☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril i maig 2017}♬.·**·.♬★☁☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mirigc
:: zebra
Entrades: 1179
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril 2017}♬.·**·.♬★☁☼

EntradaAutor: mirigc » dt. maig 02, 2017 10:23 pm

Fiona30!!!! Quina alegria poder cantar el 1er positiu de Grafiqueres d'abril 2017!!!!

:-()) :-()) :p-) :p-) >.-<: MOLTES FELICITATS FIONA30!!!!!! :miko: <:-< :content: :-)(-: :love: <:-< :panxeta: >.-<: :p-) :p-) :-()) :-())

bebe-encantador.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Acidilla
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dt. maig 02, 2017 10:51 pm

Ostres Fiona30 que emocionant! Moltes felicitats de tot cor!! :-()) :-()) :-()) Me n'alegro molt per tu!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quina llàstima lo del termòmetre, haguessim vist com es mantenen les tempes :P
Canvio una warry per una panxeta al cercadores!!!

AlbaArya Flipo amb les teves gràfiques :love: :love: :love: Jo també m'angoixo, no paro de donar-li voltes al tarro... En fin... Per això li diem desespero... Ara som com el gat aquell de Schrödinger, fins que no vingui la warry, durant el desespero, estem a la vegada embarassades i no ho estem ;-))) ;-)))

Jo de moment en desespero total. L'únic que noto d'estrany és que des de ahir tinc punxades intermitents una mica rares, crec que mai ho havia notat.
A part d'això pits amb mal (però això no es cap novetat, sempre en tinc de mal des de l'ovulació fins a la warry) i res més, ni dolors pre-warry ni res de res...
La gràfica en la seva línia i a l'espera de la DNW...
Imatge
Imatge
AlbaArya
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dj. maig 04, 2017 10:44 am

Buenas!!!
Aix que alegría ayer con Fiona!! >.-<: >.-<: Hoy como estás?? Cuentanos, tuviste algun sintoma? Sigues con el manchado o ya no??
Modo ego: Yo hoy, después de una gráfica un tanto atipica, puedo intuir el desastre. Ha vajado la temperatura a unos dias de la NW. Así que me da que me voy a Junio.
De verdad que empieza a hacerse un poco durillo esto de ver que se alarga la busqueda mas de lo que esperavamos. Pero bueno tengo aún la esperanza de que las Infusiones hagan de las suyas y que como mucho en 3 meses pueda ver ya mi +.
Tu como vas Acidilla?? veo que también has tenido vajada de tempre.
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dj. maig 04, 2017 8:14 pm

Si AlbaArya anem a la par, en gràfiques, en cicle, en ànims, en tot.
Probablement vagi a 8è cicle de cerca, i no faig més que repetir-me de 6 a 12 mesos és el normal, però no puc evitar pensar i si tenim algun problema.??.. En fi, paciència, en un mes tinc cita amb ginecòleg, ja veurem..
Imatge
Imatge
Fiona30
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

EntradaAutor: Fiona30 » dj. maig 04, 2017 9:14 pm

alba i acidilla,a veure com evolucionen les temperatures, dits creuats!!

Mode ego: Jo he seguit amb taques, és molt poca quantitat, però de fet, fa nou dies que en tinc. Ahir vaig trucar a la llevadora per demanar que m'adelantés l'hora, perquè ara la tinc pel 15 de maig, però em van dir que no hi havia hores abans... Així que avui a la tarda he anat a urgències. La veritat és que no he sortit gaire animada, m'ha vist una doctora que m'ha calmat molt, però després la ginecòloga que m'ha visitat no ha estat gens optimista. M'ha fet una eco i no hi ha vist res, clar... diu que de 4 setmanes no es pot veure res, però que tampoc li ha semblat que el cos s'estigui preparant per un embaràs imminent :ufs: després m'ha dit que no s'hi pot fer res, que miri d'estar tranquil·la i que repetirà la eco el divendres que ve... també m'ha dit que podria estar de menys del que em penso.
De moment no tinc dolor, el sagnat no és abundant, és a estones, i a vegades només el veig quan m'eixugo.

He pensat que demà em miraré la temperautra, a veure com està, i potser em serveix per fer-me una idea, no? l'altra opció és comprar un cb, com que indica les setmanes, podria servir-me per saber si estic de menys, oi?

Ja veieu que he sortit pitjor del que hi entrava... però bé, paciència i calma, no hi puc fer més.

Una abraçada
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dv. maig 05, 2017 6:32 am

Hola boniques!

Acidilla i AlbaArya com va avui la tempe? Creuem els dits... :-o00m us entenc, arriba un moment que et desesperes molt amb la cerca i penses de tot... jo amb la segona em vaig capficar molt. Però tot arriba, molts ànims!!

Fiona30 bonica... com et trobes avui? Ostres... a veure si per la propera visita tot està millor... la tempe te la pots anar prenent si et quedes més tranqui, però a vegades el dia que baixa una mica la tempe pq has dormit diferent o menys hores..., et pots capficficar molt... fes el que et faci sentir millor. Cigronet agafat fort!!
Ànims bonica.
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dv. maig 05, 2017 6:27 pm

Ostres Fiona30 quina angoixa, no ho desitjo a ningú això... A veure com vas...

M'estava baixant la tempe, però mireu avui, se m'ha disparat... No em vull fer il·lusions, a vegades si tinc una nit que somnio molt se m'ha disparat, no recordo res, però... esperant el finde.. :-o00m :-o00m De moment zero símptomes de res...
Imatge
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dv. maig 05, 2017 6:46 pm

Acidilla!!!!!! Quna pinta aquesta pujada :ok: a veure la tempe demà al matí :-o00m
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dv. maig 05, 2017 9:40 pm

Buenas!!
Fiona vaya con la visita... No me extraña que hayas sido peor. Ahora estos días desde mi opinión y desde lo que yo haría, tomate la tempe y haber que tal. Ya nos irás diciendo.
Acidilla!!!! Aix que bien esa subida!! Tiene muy buena pinta!!! Haber que tal mañana. Esperemos que siga bien arriba.
Yo chicas me voy ya para Junio, hace un ratito que ya he empezado a manchar. Esta vez no me ha dado el super bajón, pero tal y como os comentaba el otro día empieza ha hacerse durillo
Buenas noches guapas!!
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » ds. maig 06, 2017 4:37 pm

ei, Acidilla, com vas? ja he vist la teva gràfica. A veure com segueix!
Vaja, Alba... tu també cap al juny. Ànims! :-()-)

i jo... doncs males notícies. Ahir encara tenia esperances, però aquest matí la tempe me les ha fet perdre totes, baixada en picat, i el sagnat ha anat a més... així que res, a esperar a la visita de divendres, a veure què em diu el gine :ufs:

bon cap de setmana
mirigc

EntradaAutor: mirigc » ds. maig 06, 2017 6:19 pm

Fiona30 em sap molt greu bonica, se que és molt dur pq des del moment del + hi poses tota la il•lusió... però el cos és savi i aviat el tindràs preparat per tornar a la cerca. Molts ànims bonica! Ara cuida't i mina't molt. :-()-)

AlbaArya aix aquesta warry :sogra: a per aquest nou cicle amb ànims eh!?! :-()-) Vaig llegir que prenieu maca, i en tres mesos es quan més es nota, així que aquest pot ser el vostre més. El teu dia de NW és a finals de maig?

Acidilla com vas? Creuem els dits!!

Mooneta!!!! Estàs més animada? Ja saps que estem per aquí!

Que voleu fer pel maig? Algú li fa il•lusió obrir grafis de maig? O preferiu allargar aquest? Si el voleu allargar em podeu recordar els dies de NW...
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. maig 07, 2017 9:45 am

Fiona30 només t'ompliria a abraçades. Ànims bonica. Estem aquí pel que necessitis desfogar-te.

AlbaArya maleïda warry :sogra: :sogra:

mirigc Jo de moment allargaria el post fent un grafiqueres abril-maig, que et sembla?

modo ego: Segueixo amb la tempe alteta... DNW prevista 7-8 maig. De moment zero símptomes ni d'una cosa ni de l'altre... seran unes 24-48 hores molt llargues... :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
Acidilla

Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril i maig 2017}♬.·**·.♬★☁☼

EntradaAutor: Acidilla » dl. maig 08, 2017 6:03 am

Noies, no m'he pogut resistir. M'he fet un test ja que me llevat amb tempe alta un altre cop i segueixo sense dolors de res... Us he posat foto a cercadores, em podeu donar idea? Jo veig línea! Sempre ho he vist blanc nuclear! Estic histèrica!.
Imatge
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dl. maig 08, 2017 12:38 pm

zz:-)
Acidilla ha escrit:Noies, no m'he pogut resistir. M'he fet un test ja que me llevat amb tempe alta un altre cop i segueixo sense dolors de res... Us he posat foto a cercadores, em podeu donar idea? Jo veig línea! Sempre ho he vist blanc nuclear! Estic histèrica!.

Això és un positiu com una casa!!!!!! I tant que estàs embarassada!!!!!! Es veu mooolt clar!!!!! >.-<: >.-<: :-()) :-())
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dl. maig 08, 2017 3:12 pm

Acidilla!!!!! Enhorabuena!!!! Estaba muy claro, la gráfica hablaba por si sola jeje. Jolines como me alego >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) . He de confesar que estos días me levantaba y miraba enseguida tu gráfica para ver como ibas. Ya tocaba heeeee, que ánimos.
Fiona: Siento muchísimo lo ocurrido, esperemos que todo se ponga en orden y que enseguida tengas tu + definitivo.
Mirig: Que tal?? ahora estarás en plena SW?? Yo por mi, si puedes continuar con el post sería genial. A mi me gustaría abrir alguno pero es que muy pocas veces conecto desde el ordenador, siempre es a través del móvil y lo veo más complicado.
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dt. maig 09, 2017 6:45 am

Avui he tornat a fer-me un i ara si ja es veia més marcat que ahir >.-<: >.-<: >.-<:
La meva tempe continua pujant! Es podria atribuir la petita baixada de tempe que vaig tenir a 9-10 DPO a implantació? Em sembla curiosa. Ara el que estic es súper histérica, súper nerviosa. Espero que amb els dies el nerviosisme vagi baixant. Ahir dels nervis vaig tenir un mal de cap enorme i quasi no he pogut dormir. Ara estic maquinant una manera bonica de sorprendre l'Acidillo :p-) :p-)

Ànims boniques!
Imatge
Imatge
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dt. maig 09, 2017 1:55 pm

Acidilla!! felicitats per aquí també!! quina alegria! me n'alegro moltíssim. Ja li has dit a l'acidillo? com ha estat la sorpresa?
Petons!!
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dt. maig 09, 2017 9:19 pm

:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: Moltes flicitaaaats Acidilla!! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :-()) :-()) :-()) :-())

Ves entrant que aquest és el teu mes ;-) :-()) i ens vas dient símptomes i informant, eh!! Et pots posar el resultat del TE al FF i així es veurà a la gràfica.

Me'n alegro molt :content: !!
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dt. maig 09, 2017 9:27 pm

Fiona30 bonica com et trobes? Una abraçada :-()-)

AlbaArya si jejeje estic en plena SW! La millor part del cicle o-o:) tu com vas? ja va marxant la W? T'he posat de data NW el 31 de maig, crec que és el que et marca el ff. Si no és així rectifico!

Doncs ja he canviat a grafiqueres d'abril i maig.
Així que si algú més vol formar part d'aquesta família de grafiqueres que vagi dient!
AlbaArya

EntradaAutor: AlbaArya » dc. maig 10, 2017 1:19 pm

Buenas!!
Miri: Si, mi día de NW me marca para el 31. Hoy ya empieza a irse la dichosa. Ya has ovulado???
Buff ayer me dió un bajón... Mira que esta vez me veia bien y con ganas, pero oye, no hay ni un solo ciclo en el que como mínimo un día lo tenga de bajón total. En fin... Hoy ya estoy mucho mejor :b-))) >.-<:
Empezaremos la SW con ganas!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Lyra92 i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: