Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. març 09, 2017 12:24 am

Hola!!

Fa temps que tenim ganes de buscar el segons embaràs! La meva nena ara té 19 mesos, i la regla no em va tornar fins al desembre... Jo abans de l'embaràs tenia cicles de 29-31 dies, no més...

El primer cicle després de la tornada de la regla va ser de 38 dies, i en el segon, que és aquest on em trobo ara estic pel dia 50 ja!! M'he fet testos d'embaràs (un avui mateix a primera hora del matí) i surten negatius (de fet no m'estranya perquè tampoc vam fer massa bé els deures aquesta vegada...), i ja dóno per descartat que sigui embaràs. També he canviat de marca dels testos, perquè vaig llegir que els que tenia havien donat falsos negatius algunes vegades...

No tinc cap mena de símptoma, ni d'embaràs (en els embarassos que he tingut tampoc en vaig tenir) ni de que m'hagi de venir la regla properament... Fa uns dies vaig tenir fluix tipus "clara d'ou" cosa que em va fer dubtar si estava ovulant, però se suposa que ja ho havia fet (o almenys m'ho havia semblat també pel fluix!) i em va durar 4 dies!! Primer clara d'ou, i llavors blanquinós-groguenc (el que em va fer pensar que potser sí era embaràs)...

No sé... què penseu? Són normals les irregularitats després de la tornada de la regla post-part oi? Fins quan creieu que hauria d'esperar per comentar-ho al gine? Cal dir també que tinc hipotiroidisme (post-part també) ben controlat, però que fa una setmana més o menys vaig oblidar-me de prendre el tractament 4-5 dies :ufs: ... Les perles d'onagra serveixen per regular els cicles oi? Es prenen durant tot el cicle o cal fer descans? dos comprimits diaris o més?

És frustrant voler tornar a la cerca i no saber ni quan t'hi has de posar (vaig probar testos d'ovulació i en el meu cas no em marcaven massa bé el dia exacte).
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

EntradaAutor: capseta » dj. març 09, 2017 7:31 am

Nomes et puc respondre sobre les perles d'oli d'onagra:
Si cerques embaràs s'ha de prendre des de la regla fins l'ovulació i prou.
En el teu cas... tindras complicat saber quan vules però potser si féssis tests d'ovulacio ho podries controlar.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

EntradaAutor: Bea » dc. març 15, 2017 6:50 pm

No hauries de deixar passar més de dos mesos sense regla. Seria convenient que te la provoquessin amb progesterona. Fa tota la pinta que la culpa la pot tenir haver oblidat la medicació aquells dies. La clara d'ou indica una pujada d'estrogens, que en un cicle normal desencadena una pujada de LH, que és la hormona que provoca l'ovulació. Però si tens una descompensació hormonal, és possible que la LH no arribi al nivell umbral necessari per ovular, i el teu cicle s'allargui i entri en un bucle que es retoalimenta.

Amb la progesterona et provoquen una regla artificial que fa que el procés hormonal del cicle comenci de nou.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 17, 2017 11:37 pm

Hola Bea,

La veritat és que deu ser la llei de Murphi però l'endemà o l'endemà passat d'escriure el post em va venir la regla... Segurament el tema d'haver oblidat les pastilles algun dia hi hagi tingut a veure, no ho sé... A veure el proper cicle com va. A veure si l'oli d'onagra m'ho va regulant també (no deu pas interaccionar amb la levotiroxina, no?).

El que em va resultar estrany del fluix "clar d'ou" és que el vaig diferenciar perfectament en dos moments molt diferenciats del cicle... No sé, tocarà esperar que tot es vagi posant a lloc.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Irregularitats mentruals i cerca d'embaràs

EntradaAutor: mimi82 » ds. març 18, 2017 7:04 am

Hola, jo també tinc ina nena de 19 mesos i també tinc la tiroides descompensada, i no crec que sigui per oblidar-te l'eutirox, almenys en el meu cas he estat èpoques sense pendre'l i la regla ma vingut quan tocava (també es cert que jo la tinc poc descompensada, prenc eurirox 50).
Crec mes que es el teu cos que s'està posant a lloc, diuen que pot trigar entre 6 mesos i un any a regular-se, a mi em va venir la regla quan vaig deixar les pastilles i al principi també tenia cicles molt llargs ( de 30 i pico o 40 dies quan normalment els tinc de 26) però crec que en 4 o 5 mesos ja sem van regular bé i ara els tinc com sempre. Igualment no està de mes anar a que t'ho mirin així estaràs mes tranquila i ja de pas que et receptin l'àcid fòlic si vols buscar embaràs de noi.
Molta sort!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::