Maca andina

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elisai
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

Maca andina

EntradaAutor: Elisai » dl. gen. 30, 2017 9:14 pm

Alguna de vosaltres ha pres maca andina avans de quedar-se embarassada? Estic pensant en pendre-la però en fa por que pugui afectar al fetus. He estat llegint i posa q ajuda a la pre-concepció però tambè posa q no es pot pendre durant l'embaràs. Gràcies.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Maca andina

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. gen. 30, 2017 10:47 pm

Hola Elisai,

Jo vaig prendre perles d'onagra (per regularitzar la regla), i vitamina E i maca andina per a afavorir la fertilitat. Si no recordo malament ho començava a prendre el primer dia de la regla, i ho deixava el dia que calculava que estava ovulant. I sense prendre-ho fins que tornés a venir la regla. Així si et quedes embarassada no hi ha problema. De fet en algun lloc vaig llegir que s'havia de fer d'aquesta manera, però no sabria dir-te l'enllaç d'on vaig treure la informació!!!

Fent només Vitamina E em vaig quedar a la primera, però va ser avortament espontani (no crec que hi tingués res a veure), i llavors vaig tardar uns 4 mesos a quedar-m'hi (sense contar el temps de "descans obligat"), però la combinació de les 3 coses no recordo si van ser 2 mesos o així. També cal dir que em va ajudar "desconectar" del tema perquè després de l'avortament vaig capficar-m'hi molt, i arrel d'un problema de salut important d'un familiar vaig deixar la cerca en segon plà i mira, m'hi vaig quedar de nou i 0 complicacions per haver-ho pres.
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Maca andina

EntradaAutor: Maryla » dt. gen. 31, 2017 9:51 am

Al meu cas va ser el meu home qui va prendre-les als dos embaraços, jo prenia les vitamines natalben preconceptiu i capsules de oli de lli des de l'ovulació fins la DNW per allargar la fase lutea.
No sé si va ser tot això que va ajudar o perquè tocava. El fet de fer TO em va ajudar a coneixer millor el meu cicle. El primer embaràs va ser al 6º mes i el segon al 4º.
ImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::