Ginecòleg abans de l'embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. feb. 15, 2017 3:18 pm

Hola! Aviat volem buscar el segon fill/a, però abans havia pensat d'anar al ginecòleg per comentar-ho i per si creuen convenient fer-me una exploració, ja que fa 3 anys de la darrera. El cas és que quan he trucat al CAP, directament m'han preguntat si tenia molèsties o simplement era per una revisió, i al dir que era per una revisió m'han dit que fins l'agost no em tocava una citologia... No he dit que el motiu era pel tema embaràs i ara tinc el dubte de si m'ho haurien de fer ara, abans, o no és necessari... Què creieu? És recomanable anar-hi abans de quedar-me embarassada?

Gràcies!
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: noe.garcia » dc. feb. 15, 2017 4:37 pm

Ostres, no ho entenc... a mi les citologies me les fan cada any! I pobre de mi si m'oblido, que em cau una bronca de les bones :-o00m
De fet al 2015 em vaig quedar embarassada just quan em tocava i la llevadora tota resignada em va dir que en quant parís anés que me la faria.
Si a tu te les fan cada 3 anys i et tocava a l'agost en principi crec que no hi hauria cap problema si et quedessis; a més en cap cas haurà sigut una despreocupació teva, has trucat i no t'han donat cita perquè segons ells no et toca.
Home, jo et diria que si t'has de quedar més tranquil.la vagis a un ginecòleg privat, crec que una revisió rutinària puja uns 50€ o 60€.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. feb. 15, 2017 8:17 pm

Doncs al CAP les deuen fer cada tres anys...i suposo que és igual per a tothom, a no ser que tinguis motius per fer-te'n més sovint. Tu deus anar per mútua, no? Doncs crec que diré que me l'avancin!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 15, 2017 10:55 pm

Per SS juraria q les citologies les fan cada 2-3 anys, si. Però si et quedes embarassada i no la tens passada d'aquell any, te la fan just quan vas a la 1a visita. Jo ho vaig entendre aixi. No se. No ho veig tan greu q no la tinguis passada, doncs si et quedes ja te la faram. Per exEmple, si la cito la fan cada 3 anys no vol dir que en 3 anys jo no pugui cercar, ni que cada any que jo dic q cerco me l'hagin de fer... té mes sentit que si em quedo embarassada, si veuen q no la tinc passada, me la fan en aquell moment.

Pero parla-ho amb el teu metge de capçalera o gine si et quedes mes tranquil.la. :ok:
Imatge

Imatge
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: noe.garcia » dj. feb. 16, 2017 12:14 am

lavidaesbonica, no vaig per mútua, per això m'he sorprès tant... I tampoc tinc cap motiu especial que requereixi una citologia anual. No ho sé, quin misteri!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Ginecòleg abans de l'embaràs

EntradaAutor: rundi » dj. feb. 16, 2017 2:55 pm

Jo vaig per mútua i ha de ser cada any, quan alguna vegada he deixat passar més temps m'ha caigut una bona bronca del metge. És important per molt motius, els principals la revisió dels pits i malalties ginecològiques assimptomàtiques, que n'hi ha i és important no patir-les durant l'embaràs.
La citologia és important fer-la cada any.
Jo trucaria de nou i demanaria cita.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::