de dolor com de regla... nose... que en penseu vosaltres?!
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Tulipi » dt. gen. 24, 2017 5:08 pm

Hola a totes, entro en mode ego total!
Com ja us vaig dir, vaig demanar hora al gine i hi he anat avui.
Quina barreja de vergonya i nervis que he passat. M'explico, fa temps q vaig a aquest gine i de fet ell sempre em preguntava si estavem buscant i jo deia que de moment no, pero el fet de dir a algu en veu alta que estic intentant quedar-me em fa panic/vergonya...
En fi, m'he armat de valor i l'hi he dit, i tb li he dit que els ultims cicles eren bastant irregulars. M'ha agradat la manera com ha parlat, q el normal es trigar un anyet, que no em deixi portar per les pressions del meu entorn, que segur que aviat ho aconseguire, m'ha anat be que fos positiu.
M'ha fet eco (estic a DC 12) i diu q segurament vaig ovular ahir i que segurament aquest cicle sera curtet tambe, a veure si l'encerta.
Tot i que ja m'ha dit el de sempre, que hauria d'esperar a 12 mesos de cerca per començar a mirar, m'ha fet peticio d'analisis per fer el dia 3 del proxim cicle ( si no estic embarassada, diu :-D ).
Avui timc una barreja d'emocions...!!! Deuen ser les hormones...
Per cert, creieu q avui estic a temps de rematar la feina si vaig ovular ahir??
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Tulipi » dc. gen. 25, 2017 3:22 pm

Ei noies, em sembla que el gine no la va encertar, acabo de fer un TO i super positiu!! Aixis que encara no dono la SW per acabada! :inthebed: :sopant:
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Tulipi » dc. gen. 25, 2017 8:12 pm

A veure si veieu la foto que fins araara no podua pujar-les!! ||*||
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dj. gen. 26, 2017 8:41 am

Bon dia cercadores!!!!!

Mode ego on.... Em va venir la warry, rabiosament puntual (dia 20). Així que... un mes més a les esquenes.
M'ho prenc amb filosofia, xq sé que al final arribarà, i que tampoc porto tant de temps. Després de llegir un dels vostres comentaris que lo normal amb la meva edat (32) és de 6 a 12 mesos, penso que tinc marge encara jajajajaja

En fi, quan enceteu les Cercadores de febrer, compteu amb mi. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. gen. 26, 2017 10:50 am

Hola noies he estat molt desconnectada aquests dies....
Vaig pillar un super encostipat que he hagut d'anar prenent ibuprofeno i un altre medicament... en principi ovulo aquest finde, la veritat aue aquest mes ja el dono per perdut abans de començar a intentar. He llegit molts cops que ibuprofeno afecta a ala fertilitat i de fet una amiga que ha fet tractament per quedarse embarasada li prohibien ibuprofeno per això. Aixi que, sense cap pena, crec que passarem cicle.

Estic en modo pasota heheheeh aquests dies ha estat la festa major del meu poble i he estst molt distreta i contenta.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » dj. gen. 26, 2017 2:40 pm

Hola noies!!
Ja veig que estem totes igual...
Jo ahir vaig començar a Fer feina i diria que avui estic ovulant, jo no faig testos ni res, però és que tinc dolor al ovular des de que vaig tenir la peque i m'oriento així.
He llegit per aquí alguna que preguntava si pot ser positiu pq té una setmana de retràs.
Tot és possible, A mi això m'ha passat amb la última warri era el primer cicle de búsqueda i he tingut 8 dies crec que varen ser de retràs. I sóc sempre molt puntual.
Això va comportar símptomes psicològics, 2 testos d'embaràs i molta mala llet.
Així que aquest mes , de moment.... Amb la calma.
Reconec que entrar poc m'ajuda a pensar-hi menys.
Miró Instagram i fotos mil de decoració jajajaja.
M'apunto al cercadores de febrer!!!

Seguim noies!!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Vannion » dj. gen. 26, 2017 3:03 pm

Marta_1986 ha escrit:Vaig pillar un super encostipat que he hagut d'anar prenent ibuprofeno i un altre medicament... en principi ovulo aquest finde, la veritat aue aquest mes ja el dono per perdut abans de començar a intentar. He llegit molts cops que ibuprofeno afecta a ala fertilitat i de fet una amiga que ha fet tractament per quedarse embarasada li prohibien ibuprofeno per això. Aixi que, sense cap pena, crec que passarem cicle.


Marta, jo vaig ocular 3 o 4 dies després de passar la grip, d'estar a 38 tot i prendre ibuprofeno i paracetamol alterns cada 4 h durant una setmana , i me quedat. Potser no és òptim, però no impossible!

Sort a totes!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: GuiRit » dj. gen. 26, 2017 3:27 pm

Mode ego: em sumo a aquesta desídia generalitzada! Entre que no faig TO ni tempes, que no és que féssim gaire feina en els suposats dies d'ovulació i que és el primer cicle de cerca, seria massa xamba... Així que ja veurem i amb calma però no hi confio gens.

Com que els meus cicles són tan llargs encara em queden molts dies de desespero, uns 10. Quantes quedem en desespero?
No hi ha hagut gaire positius de gener... A veure si en podem cantar algun més!!!
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Acidilla » ds. gen. 28, 2017 1:55 pm

Jo estic en desespero ara mateix. la meva DNW seria el dilluns 30 segons em canten les apps del mòbil... Però no sé, estic molt desinflada... Avui m'he fet un test de tires per si sonaba la flauta i blanc nuclear... Sé que igualment potser és massa aviat... però ja dóno el cicle per perdut..

Lamento aquestes baixades de warry noies, ànims amunt i calces avalls!
Queda poquet per acabar gener...
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Eri84 » dl. gen. 30, 2017 10:15 am

Hola guapes com ha anat el cap de setmana? espero que super b!! Nosaltres amb la peke amb un refredat xunguillo pero be avui ja a l escola xDD. Donçs ahir m'habia de venir la warry o (rouge) com li solc dir jo. I de moments no hi ha noticies seves, ni dolors menstruals ni de cap mena xDD. Per cert no tenia ni idea de lo que segons l'edat tardes mes temps en quedarte embarassada... pensaba que era segons el cicle i la persona. Be, a mi la primera em va costar moltissim i tenia 28 anys.. ara amb 32 nose.. a vere. Be guapes cuideu-vos moltissim ptns :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Miaka » dl. gen. 30, 2017 5:18 pm

Hola guapíssimes!!
Com m'agrada llegir-vos! :love:

Ànims a totes! :-o00m

Jo estic finalitzant la sexy week, sembla que per ara portem bastant bé els deures, a veure si entre avui i demà acabem de rematar! >.-<: I després vindrà el desespero, quins nervis! Ja veieu, encara no he acabat la SW i ja penso amb el desespero... Si és que les ganes em poden... :-)(-: Jo que sempre havia dit que m'era igual i aquí em teniu tota nerviosa... Quines coses! :r)

Recordeu que us vaig dir que l'última warry em va venir als 24 dies? (cosa que deu voler dir que el cicle passat vaig ovular bastant d'hora...), doncs aquest cop crec que estic ovulant més tard, de fet, aquest matí (dia 16 del cicle) és quan m'he trobat clara d'ou a tope! (es veu que això que vaig llegir al fòrum de prendre suc de pomelo funciona :ok: ) I a més entre ahir i abans d'ahir em notava aquesta punxada a la panxa com de quan vas a ovular, al costat esquerre en aquesta ocasió, i una punxada suau als pits, així que dec està en procés d'ovulació! :***: És curiós que estigui ovulant tan tard, perquè com a molt tard em sol venir la warry el dia 29 del cicle, i molt ocasionalment, generalment em ve abans, així que és curiós... Perquè oi que un cop ovules llavors teòricament la warry t'ha de venir als 14 dies? O potser que et vingui en menys dies? (als 10 dies d'ovular, per exemple?). Em sona alguna cosa d'una fase lútea però no ho acabo d'entendre...
Això sí, amb els T.O. no m'hi aclaro, el d'ahir va sortir una mica més fortet, però res a veure amb el de control! I la resta més clarets.... Avui m'ha sortit més claret també... No sé si no ho faig bé del tot o què... I amb el que costa estar dues hores sense beure res i sense fer pis! Buf!!... Així que encara que els segueixo fent per ara em fiaré més de les punxades a la panxa de l'ovulació i de la clara d'ou! Com ho veieu, noies?
Per cert, un cop surt la clara d'ou (aquest matí), vol dir que els pinxitos d'ahir i del dissabte poden ser favorables, oi? :cnena: , i que n'he de fer també, el mateix dia, el dia següent? Fins quan seguiria sent fèrtil? Mira que m'he llegit coses, però al final estic feta un embolic!? :-o00m Em podeu ajudar, boniques? :globus:

I una altra pregunta, què vol dir això de "mode ego" que a vegades comenteu? ?-)

Doncs això, molta sort i molts petons a totes i que us recupereu aviat les refredades i també els seus peques! Ànims amb els desesperos i sort amb les sexy week! A veure si tinguéssim algun positiu abans de final de mes! Que no queda res ja! <:-<

Fins aviat!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Acidilla » dl. gen. 30, 2017 6:57 pm

Be noies, la warry ha vingut puntual en tot el seu esplendor. Aquest matí he tingut baixada en picat de tempes i ja l'estava esperant. Em flipa el cos humà, poder predir coses només mirant la temperatura. Així que passem a febrer...

Tulipi Per cert, no veig foto jo :glub: I de vergonyes res! Per això estan, per a ajudar!!!!

modo ego es quan parlem només de nosaltres, per desfogar-nos.

Eri84 Òbviament que tot influeix, persona, cicle, etc... però l'edat es un factor molt important,encara que de ment ens sentim molt preparades, biològicament els anys pesen, ja que amb l'edat la qualitat dels òvuls i el nombre va baixant en picat. El percentatge de poder quedar embarassada per cicle baixa. Per això quan una noia passa dels 35 ja aconsellen començar a fer proves si als 6 mesos encara no ha quedat embarassada, mentre que el normal quan tens menys edat és que t'ho facis a partir de l'any, ja que és la mitjana en la qual més noies es queden embarassades, 6 mesos-1any.... i no hi ha tanta pressió per l'edat.

Miaka Jo també noto bastant be el període d'ovulació parant atenció als dolors. Normalment quan començo a notar dolors també començo a fer els TO i estic uns 4-5 dies fins que em surt el positiu. També noto la clara d'ou durant aquest període. Jo no deixaria de fer deures durant aquest període, ja que seria el més fèrtil. Això si, quan és TO positiu ho veig claríssim, em surt la ratlla en menys d'un minut i més fosca que la de control. Primer vaig provar amb un Clear Blue digital, ja que tenia por de no saber interpretar resultats, i quan vaig veure el positiu, em vaig fer un de tires dels baratets per comparar. Ja no he tornat a comprar el CB, ja que amb el de tires em surt perfectament clar, i són molt més baratets.

La mitjana de la fase lútea (desde que ovules fins que et ve la warry) sol ser de 12-14 dies, i és molt més fixa que la fase fol·licular, és a dir, qui té cicles llargs sol ser perquè la fase fol·licular és més llarga que de costum. De totes maneres també és considera acceptable una fase lútea normal entre 10-16 dies... I es que per moltes apps que utilitzem, el nostre cicle no és fix mai, influeixen multitud de factors...

Petons a totes les que esteu en SW i abraçades per les que ens tornarem a veure al febrer...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::