**++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Eri84 » dg. feb. 26, 2017 9:26 pm

holaa noies!!! aixx lolaa91, tulipii a vere si tenim sort!!!!! Jo estic igual, amb desesperació i desconcert.... dema representa que es el dia el que No te que baixar la warring..... porto desde fa dos setmanes i pico amb psimtomes ...... i ja arriba un punt que nose si es o no es... durant aquests dies he tingut mes sensibilitat algunes molesties al ventre (tipu com els que us habia comentat) i poca cosa mes... si be aument de les ganes de menjar pero aixo tambe pot ser degut els nervis ajajajaj i mes mala osti si que tinc be aixo em diu l amore xD ... porto fent la Test dies intercalats a la setmana pero be... ara fins dimarts no men fare pas cap ... Amb el primer embaraç em va passar algo semblant, tenia simptomes i no em donava mai positiu el test... fins hi tot vaig tenir el primer mes d embaraç una regla normal... i despres cap de uns dies vaig anar de visita a la gine i em va dir que si que ho estaba tot i que el test m deia que no el malparit... be perdo... no tinc gaire apreci ultimament aquests aparells ajajajjaja donçs aixo que opto per esperar pacientment (a vere si puc i no buido el rebost) i ja us dire alguna coseta a vere... aingsss sort a totes petons!! :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dl. feb. 27, 2017 12:57 pm

Nira doncs apa anem cap a cercadores de març :) no problem!
Miakamoltes gràcies pels ànims! oi tant a per la segona tanda jajajajaja! El meu home ja té clar el lema aquest que li fa tanta gràcia ànims amunt i calces avall jajajajaja!
Ari83ho sento molt reina!ja són massa vegades. Una segona opinió sempre ajuda!
lola91, Tulipi i Eri84 a veure si hi ha sort!!!!!! :cnena: :cnen:
Fiona com vas d'ànims??? va que sense tu aquest fil de cercadores de febrer no hauria estat possible!
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dl. feb. 27, 2017 4:29 pm

Bona tarda!

Ja s'acaba el mes! entre que és curt i que el temps vola, m'ha passat en un tres i no res! ?-)

Com van els desesperos? tenim a la Gemmam i a l'Eri84, oi?

A veure si puc acbar el mes cantant alguna altra panxa!! :ok:

Mode ego :-)(-: estic molt contenta d'estar fent el control de temperatura, crec que a més d'ajudar-me a trobar el positiu (això espero!), em servirà també per conèixer molt millor el meu cos i el meu cicle. De moment, estic veient que ovulo molt més tard del que em pensava. Si tot ha anat bé, estic ovulant des d'ahir mateix, a dia 21 del cicle! ara es tracta de veure si aquest és el meu patró habitual o anirà canviant a cada cicle :-o00m
De moment, hem fet deures, així que toca esperar (i desesperar una mica els propers dies).
Edar10
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Edar10 » dt. feb. 28, 2017 12:26 pm

Hola boniques!qtal l'inici de setmana? Com van aquests ànims?
Alguna novetat Eri84? Sabem alguna cosa de la gemmam?

Ego: Encara em queden 6 dies per la DNW i es fa molt llaaaarg!! :-o00m De moment no tinc cap símptoma a part del dolor d'ovaris de cada mes... He estat fent TO durant els dies fèrtils que em marcava l'aplicació i m'ha semblat molt curiós!

Bona setmana a totes!!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Gemmam » dt. feb. 28, 2017 8:24 pm

Noies em sap greu haver desaparegut! El divendes em vaig fer un test d'embaras i ha sortit positiu. No m'ho esperava gens... Estic sorpresa i espantada perquè tinc una erupció al tronc i braços que em fa granets i pica molt... Al tenir mútua em vaig demanar hora al gine tan ràpid com he pogut perquè vaig amb molta por després de l'avortament... Tinc visita demà.

lola91, Tulipi i Eri84 a veure si hi ha sort!!!

Fiona30 segur que et serveix molt conèixer el teu cos i al març patapam ja veuràs!

Edar10 creuem els dits que l'espera és fa molt llarga
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dt. feb. 28, 2017 8:33 pm

Tenim nova panxu de febrer!! :p-) :p-) :p-)
Gemmam, moooooltes felicitats!!! :-())


Quina alegria, cantar un positiu més!! què bé que et puguis visitar aviat. Entenc la por després de l'avort, però confia que tot anirà bé! clar que sí!! :ok:

Ànims a totes amb els desesperos!! i sexy weeks les que hi sigueu! :miko:

I, últim dia de mes! demà estrenem març. Com que encara tenim moltes NW mantenim el post uns dies, no? Encara no faig balanç de panxus perquè penso que en podem tenir alguna més! :-o00m

Qui vol ser jefa de març? va, que la primavera segur que ens ha de portar molts més positius!! :b-)))

Petons!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: EI_75i78 » dt. feb. 28, 2017 10:03 pm

Hola!
Perdoneu l'absencia.... moment laboral molt dificil...
vam fer 4 dies de feina ala SW. Dijous dia NW xo avui me començat a notar algun simptoma de W....

Gemmam!! Superpanxu!!!tot anira be! :-()-)

A pel març! Q sera el nostre!!!
Miaka
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:59 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Miaka » dc. març 01, 2017 2:47 pm

Moltes felicitats Gemmam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina alegria!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Això és acabar bé el mes de febrer!!!! :content:
Que vagi tot molt bé i en gaudeixis moltíssim guapíssima! :ok:

Eri84, això té moltíssima pinta de panxu! Per més que els test s'obsessionin a fer-te males passades, ja ens aniràs contant guapa!!! :cnena: :cnen:

Ànims a les que esteu en desesperos i èxit a les que esteu en sexy week!!! >.-<:

EI_75i78, molta sort! A veure si aquest dijous et porta bones notícies, que vagi tot genial! :oset:

Fiona30, molt bé aquest mètode de la temperatura, el positiu es va apropant!!!! :p-)

Edar10, ànims amb el que queda de desespero també! I molta sort!! :anec:

Mode ego: Jo també entro al desespero! I aquest cop té pinta que se'm farà llarg... Aquest mes al final el T.O. em va sortir positiu aviat, el dia 13 del cicle, que també va ser l'últim dia que vaig tenir clara web (aquell dia i els 3 anteriors). Hem fet pinxitos quan tocava, dia sí dia no fins ahir inclòs (dia 16 del cicle, per si de cas...). I ara a pel DNW! En principi el dia 10 de març... Bé, no queda tant! :-o00m

Molts petonets i sort a totes guapis!!!!!!!!!!! <:-< <:-< <:-<
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: ARI83 » dc. març 01, 2017 3:06 pm

Enhorabona Gemmam!!! quina alegria!! :-())


us vaig llegint cada dia ràpidament, veig que hi ha molts desesperos!!

Jo ahir vaig anar a Avantmedic a un ginecòleg que m'havien parlat molt bé. Doncs fins ara portava el seguiment a la Dexeus i com que sóc de Lleida crec que a partir d'ara ho canviaré.

El doctor va ser molt sincer i es va mostrar amb moltes esperances de que si he quedat dues vegades i possiblement una tercera perquè amb la eco d'ahir estava tot net, amb ajuda puc quedar i anar tot bé. Primer m'ha recomanat que en la pròxima regla faci analítiques i segons els resultats i amb medicació a veure si ho podem aconseguir. Així que jo crec que ja passo directament a abril, em salto el març. Us aniré llegint, que vagi tot molt bé.
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dc. març 01, 2017 6:03 pm

gemmaque bé nenaaaa me n'alegro moltíssim :-())
Enhorabona i a disfrutar molt.
Una abraçada a totes >.-<:
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Acidilla » dc. març 01, 2017 8:40 pm

Hola noies. Torno al forum. Em sap greu perquè vaig desaparèixer repentinament a finals de febrer per un problema familiar gros que m'ha tingut desconnectada (res relatiu a la cerca).
Ara amb tot millor avui m'ha vingut la warry, així que vaig de pet a març.

Un petó a tots els positius, he llegit mooooolt per sobre i en veig uns quants. Enhorabona!
I a les companyes de març ànims, ens veiem allà.
Petons a totes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dj. març 02, 2017 7:23 am

Què bé, Ari83 aquesta visita!

ReBenvinguda, Acidilla

Miaka, gairebé anem igual de dates! paciència :-o00m (m'ho aplico a mi també!)

EI_75i78 vaja, ja la tens aquí? ànims, i a pel març!

Petons!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: GuiRit » dj. març 02, 2017 2:54 pm

Gemmam!!! Enhorabona!!! També ens coneixien d'algun altre fil en què m'has donat un cop de mà. Tu em vas tranquil.litzar a mi perquè venim del mateix i tot i que he passat molts nervis aquestes dues setmanes ara estic millor, així que ara et tranquil.litzo jo!! ;)

I àaaanims a la resta amb el vostre desespero!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: EI_75i78 » dj. març 02, 2017 4:00 pm

Quin dijous mes dur...
professionalment horrible.... horrible....
i a sobre m'ha vingut la W.... o sigui q cap a març....
Lola91
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. feb. 07, 2017 1:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Lola91 » dj. març 02, 2017 4:47 pm

Enhorabona Gemmam :b-))) !!!

Perdoneu que porto una setmana de bojos i per aixo he estat tan desapareguda! Ahir em va venir la W... aixi que cap al març amb moltes ganes!

Molts anims a totes!
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dj. març 02, 2017 6:51 pm

El i Lola, quin greu, nenes :ufs: a totes a pel març, que segur que la primavera omplirà el fòrum de positius! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dv. març 03, 2017 7:50 am

Bon dia, com aneu?

Finalment, el febrer tampoc ha estat el meu mes... Avui la temperatura m'ha baixat, cosa que indica que m'ha de venir la w en breu :ufs: de fet, amb el control de temperatura que he estat fent només vam fer deures un dia de la sexy week (tots els deures els vam fer setmanes abans, pensant que era llavors quan estava en fase fèrtil...) :ufs:

Qui s'anima a obrir el post de març? Jo m'ho he passat molt bé fent de jefa de post, espero haver estat a l'alçada! :-()-)

Petons!
Edar10
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Edar10 » dv. març 03, 2017 11:56 am

Primer de tot ENHORABONA Gemmam!! :-())

Avui m'ha baixat la warry ... Aviam si hi ha més sort el pròxim mes! Avui estic de bajon i molt cansada... :ufs:
Moltes gràcies súper jefa Fiona!
Molts ànims a totes i bon cap de setmana!! :-()-)
aida-ferres.canelayclavo
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dv. març 03, 2017 1:13 pm

Gemam enhorabona!!

Jo ja espero que obriu el mes de març que ja estic de desepero fins al 10 o 12.

Vinga doncs anims a totes!!
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Tulipi » ds. març 04, 2017 9:32 am

Bon dia noies,
Com van els anims!???

Una abraçada a totes les que us ha vingut la W, a mi m'ha de venir dimecres, de moment zero simptomes de res. Estic bastant pessimista.. nomes em queda un TE aixi que esperare a dijous a fer-lo.
Per cert, el Tulipo m'ha dit (per iniciativa propia) que a ell no li fa res fer-se proves per veure si tot està bé, te Adeslas. Algu em sap dir quines proves s'han de demanar? I si entren per Adeslas? Jo entenc que haurà de anar a l'uroleg, és a així? A veure si m'ajudeu pq ara que s'ha decidit vull saber quines son les oroves necessaries pq li facin tot a cop. I vaig molt perduda!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::