*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dg. ago. 20, 2017 7:09 am

Booonnn diaaaa guapes!!!! entro modo rapit des del mobil per dir-vos que m'he fet un TE i.... +!!!! estic molt contenta i creuant els dits perque aquest cop s'enganxi ben fort :-()) :-()) :-())
XèniaAP l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 21, 2017 7:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dg. ago. 20, 2017 8:30 am

ENHORABONA XENIA :-()) >.-<: :-()) >.-<:

A disftutar del positvas!!!!

Ha sigit de tira o CB? Al final a CD27 oi? Que bé!!

Galey, como vas? I tu Rosae7?
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dg. ago. 20, 2017 9:25 am

>.-<: >.-<: Enhorabonaaa! Que beee moltes felicitats, bonica. Segur anira genial!!
Doncs jo encara sense rastre de la w. Avui seria el cd 30. La mitjana dels meus cicles son de 28 dies, el mes passat va ser de 24 dies pero al haver ovulat tant tard potser aquest mes el cicle es de 31, com he tingut algun mes... mes enlla no he tingut mes dies. Com us vaig dir ahir vaig fer un TE i va ser blanc nuclear, avui no he volgut fer cap... prefereixo esperar a dimarts, que ja seria cd32. A veure com va!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dg. ago. 20, 2017 12:13 pm

Hola boniques!!

Xenia enhorabona!!!! A disfrutar de la panxu.
Rosae ànims a veure si hi ha sort.
Piltrafa jo ja ho vaig comentar penso que has de fer el que tu creguis pero no es pots deixar de fer de tot,pensa que potser estem dos anys cercant no podem estar dos anys sense anar a concerts sense fer excursions...jo ho veig així.
Galey com vas?

La meva nova DNW crec que es el 15/9 com que s'ha descontrolat no ho tinc gaire clar
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dg. ago. 20, 2017 4:36 pm

Hola! Entro rapid per dir que començo a tenir senyals de w, aixi que aquest mes tampoc hi ha hagut sort... actualitzare en breu!
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Rutty » dl. ago. 21, 2017 9:16 am

Hola bon dia noies!!! bueno aquest mes he estat totalment desconectada i en modo pasota total! habia decidit pasar del tema i fer un mes de relax perque ja una s'obsesiona i no es gens bo... Doncs res per sorpresa meva avui tinc 4 dies de falta i ahir a la nit aixi per probar( com que tinc un munt de TE) vaig ferme'n un... i vaig flipar perque va sortir un mini positiu que no m'esperava per res del món!! Tot i això avui acabada de llevar n'he fet un altre i sisi.. POSITIU POSITIU! encara estic que no m'ho crec, aquest mes pasat nomes he fet els deures 4 dies aixi que les posibilitats eren casi nules pero mira!! esperem que vagi tot genial! felicitats a les positives i a les que encara no us ha tocat la meva recomanació és que no us i obsesioneu!!!!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dl. ago. 21, 2017 12:30 pm

Enhorabona Xènia i Rutty!!!

Rutty, crec que tens tota la raó, si aquest mes no ho encertem crec que m'ho agafaré més en calma. Ja començo a obsessionar-me i aquest només és el segon mes de cerca...

Molta sort als desesperos i ànims a les que aneu per setembre.
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dl. ago. 21, 2017 1:39 pm

Enhorabona Xenia i Rutty!
Aquí una que també comença a obsessionar-se una mica. Així que tampoc descarto prendre'n un descans si en els propers dos mesos no ho hem aconseguit.
Avui començarem el SM després de que ja estigui marxant la regla.
Molts ànims a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dl. ago. 21, 2017 7:20 pm

Eia sisi m'ho vaig fer dia 27 amb cb i em va sortir de 1-2 setmanes :b-))) però bueno estic a modo il·lusió continguda pk ja vaig tenir un avort fa 4 mesos...
He demanat hora a la gine per aquest dimecres per veure si m'he de continuar prenent proge o què... pk com que vaig estar amb proge durant la cerca i vaig tenir l'avortament no se si és important continuar ràpidament amb la proge.

Rutty què guay!!!! anirem molt a la par... he vist que has escrit el grup de abril... a mi em surt que l'espero pel 1 de maig així que no se si esperar-me a un grup de maig o incorporar-me amb vosaltres a l'abril... de moment no vull començar en cap grup fins que no senti el pum pum del cor :love: ... que ja vaig tenir un espanti vull anar poc a poc i bona lletra!

A les altres ànims que en poc temps us toca a vosaltres! No us puc dir que no us obsessioneu pk jo sóc la primera que m'he obsessionat molt... però si us envio paciència :-o00m i gaudiu moltissim de les coses que no podreu fer quan tingueu un panxu :-()) que arribarà ben aviat segur!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dl. ago. 21, 2017 8:01 pm

oh!!!!!! ENHORABONA XENIA I RUTTY!!!!! :-()) :-()) :-()) :-())

fa dies que no em passo per aqui i m'encanta veure panxus noves!!!!
A mi ahir ja em va marxar la warry i vem encetar molt be la nova cerca jejeje, aviam si aquest es el bo!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Rutty » dl. ago. 21, 2017 10:00 pm

XèniaAP ha escrit:Eia sisi m'ho vaig fer dia 27 amb cb i em va sortir de 1-2 setmanes :b-))) però bueno estic a modo il·lusió continguda pk ja vaig tenir un avort fa 4 mesos...
He demanat hora a la gine per aquest dimecres per veure si m'he de continuar prenent proge o què... pk com que vaig estar amb proge durant la cerca i vaig tenir l'avortament no se si és important continuar ràpidament amb la proge.

Rutty què guay!!!! anirem molt a la par... he vist que has escrit el grup de abril... a mi em surt que l'espero pel 1 de maig així que no se si esperar-me a un grup de maig o incorporar-me amb vosaltres a l'abril... de moment no vull començar en cap grup fins que no senti el pum pum del cor :love: ... que ja vaig tenir un espanti vull anar poc a poc i bona lletra!

A les altres ànims que en poc temps us toca a vosaltres! No us puc dir que no us obsessioneu pk jo sóc la primera que m'he obsessionat molt... però si us envio paciència :-o00m i gaudiu moltissim de les coses que no podreu fer quan tingueu un panxu :-()) que arribarà ben aviat segur!



Si somss de les ultimes o de les primeres!! xDD ens posem als dos grups i aviam que pasa!
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dt. ago. 22, 2017 2:29 pm

Bona tarda boniques!

Les noves panxus, que tal porteu la bona noticia? :miko:

i els desesperos com van?

Jo estic a CD20 super poquet, i tinc algun que altre psicosimptoma (inflor de ventre i gasos,..) però vamos que poca cosa, i més comptant que no fa ni una setmana he ovulat. Aix...seguirem espernat :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 23, 2017 8:56 am

Hola guapas,

Felicidades a las nuevas panxus >.-<: :-()) >.-<: :-())

Yo no pasé por aquí pq.....al final vi el positivo pero como temía, lo vi demasiado tarde y flojo para que la cosa fuese bien...

Y se ha vuelto a marchar ....

Ahora me han dado luz roja hasta que haga pruebas ..... pq con mis antecedentes re 4 abortos y el embarque preeclampsia severa..... con adiro y todo..... no se arriesgan ....

Espero poder volver .....y hacerlo pronto ..

Besos y suertes a todas !.
FuturaMami72
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 3:08 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: FuturaMami72 » dc. ago. 23, 2017 10:08 am

Hola noies!!! Hem vais apuntar al chat i amb les vacances no he tornat a escriure <:-)
Enhorabona a la Xenia i la Rutty per aquestes panxus!!! Disfruteu molt aquesta nova etapa.
Galey bonica molts anims! Segur que al final tindreu el vostre bebito!

Qué tal les altres?

Modo ego: Yo en ple desespero i una mica perduda ja que jo sempre había sigut regular en els cicles (28 dies) abans de prendre els anticonceptius. Pero aquesta vegada he utilitzat to i van donar el positiu el 19 d'agost (día 19 del cicle), entenc dons que aquest cicle será mes llarg? Tinc l'aplicacio Clue i entrant les dades d'ovulacio hem pasa la regla del 29 d'agost al 2 de setembre.
Jo tenía pensat fer un te el día 28 que es festiu al nostre municipi i ho Podem fer tots dos al mati, pero veient que he ovulat tan tard no sé si será massa d'hora :-o00m ... amb l'altre embaraç vaig tenir el positiu el día 25 del cicle... en fin, toca esperar i anar analitzant tots els psicosimptomes que vaig notant... jeje :-o00m
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dc. ago. 23, 2017 11:20 am

Galey, me sabe muy mal ! Estoy seguro que cuando menos te lo esperes conseguireis esa panxu tan querida, te mando mucho animo y con ganas de verte por aqui de nuevo :ok:

Futuramami, anem de la mà amb el desespero :-o00m , el que si que vaig ovular a CD 15, però en el teu cas que vas ovular més tard, desconec si el cicle ha de ser més llarg pero jo diria que no, que en tot cas la fase lutea seri més curta, no? Haviam si alguna compi ens pot ajudar. I de psicosimptomes com anem?
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dc. ago. 23, 2017 11:40 am

joooooo Galey em sap molt greu!!!! a veure si veuen ben aviat quin és el problema i tornes a tenir llum verda!!!

Jo també estic cagada... tinc molta por de perdre'l i vaig al w.c tota l'estona per veure si hi han pèrdues... no tinc gaires símptomes... només els pits una mica sensibles i ja està...

petonets per totes i ànims amb els desesperosssssss
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dc. ago. 23, 2017 1:41 pm

Galey molta força i t'esperem per aquí, una abraçada ben gran.

Eia i FutruaMami, anem quasi igualades. Jo vaig tenir el to+ el 15, igual que el mes passat, així que calculo que tinc el dia de la NW a l'1 de setembre.
Jo he llegit per internet que la fase lútea va de 10 a 16 dies i que cada dona té el seu i que es mantén estable al llarg de la vida. El que canvia és el dia de l'ovulació.
Jo per exemple, si el TO em surt el dia 15, li sumo 16 dies (és el que em dura a mi la fase lútea) i tinc el dia 1 com a dia de la NW. Si en canvi per exemple el TO m'hagués sort el dia 19 li he de sumar 16 dies i el dia de la NW seria el 5.

Jo aquest mes no crec que l'hàgim encertat, vam anar tard i durant la SW només vam fer els deures el 16 i el 18...
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: nostreta » dj. ago. 24, 2017 8:24 am

Enhorabona Xenia i Rutty >.-<: ! Quina il·lusió anar veient positius!

Lleona i Galey, molta força :-()-)

EGO: Jo estic en plena ovulació (o això suposo perquè tinc dolors tipus regla i inflamada la zona i fins i tot puc notar quin ovari està ovulant), però hem decidit esperar-nos al mes que ve per tema feina... I tinc una pregunta, nosaltres desitjem amb totes les forces una nena (ja sé que no es pot tirar i que l'important és que vingui sa, però m'encantaria que fos una :cnena: ). Alguna ha provat de "triar" el sexe? He llegit que si mantens relacions uns dies abans de la ovulació i just el dia de la ovulació deixes de fer-ho els espermes nena son els que arriben xq duren més en canvi els de nens moren. Creieu que és fiable? I que són fiables els meus síntomes d'ovulació o hauria d'afinar amb un test d'ovulació? No acabo d'entendre com funcionen els test d'ovulació, alguna que domini?
Imatge

Imatge
FuturaMami72
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 3:08 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: FuturaMami72 » dj. ago. 24, 2017 11:12 am

Eia dons tinc algunes punxades a la zona y hem sento una mica inflada, no se hem recorda a la sensacio que vaig tenir amb l'altre embaraç, suposo que deuen ser mes les ganes que una altre cosa :love:

Pues el tema fase lutea continuo perduda... pero jo crec que probaré de fer un test el día 28...


Nostreta jo vaig tenir Dolors que semblaven d'ovulacio el día 13 del cicle, en canvi no hem va sortir el positiu als to fins el 19 del cicle, que hem van tornar a fer mal... aixi que no se jo ... jeje
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Hola boniques!

Futuramami :content: jo com vaig dir l'altre dia, pocs psicosimptomes de moment, tot i que el que més noto és una sensació rara de pressió baix ventre i com punxadetes als ovaris, o al menys m'ho sembla a mi :-:) , la ment es tant poderosa que ja no saps que es sinonim d'embaras o bé de "ganes". Mira que nomes han passat 2 anys i mig de l'ultim embaras i no recordo quins simptomes vaig tenir abans de la falta, però jo diria que ben poquets, però els punxades si que les recordo ... :-o00m :-o00m :-o00m

Nostreta, que bé identificar quan ovules, a mi em costa més, ho intueixo però no estic segura, sort dels TO'S. Tot i aixi has dit que us espereu al cicle vinent oi? a veure si teniu sort i sera un junyer@ :-())

En quan a determinar el sexe, de que els ovuls X son mes resistens que els Y si que es diu, i que per tant, aguanten més dies, i es diu d'evitar fer pinxitu el dia d'ovulació i següents per nena, pero vamos, que de cientific res, es un 50% de possibilitats.
En l'anterior embaras jo vaig fer pinxitu el dia abans del TO+, el dia del TO+, el següent no, i l'altre si, i tenim una nineta preciosa : lasito :
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::