✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mooneta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: ✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

EntradaAutor: mooneta » dl. maig 29, 2017 1:36 pm

Lleona, quin rotllo de W, sort que t'ho agafes així.

Gràcies Mirigc!! La veritat és que em noto com sempre, menys pel fet de l'insomni horrible que tinc des de divendres. Cada cop que em poso el llit res de res, ni un badall.

Per la resta, tot igual, ni mal de pits, ni marejos, ni panxa remoguda....he d'anar recordant que em vaig fer dos test per verificar que ho estic, jejeje.

Aquesta tarda trucaré per demanar ja hora al metge!!!!

bon dilluns noies
Galey
Entrades: 82
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

EntradaAutor: Galey » dt. maig 30, 2017 4:14 pm

Joeeeeee bueno..... así un mes más de reposo a la cicatriz je je je míralo por el lado positivo :-o00m :-o00m :-o00m

Yo ayer empecé con el femibion 1 ....las vitaminas que tomé con el tercer embarazo ..por si acaso ayudaron a no tener el aborto, ya que están pensadas paras las que tienen problemas de coagulación que va ligado a la mala absorción del ácido fólico .... así que siento como si ya hubiese empezado el juego jijiji ji

A ver si con el curro y la peque podemos hacer deberes cuando toca....a ser posible antes de ovular, que quiero otra nena :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

¿no hay jefa de junio?

Vaaaaaa, que se anime alguien que trae suerte jiji

Lleona ha escrit:Bona tarda noies!

Al final ha fet acte de presència la warry però a CD29!! Tot un canvi dels cicles de 23 dies que tenia fins ara. A veure si el següent tenim el positiu (com va passar amb la peque). Quines ganes!!! ;-)))

Espero que hagueu tingut un cap de setmana molt bo!
Lleona
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dt. maig 30, 2017 5:29 pm

Hola noies!!

Gakey, siiiii, jo vaig pensar el mateix, un mes més de cicatrització! Jejeje i la teva sensació de començar ja la cerca per començar la medicació és la que jo he tingut aquest mes. I a més al veure que no he trigat 6 mesos com amb la nena. Em fa ser mooolt positiva!! Ja veuràs que ara que anem sobre segur ens quedarem en res!

Queda alguna en desespero o ja estem totes esperant al juny?

I les panxus com van? Ja heu dit la notícia a algú o encara no? Ja heu anat a la 1a visita?

Modo ego: jo estic molt contenta perque estic repetint pas per pas el que em va passar el cicle anterior a quedar-me embarassada. Això si, m'estic desagnant d'una manera brutal!! A veure si el meu dejavu es fa realitat!!
Imatge
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 916
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. maig 30, 2017 5:37 pm

Hola floretes;
nosaltres estem en plena SW . Diumenge va sortir TO positiu i ahir dilluns també, aixi que pintxito tots el dies jajajajaja no hay descanso ! >.-<: aveure si tenim sort aquest mes

a veure si al juny fem moltes panxetes

Molta sort a totes !
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dc. maig 31, 2017 7:24 am

Hola cercadores!
Primer de tot felicitar la mooneta que encara no ho havia fet!!! Enhorabona!!!
Ara feia dies que no passava per aquí, com esteu totes?? Veig alguna amb la W, que marxi ràpid que al juny tenim una nova oportunitat.

Jo estic al grup de les que estem en plena Sexy week!!! >.-<: tot i que no massa activa però bueno ja la farem millorar!

i alguna amb desespero??

Ja s'acaba el maig i caldra obrir un nou post per cantar panxetes estiuenques!! Sort a totes.

Oli
ImatgeImatge
Imatge
AlbaArya
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dc. maig 31, 2017 12:32 pm

Buenas!!!
Mooneta!!!! Felicidades!! que bien que hayas tenido el posiotivo tan pronto!!! >.-<: >.-<:
Modo Ego: he estado muy desconectada estos días. Estoy en desespero total este Domingo es fecha NW y le tengo un panico ya... en fin haber si pasan rapido los dias y vemos el final de este ciclo. Haber el desenlace.
De momento hoy llevo todo el día con pinchazos en los ovarios.
airuni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dv. juny 02, 2017 2:15 pm

Hola boniques!!

Com esteu? ja de divendres!! a veure si em poso al dia.

Benvingunda Galey!!

Oli i MiMi a aprofitar aquestes SW!!

AlbaArya Mucha paciencia!!! has pensado hacer TE? Suerte!!

Ego: Anava seguint el fil de cercadores abans d'apuntarme i pensava que no era per tant el desespero, però una vegada que et trobes...això d'estar dos setmanes sense saber si em encertat o no em té desquiciada :-D . El mes passat vaig comprar TE per amazon, quants dies abans de la NW el podria fer? a l'amazon posava que eren sensibles i que es podien fer abans del retràs, però clar no se quants dies, no puc esperar una setmana més! :-o00m

Ens quedem sense post de juny? Jo l'obriria però no tinc temps sempre entro i us llegeixo desde el mòvil però per poder obrir post i actualitzar s'ha de fer a l'ordinador i no tinc temps. A veure si alguna s'anima.
guppy
Entrades: 50
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: guppy » dv. juny 02, 2017 3:01 pm

Hola guapes!
Feia temps que no escrivia al SocPetit. Anteriorment havia participat molt amb el primer embaras, pero ara no recordo la contrassenya que tenia i per tant m'he hagut de fer un nick nou.
Comencem sembla ser que en serio la cerca d'un germanet@ per la pitufa i he pensat tornar a formar part de cercadores !! Fa uns dies que miro a veure si s' obre post de cercadores de juny...qui s' anima? Jo ho puc fer pero entenc que les que ja esteu del mes de maig aneu primer i segur que us fa gracia! :-:) Si no us animeu m'ofereixo a obrir-lo jo!
Vinga va animem el post que estara ple de panxetes!!! :b-)))
AlbaArya
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dv. juny 02, 2017 4:24 pm

Buenas!!!
Airuni; como te entiendo es un desespero total esperar al desenlace. Pues como que estoy haciendo gráficas me esperaré ha hacer TE, ja que gracias a ello puedes inuir mas o menos como va el tema. Mañana creo que será un día clave en la temperatura ya que si baja vendrá la NW y si sube será muy buena señal. Así que así estoy en desespero absoluto :-o00m :-o00m
Guppy; Bienvenida!! Por mi encantada de que abras el post de Junio. De memento nadie a dicho nada así que...
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dv. juny 02, 2017 4:42 pm

Hola noies! Oer mi perfecte que obris post guppy! Jo vaig de cul o sigui que guppy fir president!! Jo acabant la warry i preparada per començar la SW, a veure si juny ens porta sort!!
Imatge
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dv. juny 02, 2017 10:29 pm

Guppy quan obris forum avisa i començarem amb les presentacions ;-)))
Imatge
Imatge
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dv. juny 02, 2017 10:41 pm

Guppy, jo tbé estic esperant a que s'obri el post de Juny! :miko:
Imatge
Imatge
guppy
Entrades: 50
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 7:48 am

Genial doncs!! >.-<: >.-<:
D'aqui una estoneta l'obro! :ok:
Sera un juny ben productiu! :-()) :-()) :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: