*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dl. ago. 14, 2017 11:14 am

Eia_ ha escrit:Rosae7...que hi hagi simptomes diferents a l'altre embaras no vol dir pas que no hi hagi panxu. Heu anat fent deures a la SW, aixi que hi ha probabilitats d'enganxar l'ovul ..::·· no desesperis bonica. A quants dies de DNW estas?

Anims a totes!!


Si, això és cert. Cada embaràs és un món..
Vam fer deures tota la SW excepte divendres que just podia ser el límit de sortida de l’òvul, amb les tires no m’he aclarit gaire per saber el positiu en principi va ser dimecres tarda i dijous al matí... si els bitxitos duren dies potser que ho haguem enganxat...
La data de la NW és dissabte, així que avui estic a DNW 5, és molt d’hora encara per tot plegat!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dl. ago. 14, 2017 11:55 am

Jo aquest mati TE negatiu, estic al meu dia de NW. Amb sensació de que baixarà en qualsevol moment però na de na. Igualment mentre no hi ha warry hi ha esperança jejeje, el meu peque fins a CD35 no vaig veure un positiu molt fluix i avui es CD28.

Anims la resta!!!
Imatge
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dl. ago. 14, 2017 4:06 pm

Yo esta mañana un te negativo tb.... sigo con dolores intermitentes de ovarios y pinchazos.... y tirones en los pezones ..... mucha acidez..... y esperando la w.... mi día de nw según la gine que me hizo eco es mañana..... aunque estoy a cd25 y dpo13....

Paciencia .... :-o00m y a disfrutar de mi pequeña jejeje que se muere por un bebote en casa pero ....habra que esperar :-o00m :-o00m
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dl. ago. 14, 2017 4:19 pm

ENHORABONA INFINIT!!!

Quants desesperos, ànims noies ja us queda poquet!!!
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dl. ago. 14, 2017 4:24 pm

Antes de mi pequeña tuve dos abortos .....y hace dos meses tuve el tercero.... :-o00m




[/youtube]
XèniaAP ha escrit:FELICITATS INFINIT!!!!! quins cracs esteu fets!!!! només amb un cap de setmana de vigilar poc i PAM!!!!!


Ostres Rave... doncs a fer volar la imaginació x veure com podeu animar el tema... potser una escapadeta romàntica???? :love:

Galey pk + proves d'avortament??? que n'has tingut molts???

Ànims a totes les que esteu amb la W i vingaaaa vaaaaa noies k tinc ganes de mes positius >.-<:
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dl. ago. 14, 2017 4:29 pm

Hola a totes, doncs jo com les meves companyes de desespero Galey i Moxaina, he fet TE i negatiu, avui és el meu DNW, així que amb ganes de que baixi la regla i poder començar un nou cicle!
Molts ànims a totes les que esteu en desespero i a tope les que esteu en SW!
Una abraçada a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dl. ago. 14, 2017 5:41 pm

Galey quin rollo els avortaments... jo vaig tenir un bioquímic el març.... aixxx i la veritat és que ho vaig viure molt malament! espero que no es torni a repetir i que amb la proge s'enganxi bé :ok:
Ja ens diràs que tal les proves doncs!

Ànims amb aquests desesperos que fins que no hi ha W hi ha esperança!!! i sinó prepareu-vos bé per tornar a l'atac ..::·· ..::·· Que el setembre està tot per davant nostre :p-) :p-)

Jo la veritat és que des del primer dia de proge tinc símptomes: cansament, panxa inflada etc. així que amb la proge serà impossible identificar si els símptomes són reals o no... però bueno com us vaig dir tinc poca esperança ja que vaig tenir TO positiu D16 i D17 i només vam fer deures el D16.... així que.... vam treballar poquet !
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dt. ago. 15, 2017 7:50 am

Buenos días guapas

Alguna novedad ?

Yo igual... hoy es mi DNW.... :-o00m
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dt. ago. 15, 2017 8:29 am

Galey!! Cruzo dedos o-o:)
Això, i les demes que? Moixana q tal? Rosae7?
Jo avui a dia Cd 13 i el TO encara negatiu, però a fer feina :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dt. ago. 15, 2017 8:54 am

Jo avui ja tinc la amiga aquí, ahir a la tarda vaig començar a tacar i em vaig posar la copa i aquest mati ja estava uns mica ple, així que de cap al setembre!! Amb ganes de repetir SW jijiji ara em fan molt mal el ronyons.

Galey com vas????
Imatge
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dt. ago. 15, 2017 9:06 am

Joer Moixana.... qué rabia.... pintaba bien el flujo y todo...

Yo sigo con dolores intermitentes de panxu.... a veces son como los de los embarazos...como sí intentase crecer el útero.... pero otras veces son de w total...

Así que muy confusa .... pq si fuese panxu habría salido positivo ayer la tira del Te... o el viernes el Cb...

Dichosos síntomas confusos jajajaja

Si me baja os aviso !

Quién más falta por informar ?

Y más de sw....dadle !!
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. ago. 15, 2017 5:41 pm

Holaaaaa :-()-)
Jo avui també es el meu dia de no warry, pero com no sé exactament quin dia vaig ovular, si CD14-CD15, haurem d'esperar a demá o dijous per saber el que
De moment avui ni rastre de warry, el finde si que vaig tenir mal d'ovaris pero ara estic fenomenal.
Ja us anire informant
Imatge


Imatge

Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 16, 2017 6:24 am

Buenos días !

Cd27... dpo15 y seguimos esperando w... :-o00m

Creía que bajaría de noche....me suele pasar .... pero nada ....

He controlado las ganas de hacerme otro te.... pq seguro que de hoy no pasa ...

Cómo vais ?
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rave » dc. ago. 16, 2017 9:06 am

Doncs bé... El rave ja és un tio poc sexual i crec que des de que vam decidir deixar els anticonceptius per a anar a buscar un bebè, encara en té menys ganes, pel que crec que realment no en vol tenir. No hem tingut sexe cap dia des de que vam deixar d utilitzar anticonceptius.
Així que... M'estic plantejant seriosament el continuar amb la relació (ja hi havien altres problemes) i ja no seguiré al fòrum
Molta sort a totes!
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 16, 2017 9:09 am

Ostras.... pues mucho ánimo y si lo tienes claro , adelante....

No está de más que lo habléis, pero seguramente ya lo habréis hecho ..

Cualquier cosa... estamos aquí .... ya sea con maromo en la búsqueda o sin.... que hoy en día con la RA....no se necesita a nadie si queremos ser mamis :-o00m


[youtube]r[/youtube]
rave ha escrit:Doncs bé... El rave ja és un tio poc sexual i crec que des de que vam decidir deixar els anticonceptius per a anar a buscar un bebè, encara en té menys ganes, pel que crec que realment no en vol tenir. No hem tingut sexe cap dia des de que vam deixar d utilitzar anticonceptius.
Així que... M'estic plantejant seriosament el continuar amb la relació (ja hi havien altres problemes) i ja no seguiré al fòrum
Molta sort a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dc. ago. 16, 2017 9:16 am

Hola boniques.... com van aquestes esperes? algun positiu a la vista? Galey fins que no vingui la W.... no ho donis per perdut!

Rave molts ànims, a qui ens tens per desfogar-te per qualsevol cosa... i com molt bé diu la Galey avui en dia no necessitem un maromo per ser mamis així que ànims!!!!

Jo vaig bé, avui just fera una setmana que vam fer l'últim pinxitu en el primer dia de TO positiu.... La veritat és que la proge és molt traïdora pk em sento la part de baix de la panxa superinflada com una tibantor al úter i tinc molts gassos... Galey a tu també et dona tots aquests símptomes la proge?

Jo ja us vaig dir que tinc poca esperança pk només ho vam fer un cop en els dies d'ovulació... :ufs:
Però tot hi així us volia fer una pregunta a veure què en penseu... Demà venen de visita uns amics i crec que farem una mica de festeta, així que no se si fer-me el TE demà el mati, per tal de veure com gestiono el tema birretes... Però clar, tenint en compte que el primer dia de TO em va sortir fa una setmana, pot ser demà és massa just fer-me un TE encara que sigui de CB! Què en penseu? molt just oi?
I si no em faig el TE què faig? creieu que és molt greu si faig alguna birreta o vinet?

Gràcies boniques i ànims a totes.... que ja sabem que la cerca és una mica dura.
Per cert ahir vaig ser tieta :) d'un nen preciós, quan el vaig veure tan petit encara em van venir més ganes de ser mare, i una mica d'impotència de no saber quan ho podré ser ni si ho podré ser algun dia :-()-)
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Galey » dc. ago. 16, 2017 9:22 am

Xenia... te doy mi punto de vista ...

Desde el mundo de la sanidad al que me dedico .... el consumo recomendado de alcohol en un embarazo es 0 ....

Olvídate de....una copa de vino es saluda o una cerveza no importa .... todo va a sangre y de la sangre pasa al peque....

Es como el tabaco....

Que luego hay que bebe o fuma embarazada .... cada uno sabrá...

Yo no pruebo el alcohol desde que ovulo hasta que baja w.... por si acaso.... Pq el alcohol en el embarazo no es acumulativo, un poco ya es nocivo.

Además.... hay que mentalizarse y educar a los jóvenes on el ejemplo que se puede celebrar cosas sin necesidad de alcohol


Pero como dije , es mi opinión, luego cada uno que haga lo que crea :-o00m

Y los maromo tendrían que predicar con la empatía y apoyar no bebiendo tampoco ...que esto es cosa de dos y no sólo cuando les conviene
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dc. ago. 16, 2017 10:02 am

Hola noies!

Rave, ho sento, de vegades és complicat aquest tema, però si és important que ho tinguis clar i que en parleu… potser ell té algunes pors que no sap explicar... i sinó en treus res clar doncs pren la millor decisió per tu!
XeniaAP, jo t’explico la meva experiència, quan vaig anar a buscar la peke, vaig normalitzar la meva vida, no com ara que m’estic obsessionant... sense saber encara que estava embarassada vaig fer un viatge a Madrid, i sopant vaig beure una ampolla de vi amb el meu marit. De fet en aquella època fumava alguna cigarreta i abans del positiu també ho vaig fer. Amb això únicament vull dir que vaig seguir fent la meva i em va anar força bé, òbviament sense excessos. Això si, quan vaig veure el positiu no vaig tornar a fumar mai més ni beure alcohol. Una amiga meva en aquella època embarassada va continuar fumant, menys quantitat però ho feia, jo li vaig donar la meva opinió perquè aleshores si era important en el dia a dia el creixement del nadó tant que li van haver de provocar el part abans d’hora perquè la nena no creixia lo suficient...
Galey a veure si ens dones una alegria aviat!!
MiMi_M_T, com va?
Modo ego: doncs estic ratllada com us deia... no pensava que m’estigués obsessionant tant, no sé si es perquè son vacances, hi ha menys feina i tinc més temps per pensar... ahir en plan relaxat vaig fer un TE que òbviament va sortir mega negatiu... només tinc ganes de que arribi dissabte i ale o bé warry o bé panxeta... a part us he de dir que com la primera va arribar de seguida, tenia pensant quedar-me embarassada entre juliol i setembre com a màxim, ja que volia “programar” una mica el part perquè coincidís que pogués estar de baixa durant l’estiu, l’any vinent és el primer que la nena va al cole i els mesos d’estiu son molt llargs perquè els meus pares carreguin amb la nena que no podrà estar al casal tot el dia encara... i no tinc més ajuda. A part el meu marit té una feina estressant durant uns mesos concrets i arriba molt tard, no em veig amb cor de poder tirar “sola” els primers mesos... sé que el tema de la planificació sembla una mica egoista però la vida actual ens fa plantejar les coses així...
En fi, en un parell de dies tenim més noticies!!
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dc. ago. 16, 2017 10:19 am

Bon dia noies!!

"Y los maromo tendrían que predicar con la empatía y apoyar no bebiendo tampoco ...que esto es cosa de dos y no sólo cuando les conviene"
>.-<: >.-<: >.-<: Totalmente de acuerdo!!

Rave, molts anims!

Xenia, en l'altre embaras jo em vaig el TE a 5 dies de DNW, i ja es va veure una ratlleta fluixeta fluixeta, a CD 27. Si tu fas ara poder et surt negatiu i començes a capficar, i sino una Damm 0'0

Rosae7, ...jo tinc més o menys la mateixa sensació...volia que fos anar pel segon "anem fent i aj arribara", però es inevitable planificar, pensant en quin mes pariras, tornaras a agafar la baixa, en quina època serà....ja veus, totes estem igual. Ànims amb aquest desespero, i en un plis plas ens plantem al dissabte i podras sortir de dubtes. :ok:

Modo ego: jo en plena SW, aixi que a donar-ho tot!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dc. ago. 16, 2017 11:42 am

Hola noies!

Rave, jo ho parlaria amb el maromo perquè a vegades s'espanteni no saben com explicar-ho, però si ja hi havien problemes anteriors i penses que és la millor desició, jo no dubtaria. És dur, però a vegades el camí més encertat no és el més fàcil. A més, com t'han dit les companyes, ara per ara per a ser mare no ens calen homes! Ànims amb el que decideixis i aquí estarem per escoltar-te!

Xenia, com les altres jo també et dono la meva experiència. Jo quan arribava el TO+ l'alcohol s'acabava fins que venia la warry. Són uns dies i per un bé súper important. I si algú pregunta, es que estàs amb medicació que no et trobes bé i punt. A mi em va funcionar durant 2 anys!! A més súper d'acord en que no cal beure per a passar-ho bé! Ànims que en breu tindràs el positiu i felicitats pel nebot!

Rosae7, és normal que vulguis planificar però també hem d'aprendre que no tot es pot. Igualment t'entenc i ha de ser molt dur viure aquests mesos sola, però pensa que som més fortes del que ens pensem. Vinga que encara queda molt per setembre!!

Modo ego: doncs jo he d'anunciar que a partir de dijous torno a aquesta banda del fòrum perquè des d'ahir estic patint un avortament. Demà em faran analítica i eco per confirmar que ho ha sigut i si no ens diuen el contrari, esperarem a la warry o el CW per a començar la cerca de nou. Estic molt animada perquè si ens vem quedar ràpids aquest cop, segur que el següent també ho serà. Vinga noies, que en breu tindrem els nostres positius!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::