**++--_CERCADORES MARÇ--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Acidilla
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: Acidilla » dg. abr. 02, 2017 7:31 pm

Benvinguda mirigc !

Vinga noies! Alguna li fa molta il·lusió obrir Abril?

Felicitats a la jefa i panxulina del mes iplaymyjuliet !
Imatge
Imatge
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

EntradaAutor: Fiona30 » dl. abr. 03, 2017 7:50 am

Hola noies! ja tenim l'abril aquí! qui s'anima a obrir el post?

Mirigc, benvinguda!! jo sóc una de les grafiqueres! si t'animes a obrir el post m'hi tindràs allà segur! :ok:

Mode ego... aquest mes tenia moltes esperances, no tant per dies de feina fets, sinó per símptomes, sensacions,... vaig veure la clara web, després de molts mesos havent-li perdut la pista. Amb les gràfiques estava amb la tempe alta des de feia 6 dies ja! fins i tot avui, però... quan he anat al wc, m'he trobat la warry :ufs: quina ràbia!! a dia 27 del cicle! quan últimament tots estaven sent molt més llargs. No entenc res. Vull pensar que el cos encara s'està recolocant després de l'avortament al novembre, però... no sé. He parlat amb el meu home aquest matí i dono tombs a si demanar hora a la meva doctora de capçalera. Hi teniu experiència? creieu que em farà 'cas'? ara farà un any que cerquem, i ens hi hem quedat un cop (avortament espontani a la setmana 9), des de l'avortament aquest és el 4rt cicle de cerca. El meu dubte és que potser amb aquestes dades simplement em diu que ho seguim intentant, no? no crec que em facin fer analítiques per veure les hormones ni res...

Apa, noies. Bona setmana! a veure si obrim aviat nou post i la primavera ens porta moooltes panxes noves! >.-<: >.-<: >.-<:
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dl. abr. 03, 2017 1:01 pm

Hola chicas!!
Bienvenida Mirigc!!! Estaría genial abrir el post de gráficas!! :b-))) >.-<: Yo también estoy haciendo y me apuntaría.
Fiona30: me sabe fatal,cada vez que viene la NW hay unos días de impas que no se los deseo a nadie. Pero bueno luego hay que cojer energías e ir a por el siguiente mes. Yo si me en encontrara en tu lugar iría al médico para quedarme tranquila.
Modo ego: yo en un principio la NW me toca para el 11 de Abril, asi que ahora estoy en la semana de desespero. De momento bastante tranquila, pero super pendiente de la tempe para poder intuir cualquier cosita.
Las que os toca en breve la NW como vais??
mirigc
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dl. abr. 03, 2017 9:25 pm

Fiona30 ha escrit:Hola noies! ja tenim l'abril aquí! qui s'anima a obrir el post?

Mirigc, benvinguda!! jo sóc una de les grafiqueres! si t'animes a obrir el post m'hi tindràs allà segur! :ok:

Mode ego... aquest mes tenia moltes esperances, no tant per dies de feina fets, sinó per símptomes, sensacions,... vaig veure la clara web, després de molts mesos havent-li perdut la pista. Amb les gràfiques estava amb la tempe alta des de feia 6 dies ja! fins i tot avui, però... quan he anat al wc, m'he trobat la warry :ufs: quina ràbia!! a dia 27 del cicle! quan últimament tots estaven sent molt més llargs. No entenc res. Vull pensar que el cos encara s'està recolocant després de l'avortament al novembre, però... no sé. He parlat amb el meu home aquest matí i dono tombs a si demanar hora a la meva doctora de capçalera. Hi teniu experiència? creieu que em farà 'cas'? ara farà un any que cerquem, i ens hi hem quedat un cop (avortament espontani a la setmana 9), des de l'avortament aquest és el 4rt cicle de cerca. El meu dubte és que potser amb aquestes dades simplement em diu que ho seguim intentant, no? no crec que em facin fer analítiques per veure les hormones ni res...

Apa, noies. Bona setmana! a veure si obrim aviat nou post i la primavera ens porta moooltes panxes noves! >.-<: >.-<: >.-<:

Hola Fiona, entenc la teva angoixa... et puc explicar la meva experiència si et serveix d'alguna cosa...
A principis d'agost de 2012 vaig tenir un avortament espontani quan estava de 6 setmanes i algun dia, i enseguida vaig començar de nou la cerca. Però fins el dia 30 de maig de 2013 no vaig tornar a tenir el +. Varen ser 9 mesos que se'm van fer moooolt llargs. Pensa que poder el teu cos s'està preparant per fer el niuet. Si sents que has d'anar al metge fes-ho, poder et quedes més tranquil·la. El que decideixis estarà bé!
Jo tampoc em veia la clara web però aquell maig vaig provar unes infusions que em van anar molt bé, són les infusions cícliques i, amb elles, vaig tenir mooolta clara web i aquell mes, panxu! Jo crec que em van ajudar, però clar, no ho puc assegurar. Ah! El mirio també portava 3 mesos prenent maca, crec.
Fes el que et dicti el cor...
Molts ànims bonica! Ja veuràs com ho aconseguiràs!! :-()-)
mirigc
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dl. abr. 03, 2017 11:17 pm

Fiona30 i AlbaArya doncs m'animo a obrir el post de grafis, així se que com a mínim serem 3 :ok: >.-<:
Acidilla
Entrades: 143
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dt. abr. 04, 2017 9:52 pm

M'he animat a obrir Abril, ja que ningú s'hi llançava. Noies vagin passant!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: mckenzie i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: