*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: gosset
Entrades: 413
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dg. jul. 02, 2017 10:50 am

:***: :***: Benvingudes cercadores de juliol i agost!!!! :***: :***:

L'estiu ja ha arribat amb la caloreta, les vacances, la platgeta, la muntanya... I espero que amb moltes panxetes noves!! :panxeta: :panxeta: Comencem estació i això segur que també ens porta bona sort.

Per començar a crear la nostra tribu aneu omplint el qüestionari i jo us aniré afegint al post principal per a poder-nos conèixer millor.

Nom:
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W):

CERCADORES DE JULIOL

Nom: MiMi_M_T
Edat dels dos: jo 33, ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest será el 6é cicle
Nº Fills: tenim 2 nens de 4 i 6 anys. a veure si arriba la nena
Data NW (importantíssim!): 17 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ens agradaría molt que fos una nena, pero despres de tants cicles buscant, ens es igual si es nen :love:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Alternativa cap, continuar buscant i fer vida normal. Al Juliol es el meu cumple i estaría perfecte una panxeta de regal :-())

Nom: Lleona
Edat dels dos: últims dies dels 29! Ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt, 3r amb medicació, durada 24 dies (que vaig allargant amb la medicació fins als 28 dies)
Nº Fills: 1 nena preciosa de 10 mesos
Data NW (importantíssim!): entre el 17 (24CD) i 21 (28CD)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc una nena de 10 mesos que vem trigar 27 cicles aconseguir, i ara ens llencem a buscar el germanet/a ja que sempre hem tingut clar que volíem mínim 2 i que es portessin poc.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): gaudir d'una bona cervesa artesana quan la peque dormi, ja que fem LM i continuar amb els hipopressius. I gaudir dels últims dies abans de deixar els 29! Com diu la Mimi, seria un bon regal d'aniversari!!

Nom: Plum
Edat dels dos: ell 28 jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: en teoria 29 tot i que ja no se què pensar.
Nº Fills: 0!
Data NW (importantíssim!): ????? era el 24 de juny ¬¬
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: desesperada XD en breus sortirem de dubtes ja sigui pel test o pel metge o analisi de sang YA!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): un GIN TONIC COM UNA CASA i embotit a cascoporro!

Nom: Ir26
Edat dels dos: ell 34 i jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle. 28 dies de durada.
Nº Fills: 2 fills
Data NW (importantíssim!): 16 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: En les altres ocasions hem trigat poc, el nen va ser a la primera i la nena va ser a la segona... de fet vaig cantar positiu al juliol 2015, a veure si tenim sort! :-())
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): mojitos a la platja!

Nom: pingu2015
Edat dels dos: Jo 35 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er, normalment 26-27 dies
Nº Fills: 1 príncep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 15 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el nen em vaig quedar en el tercer cicle, ens passarà igual ara???
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): menjar embotit i algun mojito!!!

Nom: -Juno-
Edat dels dos: 36 i 39
Cicle de cerca i durada del cicles: cicle 0 de cerca. Cicles d'entre 23 i 28 dies
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 16 juliol aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: he posat cicle 0 perquè aquest encara no cercarem com a tal, la nostra idea és posar-nos-hi al proper, que encara serà juliol i a més estarem de vacances! Així que aquest primer cicle serà modo test :-) de fet tot just començo SW. Però he vist el post obert i m'ha fet il·lusió apuntar-me ja per anar-me ambientant.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): res de l'altre món, seguir amb els meus vins i les meves cervesetes.

Nom: NaRoNa
Edat dels dos: 31 jo i 32 ell1
Cicle de cerca i durada del cicles: també cicle 0! M'han tret el diu aquest cicle i ens han recomenat no posar-nos-hi fins al següent cicle, però també m'ha fet gràcia entrar i començar de 0 amb vosaltres! cicles de 28 dies de durada.
Nº Fills: 1 nen de 3 anys i mig
Data NW (importantíssim!): 14 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: el dia 16 fara un any que ens vam casar i ens hauria encantat cantar positiu, pero no podra ser...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): res de diferent! Gaudir les vacances cercant i seguir vivint amb il.lusio

Nom: Halia
Edat dels dos: Ell 28 i jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el 1r oficial perquè l'anterior vaig fer un "desbarajuste" deixant les pastilles...
Nº Fills: Tenim una nena de 2 anys!
Data NW (importantíssim!): 29 de juliol!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim dos gats, vivim prop de la platja i ens encanta passar els caps de setmana en família!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs gaudir molt, molt, de les vacances!!! Les començo en 2 setmanes!!! :b-)))

Nom: Moxaina
Edat dels dos: 29 jo 31 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, irregular.. de 28 a 40
Data NW (importantíssim!): Senos Clue 4/8
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquesta segona cerca està sent tota una aventura!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Menjar formatge de llet crua!

Nom: Blue Moon
Edat dels dos: Ell 39, jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle. Els tinc d'uns 28-30 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 15 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Després de casi 18 anys junts ens casem al juliol i ho farem coincidir amb la cerca (tot i que no ens casem per això). Jo mai havia volgut fills i fa uns mesos vaig canviar el xip d'un dia per l'altre i estic en desespero per començar ;-))) Ell sí en volia però es va adaptar a mi, no ho tenia com a necessari. Després d'analítiques i proves vàries per un problema de fetge (que al final no sabem què ha estat, s'ha passat després d'un any) a la fi tinc llum verda a finals de mes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Gaudir de les vacances ja que ajunto els 15 dies per casament amb el mes de vacances.

Nom: Fleur
Edat dels dos: Jo 27, ell 41
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r i crec que 30
Nº Fills: Jo cap, ell 2, de 12 i 9 anys
Data NW (importantíssim!): 13 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Degut a la diferència d'edat que ens portem amb la meva parella, és una relació que hem madurat, parlat i meditat molt i després de 3 anys hem arribat a la conclusió que estem fets l'un per l'altre, que ens estimem moltíssim i ens hem decidit buscar un fill junts. La veritat és que amb els seus 2 fills em porto super bé i ell és un super pare, i com sempre dic, dels 6 anys en endevant, ja tinc les pràctiques fetes :-D i als 2 ens fa molta il·lusió tenir un fill junts.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Descansar i fer molts deures (es diu així, no?), que tenim els nens de colònies

Nom:Miriam24
Edat dels dos:35 jo i 33 ell
Cicle de cerca i durada del cicles:2 cicle i son de 26-27 dies
Nº Fills:1 nena que farà aquest mes 7 anys,sería un bon regal de cumple!
Data NW (importantíssim!):16 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:tenim moltissimes ganes de donar-li un germanet a la Jana,a veure si no triga!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Seguirem disfrutant de l'estiu i que vingui quan hagi de venir!

Nom: Porotin
Edat dels dos: 36 i 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 9e cicle i molt molt desanimada. uns 28-30 dies
Nº Fills: 1 nena de 21 mesos
Data NW (importantíssim!): 5-6 Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Portem desde Novembre 2016 buscant i la veritat que estic molt molt desanimada... :(
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): continuar fent molts deures aquest mes de Juliol... pero amb molt poques expectatives.

Nom: rosae7
Edat dels dos: 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle, 29 dies.
Nº Fills: 1 nena de 3 anys
Data NW (importantíssim!): 26/07
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Em vaig quedar embarassada de la nena a la primera. Vaig provar els test d’ovulació per saber quan ovulava i menos mal! Perquè de pensar que la lògica era cap la meitat, el positiu va arribar el dia 17 i 18 del cicle, ho vem fer aquells dos dies i va arribar el positiu. Aquesta vegada no volem utilitzar els test però clar no sé si sempre ovularé com aquell cop o no... així que a priori ho anirem intentant...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): gaudir del tot inclòs a les vacances d’agost...

Nom: Airuni
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle 30/31 dies
Data NW (importantíssim!): 7/07
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vam començar la cerca a l'abril i anem fent amb la calma, aquest cicle no crec que ho haguem encertat ni he mirat SW i em fet poc deures i no crec que encertem.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Disfrutar de les vacances els 3!!

Nom: Piltrafa
Edat dels dos: jo 28, ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: des de l'abril però realment és el 2n cicle amb OMIFIN, sense no ovulo. L'últim cicle ha sigut de 34 dies
Data NW (importantíssim!): Suposo que cap a l'11 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc ovaris poliquístics des de sempre. El primer cicle amb l'OMIFIN no m'ha funcionat però tampoc no ens hi vam posar seriosament. Vaig fer test d'ovulació per saber si ovulava i sí que vaig ovular. No tornaré a fer TO, ens fa forçar-nos massa.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Com aquest últim cicle, dedicaré un cap de setmana a menjar bé i gaudir d'un bon vi i d'un bon gintònic.

Nom: Xenia
Edat:28 i 30
Cicle de cerca i durada:
Nº Fills:
Data de NW: 22 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Hola futures mamis!! Nosaltres vam començar a buscar el nov. i el feb. vaig tenir el meu primer positiu... pero maleuradament vaig tenir un avortament bioquimic... va ser molt durillo dsp del avort hem continuat buscant pero amb molta calma!!!! ara em torno a sentir amb energies :miko: tot hi k tmb amb por i paranoies de no poderm tornar a quedar o de que em torni a passar!. Per mi el mes complicat de la cerca es guardar la calma no obsecionart i no pensar-hi tota l'estona!!!!

Nom: Sa6
Edat dels dos: 35 ell i 34 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er, molt irregular 30-35
Data NW (importantíssim!): entre el 30/07 o 4/08
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ja tinc els TO a punt, tinc uns cicles llargs i irregulars però espero que això no sigui un problema, de moment tindrem una llarga SW que això sempre és bo.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Continuar buscant, tot just comencem.

Nom: between
Edat dels dos: jo 32, ell 42
Cicle de cerca i durada del cicles: portem any i mig des que vam deixar els preservatius. Tinc cicles d'uns 26 dies
Data NW (importantíssim!): 6 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs... apuntar-me a cercadores per mi és un pas molt important perquè, tot i que tinc clar que vull ser mare, tinc sentiments contradictoris i no veig que a mi m'estigui arribant el moment i la il·lusió que teniu vosaltres. No sé si és por de lo desconegut, o por de deixar la meva vida i les coses que m'agraden...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): la veritat que jo segueixo fent la meva vida igual (gimnàs, sortides, sopars etc).

Nom: FuturaMami72
Edat dels dos: 29 ell, 30 jo
Cicle de cerca: 1r cicle
N fills: 1 nen de 22 mesos
Data NW: 29 d'agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Dons amb el primer embaraç vem tenir el positiu el primer mes de cerca i tot i que se que fins a un any esta dins de la normalitat, si hem costa molts cicles suposo qué tal com soc jo no podré evitar rallarme..
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes: continuar-ho intentant :love:

Nom: Acidilla
Edat dels dos: 34 els dos.
Cicle de cerca i durada del cicles: 1 post avortament diferit, 8 en total. Els cicles tinc de tot, amb una mitjana de 33 dies.. Depèn del mes, haig d'estar molt pendent dels TO i les tempes.
Nº Fills: 0 patatero
Data NW (importantíssim!): CREC que 11 d'agost. Es el primer cicle amb una regla com Déu mana i crec que vaig una mica descontrolada.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: com he comentat vinc d'un avortament diferit al juny a la setmana 8. Se'm va parar a la 6+3 aprox. Això em va destruir bastant mentalment durant aquests dos me,sos. Però ara amb el cicle reiniciat torno a la càrrega...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs disfrutar les vacancetes i fer-me una bona sangria a una terrassa mentre pugui si no hi ha un positiu...

Nom: Eia_
Edat dels dos: Jo 34, ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, durada 28 dies, sóc com un rellotge.
Nº Fills: 1 nineta de 25 mesos
Data NW (importantíssim!): aprox. 31 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tenim una nena de 2 anys que es un encant. Em vaig quedar embarassada al 2n cicle de cerca, aixi que espero que aquesta cerca sigui tambè curteta. Ja teniem clar que voliem un segon (com a minim) i ara creiem que es un bon moment.

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): seguir disfrutant del estiu amb la nostra petita :anec:

Nom: Panda (fa 11 mesos k no dormo més d 3h seguides :miko: )
Edat dels dos: 32 ell 28 jo ( en uns dies 29)
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r, durada pffff ni idea... només he tingut 2 regles desk vaig tenir el meu 1r fill (un cicle d 81 dies i l'altre d 42... ara tinc la 3a regla)
Nº Fills: 1 fill d'11mesos (és agostero així k en breus farà l'any)
Data NW (importantíssim!): segons Clue 31 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: l'agost de l'any passat vaig tenir al meu fill, un dia després del meu aniversari...Així k va ser el millor regal del món mundial.
Tinc una tribu x whatsapp k vàrem crear gràcies a socpetit de mares agosteres i ens hem ajudat MOLTÍSSIM
Sóc mestra i, després de la baixa, vaig agafar excedència per poder gaudir del peque al 100% (al setembre torno a la feina)
No tinc regles regulars xk encara fem pit i el meu fill és un xupòpter :-D I el menjar diu k tururú
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): gaudir de les vacances i practicar molt.

:sogra: :sogra: DATES DE NW :sogra: :sogra:

Plum: 24 juny :-()) :-())
Moxaina: 5 de juliol :-()-)
Porotin: 5 de juliol :-()) :-())
Airuni: 7 de juliol :-()-)
Rutty: 9 de juliol :-()-)
Matrioshka: 12 de juliol ?-)
Fleur: 13 de juliol :-()-)
NaRoNa: 14 de juliol ?-)
Blue Moon: 15 de juliol :-()-)
Pingu2015: 15 de juliol :-()-)
Ir26: 16 de juliol :-()) :-())
-juno-: 16 de juliol :-()) :-())
Miriam24: 16 de juliol :-()-)
Lleona: 17 de juliol :-()) :-())
MiMi_M_T: 17 de juliol :-()-)
Xenia: 22 de juliol :-()-)
Rosae7: 26 de juliol :-()-)
Halia: 29 de juliol :-()) :-())
Sa6: 30 de juliol :-()-)
Airuni: 6 d'agost :-()-)
between: 6 d'agost :-()-)
Atuchi: 8 d'agost
Fleur: 9 d'agost
Piltrafa: 11 d'agost
Acidilla: 11 d'agost
Miriam24: 12 d'agost
Pingu2015: 13 d'agost
Blue Moon: 14 d'agost :-()-)
Moxaina: 14 d'agost
MiMi_M_T: 15 d'agost
Galey : 15 d'agost
Rutty: 17 d'agost
Rosae7 : 19 d'agost
Xenia: 24 d'agost
Futuramami72 : 29 d'agost
Eia_: 31 d'agost
Panda: 31 d'agost
Sa6: 1 de setembre

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Lleona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 12, 2017 10:45 pm, en total s’ha editat 42 vegades.
Imatge
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 916
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. jul. 02, 2017 11:23 am

Oooooo post de Juliol
Jefa apunta !
Nom: MiMi_M_T
Edat dels dos: jo 33, ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest será el 6é cicle
Nº Fills: tenim 2 nens de 4 i 6 anys. a veure si arriba la nena
Data NW (importantíssim!): 17 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ens agradaría molt que fos una nena, pero despres de tants cicles buscant, ens es igual si es nen :love:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Alternativa cap, continuar buscant i fer vida normal. Al Juliol es el meu cumple i estaría perfecte una panxeta de regal :-())

Molta sort a totes !
plum
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

EntradaAutor: plum » dg. jul. 02, 2017 2:56 pm

Hola de nou noieeees! ancara estic pendent de la warry però m'apunto fins que no es demostri panxu o retràs monumental! demà arriben els tests.... :-o00m

Nom: Plum
Edat dels dos: ell 28 jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: en teoria 29 tot i que ja no se què pensar.
Nº Fills: 0!
Data NW (importantíssim!): ????? era el 24 de juny ¬¬
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: desesperada XD en breus sortirem de dubtes ja sigui pel test o pel metge o analisi de sang YA!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): un GIN TONIC COM UNA CASA i embotit a cascoporro!

:miko: :miko: :-o00m :-o00m
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dg. jul. 02, 2017 5:09 pm

Hola a totes! Fa uns dies vaig entrar esperant veure el post de juliol però encara no l'havieu obert... Quines ganes tenia que l'obríssiu!

Nosaltres aquest mes comencem la cerca del tercer (bé, la warry va vindre el dia 19 de juny). En principi la NW s'espera pel dia 16 de juliol, a veure si tenim sort! Tenim un nen de 2 anys (al novembre en farà 3) i una nena de 1 any fet al març (1 any i 3 mesos). Son molt peques si, però volem una família gran (tots dos en venim de families de 3 i 4 germans). En les altres ocasions hem trigat poc, el nen va ser a la primera i la nena va ser a la segona... de fet vaig cantar positiu al juliol 2015, a veure si tenim sort! :-())

Nom: Ir26
Edat dels dos: ell 34 i jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle. 28 dies de durada.
Nº Fills: 2 fills
Data NW (importantíssim!): 16 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: En les altres ocasions hem trigat poc, el nen va ser a la primera i la nena va ser a la segona... de fet vaig cantar positiu al juliol 2015, a veure si tenim sort! :-())
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): mojitos a la platja!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dg. jul. 02, 2017 5:58 pm

Ir26, benvinguda i et desitjo una cerca ben curteta con les altres dues!! Lo vostre si que és punteria!!

Plum, ja tens hora amb la gine per fer prova de sang? Demà quan rebis els TE, et faràs un altre? Nena, continuo dient que ets un expedient X!! Em sembla que ja t'ho vaig dir, però si vas ovular més tard potser és aquest el motiu de la tardança... A quin CD estàs?

Mimi, segur que aquest mes és el nostre!! Hem de celebrar a lo gran els nostres aniversaris!!!

Com van la resta de desesperos?
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

EntradaAutor: pingu2015 » dg. jul. 02, 2017 7:24 pm

Moltes gràcies Lleona per obrir el post! Torno a estar per aquí a veure si aquest cicle serà el definitiu!

Nom: pingu2015
Edat dels dos: Jo 35 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er, normalment 26-27 dies
Nº Fills: 1 príncep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 15 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el nen em vaig quedar en el tercer cicle, ens passarà igual ara???
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): menjar embotit i algun mojito!!!
-Juno-
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

EntradaAutor: -Juno- » dg. jul. 02, 2017 8:47 pm

Toc, toc… es pot?

Hola! Aquí una que ve de banqueteres amb molta il·lusió!

Nom: -Juno-
Edat dels dos: 36 i 39
Cicle de cerca i durada del cicles: cicle 0 de cerca. Cicles d'entre 23 i 28 dies
Data NW (importantíssim!): 16 juliol aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: he posat cicle 0 perquè aquest encara no cercarem com a tal, la nostra idea és posar-nos-hi al proper, que encara serà juliol i a més estarem de vacances! Així que aquest primer cicle serà modo test :-) de fet tot just començo SW. Però he vist el post obert i m'ha fet il·lusió apuntar-me ja per anar-me ambientant.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): res de l'altre món, seguir amb els meus vins i les meves cervesetes.

Intentaré seguir-vos tant com pugui! Sort a totes!
NaRoNa
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

EntradaAutor: NaRoNa » dg. jul. 02, 2017 11:47 pm

Hola bona nit!

Quina il.lusió tornar a passar per aquí!! Fa 4 anys que estva per aquí embarassada i plena de nervis i dubtes i hem decidit tornar-hi!

Nom: NaRoNa

Edat dels dos: 31 jo i 32 ell1

Cicle de cerca i durada del cicles: també cicle 0! M'han tret el diu aquest cicle i ens han recomenat no posar-nos-hi fins al següent cicle, però també m'ha fet gràcia entrar i començar de 0 amb vosaltres! cicles de 28 dies de durada.

Nº Fills: 1 nen de 3 anys i mig

Data NW (importantíssim!): 14 de juliol

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: el dia 16 fara un any que ens vam casar i ens hauria encantat cantar positiu, pero no podra ser...

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): res de diferent! Gaudir les vacances cercant i seguir vivint amb il.lusio

Espero que ens anem coneguent entre totes i ànims a totes!!! :p-)
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dl. jul. 03, 2017 12:35 am

Benvingudes a les noves incorporacions! Ja us he afegit al primer post.

Narona i Juno, espero que us ambienteu molt aquest cicle banquetero i que al següent tingueu un positiu com una casa! Us desitjo una cerca ben curteta!!!

Moment ego: com la setmana passada vaig rebre els TO avui he començat i de moment res, però nosaltres ja hem començat la SW per si de cas.

Com van els desesperos? Alguna té algun psico-símptoma o ha caigut en fer-se un TE?

Vinga que juny va ser molt positiu i aquest també ho ha de ser!!
Imatge
Imatge
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 03, 2017 8:51 am

Hola a totes :love:

Nom: Halia
Edat dels dos: Ell 28 i jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el 1r oficial perquè l'anterior vaig fer un "desbarajuste" deixant les pastilles...
Nº Fills: Tenim una nena de 2 anys!
Data NW (importantíssim!): 29 de juliol!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim dos gats, vivim prop de la platja i ens encanta passar els caps de setmana en família!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs gaudir molt, molt, de les vacances!!! Les començo en 2 setmanes!!! :b-)))

Encara estic amb la warry, així que de moment entro per anar llegint-vos! :-()-)
Imatge
Imatge
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dl. jul. 03, 2017 11:53 am

Només entro per desitjar-vos molta sort cercadores de juliol!!!
ImatgeImatge
Imatge
Moxaina
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dl. jul. 03, 2017 1:00 pm

Bon dia! Finalment la warry va venir i m'apunto a juliol!!

Nom: Moxaina
Edat dels dos: 29 jo 31 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, irregular.. de 28 a 40
Data NW (importantíssim!): Senos Clue 4/8
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquesta segona cerca està sent tota una aventura!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Menjar formatge de llet crua!

Ir26... em sones molt!!! oi que vem coincidir en alguna cosa? ?-)
Imatge
Imatge
plum
Entrades: 35
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

EntradaAutor: plum » dl. jul. 03, 2017 2:14 pm

entro amb modo ego total! m'acaben d'arribar els tests!! he fet la prova i m'han sortit dooos ratlleteees!! això si la d'embaràs molt fluixeta però surt!! demà al mati m'ho repeteixo i em compraré altra vegada el clearblue! estic contenta però alhora penso: i si no?? ai deu meu XD
MiMi_M_T
Entrades: 916
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. jul. 03, 2017 3:46 pm

Plum... moltes felicitats reina.
Diuen que si hi ha ratlleta hi ha panxeta
Ja ens diras que diu el CB dema :-()) >.-<:

Lleona... tú quin dia fas anys tocaya?

modo ego:Nosaltres ja vam acabar la SW i estic en desespero total
Aixo es fara moooolt llarg , menys mal que entremig tenim aniversaris, festes mejors, sortidetes aixi que espero que passi rapid
Blue Moon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dl. jul. 03, 2017 4:08 pm

Hola noies! El primer de tot, moltes felicitats, Plum! Ha trigat el positiu pero sembla que ja esta clar jeje.
Apunteu-me a mi tambe, ara que ja ha passat la boda ens hi posem en serio, espero que aquest sigui el mes de moltes!

Nom: Blue Moon
Edat dels dos: Ell 39, jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle. Els tinc d'uns 28-30 dies
Data NW (importantíssim!): 15 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Després de casi 18 anys junts ens casem al juliol i ho farem coincidir amb la cerca (tot i que no ens casem per això). Jo mai havia volgut fills i fa uns mesos vaig canviar el xip d'un dia per l'altre i estic en desespero per començar ;-))) Ell sí en volia però es va adaptar a mi, no ho tenia com a necessari. Després d'analítiques i proves vàries per un problema de fetge (que al final no sabem què ha estat, s'ha passat després d'un any) a la fi tinc llum verda a finals de mes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Gaudir de les vacances ja que ajunto els 15 dies per casament amb el mes de vacances.
Imatge
Imatge
Moxaina
Entrades: 285
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dl. jul. 03, 2017 5:01 pm

PLUM!!!! felicitats bonica!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Imatge
Imatge
Fleur
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 22, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: Fleur » dl. jul. 03, 2017 5:57 pm

Hola!

Doncs jo és la primera vegada que escric al fòrum i també estem buscant embaràs, tot i que amb bastanta calma.

Nom: Fleur
Edat dels dos: Jo 27, ell 41
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r i crec que 30
Nº Fills: Jo cap, ell 2, de 12 i 9 anys
Data NW (importantíssim!): 13 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Degut a la diferència d'edat que ens portem amb la meva parella, és una relació que hem madurat, parlat i meditat molt i després de 3 anys hem arribat a la conclusió que estem fets l'un per l'altre, que ens estimem moltíssim i ens hem decidit buscar un fill junts. La veritat és que amb els seus 2 fills em porto super bé i ell és un super pare, i com sempre dic, dels 6 anys en endevant, ja tinc les pràctiques fetes :-D i als 2 ens fa molta il·lusió tenir un fill junts.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Descansar i fer molts deures (es diu així, no?), que tenim els nens de colònies :***:
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 03, 2017 8:02 pm

plum ha escrit:entro amb modo ego total! m'acaben d'arribar els tests!! he fet la prova i m'han sortit dooos ratlleteees!! això si la d'embaràs molt fluixeta però surt!! demà al mati m'ho repeteixo i em compraré altra vegada el clearblue! estic contenta però alhora penso: i si no?? ai deu meu XD

Enhorabonaa!!!
I tu pensant que tenies cicles raros!! :content: :content: Me n'alegro moltíssim bonica!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-())
Imatge
Imatge
Miriam24
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 17, 2017 3:39 pm

EntradaAutor: Miriam24 » dl. jul. 03, 2017 8:20 pm

Hola boniques!

He estat uns diez desapareguda,molta feina i arribo morta a la nit!

M'apunto al Julio,hem passat la SW,tot i que no l'hem aprofitat bé del tot perque jo he estat paxuxina,pero bueno,a veure que passa!

Nom:Miriam24
Edat dels dos:35 jo i 33 ell
Cicle de cerca i durada del cicles:2 cicle i son de 26-27 dies
Nº Fills:1 nena que farà aquest mes 7 anys,sería un bon regal de cumple!
Data NW (importantíssim!):16 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:tenim moltissimes ganes de donar-li un germanet a la Jana,a veure si no triga!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Seguirem disfrutant de l'estiu i que vingui quan hagi de venir!

A veure si aquest mes cantem molts positius noies!

Petonets
Miriam24
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 17, 2017 3:39 pm

EntradaAutor: Miriam24 » dl. jul. 03, 2017 8:23 pm

Plum,que no ho habi vist!!!

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!demà ens expliques que tal el CB però si hi ha ratlleta i ha panxeta!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Blue Moon, Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: