Cerca i TO

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Cerca i TO

EntradaAutor: PLANETA » dj. març 16, 2017 11:54 am

Hola,

Quant temps heu trigat en quedar embarassades fent servir Test d' ovulació???
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: Cerca i TO

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dg. març 19, 2017 1:09 am

He trigat sis mesos en quedar-me embarassada. Dels quals només he fet TO en tres.
L'Últim mes (el bo) va ser el q més clar vaig veure el positiu d'ovulació i vaig fer deures dos dies abans, el dia del positiu, el següent on encara marcava positiu, i per assegurar un més.

Els TO van molt bé, també et pots ajudar amb tempes en cas de no veure clar els TO.
Imatge
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: Cerca i TO

EntradaAutor: PLANETA » ds. abr. 01, 2017 6:31 pm

A mi em surt positiu dos dies...al día següent de la cara somrient ( faig servir clear blue) se suposa que es l' ovulació? Es a dir,llavors el día de l' ovulació surt negatiu pero s' està ovulant? No ho he pogut fer els dos dies de la cara...encara estic a temps el día següent de la cara?
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: Cerca i TO

EntradaAutor: Acidilla » dg. abr. 02, 2017 12:29 pm

Quan surt el primer positiu vol dir que la ovulació es imminent, en les pròximes 12-36 hores. Les instruccions indiquen que els dies més fèrtils solen ser el del primer positiu i el dia següent. I sí, pot ser que el dia de l'ovulació surti negatiu, ja que el positiu indica que l'hormona LH està en el seu pic màxim, gràcies a la qual es desencadena l'ovulació que vindrà després. A mi també em solen surtir dos positius seguits, però prenc com a referència el primer.
Imatge
Annaïs
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dc. jul. 16, 2014 2:16 pm

Re: Cerca i TO

EntradaAutor: Annaïs » dl. jul. 10, 2017 3:03 pm

Doncs jo he fet servir test d'ovulació molts mesos, i els dos que m'he quedat embarassada no ho vaig poder fer quan em recomanava el test. Vull dir que segons la meva experiència, van bé per veure una orientació de quan s'ovula, però no cal obsessionar-se en fer-ho aquells dos dies. En un cas vaig quedar-me del dia abans del positiu (suposo que el semen aguantaria) i l'altre 2 dies després del positiu.
Sort!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::