Algú amb ganes del 4t?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » dt. gen. 03, 2017 1:21 pm

:cnen: :cnena:
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » dt. gen. 03, 2017 1:32 pm

Hola noies!!
Em dic Anna3 i tinc tres fills
2008 :cnena:
2012 :cnen:
2013 :cnena:
I ara tot hi que a la meva parella li ha costat de decidir finalment a dit si al 4t. Estem molt contents és el primer cicle que ens hi posem.
Actualment i des de habans de que neixes la peque que ara al novembre va fer 3 anys no treballo "fora de casa" a casa portó la comptabilitat de el meu home ( té petita empresa) i aquest any me posat a estudiar un grau a la UOC. :b-)))
Així que ja veieu .... Por?? Doncs en principi no en tinc cap, penso que l'economia si es veiés molt afectada sempre puc tornar a treballar per un altre. I montarmho.
La casa, actualment vivim en un pis de tres habitacions però ens estem acabant la casa i ara sí tindrem molt d'espai. Ja que tenim 4 habitacions més estudi i per fi un jardí!!!
M'agradaria saber si algú més és troba en la meva situació de buscar un 4t o no es una situació massa comú.
Espero respostes!!! :tbiies:
moni3
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:29 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: moni3 » dt. gen. 03, 2017 2:04 pm

Hola Anna!
Jo en tinc 5, i t'animo a ampliar familia!! De fills mai se'n tenen prous :b-)))
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » dc. gen. 04, 2017 7:53 am

Que bé moni!! Pensava que ningú mescriuria :p-)
Quina edat tenen els teus?
Saps que?? On explico les pors me'n vaig deixar una. La veritat és que em fa una mica de no se que la gent. Les mares del cole les conegudes del poble... Ara que em veuen amb tres ja tothom comenta i penso el dia que em vegin amb panxa i tothom torni amb la cançoneta de l'equip de futbol, si ha set un accident, que com ho faré... La gent no mesura les seves paraules i quan estava en estat de la tercera els comentaris em van fer plorar més del que agues volgut. I bé... Aquest si que es un motiu que em fa "no se què"
moni3
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:29 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: moni3 » dc. gen. 04, 2017 8:07 am

Anna, la gent es molt "bocaxancla"!!! No els facis ni cas, la majoria segur que sentíen una enveja tremenda!
Imagina't els comentaris que ens feien a nosaltres...si som de l'opus, si no tenim tele, si anem a buscar la nena (tots 5 son nens)...i jo sempre he respost seguint la broma.
Jo en tinc dos de grans (1996 i 1999) i tres més petits (2007,2010 i 2015). M'haurien agradat més seguits però entre ells he tingut varis avortaments espontanis.
També m'he titulat a la UOC durant l'embaràs del quart i treballo fora de casa amb una reducció de jornada que em permet sortir a les 15h.
Apa, ha veus que som gairebé ànimes bessones!!!
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » dc. gen. 04, 2017 8:24 am

Hola noies!
Leia que bé, la meva sogre és bessona i jo pensava que tenia possibilitats fins que vaig buscar info i vaig veure que no em toquen :ufs:
Però continu tenint la ilusio de si cau pq si. Per cert la família verdelis m'encanta :tbiies:
Moni tens raó la gent xerra massa i potser sí que es enveja. SK et veuen feliç els produeix urticària i van a fer mal.
Quina casualitat que també estiguis graduada a la UOC i amb més de dos fills!!! Existim les dones amb fills i capaços de fer molt :b-)))
He assertat entrant a aquesta página. És molt reconfortant saber i conèixer gent com un mateix. >.-<:
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Abril_86 » dj. gen. 05, 2017 9:20 pm

M'ha agradat veure aquest post perquè costa molt trobar families amb 4 o més nens. Jo en tinc dos de 3 i 1 any, pero aquest 2017 anirem pel tercer i volem una familia gran, així que sabem que en vindran més.
Em quedo per veure què expliqueu!! a mi el que més em preocupa és la gestió d'anar als llocs, controlar els nens fora de casa...
Ahh i la verdeliss també m'encanta, sobretot perquè reflexa que no es tant difícil ni cap bogeria tenir 6 fills.
Amb el tercer ja m'espero comentaris, però sincerament no m'afecta, soc feliç amb el nostre estil de vida.
Un petó!
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Embarassada » dv. gen. 06, 2017 3:33 pm

Hola noies!
Doncs jo estic embarassada del tercer fill, estic ja de 34 setmanes (visca, ja s'acosta!!) i la veritat és que em fa peneta pensar que segurament serà l'últim... El meu home i jo encara ens animaríem a anar a buscar el quart, d'espai en tenim i el tema econòmic suposo que fas de més i de menys, però em sembla que per edat ja no hi serem a temps... Jo tinc 37 anys, el meu home 10 més i entremig dels fills hem patit 3 avortaments, o sigui que no sé pas si aconseguiríem tirar endavant un quart embaràs... Quants anys teniu, vosaltres?
Anna3, a mi també m'han fet comentaris estúpids pel fet de voler una família nombrosa, però que vagin dient missa... Hi ha gent molt grisa!!
construïnt
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 07, 2017 1:34 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: construïnt » ds. gen. 07, 2017 1:40 am

Hola noies! Quina il·lusió trobar aquest post, feia molt que no mirava el sócpetit...i just he entrat buscant això! Jo en tinc 3, tots 3 nens i ens fa molta il·lusió ( tot i alguns dubtes de tan en tant...)anar a pel 4t!
Quina mandra tots els comentaris oi...si ja ens en fan ara...
a mi também m'agrada la verdeliss i m'anima a seguir amb la idea de tenir més fills, també "temo" els comentaris sobretot dels coneguts, mares, gent del poble...però al final l'important és el que volem nosaltres! quins nervis...ànims a les que us hi poseu, nosaltres suposo que en un parell de mesos...
bona nit!
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » ds. gen. 07, 2017 8:43 am

Molt bé construïm!
Ja en som 1 més, a mi em te que venir la warri el dia 9 espero que no arribi.
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » ds. gen. 07, 2017 8:50 am

Així perdo eu noies, no havia vist els altres posts
Jo de momebt amb el tema organització amb tres vaig bé, la cosa està en el cotxe :ufs: tinc un set places però les dues últimes estan allà al malater i tot i que són altes i còmodes el cotxe queda sense malater. Hem mirat furgos grans tipus tràfic però valen un ull de la cara :camio: de moment passarem amb aquest i i rentarem fer una mica de racó per poder donar entrada. Tot s'anirà fent estic convençuda :b-)))
construïnt
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 07, 2017 1:34 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: construïnt » ds. gen. 07, 2017 5:45 pm

El cotxe....quin és aquest de 8 places ampliable a 9? A nosaltres les furgos no ens acaben de convéncer...tenim dos 7 places d aquests que et quedes sense maleter, però jo crec que podríem tirar amb aquests pq canviar de cotxe...ens agrada que no siguin massa grans pel tema aparcar...però no sé...al principi els cotxets ocupen però realment és per poquet pq amb dos anys ja vas quasi sense cotxet...o amb un maclaren que hi cap bé...
Nosaltres també ens estem fent una casa, al març ens traslladem i crec q aleshores ens hi posarem!
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » ds. gen. 07, 2017 8:18 pm

Que guai el tema casa, jo encara no tinc data de fi d'obra. Nms m'ha dit que aquest any l'acaba. (El paleta és el meu home)
I tema cotxe quin model és? I preu si no es molt demanar?
Tens raó que el tema cotxet és per poc temps però per exemple com t'ho fas per les vacances? Agafes els dos cotxes? Jo aquest estiu més les he vist negres. Acostumem A marxar de càmping i l'equipatge es molt numeros semblem gitanos :sogra: jajajaja
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Abril_86 » dg. gen. 08, 2017 3:00 pm

Veig que algunes us esteu fent una casa, suposo que sou de fora de Barcelona. Nosaltres som de Bcn i vivim en un pis. Estic al costat de la feina on puc anar caminant i segurament ens quedem aquí perquè puc portar i recollir els nens cada dia.
Per cert cada dia em creuo amb una mare que porta els seus 4 fills al cole i me la quedo mirant :love: També he vist per la zona una mare amb 5, però per aquí la majoria son families amb un o dos nens, així que segur que quan ens toqui a nosaltres serem el centre d'atenció.. Jeje
Nosaltres anirem pel tercer a l'estiu i ja estic comptant els dies :-)(-:
Anna3
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Anna3 » dc. gen. 11, 2017 4:46 pm

Hola Abril,
Jo sóc d'un poble de Osona. Aquí famílies amb tres si que em conec varies però amb 4 O més nms dues. Una que en té 4 hi la gent del poble ha dit de tot de ella. Hi un altre que en té 6 per motius religiosos.
Així que jo seré el pròxim objectiu de la gent del poble. :-())
construïnt
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 07, 2017 1:34 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: construïnt » ds. jul. 08, 2017 7:58 pm

Hola de nou!!!què tal??algú s'hi volia posar a l estiu oi?? Nos ja estem a la casa nova i ha estat buscar i trobar!!!estem molt contents...estic de molt poquet però si tot va bé passarem a ser 6 al març!!!
Algú a més s'ha animat????
Infinit5
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. ago. 09, 2017 8:32 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Infinit5 » dc. ago. 09, 2017 9:09 am

Bon dia !!

aqui una pendent de fer-se el test, novata al soc petit i potser tindrem el 4t, al grup de cercadores ja he explicat una mica la meva historia ... tinc la majoria de sintomes ... a veure si llegim mes anècdotes que em feu molta gràcia...

Molts petons a totes
patinet
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 27, 2018 11:50 am

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: patinet » dl. ago. 27, 2018 11:55 am

hola! buscant al google he trobat aquest forum.
nosaltres tambè tenim tres fills i ens agradaria buscar un quart... tampoc ara mateix, però no ens ho podem pensar gaire. tinc 37 anys.
veig que l'ultima entrada es de fa temps... com aneu? ja teniu el vostre quart/a?
salut!
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: Embarassada » dc. gen. 16, 2019 4:43 pm

Hola a tothom!
Pujo aquest fil amb l'esperança de trobar alguna altra mare (o pare) amb ganes d'anar contracorrent, que s'estigui plantejant tenir un quart fill... :love:
Primer de tot vull aclarir que no estic embarassada, aquest sobrenom me'l vaig posar quan esperava el segon fill i vaig descobrir el Sóc petit. Dit això, us explico una mica la meva situació, a veure si algú s'anima a respondre i em dona la seva opinió sobre què haig de fer, perquè sóc un mar de dubtes.
Tinc tres fills, del 2009, 2013 i 2017. La setmana que ve faig 40 anys, i teòricament ja havíem tancat la paradeta (som grans, hem passat tres avortaments, anem molt cansats, tenim moltes despeses...), però resulta que una noia de 41 anys del poble on vivim, que també té tres fills, s'ha quedat embarassada, i de cop m'he sentit amb moltes ganes de fer com ella (sempre havia dit que volia tenir 4 fills). Em pensava que el meu marit em diria que estic boja, però quan n'hem parlat ha resultat que no, que a ell també li agradaria tenir-ne un quart.
Sabem que l'edat ens va en contra, que potser no ens hi quedarem, que potser no anirà bé, però després de tot el que hem viscut tenim ganes de deixar que la naturalesa faci el seu camí i si no ve, doncs ja estem bé com estem, però que si ve bé, doncs estarem súper feliços.
Després de prendre aquesta decisió, però, m'han agafat una pila de pors: que la criatura neixi bé, que si els cèntims, que si l'estrés, que si el no dormir, que si el cotxe, el no poder estar prou per als altres... En fi, que hi ha dies que em llevo i veig súper clar de provar-ho, i d'altres que penso que quines ganes de complicar-me la vida.
Algú més a la sala...?
Gràcies per llegir-me.
happymama
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

Re: Algú amb ganes del 4t?

EntradaAutor: happymama » dj. abr. 11, 2019 1:38 pm

Hola Embarassada!!
Ai m’he sentit molt identificada amb tu! També mami de 3 (2011, 2013 i 2016) i de cop m’han vingut moltes ganes de tenir un quart, i també li vaig dir al meu marit pensant-me que em diria que estic boja i va hi em diu que a ell també li agradaria..total que m’ho vull pensar bé..seran molts gastos, ja anem súper justos..i com tu no sé si serà complicar-me la vida o no..en fi..feta una embolic..jajajaja
Alguna que s’hagi animat finalment amb el 4t que ens expliqui la seva experiència..

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::