Començant la cerca

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
piltrafa
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 14, 2017 10:59 am

Començant la cerca

EntradaAutor: piltrafa » dg. maig 14, 2017 11:18 am

Hola,

Sóc nova en aquest món i vaig una mica perduda... Tinc 28 anys i m'agradaria ser mare. Vaig deixar les pastilles el mes passat després de més de 10 anys de prendre-les. La regla em va vindre als 10 anys i les primeres van ser un desastre absolut: em venia molt de tant en tant i vaig arribar a estar tres mesos sagnant amb fortes hemorràgies fins que em tallaven la regla amb hormones (he pres utrogestan, progyluton i els últims anys yasmin). No he tingut mai cicles regulars naturals, sempre he hagut de prendre tractaments.

Fa tres mesos vaig anar a una revisió ginecològica i estava tot correcte. Li vaig comentar al ginecòleg que quan era joveneta m'havien dit que tenia SOP i em va respondre que ho dubtava (perquè ara estava tot bé). No li vaig comentar res de l'embaràs perquè encara no ho havia parlat seriosament amb el meu company.

El 6 de març va ser la meva última regla amb les anticonceptives i ho vam començar a intentar. Des de llavors el meu cos ha notat molts canvis: m'ha canviat la forma del mugró i he notat hipersensibilitat als pits, he tingut uns petits còlics a la part baixa del ventre, fa dues setmanes tenia un flux vaginal amb filets de sang, he notat punxades a la zona de l'ovari dret i un malestar general. M'he fet diversos TE i tots han sortit negatius. Encara no m'ha vingut la regla ( i només de pensar que em vingui i torni a passar per les hemorràgies de quan era jove m'agafen ganes de plorar...

No sé si tots aquests canvis són normals després de tants anys hormonant-me. Entre això i alguns problemes a la feina aquest cap de setmana tinc una ansietat horrible: no paro de plorar i tinc una pressió al pit i palpitacions a cada moment.

Sento la parrafada... Però no tinc ganes de parlar amb amics ni coneguts i potser aquí hi ha algú que ha passat pel mateix.

Moltes gràcies,

P.
I és només quan som una piltrafa que m'escric i me dibuix,
sé que per tu i jo una línea recta mos separa sempre junts.
Antònia Font.
Blue Moon
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Començant la cerca

EntradaAutor: Blue Moon » dg. maig 14, 2017 11:55 am

Benvinguda!
En el meu cas de joveneta tambe tenia cicles molt irregulars i abundants, hi havia mesos que no tenia i mesos que durava 20 dies, molt doloroses a mes. Em vaig començar a prendre pastilles al tenir parella estable i despres d'uns 12 anys les he deixat finalment... Des del primer moment regles super regulars, indolores i de durada normal (uns 5 dies), amb perdua normal tambe.
Jo si fos tu esperaria a la segona regla abans de començar a cercar, pensa que el cos ha de començar a regular-se sol i pot trigar uns mesos a netejar-se d'hormones. Mentrestant revisio ginecologica a veure si esta tot correcte i que et receptin acid folic si et dona llum verda, suposo que hi haura alguna ajuda per recuperar els cicles sense que siguin anticonceptives.

Ja ens diras que tal :ok:
Imatge
Imatge
plum
Entrades: 36
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: Començant la cerca

EntradaAutor: plum » dg. maig 14, 2017 9:42 pm

Ànims!! és normal que tinguis pors... no et puc ajudar amb el tema de les regles abundants i els problemes que vas tenir de joveneta... :(

Només dir-te que si el ginecòleg ha dit que està tot ok haurem de confiar en ell!! :ok: jo també vaig estar prenent pastilles durant bastants anys (2011 fins el febrer passat) me la va recomenar perquè tenia ovaris poliquístics i em venien les regles molt irregulars..

Jo li vaig preguntar si després de tants anys tindria problemes més que res pel tema de tornar a ovular i em va dir que depen de cada dona.... que n'h'i ha que s'han quedat embarassades el primer mes i n'hi ha que tarden un any i que a partir de l'any ja es miraria si hi ha alguna cosa més tan per part meva com per la meva parella..

Ah! i a mi després de deixar les pastilles les regles bastant bé! només dos dies més tard cada vegada del que hauria de ser! pensava que tindria problemes però realment no... així que no pateixis!! esperem que et vinguin regulars i normals!! :) això sí... jo he notat bastants més dolors durant els dos primers dies de la regla ibuprofenos a tope.

Ara :-o00m tot anirà bé! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: