*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dc. ago. 16, 2017 11:55 am

Lleona ha escrit:Hola noies!

Rave, jo ho parlaria amb el maromo perquè a vegades s'espanteni no saben com explicar-ho, però si ja hi havien problemes anteriors i penses que és la millor desició, jo no dubtaria. És dur, però a vegades el camí més encertat no és el més fàcil. A més, com t'han dit les companyes, ara per ara per a ser mare no ens calen homes! Ànims amb el que decideixis i aquí estarem per escoltar-te!

Xenia, com les altres jo també et dono la meva experiència. Jo quan arribava el TO+ l'alcohol s'acabava fins que venia la warry. Són uns dies i per un bé súper important. I si algú pregunta, es que estàs amb medicació que no et trobes bé i punt. A mi em va funcionar durant 2 anys!! A més súper d'acord en que no cal beure per a passar-ho bé! Ànims que en breu tindràs el positiu i felicitats pel nebot!

Rosae7, és normal que vulguis planificar però també hem d'aprendre que no tot es pot. Igualment t'entenc i ha de ser molt dur viure aquests mesos sola, però pensa que som més fortes del que ens pensem. Vinga que encara queda molt per setembre!!

Modo ego: doncs jo he d'anunciar que a partir de dijous torno a aquesta banda del fòrum perquè des d'ahir estic patint un avortament. Demà em faran analítica i eco per confirmar que ho ha sigut i si no ens diuen el contrari, esperarem a la warry o el CW per a començar la cerca de nou. Estic molt animada perquè si ens vem quedar ràpids aquest cop, segur que el següent també ho serà. Vinga noies, que en breu tindrem els nostres positius!!!


Ho sento molt Lleona, lo important és que estàs super positiva!! Segur que anirà bé!!
Molts petons
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 16, 2017 12:31 pm

Joer Lleona.... lo siento muchísimo :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Es cierto que se viven de modo distinto cuando tenemos una preciosa bebé en brazos pero..... nunca son sencillos y mucho menos agradables los abortos ....

Un abrazo enorme para pasar la parte física y dolorosa y..... mucha energía para la emocional y para la siguiente búsqueda :-o00m :-o00m :-o00m
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dc. ago. 16, 2017 4:05 pm

Joderrrr Lleona quina MERDA! :ufs: però admiro lo positiva que ets! amb aquests PEPOS segur que aviat tindreu un altre cigronet que s'enganxa ben fort. T'envio una FORTA abraçada.

Modo ego: Gràcies noies pels vostres consells. Estic completament d'acord amb vosaltres, l'alcohol no és necessari per passar-ho bé. Jo ho deia més que res pel fet de continuar la vida normal i intentar no pensar-hi, evitant d'obsessionar-me.

Finalment m'he comprat un CB per fer demà... ja se que el més probable és que sigui una tonteria ja que és massa d'hora... però mira... Per si un cas...
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 16, 2017 4:12 pm

Uoooo un cb!

Estaremos pendientes !

Yo si sigo sin w me pillaré uno para el lunes....

Pingu...Cómo vas?
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dc. ago. 16, 2017 4:18 pm

Hola!!
Lleona ho sento molt. Una abraçada molt forta!!
Xenia jo també faria TE si surt negatiu, tu mateixa jo soc de pensar que has de continuar fent vida normal però es una decisió molt personal.
Rave parleu molt sobre el tema,pensa que la cosa no millorarà ni amb l'embaràs ni amb un bebe, al contrari que empitjorarà amb l'estrès i el cansament que porta els primers mesos si ja no esteu bé serà molt més dificil.
Ànims amb els desesperos!!!

Jo no se on soc, vaig estar tacant abans de la warry, vaig tornar a tacar quan em tocava la warry,però molt poc i ara una altra vegada, aquesta vegada més abundant, em sembla que l'altra vegada no va ser warry i ara si que ho és, total que estic desconcertada totalment ni se quan ovulo ni la propera data NW
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dc. ago. 16, 2017 4:24 pm

Rave molta força bonica!
Lleona, un petó gegant, m'agrada molt veure't positiva, és d'admirar!
Doncs jo després de dos dies de retard, m'ha baixat aquest matí, així que cap al setembre.
Eia a tope amb la SW!!
Galey espero que pronto sepas el que, que incertidumbre!
Xènia, a veure que tal el cb.
Molts petons a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dj. ago. 17, 2017 8:36 am

Hola boniques!!!!

Lleona ja ens diràs que tal el gine i les proves que t'havien de fer avui... molts ànims bonica!

M'he fet el CB i... una pèrdua de diners jajajajaj :ufs: negatiu! i mira que jo ahir tenia molts psicosímptomes no se si per la proge o per què però em sentia puntxades als ovaris i la part de baix de la panxa superinflada fins hi tot una mica marejada i tot jajajajajja....

De totes maneres el meu dia de NW contant 28D és dilluns i contant 30D és dimecres així que potser és una mica aviat, tot hi que els CB digitals diuen que tenen molta sensibilitat. Així que molt em temo que estic a setembre (la meva última oportunitat abans de separar-me amb el maromo uns mesos...). I a sobre el setembre marxem de vacances esportives: muntanya, bici etc... així que per la implantació :ufs:

Us he de confessar que he fet una cosa que és de molt desespero... he desmuntat el cb digital! i surten dos ratlletes marcades (una molt fluixeta) però he buscat info per internet i es veu que no signifiquen res!

petonets boniques
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dj. ago. 17, 2017 8:50 am

Jo Xenia.... :ufs:

Yo tb tira de TE esta mañana....y nada....

Hoy dos días de retraso y si dolor pero.... aunque están caducados....se marcaría línea de todos modos no?

ME voy dos días fuera .... a ver qué pasa ....

Cd28 ...dpo16 :-o00m
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dj. ago. 17, 2017 11:32 am

Lleona, molts ànims i abraçades!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dj. ago. 17, 2017 11:50 am

Moltes gràcies pel suport, sou uns :***:.

Doncs acabem de sortir de l'hospital i ja ens ho han confirmat. En dues setmanes control amb analítica i eco i quan em vingui la regla, via verda per començar a buscar de nou. De moment em quedo per aquí perquè no sabré quan serà la meva DNW. Quan em vingui la regla ja actualitzaré.

Xenia, penso que ho has fet massa aviat i potser és un fals negatiu. Fins que no aparegui la warry hi ha esperança!

Galey, potser el positiu et aurt més endavant perquè has ovulat més tard. Creuarem els dits!!

La resta com aneu amb els desesperos?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dj. ago. 17, 2017 12:38 pm

Hola noies,

Com et vaig dir l’altre dial lleona, aquests pepos t’ajudaran molt i segur anirà tot genial!
Modo ego: aquí continuo amb el desespero... dissabte és el DNW i de moment intentaré no pensar gaire més del que tocaria... em noto amb un grau d’ansietat brutal, no paro de menjar, bueno ja porto així des de que vem fer la preinscripció de la peque al cole i cada dia m’estic engreixant més. Així que a sobre també estic de mala llet! En quant el meu cos surt del control ja no el puc parar i així em trobo...  fa un any vaig començar una dieta on vaig perdre 18 kilos i tot s’està anant a la merda i a sobre aquesta obsessió que tinc ara, no sé si és que pensava que seria igual de fàcil, si penso que el temps es tira a sobre, ai no sé avui estic negativa total, enfadada i amb gana (o gula depèn es miri) fins i tot em fumaria una cigarreta...
Sento aquest rotllo...
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dj. ago. 17, 2017 2:30 pm

Ànims Xenia i Galey!! Potser es massa aviat. Paciencia...
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dj. ago. 17, 2017 2:36 pm

Rosae7 però si tens moltes possibilitats de panxu dona! que vas fer molts pinxitus i et queda res per saber-ho :-()) >.-<:
A més si tens tanta gana i aquest bajon... poden ser símptomes!!! va creuem els dits que ja veuràs com dissabte potser ens dones una bona noticia! :-()) :-()) :-())

Sincerament t'entenc amb el tema obsessió... és horrible quan et sents obsessionat, però la Lleona té tota la raó del món... hi han coses que s'escapen del nostre control. I tu has de pensar que ja t'hi has quedat un cop així que no tindràs cap problema per tornar-hi... l'únic que necessites és paciència! jo em trauria el calendari del cap. Però t'entenc jo tmb em desespero, aquest mati quan he fet el cb negatiu... tmb m'he hagut d'esforçar molt per no deixar-me inveïr pel pensaments negatius, creu-me que en 9 mesos he tingut moments de tot... I tmb mestressa saber que en un mes em separo del maromo... però :-o00m hi han coses que no estan sota el nostre control...
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dj. ago. 17, 2017 8:41 pm

Buff es que esto pone nerviosa a cualquiera...

Lo malo es que fui a la gine a hacerme la eco tras el aborto y sé que había ovulado ya...

Así que hoy es dpo16 sí o sí... Si sale negativo y con retraso ...me da miedo que sea como hace dos meses ....que al final saldrá el positivo tarde ...pq la hcg sube mal y es pq es un embarazo que no evoluciona...

Bueno .... Iremos viendo .... De momento estoy fuera hasta el sábado .... Y sigo sin w ...
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » ds. ago. 19, 2017 8:33 am

Bon dia reines!
Com van els desesperos?
Galey i Rosae7 tenim novetats?
Avui hi ha algun TE previst? ;-)))

Modo ego: ja em donat per finiquitada la nostra setmana SW, aixi q comença fase desespero ... :-o00m
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » ds. ago. 19, 2017 11:25 am

Sigo sin w pero tira de te no se ve nada ...

El martes tengo gine
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. ago. 19, 2017 12:44 pm

Galey, quants dies de retard portes? T'havia passat abans? Si dimarts tens gine li pots demanar que et faci un TE de sang i sortiràs de dubtes. Tu planteja-li si encara no t'ha vingut la warry.

Com van els següents desesperos? Aquí poso totes les DNW que no sabem res i m'aneu actualitzant, ok?

Atuchi: 8 d'agost
Fleur: 9 d'agost
Piltrafa: 11 d'agost
Acidilla: 11 d'agost
Miriam24: 12 d'agost
Pingu2015: 13 d'agost
Moxaina: 14 d'agost
MiMi_M_T: 15 d'agost
Galey : 15 d'agost
Rutty: 17 d'agost
Rosae7 : 19 d'agost
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » ds. ago. 19, 2017 12:50 pm

Hola guapes.
Ahir a la nit vaig decidir que no em faria TE fins dilluns sino venia... pero aquest mati no ho he pogut evitar i vaja blanc nuclear. Avui es Cd 29. El cicle mes llarg en els ultims dos anys va ser de 31 dies i ha passat en molt poques ocasions. Normalment abans de que baixi, estic amb filets un parell de dies per aixo al final ho he fet avui. Encara que des de l'ovulacio ha passat una setmana i 1-2 dies, el test hauria d'haver-se vist algo, no? Encara que amb la nena que tambe va ser ovulacio tardia vaig fer el TE al cd31 i es va veure molt fluixet, va ser el CB que ho va dir amb paraules... potser hauria d'haver esperat dilluns, nose.
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Blue Moon » ds. ago. 19, 2017 3:48 pm

Rosae, els te detectes l'hormona 15 dies despres de la implantacio segons vaig llegir, per aixo diuen de no fer-los mai abans de la dnw, perque surten falsos negatius, no dona temps a tenir l'hormona a l'orina.
Aixi que paciencia i en uns dies repeteixes, a veure si hi ha bones noticies!

Lleona, anims i a per la propera, m'encanta la teva actitud! Segur que la seguent va tot perfecte.

Mode ego: La meva propera dnw es ja al 10 de setembre, estem començant altre cop amb SM jijiji.
Imatge
Imatge
piltrafa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 14, 2017 10:59 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: piltrafa » ds. ago. 19, 2017 9:21 pm

No vam tenir sort... Intento no capficar-m'hi però una veueta endimoniada interior em diu: ja sabies que no seria fàcil, sempre has tingut problemes amb la regla... Però l'altra veueta angelical interior em diu: va, segur que aquest mes ho aconseguim!
Aquesta vegada en la segona part del cicle no he fet bondat: hem anat de concerts fins les tantes, hem fet excursions amb una calor que matava, etc. No he begut pràcticament alcohol, això sí... Però tampoc han sigut dies de calma. Creieu que hi pot influir?
Ara la setmana sexy ens agafarà de vacances així que esperem encertar-la.
Sort a totes! I aprofitem el que queda d'estiu! >.-<:
I és només quan som una piltrafa que m'escric i me dibuix,
sé que per tu i jo una línea recta mos separa sempre junts.
Antònia Font.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::