⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
plum
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: plum » dl. juny 26, 2017 5:13 pm

Matrioshka benvinguda!!!

GUPPY!!!! ENHORABONAAAA!!! o-o:) :-) que bé me nalegro moltíssim!!!

Noies jo aquesy migdia depsres d dinar mhe fet el TE xq estava desquicidada i ha sortit negatiu :( però bé no se fins que no baixi la warry no se què pensar... Pot ser q sortis negatiu x haver begut molta aigua i no ser el primer pipi del dia? O bé simplement no ho estic i jasta! Però si no ho estic que baixi ja!!! Quin horror...
Ara deixaré passar uns dies...
pingu2015
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

EntradaAutor: pingu2015 » dl. juny 26, 2017 6:43 pm

Guppy, enhorabona!!!!! Quina ilu!! >.-<: :-())
Plum, molts ànims bonica, jo aquest mes he estat com tu i es una mica desquiciant, però encara pot ser :-o00m
Benvinguda matrioshka!!
Com van els desesperos?
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dl. juny 26, 2017 9:26 pm

Guppy moltes felicitats!!!! Ja et vaig dir que feies pudor a panxa!!! Quina il·lusió!!! Ara a gaudir-la!!

Matrioshka benvinguda!! Si tens dubtes amb les sigles mira el primer post que tenim el mega-diccionari! I si no, pregunta i t'ho explicarem el millor que puguem!

Plum, ànims, fins que no baixi la warry hi ha esperança!!

Sobre el tema de jefa de juliol no tinc cap problema en ser-ho, ja estaré de vacances i si la peque em deixa, podré actualitzar força sovint. A veure si ser jefa em porta sort!! I apunta'm pel 17/7 per DNW.
Imatge
Imatge
Imatge
Porotin
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 10:03 am

EntradaAutor: Porotin » dl. juny 26, 2017 10:15 pm

Guppy moltissimes felicitats!!!!!!! quina super noticia!!!!!! de veritat estic molt contenta veure que hi ha nous positius!!!! Jo com que fa tants mesos que no veig avencos a vegades em desespero!!!! De veritat, quina bona noticia!!! <:-< <:-< <:-< <:-< is coming!!!

Plum, tranquila com t'han dit ja fins que no arribi la warry hi ha esperanca... aixo de fer-se TE abans d'hora no es bo... tot i aixi tens algun sintoma?

Matrioshka, benvinguda!!!! A veure si el grup et dona bona sort!!

Jo vaig forca liada aquesta setmana i no tinc massa temps per pensar... a mes no em vull fer cap TE fins que passin com a minim 5-7 dies dsd que m'hauria de venir la warry, aixi que encara em queda!!!

La resta com aneu? Moxaina, com va el teu desespero... que tu i jo anem iguals!! >.-<: >.-<: >.-<:

Be, molts anims a totes i un altre cop felicitats Guppy!!! :-()) :-())
Halia
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dl. juny 26, 2017 11:11 pm

Felicitats Guppy!!!!

Quina il·lu!!!!

Benvinguda Matrioshka!!!!

Sí, va ser el 26 d maig! Aviam quan em vol baixar la warry... avui el TO tmb era blanc nuclear i a l'estona apareix la segona ratlla tènue. Aisss quin rotllo!!! Tot i així no hi penso massa pq amb la nena vaig de cul!!! Li hem tret el bolquer així que no estic pas avorrida!!!
Imatge
Imatge
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dt. juny 27, 2017 7:15 am

Bon dia Cercadores!!!
Entro per felicitar la Jefa Guppy!!!!! Felicitats!! Una altre panxeta :b-))) :b-))) :b-))) !!!

Ànim per les que quedeu en desespero i moltíssim sort a les cercadores de juliol!!!!
ImatgeImatge
Imatge
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dt. juny 27, 2017 9:47 am

Bon dia boniques... perdoneu però tinc al peque amb febre des-de fa 3 dies i aquesta nit ha vomitat 2 cops... només vol mami i teta, tinc els mugrons adolorits ja :ufs:
Em falta 1 setmana per la data NW i no noto res de res, així que de moment porto be el desespero. Que tal la resta??
Imatge
Imatge
Porotin

EntradaAutor: Porotin » dt. juny 27, 2017 10:07 am

Moxaina ha escrit:Bon dia boniques... perdoneu però tinc al peque amb febre des-de fa 3 dies i aquesta nit ha vomitat 2 cops... només vol mami i teta, tinc els mugrons adolorits ja :ufs:
Em falta 1 setmana per la data NW i no noto res de res, així que de moment porto be el desespero. Que tal la resta??

Moxaina, tu i jo anem a la par a la par en tot!!! Jo tambe tinc a la peque (20 mesos) amb febre desde diumenge no se si trucar al pediatra ja... ;) anims guapa!!!!
Lleona
Entrades: 538
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dt. juny 27, 2017 11:15 am

Noies, veig que totes les DNW que queden ja són de juliol. Si voleu em poso amb el post de julioli l'obrim ja, encara que sigui juny. Així ja podem començar a cantar panxetes de juliol. Bé, ja em direu i em poso mans a la feina!
Imatge
Imatge
Imatge
guppy
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: guppy » dt. juny 27, 2017 11:36 am

Lleona, per mi ok que obris post.Jo aquesta tarda actualitzare be des del pc i quan obris jo tanco aquest fent una mica de repas de tot ;-)
guppy

EntradaAutor: guppy » dt. juny 27, 2017 6:51 pm

Plum, com estàs, com ho portes? has tornat a fer TE? Realment fins que no hi ha w hi ha esperança de que sigui panxeta, així que anims. Has provat de fer test clearblue? No ho donis per perdut encara.

Moxaina i Porotin, veig que per ara porteu bé el desespero. Espero que aquest mes de juliol sigui el vostre i aconseguiu la panxeta. I que es recuperin aviat els peques!

Halia, doncs quin rollo, has anat fent TO cada dia?

Oli, com et trobes? Gràcies per entrar per felicitar-me. He vist que has obert post de mares de febrer. Quina il-lusió!

Noies, gràcies per les felicitacions! Ara potser m'ho començo a creure, però vaig amb una mica de por i a l'expectativa del que passarà, ja que avui he tacat una mica... Així que ja veurem com acaba tot!

Aquest mes només falta saber noticies de la Plum. La resta de dates no warry son ja del juliol. Que ràpid ha passat aquest mes!
guppy

EntradaAutor: guppy » dt. juny 27, 2017 6:53 pm

: lasito : PROPERES DATES NO W : lasito :

Plum: 24 de juny :-o00m
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Lleona: 17 de juliol
plum

EntradaAutor: plum » dt. juny 27, 2017 7:44 pm

Noies!! per mi també perfecte que obriu nou post!!!
Jo ancara sense warry.... ¬¬ avui me comprat el clearblue i demà al matí a primera hora me'l faré... a veure què passa! si surt negatiu i continuo més dies sense regla aniré al ginecòleg xq sincermanent no entenc re! els altres mesos m'havia vingut puntualíssima! així que res, a l'expectativa.... :miko:

gràcies noies... :-o00m :-o00m
Moxaina

EntradaAutor: Moxaina » dt. juny 27, 2017 9:02 pm

Aiiiiii Plum!!! Estarem atentes demà al mati!!!! Digues algo eh!!!!
Imatge
Imatge
Porotin

EntradaAutor: Porotin » dt. juny 27, 2017 9:47 pm

Siiii Plum mantingue'ns informades... Jo fa uns mesos (com que porto tants cicles buscant ja...) em va venir als 4-5 dies, pero si tu ets puntualissima no te cap sentit esperar mes!!!

Aii, jo estic taaaan desanimada que no em crec que pugui arribar a quedar-me mai mes... pero be, avui m'han donat una molt bona noticia i es que uns amics que duien 2 anys buscant, ella esta embarassada... M'he posat taaaan contenta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

En fi, fins dema, plum estarem esperant les teves noticies.
pingu2015
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

EntradaAutor: pingu2015 » dc. juny 28, 2017 9:30 am

Bon dia boniques!
Plum, quan puguis ens informes, creuem els dits!
Guppy podria ser sagnat implantació no? Molta :-o00m
Porotin, va aquest estiu es el nostre!!! Ànims!!! I que bé l'amiga!
Lleona, genial que obris nou post i espero que com a la Guppy et portu sort i poguem cantar la teva panxu!
La meva data de NW es el 15 juliol, nosaltres ja hem començat la SW!!
Que tingueu un bon dia!
Petons a totes!!
Nadadora19
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 12, 2017 1:56 pm

EntradaAutor: Nadadora19 » dc. juny 28, 2017 9:54 am

Felicitats Guppy i molt ànim, que el tacat, siga d'implantació!!

Moltes panxetes en marxa i d'altres en projecte, gaudiu-ho!!!

Us segueixo callada i vorem a quin grup m'afegeixo, estic amb repós relatiu i utrogestán, per amenaça... aissss...

Moltes gràcies per deixar-me compartir!!!
Moxaina

EntradaAutor: Moxaina » dc. juny 28, 2017 10:20 am

Plum!!! digues algo!!!

Jo no tinc massa esperança tampoc, aquests dies que ha estat el peque malalt ha mamat molt, tant que em sembla que m'ha pujat la producció un altre cop, portava dies que no rajava (si, encara em sortia de l'altre pit mentre mama d'un...) i ara de nou se m'omplen i em rajen :ufs: no se si aquesta "sobreestimulació" no ajuda a que un possible s'implanti.... en fi!!!

Nedadora anirà tot be ja veuràs!
Imatge
Imatge
plum

EntradaAutor: plum » dc. juny 28, 2017 5:34 pm

Noies escric desde el movil ràpid més tard personalitzo!

Només dir q ha sigut un altra negatiu però bé, no estic trista estic desconcertada... No entenc re. Només desitjo q si no ho estic que baixi ja....
Halia
Entrades: 428
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dc. juny 28, 2017 6:43 pm

plum ha escrit:Noies!! per mi també perfecte que obriu nou post!!!
Jo ancara sense warry.... ¬¬ avui me comprat el clearblue i demà al matí a primera hora me'l faré... a veure què passa! si surt negatiu i continuo més dies sense regla aniré al ginecòleg xq sincermanent no entenc re! els altres mesos m'havia vingut puntualíssima! així que res, a l'expectativa.... :miko:

gràcies noies... :-o00m :-o00m

Plum, jo estic com tu. No baixa i tampoc tinc la regla. No hi pensis... ja baixarà!! :ok: Esperarem juntes a que ens baixi la warry... :-o00m

Doncs, si voleu obrir el post de juliol... compteu amb mi! Allà ens veiem!! >.-<:
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: