*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dv. jul. 21, 2017 12:32 pm

Hola noies!

Estic a la feina i he anat al lavabo i estic sagnant una mica, com si la regla estigués a punt d’arribar i tinc un doloret a l’ovari esquerra. És la primera vegada que s’avança la regla en no sé quants anys, sempre he sigut molt puntual... el meu dubte ara és si serà regla de veritat o potser hi ha hagut algun problema d’implantació. La sang és vermella i no amb molta quantitat i el doloret no és molt normal, ja que no tinc regles doloroses.
Us ha passat algun cop? És necessari anar al metge? Estic llegint que al ser tant incipient si fos un òvul que no ha anidat bé s’expulsa amb la menstruació i no cal fer res addicional, però no sé... i demà tinc la boda. Seran els nervis d’aquesta recerca?
Què faríeu?
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dv. jul. 21, 2017 1:22 pm

Rosae just en aquest avortament he sagnant abans de temps... però era color cafè. Si es vermell pot ser que sigui la warry. Saps quan vas ovular? Igualment molts PEPOS sigui el que sigui!!!

Com aneu les demés???

Jo en modo avorrit esperant nova ovulació i a l'ataque! Aquest diumenge anem a l'Aquarium amb el peque a vers si li agrada!
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dv. jul. 21, 2017 1:41 pm

Moxaina ha escrit:Rosae just en aquest avortament he sagnant abans de temps... però era color cafè. Si es vermell pot ser que sigui la warry. Saps quan vas ovular? Igualment molts PEPOS sigui el que sigui!!!

Com aneu les demés???

Jo en modo avorrit esperant nova ovulació i a l'ataque! Aquest diumenge anem a l'Aquarium amb el peque a vers si li agrada!



Gràcies Moxaina!!
Doncs si, potser és la regla.
El positiu del test d’ovulació va ser l’11 i el 12… és veritat que si és vermella és sang nova i per tant normal que sigui de regla… el cos és extrany, mai en no sé quants anys s’avança i quan no vols que ho faci… passa, en fi…
Amb la meva peke (3 anys), és tradició anar-hi un cop l’any… aquest any és el tercer cop que hem anat i com ja surt el nemo i la dory doncs li agrada molt però al principi era més cosa dels pares que la nena que només corria i no parava atenció a res, jeje. Que t’ho passis molt bé!!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 21, 2017 3:14 pm

Hola noies!!
Us he de demanar un favor, em podeu fer una cantada ben forta??? ||*|| :-())

Ahir tenia la mosca darrere de la orella i aquest matí m'he fet un TE i m'ha donat positiu. I per fer-li una sorpresa al Lleó, he comprat un CB i quan ha sortit embarazada 2-3 setmanes, li he donat a la peque que anava gatejant i li he dit al papi que mirés que portava a les mans. Quan ho ha vist s'ha pensat que era el positiu de la peque i l'ha deixat a la taula. Quan li he dit que si havia vist què portava sa filla a la mà, ja s'ho ha mirat millor i em diu: aquest és nou?? I li he hagut de repetir dos cops que era d'avui!!

Sento el modo ego total, però ha sigut una sorpresa!! :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 21, 2017 3:17 pm

Rosae, se t'ha avançat molt? Ho dic perquè podria ser implantació? Diuen que a vegades es pot confondre amb una regla i resulta que no ho era. A veure com va, però t'envio molts PEPOS i que el resultat sigui ben positiu!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dv. jul. 21, 2017 4:17 pm

ooooooooooooooooHHHHHHHHHHh k beeee Lleona VISCA ELS HERPES!!!! :-()) :-()) >.-<: >.-<:

Estic molt contentaaaaa tot hi que et trobarem a faltar per aquí!!! erets una superjefa :miko:
Rosae jo crec k pot ser sang d'implementació de fet té tota la pinta! i sinó... doncs és pk a vegades a l'estiu amb la calor la W fa el tonto...
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dv. jul. 21, 2017 4:29 pm

Moltes gràcies Xenia!! Al final veuré als herpes amb una altra cara!! Són premonitoris!!
I sobre deixar de ser jefa, si no us fa res puc continuar sent-la i si voleu a l'agost sobre un nou amb una altra jefa.

Jo només dic que normalment les jefas de cercadores solen cantar el seu positiu en moltes ocasions! Si alguna s'anima.... ||*||
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dv. jul. 21, 2017 4:53 pm

FELICITATS LLEONA!!!!! :-())
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dv. jul. 21, 2017 7:33 pm

Moltes felicitats Lleona!!! Que bonic que el peque li dones el CB!

Rosae7 jo no tinc gens d'experiència però crec que si sagnes poc i 1 o 2 dies potser és implantació...

Modo ego: Lleona no em van fer analítica i em van donar directe el yodocefol. En aquella visita encara no buscavem però li vam comentar a la gine que ens hi posariem aquest any. Aleshores em va dir que quan ens decidicim comences a prendre'l.
Els dolors d'ovaris ja no els tinc, segurament eraa ovulació. I el mareig també m'ha marxat, potser perque ara prenc el yodocefol amb el dinar.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dv. jul. 21, 2017 10:59 pm

Enhorabona Lleona!!! Moltes felicitats, a gaudir molt!!
Gracies a totes :)
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dv. jul. 21, 2017 11:06 pm

Lleona, ENHORABONA!!! :-()) >.-<: :p-)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Blue Moon » ds. jul. 22, 2017 7:50 am

Moltes felicitats Lleona!!! Jajaja mira que creure que era el cb de la nena aixxxx aquests homes :-D
Ara a gaudir de la nova etapa :love:
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » ds. jul. 22, 2017 8:17 am

Entro en modo soso móvil per felicitar a la Lleona. Enhorabona!!!! A disfrutar de la panxu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. jul. 22, 2017 9:05 am

Moltes gràcies noies!! Estem molt il·lusionats!! Ara a esperar a la eco de les 7 setmanes i que tot vagi bé. :love: :-())

Vinga, i les següents en desespero,què? Xenia, avui és el teu DNW!!!! Com et trobes? Faràs TE?

Juno,la teva va ser el 16, com va anar? Tenim positiu???

Les pròximes DNW són:
Xenia: 22 de juliol
Rosae7: 26 de juliol
Halia: 29 de juliol
Sa6: 30 de juliol

Va, que hem d'acabar el juliol amb molts positius més!!!

I aneu pensant qui serà jefa d'agost!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: -Juno- » ds. jul. 22, 2017 9:19 am

Bon dia guapes!

Abans de res, moltes, moltes felicitats Lleona! Tu ja tenies les teves sospites eh…

Efectivament, la meva DNW era el 16, i el dimecres 19, veient que no arribava em vaig fer un TE i positiu!! :ok:
No us havia dit res encara perquè vaig quedar en shock… de fet encara no ho tinc assumit. Com us vaig comentar, per nosaltres aquest era el cicle zero de cerca i realment vam evitar els dies més fèrtils, així que encara no m'ho explico!! Però, en qualsevol cas, molt contents (i cagats alhora!)

Vinga va, que no caigui el ritme noies, volem més positius!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. jul. 22, 2017 9:46 am

:-()) :-()) MOLTES FELICITATS JUNO!!!!! :-()) :-())

Nosaltres també estem en xoc, però cal gaudir-ho!!! Ja ho heu dit??

Vaaaa que portem un ritme boníssim!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: -Juno- » ds. jul. 22, 2017 10:17 am

Lleona, dir-ho a qui?!? Jo és que sóc molt prudent i em sembla que fins la primera eco no ho diré a ningú, bueno, el junoman ja ho sap, clar, jejeje.

Igualment no sé si ho podré dissimular perquè jo ja em veig la panxa com inflada… i això que al primer embaràs fins als 5 mesos casi ni se'm notava…

En fi, esperem que vagi tot bé!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. jul. 22, 2017 10:29 am

Ho preguntava per si li dèieu als pares, per exemple. Nosaltres ho farem com amb Senda. Només li direm als pares i als germans i a partir de les 12 setmanes, a la resta. Aprofitarem el bateig civil que venen els més propers per a dir-ho.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Miriam24
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 17, 2017 3:39 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Miriam24 » ds. jul. 22, 2017 11:27 am

Juno i Lleona,MOLTISSIMES FELICITAAAAAATS!!!!ole que be!!!ara toca disfrutar de les panxetes eh? :-()) :-())

Nosaltres la setmana que ve comencem al SW i a veure que passa!aquest mes he comprat test d'ovulació per saber si ovulo quan em marca el movil i apuntem be! ..::··

A disfrutar del finde precioses!!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » ds. jul. 22, 2017 2:31 pm

Hola boniques! FELICITATSSSS a totes les panxussss!!!! :-()) :-()) :-())
Jo m'he fet un CB i res de resss negatiu així k els CB no menteixen i passo al agost. La veritat sk estic bastant tristona... ja són bastants mesos de cerca amb un avort pel mig així que estic bastant esgotada ...

Mai havia volgut fer servir TO pk no volia trencar ni la màgia ni l'espontaneïtat i el maromo tmpok li agrada la idea... però aquest mes m'ho estic plantejant seriosament....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::