☼☁♬.·**·.♬Grafiques Juny 2017 ☼☁♬.·**·.♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Blue Moon
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ☼☁♬.·**·.♬Grafiques Juny 2017 ☼☁♬.·**·.♬

EntradaAutor: Blue Moon » dl. ago. 21, 2017 6:51 pm

Hola Bacilos, disculpa una pregunta. Els TO son sempre efectius? Si no surten positius podria ser que no ovulessis?
Els acabo de demanar a amazon i espero que funcionin, pero si no em donen positiu m'agradaria saber la rao.
Sort!
Imatge
Imatge
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1726
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dc. ago. 23, 2017 6:47 am

Blue Moon ha escrit:Hola Bacilos, disculpa una pregunta. Els TO son sempre efectius? Si no surten positius podria ser que no ovulessis?
Els acabo de demanar a amazon i espero que funcionin, pero si no em donen positiu m'agradaria saber la rao.
Sort!

Blue Moon jo sé que ovulo perquè he fet IA i FIVs, però els TO no em detecten el positiu.
Per això he decidit prendre'm també la temperatura.

No et té per què passar a tu, intenta-ho.

Sort!
Acidilla
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » ds. ago. 26, 2017 10:30 am

Bacilos no conec la 28 dias aquesta. Jo sempre utilitzo el FF i em va prou be...
Blue Moon a mi sempre em detecta l'ovulació. Jo utilitzo els One Step d'Amazon, pero en la seva versió de format de 3,5mm (son els més gruixudets). Amb aquests veig els TO positius claríssims. En pocs segons de la "sucada" ja començo a veure la ratlleta, i en uns 5 min ja està totalment igual o més forta que la de control. Una vegada per error vaig comprar uns que són de nou format 2,5mm (més finets) i no em van funcionar tan bé, no ho veia tant marcadet i tenia seriosos dubtes..
Imatge
Imatge
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » ds. ago. 26, 2017 8:37 pm

Gracies per les respostes!
Acidilla, aquests que dius son els que faig servir jo... Ahir de cop va sortir la ratlleta super marcada i avui igual, ahir ja vam fer deures i dema altre cop, portem fent SM des que va marxar la W. Es normal donar positiu 2 dies seguits? Deixo ja de fer tests o es fan tot el mds? Jejeje es la meva primera vegada, es nota? :p-)
Imatge
Imatge
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. ago. 27, 2017 11:03 am

Jo hi ha alguns mesos que veig el positiu dos dies seguits. Normalment segueixo fent fins que veig el negatiu i paro. Aquest mes he vist el primer positiu i ja he parat... Es com em va...
Imatge
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 933
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. ago. 27, 2017 4:35 pm

Holaaaaaa >.-<:
Veig que hi tornar a haber moviment per aquí.
L'últim mes hem vaig quedar soleta i ja no vaig continuar escrivint.
Encara cerquem la nostra panxeta, pero ara a l'estiu no he pres tempes pq anava a deshores. A veure si amb la rutina torno a fer i aconseguim la nostra panxu :-())
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dg. ago. 27, 2017 6:09 pm

Benvinguda de nou Mimi!
Val, avui negatiu ja!
Pero Acidilla, un cop negatiu no se suposa que cal fer-ho durant uns dies encara perque l'ovul esta ja preparat? Vull dir, no es el moment de l'ovulacio pero esta ja llest per ser "atacat".
Nosaltres continuem jeje, almenys una setmana mes!
A veure si aquest es per fi el cicle, pensava que l'encertariem a la primera i anem ja pel tercer :ufs:
Imatge
Imatge
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dl. ago. 28, 2017 10:11 pm

MiMi_M_T benvinguda!!

Blue Moon, el que recomanen tots els tests d'ovul·lació és que els dies més fèrtils son el dia del positiu i el següent. També indiquen que si hi ha més d'un dia positiu s'agafi com a referència el primer dia. Les apps també moltes vegades afegeixen un dia extra "per si de cas", però ja amb fertilitat bastant baixa.

En quant surt el positiu la ovulació es imminent, en les properes 12-36 hores. Des de que s'ovula el òvul dura aproximadament unes 24 hores i com més hores passen més es "degrada", per això el que més compta són els 2-3 dies des de el positiu, una setmana ja és molt exagerat. S'ha de fer més enfasi en la setmana anterior al positiu que en la posterior. Ara es diu molt de fer un dia si un dia no, perque els bitxillus tenen un temps de vida bastant superior, fins a 4-5 dies els més campions!
Imatge
Imatge
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dt. ago. 29, 2017 10:49 am

Gracies acidilla, no sabia que l'ovul dura tan poquet! Les meves tires posa que detecta l'ovulacio entre 24 i 36 hores abans, aixi que el mateix primer dia no hi ha ovul, sino minim al dia seguent o l'altre oi? Vam treballar-hi el primer dia i el tercer, aixi que espero haver-lo enganxat jijiji... La resta de dies practiquem ja que tenim encara vacances i cap nen a casa, haurem d'aprofitar abans que arribin! :content:

A veure si funciona i aquest es el nostre mes!
Imatge
Imatge
MiMi_M_T

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. ago. 29, 2017 6:38 pm

Nosaltres aquest mes també fem dia si, dia no, desde el CD10 fins el CD20, normalment el TO solen sortir positius entre els CD 15-16.
A veure aquest mes que pasará.
Blue Moon...vols que obrim les grafiqueres de setembre? no se si hi haurá alguna altre grafiquera que s'apunti també. Com ho veus?
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dt. ago. 29, 2017 9:13 pm

Jo m'apuntaria a setembre!
Imatge
Imatge
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dt. ago. 29, 2017 10:44 pm

Hola Mimi, jo es que no faig grafiques ni utilitzo cap app ni prenc tempes... Nomes estic usant els TO x veure si enganxem millor els dies.
Pero aprofitare x preguntar-vos cosetes si l'obriu </;-)
Imatge
Imatge
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

EntradaAutor: Miketa » dg. set. 03, 2017 2:33 pm

Holaaa!!!

Perdoneu que m'hi posi, estava tafanejant, a veure si puc anar aprenent alguna cosa...
Fa molts anys que anem buscant, de fet, vam fer 3 ia i 1 fiv. La fiv va sortir positiva, però vam haver de fer ILE a les 12 setmanes per malformacions incompatibles amb la vida... Arrel d'això vaig fer una sepsis que em va tenir 1 mes a l'hospital amb una operació urgent. D'això fa ja 1 any i mig, i ara ja estem preparats per tornar-hi.
Resulta que tinc SOP i tinc uns cicles super llargs. He fet molts to i moltes temperatures, però passaven els mesos i no detectava mai ovulació, així que ho deixava estar...
He fet molts canvis a la meva vida, sobretot tema alimentació (faig dieta paleo) i esport, que abans no en feia i ara faig Yoga, que m'encanta.
A principis d'any, quan vam voler tornar a fer una fiv, ens van dir que tinc les trompes inflades, amb líquid i adherides. Tinc també pòlip i els ovaris adherits a l'úter. Així que vam deixar-ho tot parat perquè no estava preparada per una altra operació. Ara, quan m'he decidit a operar-me, el ginecòleg, veu a la eco que he ovulat. Així que decidim deixar passar uns quants cicles i a veure què passa. Sent també conscients que tenim menys possibilitats de quedar-me i, en el cas que em quedi, les possibilitats d'un ectòpic també són més altes.
En fi, tot aquest rotllo per dir que tot i que ja m'he pres tempes abans, sóc nova, pel tema de no haver ovulat mai, i esperava poder aprendre de vosaltres. Així que si m'hi voleu i obriu post de setembre, m'hi apuntare amb vosaltres.
Faig servir el Woman Log i el FF, el FF em marcava ovulació el dimarts, però avui m'ha canviat la data per divendres, així que no se quan hauré ovulat. Els TO no han acabat de sortir positius, però ja veig que podria ser que com que són els estrets, m'hagi passat com a l'Acidilla.
La pujada de temperatura si que l'he tingut, d'aqui dedueixo que si que he ovulat.
Que complicat tot!!
Bé, doncs espero que ens anem trobant per aquí!! Us desitjo molta sort a totes i perdoneu pel rotllo que us he fotut hehe

Una abraçada forta!!
MiMi_M_T

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. set. 05, 2017 6:30 pm

Bona tarda grafiqueres
Com van aquestes tempes ?
Jo vaig avular aquest cap de semana, aixi que ara cap a desespero.
Obrim el Grafiqueres de Setembre ??

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: