⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » ds. juny 24, 2017 10:49 am

Bon dia noies!!

Sento la desconnexió però entre final de curs i Sant Joan, he anat de bòlit. Doncs els tacadets han acabat en warry, per lo que ja salto a Juliol. Com aquest mes he rebut els TO, en aquest cicle ja anirem filant prim, a veure si l'encertem. No estic gens desanimada ja que ens hem posat 6 cicles com a tope per a començar a preocupar-nos i només anem pel 2n. Ens queden 4 cicles per tenir el positiu i veient que amb la peque va venir a l'últim, no perdem l'esperança!!!! Ara toca gaudir de piscineta, cervesetes (tot i que són poques i tard perquè encara dono el pit) i moooolta muntanya!!!

Plum, Halia, com aneu? Digueu-me que vosaltres heu hagut de celebrar Sant Joan amb Pimky!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: plum » ds. juny 24, 2017 5:09 pm

Hola noies! lleona!! Ostres quina rabia jo q pensava més amb implantanció...però bé a prendret un gintoniquet i a seguir buscant i disfrutant!! Serà per mesos!! Jejeje

Mode ego: De moment no hi ha presència de warry... Però hem d ser prudents!! :miko:
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » ds. juny 24, 2017 10:45 pm

I tant que hi han mesos! Plum, quan penses fer TE si no ve la maleïda? Perque això pinta de conya! :ok:

Halia, com vas, tenim bones noticies??
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » ds. juny 24, 2017 10:59 pm

Plum, com vas?doncs si que fa bona pinta, ja informaras!
Em sembla que anem de la maneta, per ara jo sense warry i 0 psicosimptomes... :-o00m
Estic de cap de setmana fora pel que entre platja, piscineta i jugar amb la nena no m'ha donat massa temps per pensar.. :-:)
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » ds. juny 24, 2017 11:06 pm

Lleona, bonica, ara t'he pogut llegir. Sento molt l'arribada de la w..temps tenim i taaant!
Sento escriure en modo soso pero aqui la conexio es fatal...
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » ds. juny 24, 2017 11:53 pm

Merci guppy, espero que tu tinguis més sort i el solstici d'estiu et porti un positivas com una casa. Vaaaa que hem d'acabar el mes amb més panxetes!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
plum
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: plum » dg. juny 25, 2017 7:50 am

Bon dia noies!! guppy tandebó sigui panxulina!! Ja ens aniràs informant!! quina sort que no tinguis temps per pensar-hi! Jo com q treballo els caps de setmana no he tingut temps de fer coses que em distreguin... Tot i que a la feina tmb desconectu bastan...

Mode ego: segueix sense aparèixer :miko: però tinc un dilemaaa! Me de comprar el TE però el meu novio (no magrada gens "el meu noviu" jajaja però tampoc estem casats axi q sempre sem fa raru dirli noviu o parella jaja) no torna a casa fins dimarts a la nit així q no se si fer-me'l sola o esperar una mics més i de pas a veure si baixa la innombrable...
Estic bastan nerviosa i tmb em fa por q això sigui el q mestà retressant la warry... Aiixxx!!!
Avui me llevat amb gust metall a la boca però ha marxat ràpid... He llegir q podria ser simptome?? En fi.. sento el rollu!!! Gràcies a totes!!
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » dg. juny 25, 2017 2:44 pm

Plum, ja has pensat quan fer-te TE?si no pots esperar fins dimarts te'l podries fer i si dona positiu li pots fer una bona sorpresa al plumo (soparet, algun detallet per ensenyar-li...). Ara be, fer test conjunt es xulo, fa il-lusio...jo ho vaig fer aixi amb la nena, a primera hora del mati.Aixo depen del grau de paciencia que tinguis! ;-)))

Jo segueixo igual. Sense warry i sense psicosimptomes. Despres de dinar he tingut com nausees, pero perfectament podrien ser nervis, avui ja hi penso mes! :-:)
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » dg. juny 25, 2017 3:11 pm

Plum Jo també em vaig fer el TE amb el meu company i és molt maco, però amb la següent vull intentar donar-li una sorpresa. Vamos, que qualsevol de les dues opcions és bona!!

Guppy, quan et faràs TE si no ve la warry?? Vaaa que volem veure més +!!!

La resta de desesperos com van? quins són els següents?

I el tema jefa de juliol, qui s'ofereix?? Que ja ens queda una setmana per acabar juny!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Blue Moon » dg. juny 25, 2017 3:23 pm

Nosaltres ja ens hi hem posat :r)
El que no tinc gaire clar es quan es la sw i el temps de desespero, a veure si em podeu guiar... La meva data nw es el 15 de juliol, el mes passat vaig notar cw entre el 31 i 1, pero la w va ser el dia 17... I clar, eren 31 dies, no 30 com aquest mes.
Estem fent metode margarita aixi que suposo enganxarem el dies fertils, pero la sw voldria provar tots els dies, o penseu que millor dia si dia no x regenerar soldadets? No ho tinc gens clar :-:)

Com aneu les properes nw??? Aquesta setmana hi havia varies... Tenim noves sorpreses?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » dg. juny 25, 2017 3:37 pm

Sempre és millor deixar reposar els soldadets i fer dia si i dia no. Nosaltres fem dia si i dos no (duren uns 3 dies) i en la sw fem dia si i dia no.

Sobre la SW sol ser al mig del cicle, però això és molt poc fiable ja que a vegades ballen i el cicle s'allarga o s'escurça. Et recomano fer TO i així ho sabràs segur amb un error de 24h com a molt. (quan surt el TO+ ovules en 24-36h màxim)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Blue Moon » dg. juny 25, 2017 5:05 pm

Gracies lleona! Si no em quedo aquest mes em comprare TO pel mes proper, per ara provarem anar a cegues i a veure que tal! El mes proper ja afinarem una mica la cerca, total tambe tenim 6 mesos de temps. TE si que en tinc, els vaig comprar abans de la cerca per internet, ja he llegit que un cop provats els baratets cal assegurar-se amb un de farmacia.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Lleona » dg. juny 25, 2017 6:12 pm

Depen de la sensibilitat del TE baratet no et caldrà perquè pot tenie més sensibilitat que un CB, però encara que ho vegis bé ja et sic jo que acabes comprant un CB per a veure-ho esceit. Fa més il·lusió que una ratlleta!! Amb els que no tindràs problemes són amb els TO. En 27 cicles de cerca sempre hem va clavar la ovulació.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » dg. juny 25, 2017 9:43 pm

Com esteu noies? Dema em podre connectar al pc i personalitzare i actualitzare com cal!
BlueMoon, que be aquesta sexy week tan ben amortitzada que voleu fer ;-))) , però si, millor deixar descansar una mica els soldadets i fer-ho dia si dia no...la Lleona t'ho ha explicat molt be!
Per cert, Lleona tu podries ser una de les candidates a jefa de juliol! Dones bones explicacions i participes activament.
Les que teniu data de no w a començaments de juliol com aneu?
Plum!!! Com vas?

Mode ego:continuo igual sense w. Estic ben descol-locada, ja us vaig dir dies enrere que tenia simptomes totals de w i per tant no em feia cap il-lusio. Aquesta tarda algun doloret intermitent d'ovaris, pero poc. Dema si no apareix anire a comprar TE...us confesso que avui he passat per davant d'una farmacia alla a la platja i no m'he atrevit a comprar-lo :-)(-:
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Blue Moon » dg. juny 25, 2017 9:56 pm

Gracies guppy, i molta sort, creuare dits x tu!
Doncs farem dia si dia no fins la propera data de nw, i si arriba la w encarregare els TE pel mes que ve.
Jejeje ja imagino que el cb fa mes ilu, ojala el necessiti aviat ;-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Halia » dl. juny 26, 2017 8:12 am

Hola boniques!!!

Perdoneu estar tant out! Però no tinc temps per mirar el SP mai... :ufs: :ufs: :ufs:
Ja s'acaba juny i estic molt contenta de les panxus que s'han anat cantant!! :love: :-())
A les que ha vingut la warry, molts ànims, pq juliol segur que serà el vostre mes!!!

Jo encara no puc incloure'm a cap grup perquè no m'ha vingut la warry encara... m'he anat fent TO's i crec que no he ovulat mai... pot ser??? Mai ha sortit marcada la segona ratlla de manera forta. Un dia va ser el que més fort va sortir i era més fluixeta que la de control... :ufs: :ufs: Així que crec que no prendre'm les pastilles m'ha trastocat tot...

En fi... a veure quan em baixa la regla i podem encetar una nova cerca... :-)(-:
Imatge
Imatge
matrioshka
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 14, 2017 1:05 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: matrioshka » dl. juny 26, 2017 1:21 pm

Hola a tootes,

Soc nova, veig que escriviu amb moltes sigles, aviam si m'aclareixo :--/)

Em presento

Nom: Matrioshka
Edat dels dos: 36 i ell 42
Cicle de cerca i durada del cicles: 5 i durada 23-28 dies
Nº Fills: 1 petit de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 12 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Aquest mes he començat amb test d'ovulació, perque no acabo de veure clar quan ovulo. Tinc cicles alterns de 23-24 dies i de 28-30 dies. Moltes ganes de quedarme embarassada de nou però nerviosa perque se que patiré moooolt.
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » dl. juny 26, 2017 3:30 pm

Matrioshka, benvinguda!! : lasito : Esperem que al juliol puguem cantar la teva panxeta!

Halia, la teva darrera warry va ser al maig doncs??

Plum, com estàs? Has fet TE?

Noies... he fet TE clearblue aquest migdia: POSITIU!!! estic embarassada!!!! :b-))) :b-))) :b-))) Estic molt molt contenta!!! I també una mica als núvols, ja us vaig dir que feia una setmaneta no pensava pas que ho estava. Però aquest mati ja les sensacions eren unes altres...Està clar que fins el darrer moment hem de mantenir un mínim d'il-lusió, encara que pensem que no hem encertat. Anims a totes, de veritat!!
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 26, 2017 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Moxaina » dl. juny 26, 2017 3:46 pm

Guppy quina bona noticia!!! enhorabona!!! :-()) :-()) :-())
Imatge
Imatge
guppy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » dl. juny 26, 2017 3:46 pm

: lasito : PROPERES DATES NO W : lasito :

Plum: 24 de juny :-o00m
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol



Moxaina, Porotin i Airuni, properes dates no warry, com esteu?
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2017 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::