*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Halia » dj. jul. 27, 2017 8:49 pm

Hola boniques!!
Felicitats Lleona i Juno!! :-()) :-())
Ara toca gaudir-ho!

Jo vaig utilitzar els TO perquè volia anar sobre segur, no tenia ganes de que em vingues la warry i pensar "ho hem fet quan tocava?" així que els vam utilitzar i... ESTEM EMBARASSATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()) >.-<:

Ens hem quedat amb unes molt bones vibracions, però totalment diferents amb la Dafne. Ha estat més íntim, més acollidor. Sabem el que és i ho volem gaudir bé.

Anims cuques! Espero que la warry no arribi per les qui encara ha de venir!! :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dj. jul. 27, 2017 9:05 pm

FELICITATS HALIA!!!! :-()) :-())

Així m'agrada, positius a tope!!! Ara toca gaudir de la panxeta!!! :love:

La resta de desesperos com van? I les SW?? Va noies que està sent un mes molt productiu!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dj. jul. 27, 2017 9:11 pm

MiMi_M_T, no perdis la esperança!! Fins que no baixi la warry, res de pesimisme, sempre PEPOS!!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dv. jul. 28, 2017 9:19 am

UUUAAAAUUUU FELICITATS Halia :p-) :p-) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: Noies sou unes màquines!!!!

Així que has fet servir TO.... aiaiai jo no sé que fer noies!!!! La gine em va donar la medicació per regular el cicle i em va dir que tinguessim relacions a modo margarita dia si dia no.... però dubto si també fer servir TO...
Què m'aconselleu vosaltres?
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dv. jul. 28, 2017 9:43 am

Felicitats Halia!!! :p-) :-())

Jo estic en desespero total!!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 28, 2017 9:52 am

Xenia,jo els utilitzaria. No són invasius i et donen força informació.

Sa6, ànims amb el desespero que ja et queden dos dies!! Vaaaa que segur que tens bones notícies!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dv. jul. 28, 2017 10:17 am

Bon dia boniques!!!

Primer de tot, felicitats Halia!!!! :-()) :-()) quantes panxus estan sortint!!!

Perdoneu que no em passo gaire per aqui, amb el peque que no para amunt i avall, amb la calor ens passem el dia a la piscina quasi be... vaja que no trobo moment jejeje

A modo ego nosaltres estem en plena SW, vaig començar amb dolor d'ovaris i cw dilluns o dimarts ara no se : lasito : i per curiositat estic fent TO sota els consells de la Lleona que es una crack en això jejeje. va sortir molt fluix i cada dia es veu una mica més marcat, així que el meu cicle està anant com em pensava, cw una setmana i dels ultims dies es quan ovulo. De moment em fet dos pinxitus que espero que siguin productius jejeje diumenge rematarem. La veritat que em pensava que el meu cos trigaria molt més a regular-se ja que tinc els cicles molt irregulars com sabeu... per tant com que no se "quin es el primer dia de cicle", el que fare es comptar 15 dies de FL a partir del dia que penso que ovulo jajaja quin lio!!! calculo que serà a mitjans de agost.

A la resta molts PEPOS!!!!!
Imatge
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: -Juno- » dv. jul. 28, 2017 11:01 am

Felicitats Halia! Una panxeta més de juliol!!

Xènia, jo també els utilitzaria. Amb el meu primer embaràs sort en vaig tenir per saber que ovulava tard, si no encara hi seria…

Moxaina, molt bé aquesta SW!

Ànims Sa6 i a la resta de desesperos!!
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Atuchi » dv. jul. 28, 2017 4:36 pm

Hola a totes! Ara que la meva petita te gairebe 28 mesos comencem de nou la busqueda pel germanet!l'anterior cop tenia.molt de temps lliure ara ja no tant obviament pero intentare participar. Ara estic en sw, em va sortir positiu el TO el dimecres a la nit i pels dolors que vaig tenir crec que vaig ovular ahir, o sigui q la meva data de no esperar-la seria cap al 9 d'agost. Felicitats a totes les panxetes!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 28, 2017 4:43 pm

Benvinguda Atuchi!!! Et desitjo una cerca ben curta i espero que l'agost sigui el teu mes!! A més tu i jo, vem coincidir en la cerca del primer!!

Moxaina, força amb aquesta SW!! Segur que aquest agost teniu el positiu i es portaran un mes els peques!! Va, campiona!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dv. jul. 28, 2017 6:01 pm

Benvinguda Atuchi! A tope amb la sw!

Vosaltres que teniu experièmcia segur que em podreu ajudar... Si a la nit del dia 14 i el matí del dia 15 el TO era positiu, quin dia creieu que he de fer el TE? He mirat i tinc cicles entre 28 i 35 dies, i per tant realment no sé quan és el dia de la warry. Segons els TO podria ser el dia 29, oi?
Com que tinc 25 tires de TE baratets, ja m'he fet un i era negatiu. Però no vull fer-me constantment TE si és massa d'hora, desanima...
Aixxx quin desesperoooooo
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 28, 2017 8:39 pm

Sa6 normalment s'ovula cap al mig del cicle, però això és una estadística i ja hem vist en aquest grup que moltes vegades no es cumpleix. Pef a tenir una mica de noció de quan és la teva DNW,el que pots fer és contar els dies entre el primer dia de warry i el TO+ i sumar aquests dies després del TO per saber quan vindrà la warry. Per exemple, si entre el primer dia de warry i TO han sigut 14 dies, haurien de ser 14 dies més fins a la següent warry. I seria un cicle de 28 dies (14+14). No sé si m'he explicat. Però abans i després del TO, haurien d'haver-hi el mateix número de dies (aproximadament i sempre parlant segons estadístiques). Jo ho calcularia així per a fer-me una idea de la meva DNW.

Espero haver-te ajudat!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dv. jul. 28, 2017 8:56 pm

Gràcies Lleona m'has ajudat molt i t'has explicat molt bé!
Doncs l'has encertat, el primer dia de l'última warry va ser el dia 1. Així que avui segons aquest càlcul seria el DNW i no tinc cap símptoma de cap tipus... Com que vaig ovular entre el 14 i el 15, també pot ser que el DNW sigui el 30 (15+15)....
De nou moltes gràcies Lleona! A veure si apareix algun símptoma.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 28, 2017 11:18 pm

De res! O que no aparegui cap i tinguis un te+ com un temple!! Tinc tots els dits creuats per tu!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Halia » dv. jul. 28, 2017 11:25 pm

XèniaAP ha escrit:UUUAAAAUUUU FELICITATS Halia :p-) :p-) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: Noies sou unes màquines!!!!

Així que has fet servir TO.... aiaiai jo no sé que fer noies!!!! La gine em va donar la medicació per regular el cicle i em va dir que tinguessim relacions a modo margarita dia si dia no.... però dubto si també fer servir TO...
Què m'aconselleu vosaltres?



Xenia, a Amazon valen quatre duros i van de conya!!!

Anims a les futures panxones!!! Molts PEPOS!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » ds. jul. 29, 2017 7:35 am

Sa6 jo tenint cicles irregulars et comento com ho calculo jo. La lleona te raó amb el que t'ha explicat però vull fer un incís. En cicles irregulars i sobretot llargs, el que s'ha de tenir en compte es la fase lutea, que això cada dona sempre sempre ens dura el mateix, i pot anar de 10 a 16 dies. Jo per exemple, el tinc de 15, i sabent-ho m'espero a "intuir" (perquè no he fet TO fins ara) quan he ovulat i compto 15 dies, no m'ha fallat mai. En un cicle de 39 dies, vaig ovular a cd24, 15 dies mes tard, warry al canto, clar si fos la meitat m'aniria a un cicle molt llarg. No se si m'explico! Per tant jo en el teu cas comptaria 15 dies (per fer un aprox) despres del positiu del TO, que seria demà 30 o dilluns 31, per tant un cicle de 30-31 dies. En aquest cas si que coincideix a meitat!
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » ds. jul. 29, 2017 8:11 am

Moltes gràcies Moxaina! Això que dius em quadra força. Abans no feia TO però utilitzava una app per marcar-me els dies de la warry i també símptomes com punxades a l'ovari. Allà vaig observar el que tu comentes, però es va morir el mòbil i vaig perdre tota la info i ara no puc fer càlculs... Ni confirmar la sospita...
Crec que miraré d'aguantar fins dilluns.

Lleona, Gràcies pels ànims.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » ds. jul. 29, 2017 8:42 am

Hola!! Vaig de cul i us llegeixo ràpid no tinc temps.
Moltes felicitats Halia!!!
Ànims a les que us ha vingut la warry.
Una pregunta la meva DNW és el 5/8 no tinc idea de quan ovulo perquè totes les aplicacions marquen un dia diferent, dijous i divendres vaig tacar una mica, és impossible que sigui impantació no? He llegit que la implantació es produeix els mateix dies que quan ha de baixar la warry, per tant seria massa aviat no?
Gràcies guapes!!!
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » ds. jul. 29, 2017 9:00 am

Airuni jo he llegit que la implantació es produeix entre 6 i 10 dies després de la fecundació i que es pot confondre amb la warry si tens cicles curts, per tant, si vas ovular entre el 17 i el 21 crec que podria ser implantació!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dg. jul. 30, 2017 8:14 am

No he pogut esperar i m'he fet un TE, ha sortit negatiu... Tot el dia d'ahir vaig tenir símptomes intermitents de warry però no ha baixat i com que he vist que això pot ser tant síntoma de warry com de embaràs... A veure que passa avui. Si ha de venir que vingui jaaaa!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::