Alimentació per al SOP

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Alimentació per al SOP

EntradaAutor: metiarc » dj. abr. 27, 2017 2:55 pm

Hola noies,

aquí una mami que va voltar molt per aquí durant el temps en que vam estar cercant el primer fill. Tinc SOP amb amenorrea i no vaig aconseguir ovular ni amb ovusitol ni omifin. Al final vam tirar cap a FIV i ara tinc un nen preciós de 15 mesos :love:

El que us volia comentar és que recentment he descobert els beneficis de portar una dieta paleo per a les noies que tenim SOP. I com que m'hauria agradat que algú m'ho expliqués abans, doncs he pensat en totes les noies que deveu voltar per aquí i esteu tan perdudes com ho estava jo no fa tant. Us recomano moltíssim que feu una ullada al blog PaleoSop i que us uniu al seu grup de facebook. Veureu que hi ha moltes noies amb el mateix cas i que moltes, amb una dieta i exercici adequat han aconseguit tenir regles regulars, fer desaparèixer o minimitzar tots els símptomes que comporta el SOP o aconseguir l'embaràs.
Jo encara estic en ello. Fa poc que porto aquesta alimentació i de moment em trobo molt millor en general, abans sempre estava molt cansada. De moment no he recuperat la regla, però també és veritat que encara faig molta lactància materna amb el meu fill, així que és molt probable que almenys fins que la deixem o reduïm tampoc em vingui.

Doncs res, si amb aquesta informació puc ajudar ni que sigui una mica a algú, ja seré feliç! I si teniu qualsevol dubte no dubteu en preguntar. Potser trigo una mica en contestar perquè actualment vaig bastant a tope i no tinc gaire temps, però quan tingui un forat us responc.

Us desitjo una cerca ben curteta! :-()-)
Imatge

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)

madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Alimentació per al SOP

EntradaAutor: madame3 » dl. maig 08, 2017 12:31 pm

Hola!

No sóc SOP però tinc una malaltia autoimmune i subscric que una bona paleo baixa en sucres/glicemia -sí, també els naturals- pot millorar radicalment la patologia. Jo em trobo millor que mai! Un SOP va molt unit a problemes de sucre/insulina.

Això sí, jo no oblidaria el component emocional de tota malaltia, indagar per allà també m'ha ajudat molt!

Gràcies per compartir la teva experiència!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: