**++--_CERCADORES MARÇ--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
iplaymyjuliet
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

**++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. març 13, 2017 3:01 pm

VINGA VA! Que sóc novatilla però m'animo: (si la lio, m'ajudeu porfi)

És el mes que comença la primavera... i tinc moltes moltes moltes ganes de cantar panxus, així que m'animo a obrir oficialment les CERCADORES DE MARÇ. <:-<

Tot i que ja estem ben entradetes el mes de març.... que no es digui!

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<

QUI SOM LES CERCADORES DE MARÇ DE 2017?
Ordenades per la data de NW:

:cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen:

Nom d’usuària: AlbaArya
Edat de tots dos: yo 29 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 3 años
Cicle de cerca: 4
Data de NW (Super-important!): 17-18
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:
Buenas!! La peque vino a la primera, fue todo muy rápido y facil. Ningún síntoma y todo genial. Ahora esperaba que fuera todo igual y nada. Este es nuestro cuarto mes y aquí estamos. Me he atrevido con las gráficas y es todo un mundo. El día de ovulación lo se seguro porque me coincidió la revisión ginecológica y me dijo que apribecharamos, así que eso hicimos ..::·· , días antes y después, así que haber si hay suerte.

:cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 (2 anys i 8 mesos)
Cicle de cerca: 6è... mig any ja! uf!
Data de NW (Super-important!): 19 de març (segons aplicació... tot i que segons els meus càlculs igual una mica abans...).
La meva filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica desconcertada. No pensava que costaria tant, sincerament. Aquest mes hem fet bé els deures, amb TO súper positiu, i ara estic entrant al món tempes...

Nom d’usuària: nenufar1982
Edat de tots dos: jo 34 ell 32
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 2n després d'avortament al 1er cicle
Data de NW (Super-important!): 19-20 març (comptant avort com regla...)
Doncs a la primera m'hi vaig quedar però a les 6-7 setmanes, el petit projecte va decidir que no es quedava. Aquest mes ho hem deixat fluir perquè tampoc sé segur si s'haurà destarotat o no la regla. A més, el ball d'hormones loques va ser heavy amb tot plegat. Molta sort totes, a veure si el post s'anima!!!!
Aneu passant pel post i deixeu les vostres dades per coneixe'ns una mica més! :ok: :***:

:cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

Nom d’usuària: Liladoble
Edat de tots dos: jo 39 ell 42
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): 26 març aprox.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Bueno yo cuento como busqueda "consciente" este mes como primero, me he comprado test de ovulación y empezaré con la temperatura basal, pero la verdad es que yo ya estoy un poco preocupada porque llevamos meses "sin cuidarnos" y parece que no damos en la diana...

Nom d’usuària: Nira28[\b]
Edat de tots dos: 25 jo, 26 ell.
Nª de fills:0
Cicle de cerca: 2on cicle post-avortament.
Data de NW (Super-important!): 21-22 de març.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: començem segon cicle de cerca després de l'avort amb moltes ganes! ;-)))

Nom d’usuària:[b] mooneta

Edat de tots dos: jo 31 i ell 31
Nª de fills: cap
Cicle de cerca: hem perdut el compte. Van estar una bona temporada, i fa un parell de mesos vam decidir parar; hem fet un "reset", i comencem de 0.
Data de NW (Super-important!): 30 de Març (aprox, ja que em varia sempre dos dies amunt dos avall)
Ara estem a la setmana "sexy", i tot i l'atabalament de mesos enrere, ens ho agafem amb moltes ganes.

Nom d'usuària: Edar10
Edat de tots dos: 26 i 28
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): En principi 31 de març
Des de que hem començat la cerca sembla que la meva warry s'ha descontrolat una mica... Els últims cicles han estat de 29 i 26 dies.
El mes passat vaig fer TO, aquest mes no en faré...no em ve de gust estar cada dia fent les proves!
Segons l'aplicació avui comença la meva Sw... així que ànims amunt i calces avall!

Nom d’usuària: Acidilla
Edat de tots dos: jo 34 ell 33
Cicle de cerca: aquest es el 6e
Data de NW (Super-important!): 2 d'abril aprox.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: faig tempes i test TO.

Nom d’usuària: poblenouvina
Edat de tots dos: 40 jo i 38 ell.
Nª de fills: 1 nena de 3 anys
Cicle de cerca: Buff!! ja ni ho sé, ... més de any i mig.
Data de NW : 6 d'abril.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Després de tant de temps començarem a fer proves... a veure el què... ja que faig TO, en principi ovulo bé, i ja m'ho vaig controlant amb la gine.

Nom d’usuària: fiona30
Edat de tots dos: jo 34 ell 40
Nª de fills: 1 (2 anys i mig)
Cicle de cerca: 3r després d'avortament al novembre
Data de NW (Super-important!): 8 d'abril
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Estic fent gràfiques perquè els meus cicles han estat molt irregulars darrerament. A veure si així tenim més sort i fem diana aviat!

‪Nom d’usuària: aida-ferres.canelayclavo‬[\b]
‪Edat de tots dos: jo 26 i l'Alex 26 iguals!! ‬
‪Nª de fills: cap 0 ‬ ..::·· :love:
‪Cicle de cerca: 3 er‬ >.-<:
‪Data de NW (Super-important!): 25/04pero a saber... per que soc super irregular!! ‬ :-o00m
‪Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:‬
Bueno a mi encara no m'ha vingut la warry!! Aixi que estic en periode de desespero pero per no obsesionarme m'afegeixo al mes març!! Ara mateix estic a 5 dies de retras i em surt TO positiu i TE negatiu menys 1 que em va sortir positiu... a saber. ?-) També he de dir que tinc ovaris poliquistics. Som-hi doncs!! :b-)))

---------------------------------------------------------------------------------------------------

[b]Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):

Enganxo, tal com hi havia a Cercadores de Febrer...

GUIA DE VOCABULARI BÀSIC

Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
iplaymyjuliet l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 19, 2017 12:53 am, en total s’ha editat 17 vegades.
Imatge
AlbaArya
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: AlbaArya » dl. març 13, 2017 5:44 pm

Nom d’usuària: AlbaArya
Edat de tots dos: yo 29 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 3 años
Cicle de cerca: 4
Data de NW (Super-important!): 17-18
Buenas!! La peque vino a la primera, fue todo muy rápido y facil. Ningún síntoma y todo genial. Ahora esperaba que fuera todo igual y nada. Este es nuestro cuarto mes y aquí estamos. Me he atrevido con las gráficas y es todo un mundo. El día de ovulación lo se seguro porque me coincidió la revisión ginecológica y me dijo que apribecharamos, así que eso hicimos ..::·· , días antes y después, así que haber si hay suerte.
De momento molestias de ovarios y muchos nervios :-o00m ya que el Jueves o el Viernes toca NW.
Me alegro mucho de que se haya abierto ya cercadores de Març!!! :b-)))
Nenufar1982
Entrades: 25
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

EntradaAutor: Nenufar1982 » dl. març 13, 2017 5:54 pm

Iplayyyy gràcies per obrir cercadores de març, oleee!!!!!!

Nom d’usuària: nenufar1982
Edat de tots dos: jo 34 ell 32
Cicle de cerca: 2n després d'avortament al 1er cicle
Data de NW (Super-important!): 19-20 març (comptant avort com regla...)
Doncs a la primera m'hi vaig quedar però a les 6-7 setmanes, el petit projecte va decidir que no es quedava. Aquest mes ho hem deixat fluir perquè tampoc sé segur si s'haurà destarotat o no la regla. A més, el ball d'hormones loques va ser heavy amb tot plegat. Molta sort totes, a veure si el post s'anima!!!!
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. març 13, 2017 6:09 pm

Vinga aniveu-vos que aquest mes cantaré moltes panxus....!!!! :-()) :***: :love:
Imatge
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

EntradaAutor: Fiona30 » dl. març 13, 2017 6:38 pm

Ei, molt bé Iplaymyjuliet! ja tenim post de març. Segur que la primavera ens ajudarà amb la cerca! :ok:

Jo també em presento:

Nom d’usuària: fiona30
Edat de tots dos: jo 34 ell 40
Nª de fills: 1 (2 anys i mig)
Cicle de cerca: 3r després d'avortament al novembre
Data de NW (Super-important!): 8 d'abril
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Estic fent gràfiques perquè els meus cicles han estat molt irregulars darrerament. A veure si així tenim més sort i fem diana aviat!
Edar10
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

EntradaAutor: Edar10 » dl. març 13, 2017 10:07 pm

Nom d'usuària: Edar10
Edat de tots dos: 26 i 28
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): En principi 31 de març
Des de que hem començat la cerca sembla que la meva warry s'ha descontrolat una mica... Els últims cicles han estat de 29 i 26 dies.
El mes passat vaig fer TO, aquest mes no en faré...no em ve de gust estar cada dia fent les proves!
Segons l'aplicació avui comença la meva Sw... així que ànims amunt i calces avall! :miko:
Molta sort a totes!
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dt. març 14, 2017 8:41 am

Benvingudes a totes!!!

Algo em diu que aquest mes... estarem de sort!!!!! :-()) :-()) :-()) :ok:

Jo avui a dia 27 de cicle, segueixo a 37,3. Tot i que no negaré que em dóna certa esperança, també llegeixo pels foros que pot ser que baixi la tempe el mateix dia de la w, així que...

Estic una mica ansiosa. Fins ara no he tingut cap símptoma (tot i q amb el meu embaràs m'hi vaig quedar el mes totalment asimptomàtic). Avui sí que tinc la panxa una mica remoguda, i molèsties d'ovaris, just com quan m'està a punt de baixar la w.

No sé si demà fer-me TE... més q res xq si surt negatiu, després de mig any de cerca, em pot donar un seyor bajón.

En fi, así estamos, en desespero de manual. :-o00m
Imatge
mooneta
Entrades: 70
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dt. març 14, 2017 10:06 am

Nom d’usuària: mooneta
Edat de tots dos: jo 31 i ell 31
Cicle de cerca: hem perdut el compte. Van estar una bona temporada, i fa un parell de mesos vam decidir parar; hem fet un "reset", i comencem de 0.
Data de NW (Super-important!): 30 de Març (aprox, ja que em varia sempre dos dies amunt dos avall)
Ara estem a la setmana "sexy", i tot i l'atabalament de mesos enrere, ens ho agafem amb moltes ganes.
poblenouvina
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: poblenouvina » dt. març 14, 2017 10:28 am

Hola!!!

Nom d’usuària: poblenouvina
Edat de tots dos: 40 jo i 38 ell.
Nª de fills: 1 nena de 3 anys
Cicle de cerca: Buff!! ja ni ho sé, ... més de any i mig.
Data de NW : 6 d'abril.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Després de tant de temps començarem a fer proves... a veure el què... ja que faig TO, en principi ovulo bé, i ja m'ho vaig controlant amb la gine.
Liladoble
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 07, 2017 9:51 pm

EntradaAutor: Liladoble » dt. març 14, 2017 11:21 am

Hola, me presento:

Nom d’usuària: Liladoble
Edat de tots dos: jo 39 ell 42
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): 26 març aprox.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Bueno yo cuento como busqueda "consciente" este mes como primero, me he comprado test de ovulación y empezaré con la temperatura basal, pero la verdad es que yo ya estoy un poco preocupada porque llevamos meses "sin cuidarnos" y parece que no damos en la diana...
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dt. març 14, 2017 11:36 am

Molt bé! Vinga que això s'anima!! Benvingudes a les noves incorporacions!!! :miko:
Imatge
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dt. març 14, 2017 1:11 pm

Bienvenidas a todas!!
Buff yo estoy igual iplaymyjuliet. La temperatura la continuo en aumento, pero soy también consciente de que el mismo día de NW puede bajar. Nervios es poco, hoy por la noche he estado inquieta esperando el momento de tomarme la tempe para quedarme tranquila. Tengo la tentación de hacer TE pero me da cosa de adelantarme demasiado.
Aixxxx que difíciles se hacen estos días :-o00m :-o00m :-o00m
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. març 15, 2017 8:29 am

NOTICIEEEEEEESSSS!!!!!

Estic feta un lio!!!!!!

Dia 28 de cicle. Aquest matí m'he despertat i he pensat, com em fagi la tempe i em surti més alta de 37 em faig un TE. Total, m'he fet la tempe, i ... 37.4

M'he fet un TE i ha sortit una petita i mooooolt sutil línia. Mai hagués pogut imaginar que dubtaria en un TE, i sempre que alguna noia penjava el seu jo pensava "però que no ho veu???" però ara, em toca a mi i.... no sé no sé... Segons el iplaymyjulieto, hi ha una línia moooolt fineta que quasi no es veu, i em diu que no em flipi. Però n'hi ha!!!

Després he aprofitat el pipi per sucar-hi un TO, i m'ha sortit mega-positiu. Com mai.

Llavors, crec que sí, però no ho puc assegurar ni de conya.

Avui em compro un clear blue d'aquests que diuen clarament el què, xq ara ja no sé si emocionar-me o reprimir-me... no sé no sé... estic feta un lio!!!!!!!
Imatge
mooneta
Entrades: 70
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dc. març 15, 2017 10:03 am

iplaymyjuliet corre a fer al Clearblue!! que té tota la pinta de ser panxeta!!!!! ai que comencem la mar de bé aquest mes.

Tu com vas ALbaArya?

Modoego: ahir tocava fer feineta, però la migranya em va traïr; així que avui toca fer deures.
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. març 15, 2017 10:35 am

Mooneta, fas TO? He llegit a la teva presentació que et varien els cicles d'un dos-dies... igual els TO o les tempes et poden anar bé per afinar el dia exacte. Jo també sóc molt tendent a les migranyes i és una tortura total. Em deixen KO.

Sisi, avui aniré a buscar el ClearBlue però em fa por fer-m'ho per si em surt negatiu.... sóc una cagona jajajaja

AlbaArya, tu has d'estar en desespero també, oi??? Com ho portes? Alguna senyal??
Imatge
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dc. març 15, 2017 12:17 pm

Hola!! Aix iplaymyjuliet esto tiene muy buena pinta!!! Que nervios ya nos dirás haber. Una pregunta. Tu temp. en la primera fase cual es de media??
Jeje pues que soy un desespero en estado puro ayer a día 24 de mi ciclo me hice un TE y evidentemente me salió negativo. Hoy sigo notando como si me tuviera que venir la NW pero sigo con temp. alta
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. març 15, 2017 1:03 pm

La verdad es que no tengo ni idea de mis tempes antes de ovular. Porque empecé a tomármelas en plan a lo tonto ya en fase lútea. Lo que sí he podido deducir después de leer y releer foros es que hay una máxima: si baja de 36 es indudablemente BAJA. Y si pasa de 37 es indudablemente ALTA. Esto como norma general. Luego hay los matices entre 36 y 37 que depende de cada cuerpo.

Y que en principio, en teoría tendría que bajar 2 días antes de la NW la tempe. Si no baja, y sigue así de alta.... pues habemus panxu. Pero todo esto es teoría... luego hay quien se hizo un TO el día que le bajó la W y le salió positivo (A MI HACE UN PAR DE MESES O TRES), y a quien le baja la tempe el mismo día (he leído por los foros...)

Así que no hay una norma suprema para todo esto. BUeno sí, un TE. Pero el día 24 un TE es verdaderamente pronto... así que mientras no venga la indeseable... y la tempe siga alta... hay esperanzas!!!
Imatge
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dc. març 15, 2017 4:57 pm

Buenas, te lo preguntaba porque en mi caso la media de tempe de la primera etapa es de 37.2. Leiendo en foros y de más, he visto que es bastante alta pero claro cada cuerpo es un mundo.
Lo de hacerme el TE ayer, fué pk tengo TE en tiras y "dicen", que te puede llegar a detectar un positivo 5 días antes. Evidentemente no fué así y con mi hija tampoco lo fué jejeje, pero tenía que probarlo.
Ya tienes el ClearBlue??
iplaymyjuliet

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. març 15, 2017 7:45 pm

No tinc ni idea de com pujar la foto!! Però m'acabo de fer un test de palet (el clear blue el faré demà al matí) i m'acaba de donar ++++++

O sigui que CANTO PANXUUUU (en aquest cas pròpia). Reconec que estic ca-ga-da i bastant sobrepassada.

I el iplaymyjulieto encara més jajajajaja

Espero que sigui la primera panxu de moltes més!!! Aneu informant!!!
Imatge
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dc. març 15, 2017 8:51 pm

Enhorabuena iplaymyjuliet!! :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: Que Alegría!!! Que bien empezamos el post!!! Jejeje Ya tenía muy buena pinta la cosa!!! Ahora a disfrutar del momento y a super confirmarlo con el Clear Blue :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: eveve i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: